[Warsztat] Drużyny

All Posts
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 31 32 33
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#151: [Warsztat] Drużyny Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb list 02, 2013 07:04 PM
    ----
Dlaczego niewolnik ma broń improwizowaną i nie może innej używać? W innych bandach nie ma takiego obostrzenia?
No i zastanowiłbym się nad dodaniem jakiegoś stronnika jeszcze.

#152: Re: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb list 02, 2013 07:07 PM
    ----
Pepe wrote:
Dlaczego niewolnik ma broń improwizowaną i nie może innej używać? W innych bandach nie ma takiego obostrzenia?
Będzie w kolejnej edycji. Cena niewolników spadła do 10 zk, ale mogą walczyć tylko bronią improwizowaną.

Pepe wrote:
No i zastanowiłbym się nad dodaniem jakiegoś stronnika jeszcze.
Jakieś propozycje? Na razie mamy cztery różne rodzaje stronników. Kolejny byłby na zasadzie albo albo. Ja myślałem nad Krasnoludami na dzikach Twisted Evil jako alternatywie dla Wilczych Jeźdźców.

#153: Re: [Warsztat] Drużyny Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn list 03, 2013 10:13 AM
    ----
quidamcorvus wrote:
Jakieś propozycje? Na razie mamy cztery różne rodzaje stronników. Kolejny byłby na zasadzie albo albo. Ja myślałem nad Krasnoludami na dzikach Twisted Evil jako alternatywie dla Wilczych Jeźdźców.

Bez przesady Razz

#154: Re: [Warsztat] Drużyny Author: Rollnik , Location: Bydgoszcz Post Posted: Pn list 03, 2013 06:40 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Chetnie wprowadzil bym nosicieli tarczy do kompani Khazadow. Nawet chcialem to zrobic... Niestety kilka osob nie zwazajac na moj entuzjazm przypomnialo mi, ze:
- Na tarczy to nosi sie Krola, a nie jakiegos druzynowego Tana.
- Tan nie zmienia sie w gustowna, brodata rzezbe.
- Moze nosic pancerz. A to w polaczeniu z ochrona pancerza z palankinu byloby dosc mocne. Tym bardziej, ze prawdopodobnie ochrona palankinu zostanie zwiekszona do 5+. Ale testy jeszcze trwaja.
- No i Tan calkiem niezle walczy i nie chowa sie za ochroniarzami.

Te parę osób to pewnie zdradzieccy elfi agenci nie pamiętający ze skirmiszowe pare fiksów to nie masówka jak Młotek Smile
Tan to taki 'mały' król Wink Skoro zasłużył na tytuł Tana to nie jest byle kim i rządzi klanem, małą tarze pod dupą może mieć Wink
Odrobina pancerza w ta czy tamtą nie robi wielkiej różnicy, zawsze można uznać ze skoro się wpakował na tarze to jest takim chojrakiem że drze mordę, wyzywa każdego i macha łapkami jak głupi przez co jest widoczny jak duży cel, oberwie w łepetynę z kuszy to zmieni zdanie o wsiadaniu na tarcze Smile

#155: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn list 03, 2013 06:42 PM
    ----
Gdyby był dużym celem, to nigdy bym go nie wystawiał na tarczę. Nijak by się to nie opłacało. A w przypadku Krasnoludów Chaosu, chodzi głównie o to, by Czarnoksiężnik mógł poruszać się z Sz 3, nawet jeśli padł ofiarą Przekleństwa Kamienia.

#156: [Warsztat] Drużyny Author: Rollnik , Location: Bydgoszcz Post Posted: Pn list 03, 2013 07:13 PM
    ----
Zawsze jest coś za coś. Ja bym widział w szeregach krasi szefa na tarczy, ale to tylko dodatek Smile

#157: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr lip 02, 2014 07:38 PM
    ----
Wielu z was narzeka na słabość kompanii Chaosu oddających cześć Khornowi, nie żeby się z tym zgadzał Wink ale przygotowałem bonus dla służących w szeregach owych drużyn Wajemniczonych i Czarnoksiężników Chaosu, którzy podlegać teraz będą zasadzie specjalnej Rytuały Khorna.

