Galeria 17.09

All Posts
Forum IndexGaleria - Figurki

#1: Galeria 17.09 Author: Doman Post Posted: Pt list 04, 2011 11:31 PM
    ----
Takie tam Wipy, miało być dynamiczne
jak ktoś ma jakieś pomysły niech pisze:

Wild Rider- Wounded Horse



Wardancers- Dance of Death


pozdro Wink
Last edited by Doman on Pn wrz 17, 2012 12:18 PM; edited 14 time in total

#2: WIP Factory Author: Panda Post Posted: Sb list 05, 2011 02:03 AM
    ----
na pochyłe drzewo każda koza skacze. na pochyłe kozy każdy wardancer? Wink

A na serio - fajnie to wyjszlo Smile

#3: Re: WIP Factory Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb list 05, 2011 08:13 AM
    ----
Mi się podoba Brawo Uwag nie mam Smile

#4: WIP Factory Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Sb list 05, 2011 09:12 AM
    ----
Pomysł wydaje się ok, ale nie widać szczegółów na tych zdjęciach, a to w nich się zazwyczaj kryje wiadomo-kto.

#5: WIP Factory Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Sb list 05, 2011 09:30 AM
    ----
Dynamicznie rzeczywiście wyszło Smile

#6: Re: WIP Factory Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Sb list 05, 2011 01:17 PM
    ----
fajni, dobrze jest Smile

#7: Re: WIP Factory Author: Doman Post Posted: Pn list 06, 2011 03:15 PM
    ----


WIP Maga
ma ktoś sugestie do koloru włosów?
druga cześć szaty będzie od zielonego rozjaśniana białym, żeby komponowało się z tą błękitną szatą Wink

#8: Re: WIP Factory Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn list 06, 2011 03:51 PM
    ----
Włosy mógłbyś zrobić w jakimś kontrastującym kolorze: blond albo czerwone Mysli

#9: Re: WIP Factory Author: Sarmor , Location: Warszawa Post Posted: Pn list 06, 2011 04:19 PM
    ----
Na początku pomyślałem o kolorze blond, ale po namyśle (i przeczytaniu posta qc Mr. Green ) zastanawiam się, czy nie lepszy byłby rudy.

O ile nie jestem fanem robienia z figurek takich mini dioram przez dodanie przeciwnika na podstawce, to te mi się podobają, zwłaszcza czarodziejka.

#10: Re: WIP Factory Author: Doman Post Posted: Pn list 06, 2011 08:58 PM
    ----
sam zastanawiałem się nad rudzielcem, albo śnieżno białą fryzurą Wink

#11: WIP Factory Author: Grzegorz , Location: Warszawa Post Posted: Pn list 07, 2011 07:07 PM
    ----
Marchewa lepsza od albinosa.

#12: Re: WIP Factory Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pn list 07, 2011 09:06 PM
    ----
Na blogu Hakostwa w tych ostatnio prezentowanych przez Natalię WarDancerach jest taki koleś, który trzyma prawą nogę lekko podniesiona do góry. Od razu skojarzyło mi się, że pasowałby Doman do tych Twoich typów powyżej wypłacając kopa w brzucho rannemu beastmanowi/orkowi Twisted Evil

#13: Re: WIP Factory Author: Doman Post Posted: Śr list 09, 2011 02:00 PM
    ----
widziałem ; p




prace nad magiem posuwają się powoli do przodu Cool

#14: Re: WIP Factory Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr list 09, 2011 02:13 PM
    ----
Włosy to WiP?

Przydałby się większy kontrast - mocniejsze cieniowanie/rozjaśnianie.

#15: Re: WIP Factory Author: Doman Post Posted: Śr list 16, 2011 12:16 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Włosy to WiP?

Przydałby się większy kontrast - mocniejsze cieniowanie/rozjaśnianie.

skończyłem już ten model, męczaaarnia
wisi na Labie Gwizdze

Warhawk nr 1:





Teraz tylko GS tam gdzie trzeba, i jedno pseudo pnącze trzeba ulepić Wink
pozdro

#16: WIP Factory Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr list 16, 2011 12:19 PM
    ----
Widziałem, tylko zdjęcia lepsze zrób.

#17: WIP Factory Author: Gabriel_Daco Post Posted: Śr list 16, 2011 01:33 PM
    ----
Jak bardzo podnosi to koszt armii w polskich złotych?

#18: WIP Factory Author: d.j. Post Posted: Śr list 16, 2011 08:23 PM
    ----
Pomysł ciekawy, w mojej osobistej jednak opinii, mało rzeczy równie odbiera figurce realizmu co takie "upiększone" podstawki. Czy ten jeździec na każdą bitwę wozi nadzianego na włócznię zwierzoczłeka? Co dobre na dioramę wcale nie musi być równie dobre dla regimentu, którym grasz i tak wg mnie jest i w tym przypadku, ale to już taki mój fetysz, że przegięte podstawki mi ciśnienie podnoszą.

#19: Re: WIP Factory Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr list 16, 2011 08:29 PM
    ----
d.j. wrote:
Co dobre na dioramę wcale nie musi być równie dobre dla regimentu, którym grasz
Kwestia gustu Smile Mi się tam wypociny Domana podobają. Poza tym, zwykle modele dużo czasu na półce spędzają - przynajmniej niech ładnie wyglądają Wink

#20: WIP Factory Author: d.j. Post Posted: Śr list 16, 2011 09:21 PM
    ----
Od tego są, podkreślam w mojej opinii, dioramy. taki nadziewany zwierzoludź może być np jej integralną częścią a jeździec wstawiony w odpowiednie miejsce idealnie się z nim komponować, na polu bitwy jednak, wygląda to bardzo, bardzo źle. Patrzę na taką armię i myślę sobie co mówi ich generał: Zenek? Znów wziąłeś Pokraka na bitwę? Mówiłem ci, że Pokrak zostaje w domu! Jak ty sobie wyobrażasz szarżę z Pokrakiem dyndającym ci na czubku włóczni? Eh...

#21: WIP Factory Author: Gabriel_Daco Post Posted: Śr list 16, 2011 09:53 PM
    ----
Idąc tym torem rozumowania:
-Zdzisiek, czemu cały czas trzymasz uniesiony miecz?
-Zdzisiek, czemu nie mrugasz?
-Zdzisiek, czemu przemieszczasz się nie poruszając nogami?

Mi sie bardzo figurki podobają, nie umniejsza to grywalności a dodaję bardzo indywidualny wygląd.

Ponaiwam pytanie: o ile więcej to kosztuje?

#22: Re: WIP Factory Author: Doman Post Posted: Śr list 16, 2011 10:12 PM
    ----
plusy takich modeli to:
- większa hobbystyka na turniejach Very Happy
- indywidualny charakter armii, co przy zielonych WE jest dość istotne (przynajmniej dla mnie) Wink
- i samorealizacja modelarska Twisted Evil

Quote::
Ponawiam pytanie: o ile więcej to kosztuje?

