[Warsztat] Drużyny

All Posts
<
1 2 3 ... 30 31 32 33
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#451: [Warsztat] Drużyny Author: Blumstein Post Posted: Wt stycz 08, 2019 09:05 AM
    ----
Nie znam się jeszcze na szkieletach, ale chyba i tak Zombiaki są po prostu lepszą opcją Very Happy

#452: Re: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt stycz 08, 2019 09:19 AM
    ----
Pepe wrote:
quidamcorvus wrote:
Poza tym Szkielet budzi strach, nie może zostać powalony na ziemię (jest traktowany jak oszołomiony) i zaczyna z ekwipunkiem wartym 15 zk. Co stanowi połowę jego wartości.

Ale i tak nikt na nich nie gra bo są plewne Very Happy
Co proponujesz? Ja myślałem o tym, żeby zawsze trafiały na 8+ i nie podlegały żadnym modyfikatorom.

#453: Re: [Warsztat] Drużyny Author: Torin , Location: Katowice Post Posted: Wt stycz 08, 2019 09:28 AM
    ----
Grish wrote:
Szkielety u Khemri to jedna z najlepszych STRZELAJĄCYCH jednostek w grze.

No pod warunkiem, że dodatkowo zainwestujesz w łuk, a ze swoimi US 2 to nie powalają, ok, nie mają modyfikatorów, ale to dalej kandydat do najsłabszej jednostki w podręczniku, niewolnika przynajmniej rozwiniesz, a tu echo, nic Smile Żeby przynajmniej miał ten łuk, bo teraz ma ekwipunek do walki - a nie powalczy. Za to umiejętność do strzelania - ale ekwipunku brak. Akurat tej jednostce przydałby się lifting. Może małe głosowanie? Przy okazji STREGOIKE wziąć na warsztat:)

PS: Opcja "trafiały na 8+" ratuje tu model, miał by szanse w walce wręcz.

#454: [Warsztat] Drużyny Author: Bahior , Location: Chorzów Post Posted: Wt stycz 08, 2019 09:31 AM
    ----
Może przy rekrutacji szkieletu dać alternatywną opcje uzbrojenia np. Szkielet wyposażony jest w włócznie i tarcze LUB łuk i topór (albo długi łuk - nie znam się na łukach :P)

#455: Re: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt stycz 08, 2019 09:38 AM
    ----
Torin wrote:
Żeby przynajmniej miał ten łuk, bo teraz ma ekwipunek do walki - a nie powalczy.

Bahior wrote:
Może przy rekrutacji szkieletu dać alternatywną opcje uzbrojenia np. Szkielet wyposażony jest w włócznie i tarcze LUB łuk i topór (albo długi łuk - nie znam się na łukach :P)
Szkielet z Khemri ma do wyboru łuk. Torin znowu nie doczytał do końca.

#456: [Warsztat] Drużyny Author: Bahior , Location: Chorzów Post Posted: Wt stycz 08, 2019 09:39 AM
    ----
a ja mu ufałem! (i nawet myślałem ze wymyśliłem coś fajnego)

#457: [Warsztat] Drużyny Author: Torin , Location: Katowice Post Posted: Wt stycz 08, 2019 09:55 AM
    ----
A łuk zamiast tarczy i włóczni? Czy tylko tarczy? Bo z samym łukiem to powinien być 5 zk tańszy.

Fakt, wypadło mi z tym łukiem, mea culpa!

Bahior - wymyśliłeś, nie łam się Very Happy

Lifting still needed!

#458: Re: [Warsztat] Drużyny Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Wt stycz 08, 2019 09:58 AM
    ----
Torin wrote:
Grish wrote:
Szkielety u Khemri to jedna z najlepszych STRZELAJĄCYCH jednostek w grze.

No pod warunkiem, że dodatkowo zainwestujesz w łuk, a ze swoimi US 2 to nie powalają, ok, nie mają modyfikatorów, ale to dalej kandydat do najsłabszej jednostki w podręczniku, niewolnika przynajmniej rozwiniesz, a tu echo, nic Smile Żeby przynajmniej miał ten łuk, bo teraz ma ekwipunek do walki - a nie powalczy. Za to umiejętność do strzelania - ale ekwipunku brak. Akurat tej jednostce przydałby się lifting. Może małe głosowanie? Przy okazji STREGOIKE wziąć na warsztat:)

PS: Opcja "trafiały na 8+" ratuje tu model, miał by szanse w walce wręcz.