Rytuały Khorna:
Kiedy Wojownicy Khorna ruszają do bitwy, Wtajemniczeni oraz Czarnoksiężnicy Chaosu gromadzą strzępy bluźnierczej energii Dhar i odprawiają mroczne rytuały pozwalające przywołać z Immaterium przeklęte Krwiopuszcze, pomniejsze demony Khorna.
Po wylosowaniu scenariusza, ale przed wystawieniem przez graczy modeli, Wtajemniczony lub Czarnoksiężnik Chaosu może wybrać spośród dowolnych sprzymierzonych stronników K3 modele, które może naznaczyć Runą Khorna i przygotować je do wezwania demonów. Modele naznaczone Runą Khorna są wystawiane razem z pozostałymi postaciami należącymi do kompani.
Wtajemniczony oraz Czarnoksiężnik Chaosu, który Ucieka!, został Oszołomiony! lub Powalony na ziemię! albo w fazie ruchu wykonał bieg lub LOT nie może odprawić Rytuałów Khorna, ponadto jeśli bohater zostanie Wyłączony z akcji!, także wszystkie naznaczone Runą Khorna modele stronników uznaje się za Wyłączone z akcji!. Należy jednak zauważyć, że za wyłączone w ten sposób z potyczki modele nie należy w trakcie sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ. Wtajemniczeni oraz Czarnoksiężnicy Chaosu, którzy zdołali się zmobilizować na początku tury mogą odprawić Rytuały Chaosu w zwykły sposób.
Na początku drugiej, trzeciej, czwartej, itd., tury gracza Wojowników Khorna, w fazie magii model Wtajemniczonego lub Czarnoksiężnika Chaosu może odprawić Rytuału Khorna. Należy wykonać test CP Wtajemniczonego lub Czarnoksiężnika Chaosu za każdy naznaczony Runą Khorna model stronnika. Jeśli test zakończy się powodzeniem, stronnik zostaje natychmiast Wyłączony z akcji!, zaś w jego miejscu pojawia się Krwiopuszcz, ponadto wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone) znajdujące się w kontakcie z podstawką naznaczonego Runą Khorna modelu stronnika otrzymują jedno trafienie o SILE K6. Jeśli test CP zakończy się niepowodzeniem Rytuał Khorna kończy się pojawieniem Krwiopuszcza po upłynie K3 tur.
Krwiopuszcze, jeśli przeżyją potyczkę odchodzą po zakończeniu rozgrywki, ponadto Demony są wliczane do limitu modeli w drużynie oraz są brane pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.

Krwiopuszcz:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-3
PODSTAWKA: 25 X 25 MM

Krwiopuszcze, pomniejsze demony, znane także jako Piechurzy Khorna, Żołnierze Krwi, Kły Śmierci lub Łowcy Czaszek to najliczniejsi żołnierze w legionach Khorna. Bez końca walczą między sobą o zaszczyt zstąpienia do świata śmiertelnych, aby tam szerzyć strach i śmierć pośród wrogów Khorna, nurzając się w ich krwi. Demony są doskonale wyszkolonymi wojownikami, ponad wszystko kochającymi walkę, krew i mord. Choć Krwiopuszcze nie dorównują inteligencją pomniejszym demonom innych bóstw, to wrodzony spryt i instynkt drapieżcy pozwala im nadrabiać wszelkie braki. Pełne nienawiści i żądzy krwi, Krwiopuszcz, jest wcieleniem mordu i nieopisanego szału bitewnego Pana Krwi. Demon rzadko stosuje wyrafinowaną taktykę, ulubioną strategią walki jest szarża w centrum sił wroga i zabicie możliwie dużej liczby przeciwników.

CHARAKTERYSTYKA KRWIOPUSZCZA:
Code::
DEMON		SZ	WW	US	S	WT	ŻW	I	A	CP
Początkowa	5	5	0	5	3	1	4	3	7
Maksymalna	5	5	0	5	3	1	4	3	7