Ja kupuje bestie z drugiej ręki to koszta są mniejsze...
metalowe archiwalne beasty i minotaury dorwałem dość tanio... plastiki łatwo się kroi i mają bitsy z racji tego kupuje całe pudełka ... koszt armii wzrasta o około 1/4 moim zdaniem

#23: Re: WIP Factory Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Śr list 16, 2011 10:35 PM
    ----
a mi się bardzo podobają Domana kombinacje z tymi beastami na podstawkach. Armia dzięki temu nabiera charakteru, a regiment bez nadzianego na włócznie pokraka to wystawia prawie każdy Czesiek.
Pójście po najmniejszej linii oporu i i robienie pustych podstawek w stylu tylko piasek & trawka to dopiero jest żal i smutek. Confused
Osobiście lunie się wyrzyć modelarsko i coś zakombinować z podstawkami, chyba że akurat nie mam weny i pomysłów Wink

#24: WIP Factory Author: Gabriel_Daco Post Posted: Śr list 16, 2011 11:09 PM
    ----
Jeżeli jest to spójne zarówno w formie (np. dynamika) i przeciwniku (np. bestie) to jest to super. Gorzej, jeżeli każdy regiment walczy z kim innym Wink

#25: Re: WIP Factory Author: Adasko , Location: Września / Poznań Post Posted: Cz list 17, 2011 12:06 AM
    ----
Kiedyś widziałem na jakimś zagranicznym forum 40stkowym Emperor's Championa z armii BT do którego właściciel przygotował chyba 6 czy 7 wymiennych podstawek z trupem przeciwnika z różnych frakcji (pokonany ork, pokonany eldar, pokonany csm, pokonany tau itp) i zmieniał je w zależności od przeciwnika.

Tak mi się jakoś skojarzyło Very Happy

#26: WIP Factory Author: d.j. Post Posted: Cz list 17, 2011 07:14 AM
    ----
No to już co innego, gdy mamy wymienne podstawki, hehe. Gabriel wspomniał o bardzo istotnej rzeczy, czyli o tym czy dane truchło pasuje w danym momencie klimatem. Zdzisiek nie musi mrugać, może mieć uniesiony miecz. Kiedy bowiem patrze na Zdziśka i kolegów to widzę w stop klatce kawalerię szarżującą np na moich strzelców z Imperium i wtedy zadaję sobie pytanie, co tam robi ten Beastman. Wg mnie psuje to cały klimat, ale podkreślam, jest to wyłącznie kwestia gustu. Podobne zdanie mam np o stawianiu figurek na wielkich głazach, co wygląda może i efektownie na skalistym polu bitwy, gorzej jeżeli model musi walczyć we wnętrzu karczmy czy innej stodoły.

#27: Re: WIP Factory Author: Gabriel_Daco Post Posted: Cz list 17, 2011 09:00 AM
    ----
Adasko wrote:
Kiedyś widziałem na jakimś zagranicznym forum 40stkowym Emperor's Championa z armii BT do którego właściciel przygotował chyba 6 czy 7 wymiennych podstawek z trupem przeciwnika z różnych frakcji (pokonany ork, pokonany eldar, pokonany csm, pokonany tau itp) i zmieniał je w zależności od przeciwnika.

Tak mi się jakoś skojarzyło Very Happy
Dobre Very Happy Nie pamiętasz gdzie to widziałeś?

#28: Re: WIP Factory Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Cz list 17, 2011 10:08 AM
    ----
d.j. wrote:
Kiedy bowiem patrze na Zdziśka i kolegów to widzę w stop klatce kawalerię szarżującą np na moich strzelców z Imperium i wtedy zadaję sobie pytanie, co tam robi ten Beastman.

Ot co - napatoczył sie po drodze. I wszystko jasne Wink

#29: WIP Factory Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Cz list 17, 2011 11:02 AM
    ----
Jak patrzę na ilość figurek do pomalowania potrzebnych do grania w WFB to podziwiam, że wystartowałeś w ogóle z takim projektem, bo wydłuża to czas o 100% conajmniej. Przy moim tempie malowania to potrzebowałbym chyba 5 lat żeby jeszcze pomalować dodatkowe modele służące tylko i wyłącznie za ozdobnik.

Dlatego właśnie wole skirmishe bo tu każdy model to indywiduum i zabawa z pojedynczymi modelami ma dla mnie sens. Grając w masówkę pewno bym się skupił wyłącznie na tym żeby w miarę ładnie pomalować wszystko i tyle. Może pobawiłbym się z championami/lordami.

Do didżeja ;):
Gry figurkowe cechują się pewną umownością. Pewno że najlepiej byłoby mieć wymienialne podstawki na każde pole bitwy i pełen WYSIWYG na każdą rozgrywkę ale to utopia. Więc jeśli doman maluje armię na fajnym poziomie to należy tylko przyklasnąć że mu się chce, co niniejszym robię.

Ale żeby nie było tak różowo to ponarzekam na zdjęcia, bo prawie nic na nich nie widać. Popracuj nad tym.

#30: WIP Factory Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Cz list 17, 2011 11:44 AM
    ----
Z tą ilością modeli do WFB to też zależy, na ile punktów grasz i jaką armią. Orkami czy skavenami nigdy bym nie grała, zrezygnowałam też z orków w WH40k ze względu na ilość modeli i - co mnie boli dużo bardziej przy malowaniu - rozmiar oddziałów. WE nie są w WFB najmniej liczną armią, ale na pewno nie należą do najliczniejszych. Jest sporo różnych fajnych jednostek, które nie muszą występować w oddziale po 50 ludków, żeby były fajne.

Mi się te podstawki podobają, jest klimat, a to, że "przecież on nie zabiera ze sobą tego beastmena na każdą bitwę" - omg, to wszystko jest umowne. Jasne, można się czepiać nawet przyklejenia trawki do podstawki, że "to by tu tak nie wyrosło", ale chodzi o to, żeby figurka cieszyła oko.

Fotki, lepsze fotki prosimy! Podoba mi się kolorystyka tej spellsingerki.

#31: Re: WIP Factory Author: Adasko , Location: Września / Poznań Post Posted: Cz list 17, 2011 12:47 PM
    ----
Gabriel_Daco wrote:
Adasko wrote:
Kiedyś widziałem na jakimś zagranicznym forum 40stkowym Emperor's Championa z armii BT do którego właściciel przygotował chyba 6 czy 7 wymiennych podstawek z trupem przeciwnika z różnych frakcji (pokonany ork, pokonany eldar, pokonany csm, pokonany tau itp) i zmieniał je w zależności od przeciwnika.

