Neuroshima Tactics

All Posts
<
1 2 3 ... 15 16 17
>
Forum IndexInne systemy

#16: Re: Neuroshima Tactics Author: Doman Post Posted: Sb sierp 06, 2011 07:47 PM
    ----
jeszcze dodam kilka rzeczy:
-zerowa szansa w biegu na pałę do zwarcia i combatu... model zostaje momentalnie zdziurkowany... a zdawanie kilku testów przy ranach rzadko się zdarza.. więc model szybko zostaje wyłączony... same podejście do kogoś w przedniej strefie najczęściej kończy się zebraniem jednej kulki
-zasady skradania, pozwalają podejść przeciwnika oraz ratować tyłek w kilku sytuacjach jak unik w czasie reakcji..
-overwatch- bardzo fajna zasada, dla kamperów przy newralgicznych punktach.. zazwyczaj nie kampimy w środku budynków, przeciwnik ma możliwość odpalenia z akumulatora wybuch gazu.
-akumulator- doprowadza do zabawnych sytuacji, turlające się beczki z benzyną, powodują przemieszczanie się najlepiej taktycznych punktów na mapie... Czytając zasady wydaję się że punkty akumulatora będą premiować gracza któremu lepiej idzie.. jednak bonusy nie są zbyt mocarne.. jednak czasem pozwalają opanować sytuacje w jakieś części stołu

#17: Re: Neuroshima Tactics Author: Kadzik , Location: Warszawa Post Posted: Pn sierp 07, 2011 05:56 AM
    ----
A nie ma przegięcia właśnie w stronę ciągłego kampienia? W Infie spotkałem się z zarzutami, że premiowana jest gra defensywna, co jest nieprawdą. Wbieganie w alejkę po ostrzał 3 typków jest głupie, ale istnieje masa opcji pozwalających na w miarę bezstresowe zlikwidowanie kamperów (zadymienie, desant powietrzny, kamuflaż). W NS tego nie widzę, czy powoduje to jakieś skrajne zachowania? Wojna okopowa?

#18: Re: Neuroshima Tactics Author: Doman Post Posted: Pn sierp 07, 2011 10:37 AM
    ----
Na kamperów:
-zadymianie-> granaty dymne
-można porozrzucać koktajle i poprzesłaniać płomieniami, gorsza wersja grantu dymnego
-akumulator-> może spowodować mały wybuch w budynku
-beczki-> w czasie rozstawania ich można ustawić jej w miejscach w których spodziewamy się czekania
-umiejętnie przemieszczać się pomiędzy przeszkadzajkami
-tryb skradania

Jak przygląda się oddziałom posterunku.. uzbrojeniu.. zasadom... lokacji itp.. to strasznie mają podkręcone strzelanie... wydaje mi się że granie nimi będzie czystym defensem... Strzelanie i uzupełnianie ammo

#19: Re: Neuroshima Tactics Author: Doman Post Posted: Sb sierp 13, 2011 11:41 PM
    ----
pierwsze dwa tygodnie sprzedaży i poszło ponad 300sta starterów... może coś z tej gry będzie Wink
u nas też mały bum się na to zrobił Gwizdze

#20: Re: Neuroshima Tactics Author: Kadzik , Location: Warszawa Post Posted: Pn sierp 14, 2011 12:02 AM
    ----
System wart uwagi, z tym że modele paskudne i współczuję ludziom je kupującym Razz Jest masa innych figurek alternatywnych za 2-3 razy mniejszą cenę. W większości wypadków ładniejszych,
Ale zainteresowanie polskim systemem cieszy Smile

#21: Re: Neuroshima Tactics Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pn sierp 14, 2011 06:57 AM
    ----
Wszystko zależy jak to dalej pociągną, w sprzedaży na pewno pomogła marka Neuroshimy i polski patriotyzm ;). Ale na długo to nie wystarczy, jeśli dalej takie kasztaniaki będą wypuszczać. Ja czekam na zasady kampanii Smile .

