[Warsztat] Zadania specjalne

All Posts

1 2 3
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#1: [Warsztat] Zadania specjalne Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn May 01, 2011 12:41 PM
    ----
Karty zadań specjalnych to pomysł żywcem zaczerpnięty z gry Umbra Turris. Jako, że uważam pomysł za świetny pozwoliłem sobie umieścić go jako zasady opcjonalne w Warheim.
Obecnie wygląda to tak:

OnLine|DownLoad

Gdyby ktoś miał pomysły, zapraszam do dyskusji.
Last edited by quidamcorvus on Pn May 01, 2011 08:16 PM; edited 3 time in total

#2: Re: [Warsztat] Zadania specjalne Author: Doman Post Posted: Pn May 01, 2011 12:53 PM
    ----
KRWI DLA BOGA KRWI!!!
za dużo PD, uśrednić to lepiej K3

WIADOMOSC

fajne Expimy Magów Wink
POJEDNEK
Quote::
Do pojedynku nie mogą dołączyć inne modele. Ponadto, walczący przywódcy nie mogą zostać obrani na cel zaklęć oraz ostrzelani (także magicznymi pociskami) przez inne, nie biorące udziału w pojedynku modele.
Powinno to obowiązywać tylko modele gracza który wylosował kartę, bo to on chce się pojedynkować Wink reszta nie musi byc aż tak honorowa

PRÓBA
Quote::
Aby zrealizować zadanie specjalne służący w kompanii bohater posiadający najmniej Punktów Doświadczenia musi zaszarżować i Wyłączyć z akcji! przynajmniej jeden wrogi model, który w momencie deklaracji szarży nie jest związany walką wręcz, Oszołomiony!, Powalony na ziemię! i nie Ucieka!.
taki niuans co jeśli mamy dwa modele z tym samym poziomem expa

POLOWANIE NA CZAROWNICE
proste i bez zbędnych zasad Wink

ZEMSTA
Quote::
Aby zrealizować zadanie specjalne wybrany przez gracza bohater o imieniu
( )
musi Wyłączyć z akcji! wrogiego bohatera o imieniu
( ).
Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.
szukanie po cudzej karcie heh Wink każdy się domyśli Cool
Last edited by Doman on Pn May 01, 2011 12:53 PM; edited 1 times in total

#3: Re: [Warsztat] Zadania specjalne Author: Doman Post Posted: Pn May 01, 2011 01:10 PM
    ----
a co do pomysłów->
ZŁODZIEJ = ograbić model z jakiegoś magicznego przedmiotu
LUBISZ TROFEA??= zabić model z zasada duży cel, tu chyba wystarczy że nawet dobije, nie musi sam od początku do końca, zadaje śmiertelny cios i ściąga skalp lub wyrywa ząb
ŁOWCA SKARBÓW= zdobywanie cudzych znaczników


luźne pomysły, bez propozycji PD i nie opisane w wymagany sposób, odnoszą się bardziej do rozwiniętych band, a nie początkowych,

#4: Re: [Warsztat] Zadania specjalne Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn May 01, 2011 01:12 PM
    ----
Doman wrote:
KRWI DLA BOGA KRWI!!!
za dużo PD, uśrednić to lepiej K3
Hmm, może i K3 Mysli
Doman wrote:
POJEDNEK
Powinno to obowiązywać tylko modele gracza który wylosował kartę, bo to on chce się pojedynkować Wink reszta nie musi byc aż tak honorowa
Nie musi, dlatego karta to wymusza.

Doman wrote:
PRÓBA
taki niuans co jeśli mamy dwa modele z tym samym poziomem expa
To samo co zawsze, rzut kostką. Poprawiam.

Doman wrote:
ZEMSTA
szukanie po cudzej karcie heh Wink każdy się domyśli Cool
To se napisz kapitan, młodzik z piórkiem, albo mag Razz

#5: Re: [Warsztat] Zadania specjalne Author: Repentia.Vlk , Location: Frederheim Post Posted: Pn May 01, 2011 02:02 PM
    ----
Quote::
BESTIOBÓJCA

Wiele kompanii przemierzających północne rubieże Imperium wsławiło się pokonaniem potężnych stworów służących pod sztandarami Mrocznych Bogów. Jednakże, czyż wszelka odmienność nie jest dziełem Chaosu?

Aby zrealizować zadanie specjalne dowodzona przez gracza drużyna musi Wyłączyć z akcji! wrogi model piechoty podlegający zasadzie specjalnej DUŻY CEL.
Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.

NAGRODA:
Model, który zrealizuje zadanie specjalne otrzymuje dodatkowe +2 PD.
Quote::
CZAS TO PIENIĄDZ

Mówiąc, że czas to pieniądź! Ale pamiętaj, że co nagle to po diable!

Aby zrealizować zadanie specjalne dowodzona przez gracza drużyna musi wygrać potyczkę przed zakończeniem 6 rundy.
Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.