Tak mi się jakoś skojarzyło Very Happy
Dobre Very Happy Nie pamiętasz gdzie to widziałeś?

Chyba Bolter & Chainsword, ale dobrych kilka lat temu.

A co do dyskusji o mocno scenicznych podstawkach - można traktować je jak rysunek na karcie do karcianki - nikt nie marudzi że rycerz na obrazku walczy ze smokiem, a w grze jego karta walczy z kartą orka.

#32: WIP Factory Author: d.j. Post Posted: Cz list 17, 2011 04:24 PM
    ----
A ja tylko dodam, że swoją opinię wyraziłem wyłącznie w swoim imieniu, malowanie figurek to jest bądź co bądź forma sztuki, a ta nie tylko może, ale i powinna budzić emocje, mieć swoich zwolenników jak i przeciwników. Nie chodziło mi o przekonanie kogokolwiek do swojej racji, ale jednak rację swoją mieć mam prawo a i publicznie ją głosić także, co żem uczynił. Ot co ;p

#33: WIP Factory Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Cz list 17, 2011 04:26 PM
    ----
A my mamy prawo tej racji zaprzeczać, w ramach publicznego głoszenia naszych racji Wink

Chillout, przecież to żołnierzyki z metalu i plastiku, a nie honor i walka za ojczyznę.

#34: WIP Factory Author: d.j. Post Posted: Cz list 17, 2011 05:05 PM
    ----
Dokładnie, chillout. Lepiej bym tego nie ujął.

#35: Re: WIP Factory Author: Doman Post Posted: Śr list 23, 2011 01:25 PM
    ----


zdjęcia poprawiłem Mysli
Last edited by Doman on Śr list 23, 2011 09:33 PM; edited 1 times in total

#36: WIP Factory Author: d.j. Post Posted: Śr list 23, 2011 06:00 PM
    ----
Pokrak pozostał ;p

#37: Re: WIP Factory Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Śr list 23, 2011 06:21 PM
    ----
Fajne przejścia i fajny pokrak Wink

#38: WIP Factory Author: d.j. Post Posted: Śr list 23, 2011 06:29 PM
    ----
A próbowałeś dodać nieco zielonkawej poświaty na magu, bijącej od zielonego wiru uderzającego w pokraka?

#39: Re: WIP Factory Author: Doman Post Posted: Śr list 23, 2011 08:54 PM
    ----
zbyt duży byłby to chyba OSL, szkoda mi tego gema na lasce Wink

#40: WIP Factory Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Śr list 23, 2011 08:55 PM
    ----
Zdjęcie fajne tylko nic na nim nie widać.

#41: Re: WIP Factory Author: Doman Post Posted: Śr list 23, 2011 09:33 PM
    ----
poprawione Wink

#42: WIP Factory Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Śr list 23, 2011 10:10 PM
    ----
Teraz (prawie Razz ) wszystko widać. Muszę powiedzieć że fajny. Czekam na resztę.

#43: Re: WIP Factory Author: Adasko , Location: Września / Poznań Post Posted: Śr list 23, 2011 11:25 PM
    ----
Fajnie, że jasny i kontrastowy. Bardzo przejrzysty. Podoba mi się takie malowanie.

#44: Re: WIP Factory Author: Doman Post Posted: Pn stycz 02, 2012 02:49 PM
    ----
Model na konkurs
Znów zabawa OSLem
Może ciut za bardzo nasyciłem jak na latarnie, bo strasznie się żarzy Wink



pozdro

#45: Re: WIP Factory Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn stycz 02, 2012 11:17 PM
    ----
No, coraz lepiej ci ten OSL wychodzi Brawo Będę musiał przyjść na korepetycje Wink

#46: WIP Factory Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Wt stycz 03, 2012 09:01 AM
    ----
Z przodu OSL zdecydowanie lepiej wyszedł niż z tyłu, ale nie wiem jak to poprawić bo ja tej techniki w ogóle nie ogarniam.

#47: WIP Factory Author: Gabriel_Daco Post Posted: Wt stycz 03, 2012 09:32 AM
    ----
Czy na latarni jest czaszka? Czaszka! Czy ty tylko złudzenie świetlne? Wink

#48: Re: WIP Factory Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt stycz 03, 2012 09:43 AM
    ----
Gabriel_Daco wrote:
Czy na latarni jest czaszka? Czaszka! Czy ty tylko złudzenie świetlne? Wink
Na płaszczu też ma dwie Wink

#49: WIP Factory Author: Gabriel_Daco Post Posted: Wt stycz 03, 2012 09:51 AM
    ----
Na płaszczu widać wyraźnie, a na latarni to może być świeczka albo taka gra świateł, toteż pytam Smile Generalnie bardzo fajny model i świetnie pomalowany Smile

#50: Re: WIP Factory Author: Doman Post Posted: Wt stycz 03, 2012 10:11 AM
    ----
Telchar wrote:
Z przodu OSL zdecydowanie lepiej wyszedł niż z tyłu, ale nie wiem jak to poprawić bo ja tej techniki w ogóle nie ogarniam.

Z tyłu jest jest kilka wpadek, największa za słabe światło na kapeluszu, powinno być takie jak z przodu... trzeba jeszcze trochę poćwiczyć Razz

Na latarni czaszki są wytłoczone Wink

#51: Re: WIP Factory Author: Adasko , Location: Września / Poznań Post Posted: Wt stycz 03, 2012 10:42 AM
    ----
Kurde wszyscy sie zachwycaja tym "swiatlem" a do mnie to zupełnie nie przemawia. Sad Ale ja w ogóle nie jestem fanem takich wodotrysków i tak natężony OSL podobał mi się tylko u victorii w dioramce z paleniem sigmarytki

#52: WIP Factory Author: Gabriel_Daco Post Posted: Wt stycz 03, 2012 11:35 AM
    ----
Przykro mi Adasko, ale nie ma dla Ciebie miejsca na tym forum. Miło było Cię poznać.


Czaszka!

#53: WIP Factory Author: drachu , Location: Gdańsk Post Posted: Wt stycz 03, 2012 11:46 AM
    ----
O co chodzi?

#54: Re: WIP Factory Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt stycz 03, 2012 11:52 AM
    ----
drachu wrote:
O co chodzi?
O to, że Adasko nie zachwyca się OSL Domana Wink
Swoją drogą nie każdemu może się podobać, no i może dzięki temu Doman nie wygra jednogłośnie w konkursie Twisted Evil Wink

#55: WIP Factory Author: drachu , Location: Gdańsk Post Posted: Wt stycz 03, 2012 12:03 PM
    ----
A już myślałem, że coś grubszego Smile
Swoją drogą świetnie zrobiona figurka.
BTW - w komplecie nie było takiego stwora dźwigającego trumnę bodaj?

