Kampania w SDK

All Posts
<
1 2 3 ... 29 30 31 ... 73 74 75
>
Forum IndexWydarzenia [Mordheim]

#436: Re: Kampania w SDK Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Wt grud 13, 2011 11:31 PM
    ----
Dziś było epicko, aż żałowałem że nikt ze mną włącznie nie wziął aparatu. :/

Do tego wpadł kolega Faleg z zacnymi makietami, na których było mi dane zagrać bitewkę wraz z Telcharem.
Graliśmy scenariusz z beczkami pełnymi spaczeniowego pyłu.
Bełty z krasnoludzkich kusz furkotały koło moich łowców na okrągło. Strzały były na tyle skuteczne, ze zanim sie obejrzałem to juz miałem zdjętych 2 gości - w tym kapitana. Plan z oskrzydleniem pokurczów też nie wypalił i najemnego ogra również mi odstrzelono. Wtedy za winkla wychylił sie przygłupi łowca z blunderbussem i wygarnął w ciżbę kraśków. Jednego ustrzelił a lordowi zdjął ranę. Zabójca trolli oraz krasnoludzki szlachcic rozwścieczeni ta salwą zaszarżowali łowce i go usiekli.
Wtedy Sigmar spojrzał łaskawszym okiem na swoje sługi. Zealot wbiegł na piętro budynku i cisnął beczką w niziołka skonfederowanego z brodaczami. Efekt był taki, że eksplozja małego hobbitka wystrzeliła w kosmos w objęcia Morra. Twisted Evil
Następnie zaszarżowałem moim nowym kapłanem oraz Fllaglantem- Cornholio kranoludzkiego lorda i slayera. Zdobyczny kaptur kata z poprzedniej rozgrywki bardzo sie sprawdził. Wściekły Fllaglant młócił swoim cepem na prawo i lewo robiąc brodaczom dodatkowe bunghole na ich zarośniętych tyłkach! W bitewnym amoku zapomniałem że gość miał jeszcze Step Asida Facepalm Very Happy . Ale i tak bez szwanku i mniejszego problemu zdjął slayera, thunderera i beardlinga, wytracając wcześniej dwóm z nich sztylety. Brat Gustaw tylko mu asystował, próbując rzucić swoja modlitwę Ksiądz
Krasnoludzki szlachcic widząc nad sobą szalonego fllaglanta ryczącego "give me tipi tu my bunghole" zarządził taktyczny odwrót. Czaszka! Pimp

Na koniec jakimś sigmaryckim cudem wyrobiłem sie w 20 minut z SDQ na WKDkę! Surprised

#437: Kampania w SDK Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Śr grud 14, 2011 11:16 AM
    ----
Wczorajsza bitwa ze Stachem była zajebongo. Bełty świstały, flaki wylewały się na podłogę, słowem miodzio.

Postanowiłem tym razem z krasnalami trochę pokampić, co generalnie było dobrym pomysłem, ale niestety mimo usilnych prób nie udało mi się zdjęć flagellanta-mordercy z S8, frenzy i innymi bajerami. Generalnie typ w hth był nie do ruszenia i to głównie przez niego zdecydowałem się wycofać, mimo że reszta radziła sobie całkiem nieźle: udało się z kusz zdjąć ogra i paru innych.

Nie obyło się bez kilku epickich akcji takich jak samobójcza szarża zeloty z beczką pełną spaczeniowego prochu na samotnego halflinga w rezultacie której halfas przywitał się z Morrem a zelota oczywiście uskoczył i przeżył.
Straciłem niestety jednego beardlinga, za to zarobiłem kupę kasy którą przeznaczę na wyrównanie strat i różne fajne sprzęty. Za tydzień zapewne finał kampanii – zależnie od frekwencji proponuję wielkiego multipla monster hunt z najbardziej wypasionym potworem Very Happy lub scenariusz z drzewem (The West Gatehouse, czyli na 80% zagłada wszystkich band).

#438: Re: Kampania w SDK Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Śr grud 14, 2011 11:36 AM
    ----
Telchar wrote:
Za tydzień zapewne finał kampanii – zależnie od frekwencji proponuję wielkiego multipla monster hunt z najbardziej wypasionym potworem Very Happy lub scenariusz z drzewem (The West Gatehouse, czyli na 80% zagłada wszystkich band).

Yeah Metal , jakiś scenariusz KILLER niczym wisienka na spaczonym torcie Twisted Evil
Z multiplem to jest dobra myśl, nie graliśmy żadnego w tej kampanii. Można by wtedy złączyć nawet 2 blaty tak jak to zrobiliśmy z Vercym w scenariuszu "Race for stash."
Ja będę na 100, fllaglantem mordercą muszę koniecznie jeszcze chociaż z raz zagrać Czaszka! Tanczy

#439: Kampania w SDK Author: Rupert , Location: Pruszków Post Posted: Cz grud 15, 2011 07:36 PM
    ----
Nie wiem, czy moi zieloni się na multipla nadadzą z 3 bitwami rozegranymi, zwłaszcza, że ostatnio łomot od Pandy był, więc ich przetrzebiło, ale mogę robić za mięsko armatnie i wpaść.

#440: Re: Kampania w SDK Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pn grud 19, 2011 08:19 AM
    ----
To jaki HC gramy jutro? Proponuje jakiś ostateczny armagedon Twisted Evil

#441: Kampania w SDK Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn grud 19, 2011 08:53 AM
    ----
Myślę że najlepszym będzie:
sg.tacticalwargames.ne.../77wgh.pdf

Ja oczywiście się jutro wybieram. Ktoś jeszcze będzie??

#442: Kampania w SDK Author: Panda Post Posted: Pn grud 19, 2011 11:09 AM
    ----
Mnie niestety nie będzie. Muszęsię ogarnąć przed wyjazdem, a to wcale nie jest takie proste. Miłej gry!

Od stycznia cisnę Averlandem! Smile

#443: Re: Kampania w SDK Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pn grud 19, 2011 11:21 AM
    ----
Jeśli uda mi sie dokopać w magazynku do właściwych pokładów to może wygrzebię niepomalowaną bramę do scenariusza.

Przed nowa kampanią proponowałbym zrobić ruchy makietowo-blatowe, albo kolejny rok będziemy grać na tym co teraz... Rolling Eyes

#444: Kampania w SDK Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn grud 19, 2011 04:13 PM
    ----
No dobra, będzie ktoś jutro oprócz mnie i Stacha?

#445: Re: Kampania w SDK Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pn grud 19, 2011 08:49 PM
    ----
Podpinam się pod pytanie Telchara, so?

#446: Kampania w SDK Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pn grud 19, 2011 09:05 PM
    ----
Mnie nie będzie.

#447: Kampania w SDK Author: d.j. Post Posted: Pn grud 19, 2011 09:16 PM
    ----
Mnie też Razz

#448: Re: Kampania w SDK Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pn grud 19, 2011 09:22 PM
    ----
d.j. wrote:
Mnie też Razz

Jaka szkoda Crying or Very sad Wink Gwizdze

#449: Re: Kampania w SDK Author: faleg , Location: Wwa Post Posted: Pn grud 19, 2011 09:50 PM
    ----
Może dam radę, okaże się w ciągu dnia

#450: Re: Kampania w SDK Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pn grud 19, 2011 10:49 PM
    ----
ok wpadaj jak dasz radę, Ty Rupert też jeśli Ci się uda. Z tego co czytam to z tym drzewem będzie faktycznie konkretny HC więc pomoc nawet mniej rozwiniętych band sie przyda Wink



Forum IndexWydarzenia [Mordheim]
<
1 2 3 ... 29 30 31 ... 73 74 75
>
Page 30 of 75