Pytania różne

All Posts
<
1 2 3 ... 24 25 26 27 28
>
Forum IndexPytania & odpowiedzi [Mordheim]

#361: Re: Pytania różne Author: Marks Post Posted: Pn marca 06, 2016 08:47 AM
    ----
Po długiej przerwie zaczęliśmy kampanię, mam kilka pytań:

- banda opętanych: czy bestia, która awansowała na herosa liczy się do maksymalnej liczby bestii jakie mogą zostać zrekrutowane
- czy ogry, który wszedł z RH i dostał OOA dalej chce pieniędzy po walce?

#362: Pytania różne Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pn marca 06, 2016 11:06 AM
    ----
1. Tak.
2. Tak, jeżeli przeżył.

#363: Re: Pytania różne Author: hexenjager , Location: Warszawa Post Posted: Cz marca 10, 2016 12:49 PM
    ----
Pewnie już było ale zapytam - czy mona zwolnić okaleczonego wampira kapitana i kupic nowego?

#364: Pytania różne Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Pn marca 13, 2016 07:24 PM
    ----
Według mnie jeśli masz nekromantę to tak. Wcześniejsza emerytura i wsio, ale za co? Ja bym tego mojemu Masakratowi w życiu nie zrobił!

#365: Re: Pytania różne Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pn marca 13, 2016 09:26 PM
    ----
hexenjager wrote:
Pewnie już było ale zapytam - czy mona zwolnić okaleczonego wampira kapitana i kupic nowego?
Tak.

#366: Re: Pytania różne Author: hexenjager , Location: Warszawa Post Posted: Wt marca 15, 2016 03:08 PM
    ----
aniollech wrote:
...Wcześniejsza emerytura i wsio, ale za co? Ja bym tego mojemu Masakratowi w życiu nie zrobił!

"A co ty, ku..a, taki sentymenalny jesteś?" Wink

#367: Re: Pytania różne Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Cz marca 17, 2016 07:05 AM
    ----
hexenjager wrote:
aniollech wrote:
...Wcześniejsza emerytura i wsio, ale za co? Ja bym tego mojemu Masakratowi w życiu nie zrobił!

"A co ty, ku..a, taki sentymenalny jesteś?" Wink

A kurara tak!

#368: Re: Pytania różne Author: Marks Post Posted: Cz marca 17, 2016 02:05 PM
    ----
Czy Age of Stone (czar z Charms & Hexes, obniża o 1 wszystkie charakterystyki) obniża również woundy? Jeśli tak, to jak się to ma do dwóch tur działania czaru i modelu z 1W?

Jak wygląda oblany RT w grze na więcej niż 2 graczy? Modele związane walką wręcz otrzymują autohita za każdego przeciwnika w walce, jak dostaną KD albo ST to zachowują się wedle zasad knocked down itd. gdy zaś przeżyją to biegną jak daleko, gdzie i w jaki sposób? Można sterować ruchem uciekającego i wybrać dłuższą acz bezpieczniejszą drogę lub wprost przeciwnie pokusić się o ryzykowny manewr i zeskoczyć? Gdzie w podręczniku znajdę poświęcony temu rodzialik.

Z góry dziękuję za wskazówki.

#369: Re: Pytania różne Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Cz marca 17, 2016 03:27 PM
    ----
Marks wrote:
Czy Age of Stone (czar z Charms & Hexes, obniża o 1 wszystkie charakterystyki) obniża również woundy?
Tak.
Marks wrote:
Jeśli tak, to jak się to ma do dwóch tur działania czaru i modelu z 1W?
Nijak Smile

Marks wrote:
Jak wygląda oblany RT w grze na więcej niż 2 graczy? Modele związane walką wręcz otrzymują autohita za każdego przeciwnika w walce, jak dostaną KD albo ST to zachowują się wedle zasad knocked down itd. gdy zaś przeżyją to biegną jak daleko, gdzie i w jaki sposób? Można sterować ruchem uciekającego i wybrać dłuższą acz bezpieczniejszą drogę lub wprost przeciwnie pokusić się o ryzykowny manewr i zeskoczyć? Gdzie w podręczniku znajdę poświęcony temu rodzialik.
Gracz, którego banda obleje RT, ściąga swoje figurki ze stołu. Nie ma żadnych autohitów w walce wręcz ani ucieczki.

#370: Re: Pytania różne Author: Marks Post Posted: Cz marca 17, 2016 05:51 PM
    ----
Dzieki! Z czarem chodziło mi o to, czy jak odejmę 1 od liczby W która wynosi 1, to czy za model z 0 W nie powinno się rzucać na injury table.