#56: WIP Factory Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Wt stycz 03, 2012 12:07 PM
    ----
Ej, wiadomo, że ten OSL nie jest taki, jak na poziom Golden Demona, natomiast jest 1) coraz lepszy, 2) znacznie lepszy, niż można by oczekiwać po modelu do gry. No i na tym modelu aż się prosi Smile Też swego czasu malowałam.

W konkursie masz nadal mój głos, nie za OSL, tylko za całokształt modelu Smile

Jeśli chodzi o poprawki, to przydałoby się złagodzić przejścia w tych miejscach, gdzie światło się "rozmywa", ale to pewnie wiesz - kwestia rozwijania techniki i tyle.

#57: WIP Factory Author: Kapitan_Hak Post Posted: Wt stycz 03, 2012 02:14 PM
    ----
Porządna i klimatyczna robota - OSL dobrze pasuje do tego modelu Smile !

#58: Re: WIP Factory Author: Doman Post Posted: Wt stycz 03, 2012 07:19 PM
    ----
drachu wrote:

BTW - w komplecie nie było takiego stwora dźwigającego trumnę bodaj?

Czeka, na stylizacje Wink

Co do OSLa, nie od razu Rzym zbudowano Wink

#59: Re: WIP Factory Author: Doman Post Posted: Pn stycz 15, 2012 01:24 PM
    ----



Pacynka Strigoi'a na stół bez fajerwerków ( znaczy OSL'a Razz ) Wink
pozdro

#60: Re: WIP Factory Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn stycz 15, 2012 01:54 PM
    ----
Wygląda nieźle, choć przydałoby się więcej zdjęć Smile

#61: Galeria- Strigoi 15.01 Author: Kapitan_Hak Post Posted: Pn stycz 15, 2012 02:10 PM
    ----
Podoba mi się - zarówno cieniowanie muskułów, jak i - jeszcze bardziej - krew, iście z horrorów w stylu gore Smile !

#62: Galeria- Strigoi 15.01 Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn stycz 15, 2012 08:38 PM
    ----
Mnie się zdjęcie nie podoba - przeczytaj poradnik QC Razz Poza tym prezentuje się fajnie.

#63: Galeria- Strigoi 15.01 Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Pn stycz 15, 2012 08:55 PM
    ----
Świetny, pokaż więcej zdjęć Smile Fajna ta krew na trawie Wink

#64: Re: Galeria- Strigoi 15.01 Author: Doman Post Posted: Pn stycz 16, 2012 09:16 PM
    ----
Mam jeszcze standardowe zdjęcie:


Co do poradnika QC mam żółte klosze na lampach i przekłamują mi kolory, spróbuje przy naturalnym świetle zrobić zdjęcia Razz

#65: Galeria- Strigoi 15.01 Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn stycz 16, 2012 09:59 PM
    ----
Aparat złapał ci ostrość na domek za modelem Wink

#66: Re: Galeria- Strigoi 15.01 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt stycz 17, 2012 07:33 AM
    ----
Doman wrote:
Co do poradnika QC mam żółte klosze na lampach i przekłamują mi kolory, spróbuje przy naturalnym świetle zrobić zdjęcia Razz
A przy jakim oświetleniu malujesz?

#67: Re: Galeria- Strigoi 15.01 Author: Doman Post Posted: Wt stycz 17, 2012 01:21 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Doman wrote:
Co do poradnika QC mam żółte klosze na lampach i przekłamują mi kolory, spróbuje przy naturalnym świetle zrobić zdjęcia Razz
A przy jakim oświetleniu malujesz?

dziennym tylko Razz

#68: Re: Galeria- Strigoi 15.01 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt stycz 17, 2012 03:33 PM
    ----
Doman wrote:
dziennym tylko Razz
To zainwestuj w jakieś lampy, bo szkoda twoich oczu.

#69: Re: Galeria- Strigoi 15.01 Author: Repentia.Vlk , Location: Frederheim Post Posted: Wt stycz 17, 2012 04:22 PM
    ----
Świetny pomysł na Strigoja i porządne wykonanie Brawo Krew i flaki bardzo fajne. Twisted Evil
A dobre oświetlenie podobno dużo zmienia i ułatwia pracę Wink

#70: Re: Galeria- Strigoi 15.01 Author: Doman Post Posted: Wt stycz 17, 2012 06:29 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Doman wrote:
dziennym tylko Razz
To zainwestuj w jakieś lampy, bo szkoda twoich oczu.

na razie brak funduszy, może w przyszłym kwartale Very Happy

#71: Re: Galeria- Strigoi 15.01 Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Wt stycz 17, 2012 06:37 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Doman wrote:
dziennym tylko Razz
To zainwestuj w jakieś lampy, bo szkoda twoich oczu.

Ocokaman, że lepiej malować przy sztucznym świetle bo lepiej doświetla model czy co?

#72: Re: Galeria- Strigoi 15.01 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt stycz 17, 2012 06:41 PM
    ----
Dwalthrim wrote:
Ocokaman, że lepiej malować przy sztucznym świetle bo lepiej doświetla model czy co?
No jeśli ktoś maluje modele przez godzinę dziennie w południe, to może naturalne światło mu wystarczy. Chociaż, ja nawet w dzień używam lamp, bo lepiej oświetlają i oczy się tak nie męczą. No i można malować o każdej porze dnia i nocy Wink

#73: Re: Galeria- Strigoi 15.01 Author: Doman Post Posted: Śr stycz 18, 2012 01:36 PM
    ----
Dobra ostatnie zdjęcie tego Pana, zadowoli chyba każdego jest duże i z dobrą ostrością Wink

#74: Re: Galeria- Strigoi 15.01 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr stycz 18, 2012 03:02 PM
    ----
Daje radę ale przydałoby się ujęcie nieco od góry, tak by pokazało także podstawkę Wink

#75: Re: Galeria- Strigoi 15.01 Author: Maniex , Location: Wrocław Post Posted: Cz stycz 19, 2012 08:26 AM
    ----
Fajne malowanie i fajne figurki. Teraz już wiem, kto wykupił wszystkie najciekawsze wzory Reapera w Polsce ;-)

#76: Re: Galeria- Nekromanta 27.01 Author: Doman Post Posted: Pt stycz 27, 2012 11:09 AM
    ----






Nekromanta Mysli

#77: Re: Galeria- Nekromanta 27.01 Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pt stycz 27, 2012 11:12 AM
    ----
Podoba mi się, może tylko ciemniejszy odcień skory żeby bardziej wyglądał na cygana ? Gwizdze
Ale po za tym fajne malowanie i fajna model do bandy Strigoi.

#78: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Pt stycz 27, 2012 11:58 AM
    ----
Wow. Wyszedł świetnie. No i bardzo fajny model na nekromantę Smile

#79: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Kadzik , Location: Warszawa Post Posted: Pt stycz 27, 2012 12:00 PM
    ----
Rewelacja! Coraz lepiej światło malujesz.

