Dwie bronie

All Posts
<
1 2 3
Forum IndexHome Rules [Mordheim]

#31: Dwie bronie Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn list 27, 2011 01:39 PM
    ----
No to że rat ogre jest niegrywalny mam tylko jedną odpowiedź - LOL.

#32: Dwie bronie Author: Panda Post Posted: Pn list 27, 2011 10:56 PM
    ----
Jak wyżej. Rat ogre miażdży.

Co do dwóch broni. Nie da się zmienić zasad na tyle kosmetycznie, żeby nie zmienić charakteru samego Mordheima. Przynajmniej w tym temacie.

#33: Dwie bronie Author: d.j. Post Posted: Pn list 28, 2011 07:05 AM
    ----
Hm... Nie zauważyłem, żebym napisał iż Ratogre jest niegrywalny. Wydaje mi się wciąż, że napisałem iż jest mało opłacalny w początkowej rozpisce, gdyż bardziej opłaca się wziąć za niego stado skavenów z pałkami i procami. Dodam jeszcze, że nie jest to tylko moje zdanie. Zrobił nam się tutaj jednak nie lada off top, bardzo proszę o powrót do rozważań nad zasadami użycia dwóch broni.

#34: Re: Dwie bronie Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Pn list 28, 2011 10:18 AM
    ----
d.j. wrote:
Hm... Nie zauważyłem, żebym napisał iż Ratogre jest niegrywalny.

d.j. wrote:
Rozumiem, ale nie widzę nic złego w tym, że taki Szczuroogr nagle staje się grywalny, gdyż dotychczas nie było dla niego miejsca w początkowych rozpiskach.

Wniosek: Skoro miałby STAĆ SIĘ grywalny, to znaczy, że teraz nie jest Wink

d.j wrote:

Dodam jeszcze, że nie jest to tylko moje zdanie.
Ok. Zauważ, że co do jego grywalności teraz, to też nie jest tylko zdanie jednej osoby. Po prostu zdziwiliśmy się, że dla kogoś duże stwory mogą być nieopłacalne, bo doświadczenie z kampanii i turniejów mówi co innego. Na turnieju jeszcze nie widziałam bandy skavenów bez szczuroogra w początkowej rozpisce. I nie było to nigdy odbierane jako przejaw odwagi i ryzykanctwa czy powiew klimatu, tylko coś oczywistego - szczuroogr jest po prostu mocny, opłaca się go brać, bo zrobi więcej niż stado skavenów z pałkami. Tak samo jest z trollem u orków i minotaurem u beastmenów (choć oni, niezależnie od rozpiski, i tak będą mocni). Duże stwory są opłacalne. Nawet wózek w Karnawale, który nic nie zrobi, ale zasłoni przed ostrzałem resztę bandy.

#35: Re: Dwie bronie Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn list 28, 2011 10:38 AM
    ----
Skavenblight wrote:
Na turnieju jeszcze nie widziałam bandy skavenów bez szczuroogra w początkowej rozpisce.

Ja prawie zawsze jak gram skavenami to gram 13 na sprzętach i moim zdaniem to po prostu kwestia preferencji co jest mocniejsze.

Ogr na początku jest supermocny, dopiero z czasem jego pałer spada, więc na turnieju kiedy jest tylko 5 bitew jest naprawdę wymiataczem.


Proponuję zakończyć temat ogra.

#36: Dwie bronie Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Pn list 28, 2011 10:57 AM
    ----
Widać dawno już po prostu nie grałeś skavenami na turnieju Wink
Ok, wróćmy do tematu.

#37: Re: Dwie bronie Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pn list 28, 2011 11:18 AM
    ----
Kapitan_Hak wrote:
Osobiście jestem zwolennikiem opcji, by te -1 do walki dwiema brońmi sobie darować, a zamiast tego naprawić poszczególne rodzaje broni oraz tarcze i puklerze, by zwyczajnie były konkurencyjne w stosunku do sztyletu w drugiej łapce. Rozsądnych pomysłów na to trochę jest, a jak pokazuje przykład gier SDKowych, da radę HRami osiągnąć ciekawe efekty, bez stawiania gry na głowie Wink .

O to,to. Dobrze Tomku prawisz, polać mu Bugmana!

#38: Re: Dwie bronie Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn list 28, 2011 01:32 PM
    ----
Skavenblight wrote:
Widać dawno już po prostu nie grałeś skavenami na turnieju Wink
Ok, wróćmy do tematu.

Raczej dawno turniejów nie było Razz

Jeśli chodzi o dwie bronie to ja podpisuje się pod zdaniem Tomka. Z resztą myślę że warszawskie HRy sporo załatwiają w tej kwestii więc polecam lekturę.

#39: Dwie bronie Author: d.j. Post Posted: Pn list 28, 2011 04:13 PM
    ----
Warszawskie HR stanowią, że tarcza ma o 1 lepsze AS. Czy to rzeczywiście czyni balans przy wyborze dwie bronie - tarcza? A może z kolei takie w sprawie tarczy postanowienie balans niszczy, czyniąc ją zbyt potężną (szczególnie w połączeniu z płytą z krasnoludzkiego stopu).

#40: Dwie bronie Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pn list 28, 2011 04:18 PM
    ----
Biorąc pod uwagę dostępność toporów, halabard, broni dwuręcznych, S4 na modelach, kosztu gromrila, tabeli trafień krytycznych dla poszczególnych broni oraz wszechobecnej losowości twierdzę, że połączenie gromrilowa zbroja+tarcza nie zaburza balansu

#41: Dwie bronie Author: d.j. Post Posted: Pn list 28, 2011 04:22 PM
    ----
Zacnie, jeżeli mówisz z doświadczenia, pogratulować pomysłu, trza to będzie samemu sprawdzić w praktyce.

#42: Re: Dwie bronie Author: nahar , Location: Targówek Post Posted: Pn marca 25, 2012 07:48 PM
    ----
Ja kiedyś grałem na -1 do lewej ręki, a potem -1 na obie.
Niestety nawet wtedy bardziej opłaca się mieć 2 bronie niż tarczę i broń ręczną.
Można to policzyć.

Wtedy mi się podobało, ale to był takie gry domowe - 2 do 3 osób i mogliśmy sobie grać jak długo nam się podobało.
A na pewno takie rozwiązanie spowalnia grę.
Kiedyś grałem na pokazie w Konfrontację. Tam były takie zasady, że na koniec był kloc modeli i wszyscy się ze wszystkimi okładali. Bo były właśnie tarcze i zbroje, uniki itp.

Średnio mi się to podobało.

Jeśli bym coś zmienił w naszych HR to ustalił cenę wszystkich broni ręcznych na 10 gc.

#43: Dwie bronie Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Pn marca 30, 2015 09:28 PM
    ----
Pomysł na 2hry do tarczy:
1.) Traktujemy tarczę jako broń obuchową której zasadą specjalną jest sejw na 6.
2.) Noszona na plecach dawałaby tylko sejw.



Forum IndexHome Rules [Mordheim]
<
1 2 3
Page 3 of 3