[CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia

All Posts
<
1 2 3 4 5
Forum IndexTaktyki & Strategie [Mordheim]

#61: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Śr list 12, 2014 11:37 AM
    ----
Jizzz. No to jeszcze raz, proszę mnie czytać ze zrozumieniem Smile

Ci, którzy nie mogą używac broni (niezależnie jak to fluffowo wyjaśniono)
nie cierpią wcale mniej ani bardziej niż inni po stracie ręki.

Dlaczego?

Bo strata ręki nie zmniejsza liczby ataków wynikających z rozpiski. KROPKA.

Proszę mi udowodnić cytatem, ze się tu mylę.

#62: Re: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Śr list 12, 2014 11:59 AM
    ----
Myszor wrote:
Ci, którzy nie mogą używac broni (niezależnie jak to fluffowo wyjaśniono)
nie cierpią wcale mniej ani bardziej niż inni po stracie ręki.
Quote::
Nie tylko possessed - ghoule bohaterowie, wulfeni u norse'ów itp. Wszyscy bohaterowie, którzy nie mogą posługiwać się bronią, mają mniejsze minusy za stratę ręki (tzn nie mają żadnych ) w stosunku do skaleczonego paluszka pod hand injury
gdzie tu jest choć słowo w odniesieniu do innych modeli? Mówię o 2 róznych serious injuries w odniesieniu do rąk, z czego ten bardziej poważny nie daje żadnych minusów.

przenieśmy tę dyskusję gdzieś, bo strasznie śmiecimy i niedługo QC każe każdemu jakieś słowo w postach zamieszczać*


* rezerwuję "ambiwalentny" Twisted Evil

#63: Re: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: Domingo Post Posted: Śr list 12, 2014 12:13 PM
    ----
To może wracając do tematu pochwalę się jak mi poszło Wink

Rozegrałem 3 gry, wszystkie przegrałem Very Happy Scenariusz Breakthrough przy sześciu modelach to zło. Mutant z ogonem zginął na amen, Opętany z łapą pauzuje 3 gry a drugi dostał głupotę ...

Za to magistrem wylosowałem fajny czar "Czarna Krew" czy jakoś tak. Tu mam pytanie, czy muszę widzieć model przeciwnika, żeby móc rzucić ten czar?

#64: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr list 12, 2014 01:01 PM
    ----
Musisz, tak jak ze wszystkim czarami chyba, że jest napisane inaczej.

konfuzja

#65: Re: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Śr list 12, 2014 01:04 PM
    ----
Domingo wrote:
Tu mam pytanie, czy muszę widzieć model przeciwnika, żeby móc rzucić ten czar?
Tak.

#66: Re: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: Domingo Post Posted: Śr list 12, 2014 01:06 PM
    ----
a gdzie jest napisane, że muszę widzieć?

#67: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Śr list 12, 2014 01:09 PM
    ----
Annual Q&A strona 106. "Spells cannot be targeted at models which are out of sight"

#68: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: Domingo Post Posted: Śr list 12, 2014 01:15 PM
    ----
Dzięki.

#69: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: Richi , Location: Ząbki Post Posted: Śr list 12, 2014 01:39 PM
    ----
Domingo rozpisz sobie opetanych w wersji z trzema beastmenami - maja 4T i 2W więc szybko nie zejdą. Mutant jest wrażliwy na ciosy wiec nie mozna na nim polegać. Ja go biore zawsze po kilku walkach od razu z lucky charmem i rabbit footem. Oczywiście ma ciężko bo 3 T i 1W to statystyki jak zwykły laps ale jak przeżyje kilka walk to szybko może stać się kozakiem bo zaczyna z zerem expa. Wada mutantów jest brak skili siłowych ale da rade to przeżyć. Swoja droga ostatnio tez straciłem mutanta (nieudany debiut), zdołałem już kupić nowego ale od razu trafił na tabele - tym razem się upiekło. Pamiętaj opętani na początku sa słabi ale po paru walkach robia się postrachem dla innych band. Wczoraj np w jednej walce zabiłem na amen 5 undedów majac o prawie 50 mniejszy gang rating.
Powodzenia