#80: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pt stycz 27, 2012 01:01 PM
    ----
Dobra robota, Podoba mi sie płaszcz i swiatło. Nieźle niewyparzona morde ma ten nekrus Very Happy

#81: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Maniex , Location: Wrocław Post Posted: Pt stycz 27, 2012 01:15 PM
    ----
Wypasiony jest. To chyba najlepsze malowanie Josa Gebblera jakie widziałem do tej pory. Szczególnie podobają mi się rozjaśnienia na bibelotach i na haku.

A teraz łyżka dziegdziu: świecące oko czaszki wyszło rewelacyjnie, natomiast nie jestem przekonany co do zielonego światła latarni. Mimo, że technikę blendowania masz opanowaną do perfekcji, to jednak bardziej wygląda to na oblanie farbą niż na efekt światła z latarnii, ale to tylko moje zdanie i nie musisz się tym przejmować Wink

Tak czy siak całość zasługuje co najmniej na mocne 8.5 w skali CMoN.

A teraz przyznaj się gdzie go kupiłeś, bo poluję na tego figsa od jakiegoś czasu i nigdzie nie mogę go dostać. Razz

#82: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Pt stycz 27, 2012 01:26 PM
    ----
Maniex wrote:

A teraz łyżka dziegdziu: świecące oko czaszki wyszło rewelacyjnie, natomiast nie jestem przekonany co do zielonego światła latarni. Mimo, że technikę blendowania masz opanowaną do perfekcji, to jednak bardziej wygląda to na oblanie farbą niż na efekt światła z latarnii, ale to tylko moje zdanie i nie musisz się tym przejmować Wink
Najtrudniejsze w OSL jest chyba zrobienie takiej płynnej, mało widocznej granicy między światłem, a tym, na co to światło pada. I tu rzeczywiście wypadałoby poćwiczyć więcej, ale to kwestia ćwiczeń.

BTW jakimi kolorami robisz kości i czaszki?

#83: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Doman Post Posted: Pt stycz 27, 2012 01:41 PM
    ----
Jeśli chodzi o OSL, błąd jest przy zagięciu szaty która podwija się do góry, przyciemnię w tym miejscu(chociaż patrząc na rozchodzenie światła nie powinno być ciemniej). OSL wymaga wiele wprawy, a to jest mój drugi zielony Wink

kości standard:
Graveyard łamany prze Bleached Bone, czasem do czystego(+ biały), bez washy. Na czaszkę w ręce prysło mi brązowym więc musiałem ją trochę przerobić.


Maniex: sklepfeniks.com.pl/index.php

#84: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt stycz 27, 2012 02:09 PM
    ----
A gdzie on ma łopatę?

Model fajny i świetnie pomalowany. Choć tutaj OSL podoba mi się znacznie mniej, niż na poprzednich modelach - oglądam mój egzemplarz i brakuje mi na przykład cienia rzucanego przez podstawę latarni i uchwyt. Poszedłeś nieco na łatwiznę i zrobiłeś tak, że cała latarnia świeci, no i przy takim natężeniu światła podświetlona powinna być też dłoń i głowa.

Duży plus za podstawki, fajnie, że ci się chce je ciąć i wstawiać tam różne bitsy.

Ogólnie Brawo za model.

#85: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Maniex , Location: Wrocław Post Posted: Pt stycz 27, 2012 02:10 PM
    ----
Doman wrote:
Maniex: sklepfeniks.com.pl/index.php

Czyli to właśnie Ty mi wykupiłeś ostatniego :-)

A wracając do oświetlenia światłem punktowym, to jeszcze takie drobne spostrzeżenie. Natężenie światła lampy i na miejscach wokół niej sugeruje, że światło powinno dochodzić jeszcze dalej, np do twarzy i rąk.
Jeśli chodzi o Twoje pierwsze podejście do oświetlenia (gravedigger) to moim zdaniem wyszedł dużo bardziej realistycznie, tzn. tam nie mam się do czego przyczepić :-)

#86: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Doman Post Posted: Pt stycz 27, 2012 02:36 PM
    ----
przemaluje go Razz

#87: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt stycz 27, 2012 02:47 PM
    ----
Doman wrote:
przemaluje go Razz
I doklej mu łopatę Very Happy

#88: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Doman Post Posted: Pt stycz 27, 2012 03:05 PM
    ----
hah poprawiłem osl, model spadł i sie rozsypał, i laska się zgubiła... great Rolling Eyes

#89: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt stycz 27, 2012 03:25 PM
    ----
Doman wrote:
hah poprawiłem osl, model spadł i sie rozsypał, i laska się zgubiła... great Rolling Eyes
Sad
Ale może łopatę przy okazji znajdziesz Wink

#90: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Doman Post Posted: Pt stycz 27, 2012 03:28 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Doman wrote:
hah poprawiłem osl, model spadł i sie rozsypał, i laska się zgubiła... great Rolling Eyes
Sad
Ale może łopatę przy okazji znajdziesz Wink

łopatę dostanie jak nie znajdę dla niej, lepszego miejsca Wink
skleiłem dzida.... odpryski naprawiam

#91: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt stycz 27, 2012 03:36 PM
    ----
Doman wrote:
łopatę dostanie jak nie znajdę dla niej, lepszego miejsca Wink
skleiłem dzida.... odpryski naprawiam
W sumie model z łopatą powinien mieć możliwość przerzutu rzutu na Animację Mysli Wink

#92: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Doman Post Posted: Pt stycz 27, 2012 03:47 PM
    ----
hah:P lepiej poprawiłbyś Hs do undedów Wink









Dobra, zakładać że światło idzie z czterech punktów, dwa z nich są przy szacie i są przytłumione, dwa na zewnątrz tak poprawdziłem intensywność poświaty.
Zmienne:
-dno, nie przepuszcza światła stąd cień na dole
-pochylenie lampy, lewa strona kulki jest skierowana ku górze stąd nie rzuca światła bezpośrednio na dół, prawa ku dole rzuca na szkiele i kupkę piasku
Poprawiłem tez intensywność pomiędzy źródłem a poświatą

Więcej nie jestem wstanie wyciągnąć za mały skill Embarassed model uznaje za skończony Razz

Ps. widzę odprysk na lampie.

#93: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt stycz 27, 2012 03:49 PM
    ----
No i zdecydowanie lepiej Smile

#94: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Maniex , Location: Wrocław Post Posted: Pt stycz 27, 2012 03:54 PM
    ----
Dużo lepiej. Ale z łopatą byłoby da best. QC dobrze gada.

