Pytania różne

All Posts
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 26 27 28
>
Forum IndexPytania & odpowiedzi [Mordheim]

#166: Pytania różne Author: Richi , Location: Ząbki Post Posted: Pn czerw 16, 2014 04:49 PM
    ----
Przymierzam się powoli do grania Karnawałem Chaosu. W składzie będzie obowiązkowo dwóch pajacyków zarażających nurglem. Nurtuje mnie kwestia co się stanie jak jeden zawodnik z grupy henchmenów zostanie zarażony plugastwem? Czy musi opuścić grupę? Czy jak zostanie wywalony to broń i ekwipunek jest stracony? Czy jak zostanie w grupie to zaraża resztę wojowników z tej samej grupy?

#167: Pytania różne Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pn czerw 16, 2014 07:03 PM
    ----
Co by nie kombinować za dużo - jeżeli w przypadku syfa Nurgle'a zostanie obniżony T henchmana, tworzy on odrębną grupę z całym sprzętem jaki miał do tej pory.

#168: Pytania różne Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn czerw 16, 2014 07:31 PM
    ----
a jeśli masz już 6 grup henchmanów? ( limit na karcie bandy - gdzieś, ktoś z Was twierdził, że to limit grup henchmanów )

#169: Pytania różne Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pn czerw 16, 2014 07:34 PM
    ----
To bierzesz nową kartę bandy.

#170: Pytania różne Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn czerw 16, 2014 07:37 PM
    ----
Heh czy aby, jak to mówisz M.T, "syf nurgla" nie miał być zharowany kiedyś?

#171: Pytania różne Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Wt czerw 17, 2014 05:19 AM
    ----
Być może. Ale nikt w kampanii nie grał Karnawałem, więc sprawa upadła.

#172: Pytania różne Author: Richi , Location: Ząbki Post Posted: Wt czerw 17, 2014 07:40 AM
    ----
Co do syfu nurgla wydaje mi się że zarażony henchmen powinien opuścić grupę albo zarazić resztę ekipy. Gdzieś w jakimś faqu jeszcze ze strony GW ktoś zadał pytanie czy można łączyć/dzielić grupy i padła jasna odpowiedź że takiej możliwości nie ma a nie wspomniano o jakichkolwiek wyjątkach od reguły. Poza tym uważam że powinno być jakieś ograniczenie liczby grup henchmenów - najlepiej właśnie do tylu ile zmieści się w standardowej karcie bandy. Jeśli byłoby inaczej tworzenie grup henchmenów traci w zasadzie jakikolwiek sens tym bardziej że doświadczenie i tak mnoży się przez ilość zawodników. W przeciwnym wypadku jedyną korzyścią przemawiającą za tworzeniem grup henchmenów byłaby możliwość dokooptowania kogoś do istniejącej grupy bądź pojedynczego zawodnika. Wiadomo że opłaca się to tylko gdy dana grupa zdobyła niewielką ilością expa - tak do pięciu punktów maksymalnie bo przecież inaczej szanse przedsięwzięcia maleją a koszty rosną...

#173: Pytania różne Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Wt czerw 17, 2014 09:17 AM
    ----
A nie prościej po prostu zaznaczyć że jeden model z grupy to ma (opisać dokładnie który i tyle) i rzucać za niego co bitwę? Robicie problem tam gdzie go nie ma...

#174: Re: Pytania różne Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Wt czerw 17, 2014 09:34 AM
    ----
Telchar wrote:
A nie prościej po prostu zaznaczyć że jeden model z grupy to ma (opisać dokładnie który i tyle) i rzucać za niego co bitwę? Robicie problem tam gdzie go nie ma...
wszystko jedno który, jeden model z grupy henchmanów, poza jakimiś pit fighterami modele w grupie są przecież identyczne.

#175: Pytania różne Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Wt czerw 17, 2014 09:45 AM
    ----
Jeżeli złapał syfa, to nie jest identyczny. Musi co turę zdać test T albo T obniża mu się o 1.

#176: Pytania różne Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Wt czerw 17, 2014 09:49 AM
    ----
No tak, ale to po prostu na początku gry wybierasz który z grupy to ma, nie musisz mieć koniecznie zapisane w rozpisce "ten z zieloną kropką na dupie"

#177: Re: Pytania różne Author: hexenjager , Location: Warszawa Post Posted: Wt czerw 17, 2014 09:52 AM
    ----
Richi wrote:
...Jeśli byłoby inaczej tworzenie grup henchmenów traci w zasadzie jakikolwiek sens tym bardziej że doświadczenie i tak mnoży się przez ilość zawodników. W przeciwnym wypadku jedyną korzyścią przemawiającą za tworzeniem grup henchmenów byłaby możliwość dokooptowania kogoś do istniejącej grupy bądź pojedynczego zawodnika. Wiadomo że opłaca się to tylko gdy dana grupa zdobyła niewielką ilością expa - tak do pięciu punktów maksymalnie bo przecież inaczej szanse przedsięwzięcia maleją a koszty rosną...

Niedawno ktos na tym forum pisal, ze rating oblicza sie dla grupowgo XP a nie mozy przez ilosc czlonkow grupy. Jak to w koncu jest? Mam np 2 grupy flagellantow po 1 czlonku z 4 exp kazdy co daje 8 pkt. Jakbym mial jedna grupe z 2 czlonkami to byloby 4 exp do ratingu?

#178: Pytania różne Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Wt czerw 17, 2014 10:23 AM
    ----
1 grupa, każda z dwoma członkami mającymi po 4 exp, daje 2*4 = 8 punktów do ratingu.

#179: Re: Pytania różne Author: Richi , Location: Ząbki Post Posted: Wt czerw 17, 2014 10:29 AM
    ----
Telchar wrote:
A nie prościej po prostu zaznaczyć że jeden model z grupy to ma (opisać dokładnie który i tyle) i rzucać za niego co bitwę? Robicie problem tam gdzie go nie ma...

Też myślałem o takim rozwiązaniu. Początkowo by to nie stanowiło większego problemu ale po paru walkach z Karnawałem mogło by się okazać że np w kilkuosobowej grupie jeden ma 2T, inny jest zarażony ale ma bazowe 3T, dwóch jest czystych itd... Szybko by się zrobił spory bałagan a poza tym jak wiadomo grupy hanchmenów muszą mieć takie same charakterystyki i stąd ten dylemat.

#180: Pytania różne Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Wt czerw 17, 2014 10:33 AM
    ----
Nie jestem pewien. Też się nad tym zastanawiałem ostatnio i generalnie a propos henchów było, że ich xp liczy się grupowo (o ile nie dotyczyło to kupowania nowych rekrutów). hm.



Forum IndexPytania & odpowiedzi [Mordheim]
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 26 27 28
>
Page 12 of 28