Pytania różne

All Posts
<
1 2 3 ... 23 24 25 26 27 28
>
Forum IndexPytania & odpowiedzi [Mordheim]

#346: Pytania różne Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pt wrz 18, 2015 11:46 AM
    ----
Podręcznik nic nie mówi na ten temat.

#347: Pytania różne Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pt wrz 18, 2015 11:48 AM
    ----
Nie, nie mogą - ithilmar to też ciężka zbroja według zasad. Nie wiem w końcu czy HR którego proponowałem (by liczyła się jako lekka) przeszedł. Nie wpisałem go jakby co.

Myślę, że przed kampanią trzeba w końcu zrobić to F&Q bo już nie ma już na co czekać.

#348: Re: Pytania różne Author: Przybywoj Post Posted: Pt paźdź 09, 2015 10:27 PM
    ----
Sytuacja z ostatniego spotkania w SDQ.

Walka wręcz - oba zainteresowane modele mają WS 4. Jeden ma pałę i sztylet, a drugi miecz.

Pierwszy atakuje gość z pałką. Rzut na trafienie 5 dla sztyletu i 4 dla pały.
Rzut na parowanie 6.

Czy w takim wypadku jest automatycznie parowany atak z wyższym wynikiem (sztylet) czy osoba dokonująca parowania może wybrać, że chce sparować groźniejszy atak (z pały)?

#349: Pytania różne Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Sb paźdź 10, 2015 07:18 AM
    ----
Parujesz najwyższy wynik - w tym przypadku sztylet.

#350: Pytania różne Author: Pan_Ryba Post Posted: Pt paźdź 23, 2015 10:32 AM
    ----
Podążając za Przybywojem, sytuacja z przedostatniego spotkania w SDK.

W banda Krasnoludów weszła w posiadanie sigmarite warhammer, po tym jak siostra zakonna pojawiła się na planszy w wyniku zdarzenia losowego.

Czy krasnoludy mogą używać tej uświęconej broni ze wszystkimi jej bonusami?

#351: Pytania różne Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pt paźdź 23, 2015 10:46 AM
    ----
Imo jak wykupią skilla to czemu nie.

#352: Pytania różne Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pt paźdź 23, 2015 11:15 AM
    ----
Zgadza się.

#353: Re: Pytania różne Author: Przybywoj Post Posted: Cz paźdź 29, 2015 07:17 PM
    ----
Wydaje mi się, że przeczytałem gdzieś o następującej zasadzie:
Gdy ma się 6 bohaterów, którzy nie zostali wyłączeni z akcji w bitwie, którą się wygrało to nie dostaje się dodatkowej kostki do rzutu na eksplorację, ale ma się prawo do jednego przerzutu.

Moja wyobraźnia szaleje, czy mogę spać spokojnie?

#354: Pytania różne Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Cz paźdź 29, 2015 10:00 PM
    ----
Jeżeli wygrałeś bitwę to masz wyłącznie dodatkową kostkę, niezależnie od tego ilu bohaterów ci przeżyło.

#355: Re: Pytania różne Author: Przybywoj Post Posted: Cz paźdź 29, 2015 10:30 PM
    ----
To znaczy, że mogę rzucać siedmioma w skrajnym przypadku?

#356: Pytania różne Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Cz paźdź 29, 2015 10:46 PM
    ----
Tak, rzucasz wtedy 7 kostek ale 1 musisz odrzucić i sumujesz wynik z 6ciu. Z tych 6ciu też rozpatrujesz duble, triple itd.

#357: Re: Pytania różne Author: Przybywoj Post Posted: Cz paźdź 29, 2015 10:52 PM
    ----
To znaczy, że dwa spotkania temu zrobiłem wała/nie wała.

Rzuciłem sześcioma i jedną przerzuciłem.

Kajam się.

#358: Pytania różne Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Cz paźdź 29, 2015 11:02 PM
    ----
Nie kajaj się, zrobiłeś sobie gorzej :-)

#359: Re: Pytania różne Author: Mortai , Location: Łódź Post Posted: Śr stycz 13, 2016 08:54 PM
    ----
Mam pytanko, bo ja nie miałem z tym do czynienia. Cóż to był za wynalazek do Mordheim, pod postacią czerwonych kart z kościotrupem z kosą? Pytam bo w sieci nie mogę tego znaleźć, w sumie to nawet nie wiem jak się to nazywał Razz

#360: Pytania różne Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Śr stycz 13, 2016 10:33 PM
    ----
Z Mordheimera:

Quote::
Q: Why is there a tarot card in my Mordheim box?
A: It has no game significance and was simply included as something "in theme" and "cool".



Forum IndexPytania & odpowiedzi [Mordheim]
<
1 2 3 ... 23 24 25 26 27 28
>
Page 24 of 28