#95: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: d.j. Post Posted: Pt stycz 27, 2012 05:51 PM
    ----
Imho, zdecydowanie więcej odblasku, niech pada nawet na twarz, rzucając na nią upiorne cienie, lampa ma tą tendencję, że świeci zwykle dalej niż 20cm od źródła. Poza tym, naprawdę koszerna figurka und malowanie.

#96: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Doman Post Posted: Pt stycz 27, 2012 05:53 PM
    ----
Uznajmy to za magiczną kule:D

#97: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: d.j. Post Posted: Pt stycz 27, 2012 05:54 PM
    ----
Które też zwykły świecić, jak to na światło przystało. Proponuję wziąć w rękę świecę i stanąć przed lustrem w ciemnym pomieszczeniu obserwując gdzie i jak się światło rozchodzi.

#98: Re: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Maniex , Location: Wrocław Post Posted: Pt stycz 27, 2012 07:49 PM
    ----
To zależy jak silne jest źródło światła w stosunku do światła otoczenia. W wypadku tej figurki światło ambientowe jest na tyle silne, że zielone światło punktowe nie jest wystarczająco silne w stosunku do białego światła rozproszonego aby zazieleniła się twarz.

#99: Galeria-Nekromanta 27.01 Author: Kapitan_Hak Post Posted: Pt stycz 27, 2012 07:58 PM
    ----
Bardzo dobra solidna robota - brawo Brawo !

No i dobrze, że mimo przeżyć i upadku z wysokości nekroś trzyma się nadal Smile .

#100: Re: Galeria- Dwórki 14.02 Author: Doman Post Posted: Wt lut 14, 2012 02:48 PM
    ----




Każda suknia była wyciągną z tego samego ciemnego fioletu Razz

#101: Galeria-Dwórki 14.02 Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Wt lut 14, 2012 03:10 PM
    ----
Dupeczki pierwszorzędne. Jedynie OSL średnio mi się na tej jednej podoba - zbyt równo oświetla tę połowę sukni, w pierwszym momencie myślałam, że ta kiecka jest dwukolorowa.
Co to za modele? Pewnie już gdzieś pisałeś, ale zapomniałam Wink

#102: Re: Galeria-Dwórki 14.02 Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Wt lut 14, 2012 03:14 PM
    ----
Bardzo fajne kiecki i figurki Brawo
Najbardziej mi podchodzi ta z warkoczem Wink

#103: Galeria-Dwórki 14.02 Author: Kapitan_Hak Post Posted: Wt lut 14, 2012 03:17 PM
    ----
Świetne Very Happy ! Zarówno same figurki, jak i Twoje malowanie.

Na widok takich figurek każdy przeciętny najemnior czy inszy bitch hunter powinien od razu rzucać Ld!

#104: Galeria-Dwórki 14.02 Author: drachu , Location: Gdańsk Post Posted: Wt lut 14, 2012 03:31 PM
    ----
Hania Blackruby wyszła zajebiście. Dwie pozostałe też klawo, ale Hania je gniecie Smile

#105: Galeria-Dwórki 14.02 Author: d.j. Post Posted: Wt lut 14, 2012 03:44 PM
    ----
Holy shit! Poza efektem światła, który jakoś wciąż mi się nie podoba, wyszło naprawdę chędogo! Gratuluję!

#106: Re: Galeria-Dwórki 14.02 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt lut 14, 2012 04:22 PM
    ----
Świetnie dobrane modele. Z całej trójki rzeźba blondyny podoba mi się najbardziej Very Happy

Jedna z nich robi za Wampirzycę czy pomalowałeś trzy Dwórki?

Malowanie też pierwsza klasa Brawo , ale OSL mi się nie podoba. Subtelniejszy byłby dużo lepszy.

No i podstawki są świetne!

#107: Galeria-Dwórki 14.02 Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Wt lut 14, 2012 04:34 PM
    ----
OSL tym razem niespecjalnie Ci wyszedł, poza tym podobają mi się. To do jakiegoś systemu czy tak just for fun?

#108: Re: Galeria-Dwórki 14.02 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt lut 14, 2012 04:41 PM
    ----
Telchar wrote:
To do jakiegoś systemu czy tak just for fun?
Do Warheim, do świty Lahmi.

#109: Galeria-Dwórki 14.02 Author: Dulix , Location: Rzeszów Post Posted: Wt lut 14, 2012 07:10 PM
    ----
Świetne figurki i bardzo dobre malowanie Smile jakiej firmy są to modele?

#110: Re: Galeria-Dwórki 14.02 Author: Doman Post Posted: Wt lut 14, 2012 07:55 PM
    ----
Modele to Reaper:
Blondyna- Hannah Blackruby, Female Wizard- różdżka przerobiona na sztylet coś ala sopel-igła Wink Jestem z niej najbardziej zadowolony bo miałem na nią pomysł od początku do końca. To samo tyczy się podstawki.
Ruda- Siobhana, Vampire Noble. Suknia to eksperymentowanie z kolorami od fioletu po zieleń. Model ma dziwną twarz chyba jakiś kiepski odlew miałem. Mysli Dodałem sztylet do lewej ręki której rzeźba tez była kiepskawa.
Brązowa- Queen Ileosa of Korvosa- nie miałem pomysłu na nią... niebieski wyszedł taki jak chciałem.. jednak sam model był zbyt potulny stąd bits na podstawce z którego zrobiłem pseudo pochodnie. Mi OSL pasuje(chociaż pewnym momencie szkoda mi było sukni, bo przód lepiej wyglądał niż tył), ale 'pochodnia' była już wkomponowana w podstawkę.


Robiłem trzy dwórki bo tak było pierwotnie w podręczniku Wink . Teraz Ruda będzie robić za nekromantę, albo tymczasowo za lahmiankę(brak funduszy na model który chce).
Na dzień dzisiejszy wymieniłbym trzeci model na Master Spy z Pathfinder'a(Reaper). Ale gdy kupowałem modele nie było jej jeszcze w produkcji.

#111: Galeria-Dwórki 14.02 Author: d.j. Post Posted: Wt lut 14, 2012 08:49 PM
    ----
OSL: jak Ci wszyscy w koło mówią, że jesteś chory to przestań się upierać i idź do lekarza Very Happy Poza tym to naprawdę ślicznie pomalowane figurki, jedne z lepszych jakie widziałem na tym forum.