#70: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr list 12, 2014 01:52 PM
    ----
Jako, że niewiele osób wie/pamięta a rozmawiamy o possessed:

Wszystkie bronie z zasadą 'holy' i blessed water działają na:
- Magister
- mutants
- Possessed
- dark souls

Takie wtrącenie.

konfuzja

#71: Re: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: Domingo Post Posted: Śr list 12, 2014 02:23 PM
    ----
Dzięki Richi, w tej chwili dokupiłem jednego beastmena (nie mam więcej figurek) i odkupiłem kultystę (chce mieć cokolwiek z łukami). Mam za to 2 dark souls i pewnie ich wystawię w przyszłości.
Nie zraziłem się porażkami, wprawdzie prowadzimy ranking band w kampanii i jestem na szarym końcu ale gram dalej 4fun.

A jakich najemników radzicie brać dla opętanych?

#72: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Śr list 12, 2014 02:33 PM
    ----
Ogr, Warlock, Pit Fighter

#73: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr list 12, 2014 02:35 PM
    ----
Imperial assassin jeżeli odczuwasz deficyt w dziale strzelanie. + robi to co pit fighter tylko lepiej.

Konfuzja

#74: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: Richi , Location: Ząbki Post Posted: Śr list 12, 2014 04:09 PM
    ----
Domingo co do mrocznych dusz to przerabiałem wariant z flailami - świetnie się sprawdzają na dobijanie przeciwników - 6 siły na starcie a może się trafić dodatkowy atak i wtedy jest bosko. Oczywiście można ich też brać w wariancie na dwie pały ale wtedy mają tylko 4 siły a czasami przydaje się kogoś klepnąć jak należy - szczególnie jakiegoś twardziela. Co do łuków - ja biorę na magistra - 4 BSa na starcie i można coś upolować. Po jakimś czasie dobierz strzały myśliwego. Nie zwiększają siły ale zwiększają szanse wysłania kogoś na tabelę. Ostatnio mój majster ustrzelił na śmierć warlocka a walił na kowerze z kilkunastu cali. Rzadko kiedy miałem okazje wyposażyć kultystów w łuki bo jednak kosztują troszkę a ja zawsze stawiam na hth co wiąże się niestety ze sporymi stratami. Oczywiście warto aby kilku dodatkowo waliło z łuków - niech zdejmują lucky charmy i rabbit footy a to już coś.
Co do zawodników jakich możesz wynająć to na starcie niezły jest warlock. Czasami trafiają się strzały parcha co nieźle kąsa na odległość. Dużym plusem jest jego cena w punktach. Niezbyt obciąża budżet a jest skuteczny. Co do Ogra też go brałem ale to już 35 golda co walkę i sporo podbija gang rating. Jego wadą jest to że jest duży i czasami w wąskich zaułkach granie nim jest mocno kłopotliwe. Poza tym duży cel przyciąga kusze jak magnes i choć ma 3 W i 4T to dość często kończy walkę na tabeli. Mimo wszystko warto go wynająć jak już banda się rozwinie i jest pełny skład - na początek go nie polecam.
Beastmenów łatwo możesz złożyć - pudełko zwykłych gorów i masz już wystarczająco dużo kombinacji uzbrojenia. Oczywiście potrzebujesz tylko trzech ale warto ich mieć w różnych wariantach uzbrojenia na całą kampanie.
Banda Opętanych jest bardzo łatwa do złożenia pod względem WYSIWYGu. Tylko kilka rodzajów bronni - niewiele trzeba kombinować...

#75: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Śr list 12, 2014 08:06 PM
    ----
Domingo, zerknij w pm-ki Wink



Forum IndexTaktyki & Strategie [Mordheim]
<
1 2 3 4 5
Page 5 of 5