#371: Pytania różne Author: oNe-PoL , Location: Gdynia Post Posted: Sb May 21, 2016 05:56 PM
    ----
mam takie pytanka na szybko :
1) mam mam taki oddział i chciałbym go wykorzystać Mercenaries odłam Middenheim albo norse czy mogę wykorzystać ich w innej bandzie

2) Podobają mi się też skaveny szczególnie rat ogry ale można mieć tylko jednego czy z rozwojem bandy można dokupić nowego
3) czy zdobyte złoto pozwala na kupno kolejnej jednostki czy tylko ulepszeń do nich
4) podobają mi się warbandy i nie wiem jąka wybrać a wiadomo grać więcej niż jedna nie ma pewnie sensu:

Halfling Warband (ale same)
Mercenaries Warband
Norse Warband
Clan Skryre (czy można mieć więcej niż jednego rat ogra)
Black Orcs
Beastmen Raiders
Forest-Walker
Von Carstein Warband lub Blood Dragon Knights

która banda ma największy potencjał

#372: Re: Pytania różne Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Sb May 21, 2016 06:28 PM
    ----
oNe-PoL wrote:
mam takie pytanka na szybko :
1) mam mam taki oddział i chciałbym go wykorzystać Mercenaries odłam Middenheim albo norse czy mogę wykorzystać ich w innej bandzie

2) Podobają mi się też skaveny szczególnie rat ogry ale można mieć tylko jednego czy z rozwojem bandy można dokupić nowego
3) czy zdobyte złoto pozwala na kupno kolejnej jednostki czy tylko ulepszeń do nich
4) podobają mi się warbandy i nie wiem jąka wybrać a wiadomo grać więcej niż jedna nie ma pewnie sensu:

Halfling Warband (ale same)
Mercenaries Warband
Norse Warband
Clan Skryre (czy można mieć więcej niż jednego rat ogra)
Black Orcs
Beastmen Raiders
Forest-Walker
Von Carstein Warband lub Blood Dragon Knights

która banda ma największy potencjał

Bardzo ładne modele i ładnie pomalowane. Gratuluję.
Doskonałe na Mercenaries z Middenheim.
Norse Raiders to banda nieoficjalna. Jeżeli te figurki nie mają charakterystycznych dla wyznawców Ulryka zdobień, to fajnie się nadają na Norsemen'ów.
Cytując klasyka: "skaveny to najmocniejsza banda w Mordheim". Z perspektywy czasu i wielu rozegranych bitew jestem skłonny przyznać mu rację.
Druga silna banda to Beastmen Raiders. Wyłącznie walka wręcz. Bestigory, Centigor, Gory, Minotaur.
Possessed też dają radę, szczególnie z 2 dopakowanymi opętanymi.
Halflingi, Skryre, Norsemen, Black Orcs, Forest walkers...? :-), Blood Dragons to są nieoficjalne wynalazki.
Ogólnie Mercenaries (ludzie) to w Mordheim największe cieniasy. Jeżeli lubisz grać i wygrywać, zapomnij o nich :-P. Jeżeli lubisz klimatycznie przegrywać :-P graj ludźmi. Chyba, że grasz w towarzystwie ludzi nie wyciskajacych maxa w rozpiskach i nie napiętych w pośladkach. Mam tu na myśli rzeczywiste a nie deklarowane i obnoszone nastawienie ;-)
Kończąc - skaveni oficjalni (Eshin warphunters) mogą mieć max 1 ratogra. I to wystarczy, bo to naprawdę śmiercionośny potwór.

#373: Pytania różne Author: oNe-PoL , Location: Gdynia Post Posted: Sb May 21, 2016 06:47 PM
    ----
no jak zwykle gdy się gra ludźmi to się dostaje bęcki

my gramy na te zasady w Gdyni home.deds.nl/~mordheim...lebook.pdf

czy to dużo odbija od oryginalnego

czyli myszy najlepiej jak na warbande a czym ty grywałeś ?

#374: Re: Pytania różne Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Sb May 21, 2016 06:51 PM
    ----
oNe-PoL wrote:
no jak zwykle gdy się gra ludźmi to się dostaje bęcki

my gramy na te zasady w Gdyni home.deds.nl/~mordheim...lebook.pdf

czy to dużo odbija od oryginalnego

czyli myszy najlepiej jak na warbande a czym ty grywałeś ?

Skavenami, orkami, wh, krasnoludami, mercenaries.
Nie znam zasad z Gdyni, więc nie odpowiem :-)

#375: Pytania różne Author: oNe-PoL , Location: Gdynia Post Posted: Sb May 21, 2016 06:54 PM
    ----
podałem link i tam są warbandy następujące
Mercenaries
Averlander
Ostlander
Nuln Engineers
Cult of the Possessed
The Carnival of Chaos
Beastmen Raiders
Shadow Warrior Warbands
Forest-Walker Warbands
Witch Hunters
Sisters of Sigmar
Bretonnia Crusades
Kislevite Warband
Dwarf Treasure Hunters
Dwarf Rangers
Von Carstein Warband
Blood Dragon Knights
Lahmian Warband
Tilean Warband
Outlaw Warband
Pit Fighter Warband
Norse Warband
Dark Elf Warband
Cult of Khaine
Clan Eshin
Clan Moulder
Clan Pestilens
Clan Skryre
Orc Mob
Black Orcs Mob
Forest Goblin Mob
Hobgoblin Wolf Rider Mob



Forum IndexPytania & odpowiedzi [Mordheim]
<
1 2 3 ... 24 25 26 27 28
>
Page 25 of 28