#112: Galeria- Sword of Flaming Justice 03.03 Author: Doman Post Posted: Sb marca 03, 2012 01:35 PM
    ----



Kolejny łowca, dobór modelu standardowy Wink
Psiak wygląda na chorego nie wiem czemu, prawdopodobnie zostanie przefarbowany
pozdro

#113: Re: Galeria- Sword of Flaming Justice 03.03 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb marca 03, 2012 01:39 PM
    ----
Fajnie zamaskowałeś elementy z 40k. Malowanie mi się podoba, choć przydałby się większy kontrast. Szczególnie cieniowanie/rozjaśnianie czarnego mógłbyś jeszcze poprawić - na zdjęciu wygląda płasko.
Napisy na pergaminie bardzo fajne.
Płomienie na ostrzu OK Brawo

#114: Re: Galeria- Sword of Flaming Justice 03.03 Author: Doman Post Posted: Pn marca 04, 2012 01:42 PM
    ----
jak będę miał pigmenty to mu zabrudzę ten płaszcz i tyle Very Happy

#115: Re: Galeria- Sword of Flaming Justice 03.03 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 04, 2012 01:59 PM
    ----
Doman wrote:
jak będę miał pigmenty to mu zabrudzę ten płaszcz i tyle Very Happy
Jak chcesz zrobić kurz, to możesz użyć popiołu z kadzidełek. Ja popiół mieszam jeszcze z pigmentami.

#116: Galeria- Sword of Flaming Justice 03.03 Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn marca 04, 2012 03:56 PM
    ----
Podoba mnie się. Nie widać przejść/rozjaśnień jakichkolwiek na płaszczu, ale wierzę, że tam są.

#117: Galeria- Sword of Flaming Justice 03.03 Author: Kapitan_Hak Post Posted: Pn marca 04, 2012 04:53 PM
    ----
Udana konwersja i porządne, dokładne i przyjemne dla oka malowanie Brawo !

Psiaka IMO nie ma co przemalowywać, co najwyżej lekko miejscami rozjaśnić.

#118: Re: Galeria- Sword of Flaming Justice 03.03 Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pn marca 04, 2012 09:17 PM
    ----
Bardzo fajna konwersja i malowanie Brawo
Popracowałbym natomiast nad psem i dodał mu jakieś ciapki na sierści, żeby wyglądał na łaciatego albo białe skarpetki na łapach Mysli

#119: Galeria- Sword of Flaming Justice 03.03 Author: Dulix , Location: Rzeszów Post Posted: Śr marca 07, 2012 12:05 PM
    ----
A ja mam pytanie czy robiłeś coś z jego prawym okiem? To samo pytanie do QC, bo widziałem w jego bandzie ten sam model.

#120: Re: Galeria- Sword of Flaming Justice 03.03 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr marca 07, 2012 12:11 PM
    ----
Dulix wrote:
A ja mam pytanie czy robiłeś coś z jego prawym okiem? To samo pytanie do QC, bo widziałem w jego bandzie ten sam model.
Z cyberoka zrobiłem mu przepaskę na oko.

#121: Galeria- Sword of Flaming Justice 03.03 Author: bano Post Posted: Śr marca 07, 2012 02:19 PM
    ----
Rewelacyjne rozwiązania.

#122: Galeria- Czarka 1.05 Author: Doman Post Posted: Wt May 01, 2012 11:48 AM
    ----



jak w temacie pozdro Gwizdze
Last edited by Doman on Wt May 01, 2012 09:17 PM; edited 1 times in total

#123: Re: Galeria- Czarka 1.05 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt May 01, 2012 11:59 AM
    ----
Więcej zdjęć by się przydało. Konwersja fajna. Ale wygląda na malowaną na szybko, szczególnie włosy. Jak dla mnie to też trochę za dużo zielonego, który zdominował cały model Mysli
Popraw krawędzie podstawki, a sama podstawka mi się podoba.

#124: Galeria- Czarka 1.05 Author: Kapitan_Hak Post Posted: Wt May 01, 2012 05:04 PM
    ----
Podoba mi się ta zieleń - soczysta, wiosenna, ładnie komponuje się z niebieskimi włosami babeczki.

No i podstawka też elegancka - są czaszka, trawka, grzybki, pieniek, paprotka - czego chcieć więcej na majówkę Wink ?

#125: Re: Galeria- Czarka 1.05 Author: Doman Post Posted: Wt May 01, 2012 06:59 PM
    ----
Kapitan_Hak wrote:

No i podstawka też elegancka - są czaszka, trawka, grzybki, pieniek, paprotka - czego chcieć więcej na majówkę Wink ?

Hah Very Happy

quidamcorvus wrote:
Więcej zdjęć by się przydało. Konwersja fajna. Ale wygląda na malowaną na szybko, szczególnie włosy. Jak dla mnie to też trochę za dużo zielonego, który zdominował cały model Mysli
Popraw krawędzie podstawki, a sama podstawka mi się podoba.

Włosy mają głębokie pory i są dość cienkie, mi się podobają pobawiłem się delikatnie washami Razz próby były z większą ilością brązów, lub zieleni z CG.. ale jakoś całość się nie kleiła. Krawędzie podstawek zawsze poprawiam gdy magnesuje modele Wink

powiesiłem na Labie z większą ilością ujęć

Teraz powrót do NST, potem jakieś WE i coś na motyw czaszkowy trzeba wykombinować Twisted Evil
pozdro

#126: Galeria- Treekin Scratchbuild 20.05 Author: Doman Post Posted: Pn May 20, 2012 08:27 PM
    ----
mój treekin:



Jestem bardzo zadowolony, jak nie zmaszcze malowania to będzie Gwizdze Twisted Evil Pierwszy z 6ciu może 8miu ... Projekt zakłada u każdego treekina indywidualny wygląd Wink

kończę malować facetów w rajtuzach do Warheim (pierwsze 6 modeli do kompani). Mam nadzieje że będę mógł wkleić zdjęcia już w przyszłym tygodniu, ale jak na razie małe problemy z pomysłem freehandów na tarczach Wink

pozdro:P

#127: Re: Galeria- Treekin Scratchbuild 20.05 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn May 20, 2012 08:29 PM
    ----
Czekam na pomalowanego, bo zapowiada się ciekawie Smile

#128: Galeria- Treekin Scratchbuild 20.05 Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Pn May 20, 2012 10:36 PM
    ----
Fajnie wygląda, jakiej jest wielkości?