1. Szkielet z Khemri na do wybory luk za darmo
2. Przeczytajcie zasadę Strzały Asaph
3. Postawcie oddział szkieletów z lukami obok Nekroteka

VOILA!

#459: [Warsztat] Drużyny Author: Blumstein Post Posted: Wt stycz 08, 2019 09:58 AM
    ----
Szkielety z Khemri mają buff od jednego z bohaterów - tu niech się Elmin wypowie Smile

#460: [Warsztat] Drużyny Author: Elmin Post Posted: Wt stycz 08, 2019 10:01 AM
    ----
No tak, dokładnie tak to działa jak Grishu napisał i taki pluton egzekucyjny się totalnie wystawia Very Happy Więc i Blumstein ma tu rację Very Happy
Ale szkielet (taki u Wąpierzy) z Zombiakiem nie ma startu Smile

#461: [Warsztat] Drużyny Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Wt stycz 08, 2019 10:12 AM
    ----
U Wampirów tylko ghule.

#462: Re: [Warsztat] Drużyny Author: Fire Post Posted: Sb lut 09, 2019 07:44 PM
    ----
Cześć chciałem się zapytać, czy rozważaliście już kiedyś możliwość podwyższenia liczebności maksymalnej bandy nocnych goblinów.
Pytanie ów warunkuje głównie brakiem obecności mocnych pozytywnych cech tej bandy, mianowicie jej stronnicy są słabi bohaterowie tak samo, brakuje w niej możliwości wzięcia dobrego ekwipunku pancerzy broni etc. w długotrwałej rozgrywce będą odstawać od innych band z powodu braku możliwości dalszego rozwoju.
Pytanie nie dotyczy Orków, Karpów czy skavenów, bo wspomniane drużyny mają znacznie lepsze możliwości długoterminowego rozwoju niż biedne gobliny.

#463: Re: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb lut 09, 2019 08:04 PM
    ----
Fire wrote:
Cześć chciałem się zapytać, czy rozważaliście już kiedyś możliwość podwyższenia liczebności maksymalnej bandy nocnych goblinów.
Pytanie ów warunkuje głównie brakiem obecności mocnych pozytywnych cech tej bandy, mianowicie jej stronnicy są słabi bohaterowie tak samo, brakuje w niej możliwości wzięcia dobrego ekwipunku pancerzy broni etc. w długotrwałej rozgrywce będą odstawać od innych band z powodu braku możliwości dalszego rozwoju.
Pytanie nie dotyczy Orków, Karpów czy skavenów, bo wspomniane drużyny mają znacznie lepsze możliwości długoterminowego rozwoju niż biedne gobliny.
Obozowisko i Punkty Kampanii pozwalają podnieść maksymalną liczbę modeli.
Zresztą stosunkowo tanie Nocnego Gobliny pozwalają na rozpoczęcie rozgrywki z liczbą modeli zbliżoną do maksymalnej, również ewentualne straty dość łatwo uzupełnić.

#464: [Warsztat] Drużyny Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb lut 09, 2019 08:07 PM
    ----
Spojrzałem jeszcze w swoje notatki na temat kompanii i w następnej edycji NG dostaną dostęp do średnich i ciężkich (bohaterowie) pancerzy, a Hop-Gobliny będą miały osobną tabelę broni.

#465: [Warsztat] Drużyny Author: Fire Post Posted: Sb lut 09, 2019 08:11 PM
    ----
Wiem, że można zacząć z dużą liczbą modeli, tylko mówię o tym że w dłuższej perspektywie będą one niedomagać, ale skoro będą miały dostęp do średnich pancerzy to już będzie lepiej : )

Co do szkieletów zaś:
Czy rozważaliście aby szkielety startowały tylko ze sztyletem w cenie 15 złotych koron?



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 30 31 32 33
>
Page 31 of 33