NAGRODA:
Drużyna otrzymuje K3 Punkty Doświadczenia, które gracz powinien rozdzielić według własnego uznania pomiędzy bohaterów.
Quote::
LITOŚĆ TO ZBRODNIA

Desperacja, litość, pobłażliwość, przebaczenie, tolerancja, wątpliwość i współczucie są oznaką słabości.
Tylko silna wola i determinacja są gwarancją zwycięstwa!

Aby zrealizować zadanie specjalne dowodzona przez gracza drużyna nie może ograbić żadnego Wyłączonego z akcji! modelu przeciwnika.
Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.

NAGRODA:
Drużyna otrzymuje K3 Punkty Doświadczenia, które gracz powinien rozdzielić według własnego uznania pomiędzy bohaterów.
Quote::
ŚLUBY MILCZENIA

I przyjdzie czas, gdy usta mędrców zamilkną a ich języki zostaną związane. I żadna inkantacja nie wzniesie się do królestwa Immaterium.

Aby zrealizować zadanie specjalne dowodzona przez gracza drużyna musi wygrać potyczkę zaś służący w kompanii model podlegający zasadzie specjalnej MAG lub KAPŁAN nie może rzucić żadnego zaklęcia lub odmówić żadnej modlitwy w trakcie rozgrywki.
Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.

NAGRODA:
Model, który zrealizuje zadanie specjalne otrzymuje dodatkowe +2 PD.

#6: Re: [Warsztat] Zadania specjalne Author: Doman Post Posted: Pn May 01, 2011 02:03 PM
    ----
QC, będą miały jakiś dizajn te karty?

#7: Re: [Warsztat] Zadania specjalne Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn May 01, 2011 02:06 PM
    ----
Doman wrote:
QC, będą miały jakiś dizajn te karty?
Czekam na propozycje, bo sam talentów graficzno-fotoszopowych nie posiadam i ze swej strony mogę zaoferować jedynie to co mam do dyspozycji w Wordzie plus jakieś proste grafiki.

#8: [Warsztat] Zadania specjalne Author: Raven Post Posted: Pn May 01, 2011 02:08 PM
    ----
wydaje mi sie ze nagrody są trochę za duże proponowałbym jedno z 2 wyjść

1. boga krwi obciąć do k3 tak jak proponował Doman, a całą resztę obciąć z 2 PD do 1 PD

albo

2. ograniczyć ilość kart z 3 do 2

uważam tak bo w obecnej sytuacji

1. banda będzie szybko sie rozwijać i co za tym idzie ludziom nie bedzie się chciało z nia grać

2. może dojść do takiej sytiuacji ze 1 postać będzie mega koksem który kładzie wszystko a reszta bandy będzie robić za cheerlinderki

#9: Re: [Warsztat] Zadania specjalne Author: Doman Post Posted: Pn May 01, 2011 02:09 PM
    ----
bo jutro ruszamy z testami tego w Bardzie.... myślałem ze masz to bym sobie już wydrukował Wink

#10: Re: [Warsztat] Zadania specjalne Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn May 01, 2011 02:12 PM
    ----
@Raven
Nagrody dla drużyn obciąłem do K3 PD.
Do do zmiany z 2 do 1 - to masz rację.

@Doman
Zamieszczę wieczorem w formacie *.pdf, to sobie wydrukujesz i wytniesz.

#11: Re: [Warsztat] Zadania specjalne Author: Doman Post Posted: Pn May 01, 2011 02:17 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
@Raven
Nagrody dla drużyn obciąłem do K3 PD.
Do do zmiany z 2 do 1 - to masz rację.
no tak dochodzą jeszcze PDki za scenariusze


quidamcorvus wrote:

@Doman
Zamieszczę wieczorem w formacie *.pdf, to sobie wydrukujesz i wytniesz.

Dzięki Wink

#12: Re: [Warsztat] Zadania specjalne Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn May 01, 2011 08:13 PM
    ----
UP w pierwszym poście.

#13: Re: [Warsztat] Zadania specjalne Author: Doman Post Posted: Pn May 01, 2011 08:40 PM
    ----
wydrukowane, podklejone pod karty i już w koszulkach Razz

#14: Re: [Warsztat] Zadania specjalne Author: Doman Post Posted: Pn May 02, 2011 02:49 PM
    ----
dają radę, ale łatwo o nich zapomnieć, zwłaszcza przy dużej ilości zdarzeń losowych Wink

#15: Znaczniki i Karty Zadań Specjalnych Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr wrz 07, 2011 09:50 AM
    ----
Quintus wrote:
Witam, zachęcony do roboty [kopniakami] przez QC, zacząłem męczyć temat znaczników, kart i innych pomocy do Warheima które upraszczają i przyspieszają grę. Poniżej macie to co udało mi się wymęczyć, znaczniki docelowo mają mieć przekątną 2,5 cm, karty drukowałem na A4, są małe ale czytelne.


>>STĄD<<
można pobrać plik pdf zawierający wszystkie wykonane przez Quintusa znaczniki i Karty Zadań Specjalnych. Natomiast pod poniższymi grafikami kryją się Karty Zadań Specjalnych w oryginalnym rozmiarze.


Last edited by quidamcorvus on Śr wrz 07, 2011 10:03 AM; edited 4 time in total



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

1 2 3
>
Page 1 of 3