BROŃ/PANCERZ: Krwiopuszcz posiadają PIEKIELNE OSTRZE.
ZASADY SPECJALNE:
DEMON, FURIA, ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (2), STRACH, SZERMIERZ.
PIEKIELNE OSTRZE – Trafienia zadane Piekielnym Ostrzem zadają zranienie krytyczne jeżeli w rzucie na zranienia wypadnie niemodyfikowalne 4+.
STYGMATY KHORNA: Demon posiada następujące Stygmaty Chaosu:
- KŁY – Szczęka Krwiopuszcza uzbrojona jest w ostre jak u rekina zęby. Demon otrzymuje dodatkowy +1 ATAK z cechą oręża PRECYZYJNE UDERZENIE. Kły traktowane są jak BROŃ NATURALNA. Dodatkowy ATAK został uwzględniony w charakterystyce Krwiopuszcza.
- ROGI – Z czoła Demona wyrasta para rogów w kształcie litery S, biegnąca do tyłu wzdłuż wydłużonej części czaszki. Krwiopuszcz otrzymuje dodatkowy +1 ATAK z cechą oręża SZYBKI. Rogi traktowane są jak BROŃ NATURALNA. Dodatkowy ATAK został uwzględniony w charakterystyce Demona.

#158: Re: [Warsztat] Drużyny Author: softiron , Location: Katowice Post Posted: Śr lip 02, 2014 08:54 PM
    ----
say whaaaat?
jak kto uważa że khorniki są słabe to zapraszam w środy do nas popatrzeć jak popkorniarze regularnie spuszczają nam bęcki.

co do demona QC to nie wiem... wezwanie takiego to chyba nie małe miki jest... wg mnie, trza by naznaczyć ochotnika na takiej samej podstawce przynajmniej jak demon. Delikwent musiałby być żywy bo potrzeba krwi. To apropos sprzymierzonych stronników i np multi ;). Ochotnika takowego powinno się zabijać permanentnie a nie WzA. Wezwanie za zwykły test CP to dość proste będzie. Może daj z minusem i np modyfikatory za wielkość podstawki (ilość krwi) ochotnika. Mniejsza to ich więcej trza poświęcić, większa to mniej... ograniczyłbym też ilość demonów do jednego. Mz to i tak jest szpan na wsi jak banda 10 ludków wezwałaby demona Wink ale za to mógłby być mocniejszy.

#159: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz lip 03, 2014 04:32 AM
    ----
Słuszna uwaga z podstawką. 'Tanich' nieumarłych nie ma na podstawkach 25x25 mm, więc zostają żywi.

#160: [Warsztat] Drużyny Author: softiron , Location: Katowice Post Posted: Cz lip 03, 2014 08:49 AM
    ----
a dlaczego nie Berserk?
a dlaczego nie zrobić żeby pan Krwiopuszcz nie rozróżniał kto wróg, kto przyjaciel? Khornowi wszak jedno czyja byle krew lała się strumieniami. Może powiedzmy rozpozna tego kto go przyzwał ale reszta .. to tylko mięso i krew.
albo: za poświęcenie (permanentne) stronnika/ów demon przybędzie zawsze (bez testu) a test jest po to czy przyzywającemu uda się narzucić swą wolę demonowi na tyle że ten nie rzuci się również na niego. innemi słowy, zdane CP przyzywający przyjaciel, niezdane - kandydat na mielone tak jak cała reszta ludków na stole... niech to będzie mocne jak przywali ale obosieczne i niestabilne w kontroli jak tylko się da. trzeba będzie tylko podprowadzić takiego na tyle żeby do wroga miał bliżej niż do swoich Smile

co do podstawek i poświęcania:
25mm - jedna podstawka za demona
20mm - dwie podstawki za 1 demona
>25mm - jedna podstawka ale przyzywający ma bonus do CP zeby Demon nie potraktował go również jak wroga.

#161: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz lip 03, 2014 09:15 AM
    ----
Bo to ma być w miarę psoste, ma być pozytywne dla przyzywającego i skirmish to nie RPG. Wykluczę możliwość naznaczenia runą Niewolników. Ryzyko utraty stronnika to 1/3 a bonus jest czasowy. Zresztą demon z 1/6 szansy na niestabilnosc w każdej turze nie jest jakimś mega bonysem, biorąc pod uwagę że Khorne nie używa magii a antynagia nie jest wybitnie silna.

