Dłubanina Ruperta

All Posts
Forum IndexGaleria - Figurki

#1: Dłubanina Ruperta Author: Rupert , Location: Pruszków Post Posted: Pt paźdź 14, 2011 07:40 PM
    ----
Nooo więc ostatnie pobieranie nauk gry w Mordheim tylko utwierdziły mnie w przekonaniu, że pobawię się w to dłużej. Oczywiście natychmiast 100 pomysłów mam na figurki, stół, makiety itd. Smile Co by znaleźć pomoc w odrzuceniu z tego natłoku pomysłów niedorzecznych, czy kiepskich postaram się wrzucać WIPy, pytania, zdjęcia i wszystkie inne rzeczy w ten topic.

Fotki dzisiejsze niestety bidne strasznie, no ale jak na razie nie mam się czym chwalić, więc pozwoliłem sobie do pomysłów wrzucać je w takim stanie. Jak coś sklecę ciekawszego to i ładniej to opstrykam.

Na początek banda. A raczej jej zalążek który do tej pory nadłubałem. Jak już gdzieś wspominałem i WFB i w 40k grałem zielonymi. Tak więc i w Mordce wybór bandy był dla mnie oczywisty. Przekopałem szafy w poszukiwaniu bitsów i resztek figurek (jakieś 500 sztuk figurek do WFB niestety sprzedałem w zeszłym roku Sad ) i zacząłem od magnesowania, co by na każdą okazję mieć pełen WYSIWYG. Początek gotowy:

Trzech orkowych henchmenów





Boss (w środku) i dwóch Big Unów





i w inszej konfiguracyji



Modele na razie są takie jakie są. Jeszcze nie wszystko do końca opiłowane- spieszyłem się żeby na wtorkowe granie coś mieć gotowego. Jak dokupię coś więcej to będę zmieniał. Na pewno boss będzie zdegradowany do Big Una, zapoluję pewnie na Grimgora i przerobię go w jakiś sposób. Stopniowo będę dorabiał kolejne konfiguracje uzbrojenia- broń, głowy bez hełmów, łuki i kusze- prawdopodobnie na magnesach przy pasach. Jak sklecę wszystko co mi przyjdzie do głowy, to zacznę malować. Chociaż do tego akurat mi się nie pali Razz

Wszelkie uwagi mile widziane Smile

#2: Re: Dłubanina Ruperta Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt paźdź 14, 2011 07:48 PM
    ----
Przeniosłem twój temat do odpowiedniego działu.

A co do modeli, to bardzo fajny pomysł z magnesami. Jeżeli starczy ci zapału i zrobisz w ten sposób wszystkie modele to będziesz miał bardzo fajną bandę. Brawo

#3: Re: Dłubanina Ruperta Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Sb paźdź 15, 2011 03:26 PM
    ----
Widziałem na żywca, b.fajny patent Smile . Ej Rupert, a ile średnio czasu +/- zajmuje wpasowanie 2 magnesów w korpusik?

#4: Re: Dłubanina Ruperta Author: Rupert , Location: Pruszków Post Posted: Sb paźdź 15, 2011 04:25 PM
    ----
Samo magnesowanie nie trwa długo. Najdłużej standardowo schodzi się z usuwaniem nadlewów. Wklejenie magnesu w korpus to nawiercenie cienkim wiertłem- minuta, nawiercenie grubym wiertłem (o średnicy magnesu)- minuta, wklejenie- pół minuty Razz Przy łapkach schodzi się dłużej. Trzeba bardziej uważać, żeby nie przewiercić się na wylot.
Generalnie przygotowanie 6 zielonych od zera, czyli wycięcie, oczyszczenie, dobranie głów, łapek itp. zajęło mi jakieś 3 godziny. Co prawda to dopiero podstawowy zestaw broni, dalej będzie tego więcej, więc i dłużej się będzie schodzić. No i malowanie mnie czeka :/

#5: Dłubanina Ruperta Author: Kapitan_Hak Post Posted: Pn paźdź 16, 2011 09:05 AM
    ----
Nie pomyl tylko biegunów w magnesach, by nagle się nie okazało, że któraś orcza łapka odskakuje, zamiast się przyczepiać Razz .

A na serio - fajnie, że zdecydowałeś się na magnesowanie - nie do wszystkich figurek i nie zawsze przyczepiane kończyny pasują, ale tutaj akurat jak najbardziej.

Wytrwałości i powodzenia w dalszej pracy Smile !



Forum IndexGaleria - Figurki
Page 1 of 1