[Warsztat] Drużyny

All Posts
<
1 2 3 ... 9 10 11 ... 31 32 33
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#136: [Warsztat] Drużyny Author: szczery-do-bolu , Location: Katowice/Ruda Śląska Post Posted: Wt paźdź 29, 2013 03:40 PM
    ----
W zasadach hobgoblinow znoszą się zasady: hobgoblin i za cienki w uszach

#137: [Warsztat] Drużyny Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt paźdź 29, 2013 03:46 PM
    ----
Idąc tym tropem to wilczy jeździec też jest hobgoblinem i dlaczego on może zostać bohaterem?
Może warto byłoby wprowadzić jednostki:
- Orków/Czarnych Orków w AB z piątej ed. byli.
- Obsydianowa gwardia z podręcznika Indy.

I nie rozumiem dlaczego nie mają dostępu do machin bojowych? Przecież to jest kwintesencją tej armii w WFB.

#138: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt paźdź 29, 2013 03:59 PM
    ----
Chowaniec nazywa sie chyba 'czarnoksieznik' i mozesz wylosowac 'czarostwo'.

#139: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt paźdź 29, 2013 04:04 PM
    ----
Hobgobliny poprawie. Nie moga zostac bohaterami.

Czarnych Orkow nie bedzie. Fluffowo Dawi'Zharr je wytepily po rebeli a mechanicznie kompania z CO byla za silna. Machin nie ma bo to raz nie jest WFB a dwa to druzyna lowcow niewolnikow.

#140: Re: [Warsztat] Drużyny Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt paźdź 29, 2013 04:44 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Hobgobliny poprawie. Nie moga zostac bohaterami.

Czarnych Orkow nie bedzie. Fluffowo Dawi'Zharr je wytepily po rebeli a mechanicznie kompania z CO byla za silna. Machin nie ma bo to raz nie jest WFB a dwa to druzyna lowcow niewolnikow.

To czarostwo to całkiem losowe jest Sad

A co mają maszyny do łowców niewolników?

A co z gwardią obsydianową?

#141: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt paźdź 29, 2013 04:56 PM
    ----
Taki urok Czarnoksiestwa.

W kompanii lowcow niewolnikow nacisk polozony jest na szybkosc nie na sile.
Choc najprawdopodobniej dodam jeszcze najemnika - ogniomistrza.

#142: [Warsztat] Drużyny Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr paźdź 30, 2013 08:04 AM
    ----
Quote::
Choc najprawdopodobniej dodam jeszcze najemnika - ogniomistrza.

Przydałby się jeszcze Mekaniak.

#143: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz paźdź 31, 2013 03:31 AM
    ----
Pepe, chodzi ci o dwóch najmitów dla Krasnoludów Chaosu? Ogniomistrza z bronią prochową i Zielonoskórego, najpewniej Hobgoblina, z balistą i katapultą?

#144: [Warsztat] Drużyny Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz paźdź 31, 2013 05:43 AM
    ----
Tak.

#145: Re: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt list 01, 2013 05:58 PM
    ----
Zaktualizowałem zasady Krasnoludów Chaosu z Zorn Uzkul zgodnie z sugestiami i opiniami, które otrzymałem poprzez forum czy też drogą email.

Wśród nowości pojawił się palankin na którym Czarnoksiężnik Dawi'Zharr może być niesiony do bitwy.

Więcej państwo-draństwo znajdzie w pliku, który można obejrzeć TUTAJ.

Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane.

ONLINE

#146: Re: [Warsztat] Drużyny Author: Rollnik , Location: Bydgoszcz Post Posted: Pt list 01, 2013 08:29 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Zaktualizowałem zasady Krasnoludów Chaosu z Zorn Uzkul zgodnie z sugestiami i opiniami, które otrzymałem poprzez forum czy też drogą email.

Wśród nowości pojawił się palankin na którym Czarnoksiężnik Dawi'Zharr może być niesiony do bitwy.

Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane.

"Prawdziwi" Dawi mają nadzieje że dostaną możliwość noszenia swojego wodza na tarczy skoro heretycy swojego wywyższyli Razz

#147: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb list 02, 2013 03:37 AM
    ----
Chetnie wprowadzil bym nosicieli tarczy do kompani Khazadow. Nawet chcialem to zrobic... Niestety kilka osob nie zwazajac na moj entuzjazm przypomnialo mi, ze:
- Na tarczy to nosi sie Krola, a nie jakiegos druzynowego Tana.
- Tan nie zmienia sie w gustowna, brodata rzezbe.
- Moze nosic pancerz. A to w polaczeniu z ochrona pancerza z palankinu byloby dosc mocne. Tym bardziej, ze prawdopodobnie ochrona palankinu zostanie zwiekszona do 5+. Ale testy jeszcze trwaja.
- No i Tan calkiem niezle walczy i nie chowa sie za ochroniarzami.

#148: [Warsztat] Drużyny Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb list 02, 2013 06:45 AM
    ----
A nie mogłeś dać w zasadzie palankinu, że nie można go "dosiadać" w zbroi? Byłby wybór czy chce się grać on foot czy latać na tarczy.

#149: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb list 02, 2013 07:02 AM
    ----
Nie widze powodu takiego wyboru Mysli Zreszta, niech sie ci Krasnoludowie czyms roznia. A Khazad na tarczy pojawi sie jako postac dramatu.

#150: [Warsztat] Drużyny Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb list 02, 2013 07:43 AM
    ----
Osobiście wolałbym mieć prawo wyboru. Poza tym jeżeli jest noszony to musisz przeznaczyć do tego dwa modele.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 9 10 11 ... 31 32 33
>
Page 10 of 33