#22: Re: Neuroshima Tactics Author: Doman Post Posted: Pn sierp 14, 2011 10:35 AM
    ----
modele obsysają
ale zasady są w porządku Cool

#23: Re: Neuroshima Tactics Author: Adasko , Location: Września / Poznań Post Posted: Pn sierp 14, 2011 11:41 AM
    ----
Ja przez chwilę zastanawiałem się czy nie zamówić dwóch starterków, właśnie ze względu na "trzeba wspierać naszych", ale później pomyślałem, ile wypasionych modeli do dowolnego systemu (chociażby z Warmachine czy wspominanego Infinity) mógłbym mieć w cenie tych kasztaniaków.
A już w ogóle szczytem dla mnie przy tym poziomie wykonania jest sprzedawanie figurek bez zdjęć, tylko z concept artem wyjętym z podręcznika do Neuro RPG.
Z drugiej strony - rosnąca popularność cieszy, może z czasem wyjdą na ludzi (i zainwestują w porządnych rzeźbiarzy i malarzy).

#24: Re: Neuroshima Tactics Author: Doman Post Posted: Pn sierp 14, 2011 02:10 PM
    ----
ja też na razie nie wydałem zł na NST
mam zamienniki jak na razie i na nich gram
wszystko zależy jak rozwinie się scena lokalna Wink

#25: Re: Neuroshima Tactics Author: Kadzik , Location: Warszawa Post Posted: Pn sierp 14, 2011 03:20 PM
    ----
Adasko wrote:
Ja przez chwilę zastanawiałem się czy nie zamówić dwóch starterków, właśnie ze względu na "trzeba wspierać naszych", ale później pomyślałem, ile wypasionych modeli do dowolnego systemu (chociażby z Warmachine czy wspominanego Infinity) mógłbym mieć w cenie tych kasztaniaków.

Dokładnie! W infie post-apo za grosza, ale większość modeli Ariadny i część Haqqislamu świetnie nadaje się na wojaków posterunku czy bogatszych najemników.

Dla porównania (NS:T/Infa):








#26: Neuroshima Tactics Author: Gabriel_Daco Post Posted: Pn sierp 14, 2011 03:52 PM
    ----
To dobrze i źle. Dobrze dla graczy, źle dla producentów, czyli w perspektywie źle dla graczy. SG nie przynosiło zysków i nie ma SG praktycznie Smile

#27: Re: Neuroshima Tactics Author: Doman Post Posted: Pn sierp 14, 2011 10:40 PM
    ----
to oficjalne malowanie NST kuleje moim zdaniem Wink

#28: Neuroshima Tactics Author: Vercy , Location: Warshau Post Posted: Pn sierp 15, 2011 07:16 AM
    ----
Na pewno nie jest takie estetycznie kolorowe.

#29: Re: Neuroshima Tactics Author: Kadzik , Location: Warszawa Post Posted: Pn sierp 15, 2011 02:25 PM
    ----
Malowanie jest przyzwoite....co w przypadku malowania oficjalnego nie powinno mieć miejsca! Pokazowe figurki powinny walić po oczach swoją mega-zaje*********!
Pewnie że Giraldez (malarz Infinity) jest mistrzem świata, ale nawet średnio zdolny gracz potrafi pomazać je estetycznie. Są po prostu dużo lepiej wyrzeźbione i "zanimowane" (w dobrych pozach)
Miałem modele do NS w rękach. Rzeźba na poziomie West-winda, gorsza od Black Scorpion. Z tym że ich figurki kosztują mniej niż 10 złotych sztuka.

#30: Re: Neuroshima Tactics Author: Mortai , Location: Łódź Post Posted: Pn sierp 21, 2011 09:00 AM
    ----
Ja powiem tak, my na konkursie malarskim na Porcie Gier dostaliśmy do malowania figury posterunku, chyba snajpera. Nie które odlewy były bardzo kiepskie...wady typu płetwa na twarzy i takie tam. Nie którzy "malarze" widząc przedmiot konkursu stwierdzili że tego G*** malować nie będą. Jak dla mnie to bzdura, ja pomalowałem snajpera tak:
images40.fotosik.pl/88...1f2a07.jpg

A Fleo pomalowała swojego tak:
images40.fotosik.pl/88...30eafe.jpg

I jakoś nie narzekam, choć jak usłyszałem cenę startera to lekko nogi mi się ugięły...
Last edited by Mortai on Pn sierp 21, 2011 09:02 AM; edited 1 times in total



Forum IndexInne systemy
<
1 2 3 ... 15 16 17
>
Page 2 of 17