#129: Re: Galeria- Treekin Scratchbuild 20.05 Author: Doman Post Posted: Pn May 21, 2012 09:31 PM
    ----
ponad 5 cm, pod prawa nogą ma beastmena dla porównania Wink

#130: Galeria- Faceci w rajtuzach 24.05 Author: Doman Post Posted: Cz May 24, 2012 04:54 PM
    ----


rekrutacja warbandu do warheima rozpoczęta:D

#131: Galeria- Faceci w rajtuzach 24.05 Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Cz May 24, 2012 05:11 PM
    ----
Świetny dobór kolorów i modeli, b. udane podstawki. Brawo Brawo

#132: Re: Galeria- Faceci w rajtuzach 24.05 Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Cz May 24, 2012 05:12 PM
    ----
Bardzo fajne dobranie kolorów i malowanie! Cool
Na stole będą się prezentować iście epicko Smile
W scenariuszach leśno/wiejskich naprawdę będa się prezentować na makietach przekozacko! Nieźle sobie Doman wyrabiasz/łeś skilla Brawo

#133: Re: Galeria- Faceci w rajtuzach 24.05 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz May 24, 2012 05:51 PM
    ----
Dobra robota! Podoba mi się dobór kolorów i pomysł na modele. Fajne podstawki. Brawo

#134: Re: Galeria- Faceci w rajtuzach 24.05 Author: Doman Post Posted: Pt May 25, 2012 08:41 AM
    ----
dzięki Wink

Dwalthrim wrote:
Nieźle sobie Doman wyrabiasz/łeś skilla Brawo
paint hard go pro Very Happy żarcik

jak spinuje modele to biorę się za kolejnych chłopaków
pozdro

#135: Galeria- Faceci w rajtuzach 24.05 Author: Sarmor , Location: Warszawa Post Posted: Pt May 25, 2012 09:59 AM
    ----
Świetne elfy! Miła odmiana od zieleni.

No i dobry wybór modeli - mam do nich sentyment. Smile Czekam z niecierpliwością na tancerzy.

#136: Re: Galeria-treekin26.05 Author: Doman Post Posted: Sb May 26, 2012 03:36 PM
    ----



zaspany treekin:D

niestety lepszego zdjęcia nie da się zrobić bo ostrość mi pada na przednie pędy Wink

#137: Galeria- treekin 26.05 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb May 26, 2012 07:35 PM
    ----
Podoba mi się. Zarówno konwersja jak i malowanie Smile

#138: Galeria- treekin 26.05 Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Sb May 26, 2012 09:48 PM
    ----
Świetnie wyszedł Smile

#139: Re: Galeria- treekin 26.05 Author: Doman Post Posted: Sb May 26, 2012 11:11 PM
    ----
dzięki, jedyne czego się boje to że zabraknie pomysłów na kolejne treekiny Wink

#140: Re: Galeria- treekin 26.05 Author: Doman Post Posted: Wt czerw 05, 2012 02:04 PM
    ----



Pierwszy treekin na modelarską mobilizacje:D
Prawdopodobnie będzie robił za championa, inspiracje czerpałem z reaperowskiego treemena w szczególności jeśli chodzi o ręce Wink

#141: Galeria- treekin 26.05 Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Wt czerw 05, 2012 02:16 PM
    ----
Super, te łapy wyszły bardzo fajnie. Tak... potężnie Wink

#142: Re: Galeria- treekin 26.05 Author: Doman Post Posted: Wt czerw 05, 2012 10:26 PM
    ----
kolejnemu trzeba będzie zrobić ciut mniejsze Razz

#143: Re: Galeria- treekin 26.05 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz czerw 07, 2012 09:48 AM
    ----
No, naprawdę fajny Brawo

#144: Re: Galeria- treekin 16.06 Author: Doman Post Posted: Sb czerw 16, 2012 11:14 AM
    ----



dolny duszek został już stonowany Wink
przy kolejnym wprowadzę kilka nowych patentów:
-kilka odcieni zieleni
-więcej beastów
-mniejsze listki

#145: Galeria- treekin 16.06 Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Sb czerw 16, 2012 02:02 PM
    ----
Ekstra Brawo

#146: Galeria- treekin 16.06 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb czerw 16, 2012 02:03 PM
    ----
Masywny skurczybyk!

#147: Re: Galeria- treekin 16.06 Author: Doman Post Posted: Pn czerw 17, 2012 10:46 AM
    ----



Pozostałe zdjęcia Wink

#148: Galeria- treekin 16.06 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn czerw 17, 2012 10:11 PM
    ----


Fajny Drzewoduch Smile

#149: Re: Galeria- treekin 16.06 Author: Doman Post Posted: Pn czerw 18, 2012 09:58 AM
    ----
drzewo koks:D
biorę się dziś za model na zróbmy sobie bandę Wink
a potem Wood Elfy do Warheima part 2 Very Happy

#150: V^^^V vampire Author: Doman Post Posted: Sb czerw 23, 2012 02:23 PM
    ----






fajny? Mysli

#151: Re: V^^^V vampire Author: Leszczu , Location: Warszawa Post Posted: Sb czerw 23, 2012 02:41 PM
    ----
Fajny, nawet bardzo Wink Tarcza = klimat

Pozdr

#152: Re: V^^^V vampire Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb czerw 23, 2012 04:40 PM
    ----
Fajny.

Najbardziej, podoba mi się zbroja i tarcza (freehand jest świetny). Brawo

Poprawiłbym płaszcz, a freehand do niczego mi tam nie pasuje.

#153: Re: V^^^V vampire Author: Doman Post Posted: Sb czerw 23, 2012 04:52 PM
    ----
quidamcorvus wrote:

Poprawiłbym płaszcz, a freehand do niczego mi tam nie pasuje.

rzeźba płaszcza to dno Rolling Eyes
mogę poprawić na cały czarny, bo model jeszcze nie był lakierowany
chociaż z drugiej strony ten pseudo smok na płaszczu z poziomu stołu źle nie wygląda... chyba że ktoś ma jakieś propozycje to go zamaluje i coś innego tam dam, ale sam pomysłu już nie mam Wink

#154: Galeria Vampire BD 23.06 Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn czerw 24, 2012 07:23 PM
    ----
Fajny tylko focia nieostra.

#155: Re: Galeria Vampire BD 23.06 Author: Adasko , Location: Września / Poznań Post Posted: Pn czerw 25, 2012 08:48 PM
    ----
Płaszcz i tarcza - Brawo Brawo Brawo Brawo

#156: Re: Galeria 17.09 warhamery w kosmosie Author: Doman Post Posted: Pn wrz 17, 2012 12:18 PM
    ----


zalegało mi w szafie to sobie popaćkałem Wink nie znam się na marinsach, więc malowałem jak leciało.. kilka elementów to same krawędziowanie
najlepiej wyszedł Pan z mieczem, nie mam pojęcia kto to ale ma dużą spluwę to musi być ważny Razz jako że to modele rekreacyjne to brak herbów na padach ( szkoda czasu, na zabawy małym pędzlem) i drukowany banner z którego jestem dumny bo fajnie wygląda Very Happy

#157: Galeria 17.09 Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn wrz 17, 2012 03:12 PM
    ----
Super sztandar wyszedł.

#158: Re: Galeria 17.09 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt wrz 18, 2012 07:39 AM
    ----
A tyłu modeli nie malowałeś? Wink

#159: Re: Galeria 17.09 Author: Doman Post Posted: Wt wrz 18, 2012 01:25 PM
    ----
nic tam nie ma;p poza plecakami, które są najbardziej irytujące



Forum IndexGaleria - Figurki
Page 1 of 1