Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Sala zabiegowa › Galeria - Figurki › Dłubanina Ruperta
Dłubanina Ruperta
Galeria figurek i modeli, nie tylko ze stajni Genialnego Wytwórcy.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Rupert
Przytomny
Przytomny

Rupert

Offline

Joined: wrz 28, 2011
Posts: 61
Location: Pruszków
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dłubanina Ruperta
Posted: Pt paźdź 14, 2011 07:40 PM
Reply with quote

Nooo więc ostatnie pobieranie nauk gry w Mordheim tylko utwierdziły mnie w przekonaniu, że pobawię się w to dłużej. Oczywiście natychmiast 100 pomysłów mam na figurki, stół, makiety itd. Smile Co by znaleźć pomoc w odrzuceniu z tego natłoku pomysłów niedorzecznych, czy kiepskich postaram się wrzucać WIPy, pytania, zdjęcia i wszystkie inne rzeczy w ten topic.

Fotki dzisiejsze niestety bidne strasznie, no ale jak na razie nie mam się czym chwalić, więc pozwoliłem sobie do pomysłów wrzucać je w takim stanie. Jak coś sklecę ciekawszego to i ładniej to opstrykam.

Na początek banda. A raczej jej zalążek który do tej pory nadłubałem. Jak już gdzieś wspominałem i WFB i w 40k grałem zielonymi. Tak więc i w Mordce wybór bandy był dla mnie oczywisty. Przekopałem szafy w poszukiwaniu bitsów i resztek figurek (jakieś 500 sztuk figurek do WFB niestety sprzedałem w zeszłym roku Sad ) i zacząłem od magnesowania, co by na każdą okazję mieć pełen WYSIWYG. Początek gotowy:

Trzech orkowych henchmenów





Boss (w środku) i dwóch Big Unów





i w inszej konfiguracyji



Modele na razie są takie jakie są. Jeszcze nie wszystko do końca opiłowane- spieszyłem się żeby na wtorkowe granie coś mieć gotowego. Jak dokupię coś więcej to będę zmieniał. Na pewno boss będzie zdegradowany do Big Una, zapoluję pewnie na Grimgora i przerobię go w jakiś sposób. Stopniowo będę dorabiał kolejne konfiguracje uzbrojenia- broń, głowy bez hełmów, łuki i kusze- prawdopodobnie na magnesach przy pasach. Jak sklecę wszystko co mi przyjdzie do głowy, to zacznę malować. Chociaż do tego akurat mi się nie pali Razz

Wszelkie uwagi mile widziane Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dłubanina Ruperta
Posted: Pt paźdź 14, 2011 07:48 PM
Reply with quote

Przeniosłem twój temat do odpowiedniego działu.

A co do modeli, to bardzo fajny pomysł z magnesami. Jeżeli starczy ci zapału i zrobisz w ten sposób wszystkie modele to będziesz miał bardzo fajną bandę. Brawo


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2975
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dłubanina Ruperta
Posted: Sb paźdź 15, 2011 03:26 PM
Reply with quote

Widziałem na żywca, b.fajny patent Smile . Ej Rupert, a ile średnio czasu +/- zajmuje wpasowanie 2 magnesów w korpusik?


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Rupert
Przytomny
Przytomny

Rupert

Offline

Joined: wrz 28, 2011
Posts: 61
Location: Pruszków
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dłubanina Ruperta
Posted: Sb paźdź 15, 2011 04:25 PM
Reply with quote

Samo magnesowanie nie trwa długo. Najdłużej standardowo schodzi się z usuwaniem nadlewów. Wklejenie magnesu w korpus to nawiercenie cienkim wiertłem- minuta, nawiercenie grubym wiertłem (o średnicy magnesu)- minuta, wklejenie- pół minuty Razz Przy łapkach schodzi się dłużej. Trzeba bardziej uważać, żeby nie przewiercić się na wylot.
Generalnie przygotowanie 6 zielonych od zera, czyli wycięcie, oczyszczenie, dobranie głów, łapek itp. zajęło mi jakieś 3 godziny. Co prawda to dopiero podstawowy zestaw broni, dalej będzie tego więcej, więc i dłużej się będzie schodzić. No i malowanie mnie czeka :/

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dłubanina Ruperta
Posted: Pn paźdź 16, 2011 09:05 AM
Reply with quote

Nie pomyl tylko biegunów w magnesach, by nagle się nie okazało, że któraś orcza łapka odskakuje, zamiast się przyczepiać Razz .

A na serio - fajnie, że zdecydowałeś się na magnesowanie - nie do wszystkich figurek i nie zawsze przyczepiane kończyny pasują, ale tutaj akurat jak najbardziej.

Wytrwałości i powodzenia w dalszej pracy Smile !


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy