Pytania różne

All Posts
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 26 27 28
>
Forum IndexPytania & odpowiedzi [Mordheim]

#106: Re: Pytania różne Author: Kapitan_Hak Post Posted: Śr grud 11, 2013 01:58 PM
    ----
Telchar wrote:
Dla mnie nie ma co przerabiać standardowych undeadów. trzeba po porstu grać tymi z BtB Very Happy
Pełna podpinka Smile !

#107: Pytania różne Author: Staś Post Posted: Śr grud 11, 2013 03:32 PM
    ----
Zresztą jak przerobimy jedną Bandę to zaraz trzeba będzie przerabiać kolejne i tak w kółko.

#108: Re: Pytania różne Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Śr grud 11, 2013 05:50 PM
    ----
Telchar wrote:
Dla mnie nie ma co przerabiać standardowych undeadów. trzeba po porstu grać tymi z BtB Very Happy
Popieram Smile

#109: Re: Pytania różne Author: Kapitan_Hak Post Posted: Śr grud 11, 2013 06:10 PM
    ----
Staś wrote:
Zresztą jak przerobimy jedną Bandę to zaraz trzeba będzie przerabiać kolejne i tak w kółko.
Dokładnie tak. A efekt końcowy będzie taki, że wszystkie bandy niemal identyczne pod względem zasad Wink .

#110: Pytania różne Author: Staś Post Posted: Pt grud 13, 2013 10:39 AM
    ----
Czy można mieć kilka broni ręcznych? tj. czy mogę mieć fail i sword?
Dzidę i halabardę?

#111: Re: Pytania różne Author: Kapitan_Hak Post Posted: Pt grud 13, 2013 12:17 PM
    ----
Staś wrote:
Czy można mieć kilka broni ręcznych? tj. czy mogę mieć fail i sword?
Dzidę i halabardę?

Mordheim Rulebook wrote:
Each warrior you recruit can be armed with up to two close combat weapons (in addition to his free dagger), up to two different missile weapons and any armour chosen from the appropriate list. For these purposes, a brace of pistols counts as a single missile weapon.

#112: Pytania różne Author: Staś Post Posted: Pn grud 16, 2013 01:27 PM
    ----
1.kto może nosić Chaos dragon scale armour lub Lamellar armour?
2.kto może używać Cathayan longsword

#113: Pytania różne Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn grud 16, 2013 02:42 PM
    ----
1. Każdy.
2. Ci którzy mają go na swojej liście ekwipunku (zdaje się ogry i mnisi), dodatkowo każdy se skillem Weapons Training.

#114: Re: Pytania różne Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Pn grud 16, 2013 02:58 PM
    ----
Telchar wrote:
1. Każdy.
Ale chaos dragon scale armour nie opłaca się nosić na czymś innym niż Chaosie... model dostaje spore minusy.

#115: Pytania różne Author: Staś Post Posted: Pn grud 16, 2013 03:08 PM
    ----
Czy Chaos Dwarf z Lamellar armour i tarczą dostaje minus jeden do M?

#116: Pytania różne Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn grud 16, 2013 08:16 PM
    ----
Quote::
Armour: Chaos Dwarfs never suffer movement
penalties for wearing armour.
Nie. Smile

Ja mam inne pytanie (ten wątek jest na boringu jakby co). Przeglądałem sobie annuala 2002 i znalazłem takie coś:

(od razu mówię, że gdybym wiedział jak zmniejszyć to bym to zrobił).
Czyli poza tym, że jeżeli ktoś dostanie mutację (staje się wtedy mutantem jakby nie patrzeć) można w niego rzucić to mam wrażenie, że magowie chaosu też obrywają tym blessed waterem. hm?

#117: Re: Pytania różne Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn grud 16, 2013 08:47 PM
    ----
Skavenblight wrote:
Telchar wrote:
1. Każdy.
Ale chaos dragon scale armour nie opłaca się nosić na czymś innym niż Chaosie... model dostaje spore minusy.

Nie opłaca się, ale można Smile

#118: Pytania różne Author: Staś Post Posted: Śr grud 18, 2013 09:06 AM
    ----
Dwa kolejne pytania
pierwsze może się komuś wydać głupie ale zakradła się mi wątpliwość, Chaos Dwarfy są oczywiście chaosiarzami i wszystko co ich dotyczy (dobre i złe) dotyczy też chaos dwarfów?
drugie czy skill +/- 1 do kostek eksploracji można łączyć, tj mam 2 typów z tym skilem czy to oznacza że jedną kostkę mogę zmienić o 2 czy tylko mogę zmienić 2 kostki o jeden?

#119: Pytania różne Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Śr grud 18, 2013 01:22 PM
    ----
Quote::
(od razu mówię, że gdybym wiedział jak zmniejszyć to bym to zrobił).
Czyli poza tym, że jeżeli ktoś dostanie mutację (staje się wtedy mutantem jakby nie patrzeć) można w niego rzucić to mam wrażenie, że magowie chaosu też obrywają tym blessed waterem. hm?

Pytanie z pogranicza fluffu i zasad, ale jeśli magister obrywa to magowie chaosu jak najbardziej.

Quote::
Dwa kolejne pytania
pierwsze może się komuś wydać głupie ale zakradła się mi wątpliwość, Chaos Dwarfy są oczywiście chaosiarzami i wszystko co ich dotyczy (dobre i złe) dotyczy też chaos dwarfów?
drugie czy skill +/- 1 do kostek eksploracji można łączyć, tj mam 2 typów z tym skilem czy to oznacza że jedną kostkę mogę zmienić o 2 czy tylko mogę zmienić 2 kostki o jeden?
1. Ja bym powiedział że tak.
2. Ja bym powiedział że to drugie.

#120: Pytania różne Author: Staś Post Posted: Cz grud 19, 2013 11:30 AM
    ----
Czy kiedy walcze w multiplu z dwoma scionami to rzucam dwa razy na to czy dostaje dodatkowego CP czy tylko raz?



Forum IndexPytania & odpowiedzi [Mordheim]
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 26 27 28
>
Page 8 of 28