#162: [Warsztat] Drużyny Author: softiron , Location: Katowice Post Posted: Cz lip 03, 2014 09:32 AM
    ----
ale to jest proste.
wyznaczasz modele ktore poświęcasz za przyzwanie demona.
2 podstawki 20mm za 1 demona, 1 podstawka 25mm za 1 demona lub 1 podstawka 40mm za 1 demona.
przyzywający wykonuje test CP wg klucza 2x20mm=CP, 1x25mm=CP, 1x40mm=CP+2.
demon się pojawia i wchodzi do akcji. Jeśli przyzywającemu wyszedł CP to jego nie zaatakuje, poza tym dla demona wszyscy są wrogami, reszta zasad jak w opisie demona tylko dodałbym mu berserk.
bonus dla kompanii? a pewnie, jeśli tylko wrogie modele bądą bliżej niz własne. a skoro wezwanie ma być aktywowane bez zasięgu czy linii wzroku to wystarczy że sam naznaczony w fazie ruchu podbiegnie tak żeby do wroga było bliżej
ad Niewolnicy: a dlaczego? fajna opcja do poświęcania niewolników (w sumie to od razu mi to do głowy przyszło) na amen bez WzA!. No i potrzebujesz 2 na 1 demona.

#163: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz lip 03, 2014 10:26 AM
    ----
Niewolnicy nie są godni, a dla kultysty to zaszczyt.
Dobrze że zwróciłeś uwagę na zasięg bo o tym zapomniałem, będzie 12".

Reszta mechaniki pozostanie. Pisząc zasady staram się w miarę możliwości bazować na istniejących, a Rytuały Khorna bazują na Animacji.

#164: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz lip 03, 2014 04:01 PM
    ----
Zmieniłem nazwę zasady specjalnej na Demonolog:
Quote::
Demonolog:
Kiedy Wojownicy Khorna ruszają do bitwy DEMONOLODZY gromadzą strzępy bluźnierczej energii Dhar i odprawiają mroczne rytuały pozwalające przywołać z Immaterium przeklęte Krwiopuszcze, pomniejsze demony Khorna.
Po wylosowaniu scenariusza, ale przed wystawieniem przez graczy modeli, DEMONOLOG może wybrać spośród dowolnych sprzymierzonych stronników K3 modele na podstawkach 25x25 mm i większych, które może naznaczyć Runą Khorna i przygotować je do wezwania demonów. Modele naznaczone Runą Khorna są wystawiane razem z pozostałymi postaciami należącymi do kompani.
DEMONOLOG, który Ucieka!, został Oszołomiony! lub Powalony na ziemię! albo w fazie ruchu wykonał bieg lub LOT nie może odprawić rytuału, ponadto jeśli bohater zostanie Wyłączony z akcji!, także wszystkie naznaczone Runą Khorna modele stronników uznaje się za Wyłączone z akcji!. Należy jednak zauważyć, że za wyłączone w ten sposób z potyczki modele nie należy w trakcie sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ. DEMONOLOG, który zdołał się zmobilizować na początku tury może odprawić rytuał w zwykły sposób.
Na początku drugiej, trzeciej, czwartej, itd., tury gracza Wojowników Khorna, w fazie magii model DEMONOLOGA może odprawić rytuał. Należy wykonać test CP DEMONOLOGA za każdy naznaczony Runą Khorna model stronnika znajdujący się w odległości do 12” od odprawiającego rytuał modelu. Jeśli test zakończy się powodzeniem, stronnik zostaje natychmiast Wyłączony z akcji!, zaś w jego miejscu pojawia się Krwiopuszcz, ponadto wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone) znajdujące się w kontakcie z podstawką naznaczonego Runą Khorna modelu stronnika otrzymują jedno trafienie o SILE K6. Jeśli test CP zakończy się niepowodzeniem Rytuał Khorna kończy się pojawieniem Krwiopuszcza po upłynie K3 tur.
Krwiopuszcze, jeśli przeżyją potyczkę odchodzą po zakończeniu rozgrywki, ponadto Demony są wliczane do limitu modeli w drużynie oraz są brane pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.

#165: [Warsztat] Drużyny Author: wujass Post Posted: Sb lip 19, 2014 12:29 PM
    ----
To takie żywe bomby . Szarżujesz aby stykać się z jak największą ilością modeli i kaboom, pojawia się demon a modele wroga leżą pokotem. Czy istnieje możliwosć uniku wg zasad z tabelki umiejętności ?Czy też trafienia są automatyczne ?



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 31 32 33
>
Page 11 of 33