Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Pytania & odpowiedzi [Mordheim] › Pytania różne
Pytania różne
Tak jak Admin nazwał i Sigmar przykazał.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 26 27 28
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Orris - Cz kwiet 17, 2014 01:26 PM
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Śr grud 11, 2013 12:58 PM
Reply with quote

Telchar wrote:
Dla mnie nie ma co przerabiać standardowych undeadów. trzeba po porstu grać tymi z BtB Very Happy
Pełna podpinka Smile !


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Śr grud 11, 2013 02:32 PM
Reply with quote

Zresztą jak przerobimy jedną Bandę to zaraz trzeba będzie przerabiać kolejne i tak w kółko.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Śr grud 11, 2013 04:50 PM
Reply with quote

Telchar wrote:
Dla mnie nie ma co przerabiać standardowych undeadów. trzeba po porstu grać tymi z BtB Very Happy
Popieram Smile

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Śr grud 11, 2013 05:10 PM
Reply with quote

Staś wrote:
Zresztą jak przerobimy jedną Bandę to zaraz trzeba będzie przerabiać kolejne i tak w kółko.
Dokładnie tak. A efekt końcowy będzie taki, że wszystkie bandy niemal identyczne pod względem zasad Wink .


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Pt grud 13, 2013 09:39 AM
Reply with quote

Czy można mieć kilka broni ręcznych? tj. czy mogę mieć fail i sword?
Dzidę i halabardę?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Pt grud 13, 2013 11:17 AM
Reply with quote

Staś wrote:
Czy można mieć kilka broni ręcznych? tj. czy mogę mieć fail i sword?
Dzidę i halabardę?

Mordheim Rulebook wrote:
Each warrior you recruit can be armed with up to two close combat weapons (in addition to his free dagger), up to two different missile weapons and any armour chosen from the appropriate list. For these purposes, a brace of pistols counts as a single missile weapon.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Pn grud 16, 2013 12:27 PM
Reply with quote

1.kto może nosić Chaos dragon scale armour lub Lamellar armour?
2.kto może używać Cathayan longsword

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Pn grud 16, 2013 01:42 PM
Reply with quote

1. Każdy.
2. Ci którzy mają go na swojej liście ekwipunku (zdaje się ogry i mnisi), dodatkowo każdy se skillem Weapons Training.

Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Pn grud 16, 2013 01:58 PM
Reply with quote

Telchar wrote:
1. Każdy.
Ale chaos dragon scale armour nie opłaca się nosić na czymś innym niż Chaosie... model dostaje spore minusy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Pn grud 16, 2013 02:08 PM
Reply with quote

Czy Chaos Dwarf z Lamellar armour i tarczą dostaje minus jeden do M?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Pn grud 16, 2013 07:16 PM
Reply with quote

Quote::
Armour: Chaos Dwarfs never suffer movement
penalties for wearing armour.
Nie. Smile

Ja mam inne pytanie (ten wątek jest na boringu jakby co). Przeglądałem sobie annuala 2002 i znalazłem takie coś:

(od razu mówię, że gdybym wiedział jak zmniejszyć to bym to zrobił).
Czyli poza tym, że jeżeli ktoś dostanie mutację (staje się wtedy mutantem jakby nie patrzeć) można w niego rzucić to mam wrażenie, że magowie chaosu też obrywają tym blessed waterem. hm?

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Pn grud 16, 2013 07:47 PM
Reply with quote

Skavenblight wrote:
Telchar wrote:
1. Każdy.
Ale chaos dragon scale armour nie opłaca się nosić na czymś innym niż Chaosie... model dostaje spore minusy.

Nie opłaca się, ale można Smile

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Śr grud 18, 2013 08:06 AM
Reply with quote

Dwa kolejne pytania
pierwsze może się komuś wydać głupie ale zakradła się mi wątpliwość, Chaos Dwarfy są oczywiście chaosiarzami i wszystko co ich dotyczy (dobre i złe) dotyczy też chaos dwarfów?
drugie czy skill +/- 1 do kostek eksploracji można łączyć, tj mam 2 typów z tym skilem czy to oznacza że jedną kostkę mogę zmienić o 2 czy tylko mogę zmienić 2 kostki o jeden?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Śr grud 18, 2013 12:22 PM
Reply with quote

Quote::
(od razu mówię, że gdybym wiedział jak zmniejszyć to bym to zrobił).
Czyli poza tym, że jeżeli ktoś dostanie mutację (staje się wtedy mutantem jakby nie patrzeć) można w niego rzucić to mam wrażenie, że magowie chaosu też obrywają tym blessed waterem. hm?

Pytanie z pogranicza fluffu i zasad, ale jeśli magister obrywa to magowie chaosu jak najbardziej.

Quote::
Dwa kolejne pytania
pierwsze może się komuś wydać głupie ale zakradła się mi wątpliwość, Chaos Dwarfy są oczywiście chaosiarzami i wszystko co ich dotyczy (dobre i złe) dotyczy też chaos dwarfów?
drugie czy skill +/- 1 do kostek eksploracji można łączyć, tj mam 2 typów z tym skilem czy to oznacza że jedną kostkę mogę zmienić o 2 czy tylko mogę zmienić 2 kostki o jeden?
1. Ja bym powiedział że tak.
2. Ja bym powiedział że to drugie.

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Cz grud 19, 2013 10:30 AM
Reply with quote

Czy kiedy walcze w multiplu z dwoma scionami to rzucam dwa razy na to czy dostaje dodatkowego CP czy tylko raz?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 26 27 28
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
63 quidamcorvus 2772 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn grud 02, 2018 04:08 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2222 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 20758 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 89362 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 8265 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 01:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy