Hohlik Drócarsky ver. 0.14

All Posts

1 2 3
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#1: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz grud 01, 2011 10:54 PM
    ----
Kurtyna

#2: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Sb grud 03, 2011 07:11 PM
    ----
Lizardy:

Jeździec terradonów nie ma zasady lot.
Kameleon brak zasady zimnokrwisty

#3: Re: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb grud 03, 2011 08:11 PM
    ----
W zasadach specjalnych wymienione zostały zasady jakim podlega Jeździec Terradonów. Zasady Terradona (w tym LOT) znajdują się w rozdziale Zwierzęta & transport.

#4: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Pn grud 11, 2011 01:01 PM
    ----
Przy czarach Pradawnych jest podany skink mag bez zasady trudny do zabicia (literówka)

to samo przy czarach elfów z Ulthuanu podany mag ma Umiejętności strzeleckie a przy liście bandy nie.

#5: Re: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn grud 11, 2011 01:08 PM
    ----
Malakid wrote:
Przy czarach Pradawnych jest podany skink mag bez zasady trudny do zabicia (literówka)

to samo przy czarach elfów z Ulthuanu podany mag ma Umiejętności strzeleckie a przy liście bandy nie.
Dzięki. Poprawione.

#6: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr stycz 04, 2012 07:02 AM
    ----
Jeżeli literówki też poprawiasz to poniżej masz tekst [str 17]:

Szarża niemożliwa:
Nie wszystkie modele mogą szarżować. Najczęściej modele nie mogą szarżować,
ponieważ są już związane walką wręcz, ale istnieją też inne powody, takie jak Ucieczka!,
czy skutek działania jakiejś zasady specjalnej.
Ponadto, model nie może zadeklarować 'szarży niemożliwej' - takiej, której nie
da się wykonać, czy to z powodu tego, że wrogi model znajduje się w sposób
oczywisty poza zasięgiem szarży, czy też z powodu przeszkody uniemożliwiającej
wejście z kontakt z przeciwnikiem. Należy zauważyć, że przeszkodą może być też
inny model i jeśli istnieje szansa, że blokujący drogę model usunie się, zanim szarża
zostanie wykonana, szarża jest 'możliwa', a co za tym idzie może być zadeklarowana.

Opis wielkiego orła[str155]:
ZWIERZĘ: Pegaz nigdy nie zdobywa doświadczenia.

#7: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: Gabriel_Daco Post Posted: Śr stycz 04, 2012 10:20 AM
    ----
Quote::
Hohlik Drócarsky
Wygląda jakby było po czesku Wink sorry za OT

#8: Re: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr stycz 04, 2012 10:39 AM
    ----
Pepe dzięki, poprawione.

#9: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt stycz 10, 2012 03:56 PM
    ----
Będę sukcesywnie wrzucał to co mi się nie będzie podobało poniżej mała literówka [634 str]:

Należy pamiętać, że gracz nie musi rozpraszać każdego zaklęcia, którzy przeciwnik
rzuca na modele – prawdę mówiąc i tak najprawdopodobniej nie starczy do tego
kostek. Pamiętając o tym, gracz powinien wybierać rozpraszanie tych zaklęć, które
naprawdę zagrażają dowodzonej przez gracza drużynie. Jeżeli kompania nie jest w
ciężkich tarapatach, dowódca może pozwolić sobie na ryzyko utraty stronnika,
zamiast narażać swojego bohatera na unieruchomienie czy osłabienie.

#10: Re: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt stycz 10, 2012 04:51 PM
    ----
Dzięki. Poprawione.

#11: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr stycz 11, 2012 03:09 PM
    ----
Literówki i takie tam co znalazłem:

[str 636]
BURSZTYNOWE LARWY
RZUCONY NA 8+, POZOSTAJE W GRZE
Mag przyzywa moc wiatru Ghur z którego kształtuje duże bursztynowe larwy, kłębiące się
pod nogami wrogów.
Zaklęcie Bursztynowe Larwy może być rzucone na dowolny obszar w odległości do 24”
i w polu widzenia MAGA. Udane rzucenie czaru sprawa, że z ziemi wyłaniają się tłuste
czerwie i larwy.
Należy użyć 3” okrągłego wzornika i przykryć nim wyznaczony obszar.
Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone), których podstawki są całkowicie
przykryte wzornikiem, zostają automatycznie objęte działaniem zaklęcia, te modele,
których podstawki są częściowo przykryte, dostają się pod wpływa zaklęcia na 4+. Do
końca trwania zaklęcia, teren przykryty wzornikiem należy traktować jako teren bardzo
trudny. Ponadto wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone), objęte działaniem zaklęcia
nie mogą rzucać czarów, strzelać oraz atakować w fazie walki wręcz.

SKRZYDLA SOKOLA
RZUCONY NA 8+
Magister Bursztynu przyzywa moc Ghur która tworzy eteryczne skrzydła sokoła, na których
mag może szybować niczym ptak.
Mag Bestii może rzucić zaklęcie na samego siebie lub dowolny sprzymierzony model
bohatera lub stronnika w odległości do 8”, nawet jeśli go nie widzi. Zaklęcie można
rzucić na model wielkości człowieka lub mniejszy (czar nie będzie zatem działał na
modele na podstawkach 40x40 mm i większych), również związany walką wręcz.
Udane rzucenie czaru oznacza, że model może wykonać zwykły ruch LOTU
na 16”, który może być również ruchem szarży (szarża ta podlegać będzie wszystkich
zasadom szarży). Model może nawet, jeśli gracz sobie tego życzy, przerwać walkę, w
której brała udział, ale w takim wypadku nie będzie mógł szarżować.

[str 637]
Magister Ulgu:
Po zrzuceniu przebrań, codzienne stroje czarodziei Cienia są utrzymane w tonacjach
szarości. Magistrowie Kolegium Cienia noszą obszerne szaty z głębokimi kapturami i
szarfami, którymi zasłaniają twarze. Ciała Magistrów Cienia są zazwyczaj żylaste i
chude, zmęczone dalekimi podróżami i nieustannym życiem w skrajnym napięciu.
Symbolem Tradycji Cienia jest miecz, symbolizujący niewzruszoną
sprawiedliwość. Większość Szarych Czarodziei nosi przypięte do pasa bądź sprytnie
ukryte miecze i umie się nimi posługiwać.
Starsi Magistrowie Cienia wspierają się
niekiedy na poskręcanych drewnianych laskach.

[str 638]
TANIEC ROZPACZY
RZUCONY NA 10+, POZOSTAJE W GRZE
Magister Cienia przyzywa moc Ulgu którą oplata ciała i umysły swych przeciwników.
Taniec Rozpaczy może zostać rzucony na dowolny model przeciwnika znajdujący się w
odległości do 24” od MAGA, nawet jeśli Magister Cienia nie widzi celu. Ofiara zaklęcia
w na początku każdej tury w fazie rozpoczęcia tury musi wykonać test CP. Powodzenie
oznacza, że może udało się jej czasowo przezwyciężyć efekty zaklęcia i może działać
normalnie. Nieudany test CP oznacza, że ofiara zaklęcia zaczyna się kołysać i fazie
ruchu zaczyna pląsać do słyszanej tylko przez siebie makabrycznej muzyki (ofiara
zaklęcia nie może robić nic innego). Model porusza się o K3” w losowo określonym
kierunku (w przypadku gdy na Kostce Rozrzutu wypadnie wynik TRAFIENIE!, kierunek
ruchu wybiera kierujący MAGIEM gracz). Jeżeli uzyskany dystans i kierunek ruchu
oznaczałby wejście w kontakt z wrogim modelem, należy zatrzymać dotkniętą
działaniem zaklęcia postać 1” od wrogiego modelu.

WEJSCIE W CIEN
RZUCONY NA 13+
Magister oplata swe ciało pasmami szarego Wiatru Magii, które pozwalają mu podróżować
między wymiarami.
Mag Cienia może rzucić zaklęcie na samego siebie lub dowolny sprzymierzony model
bohatera lub stronnika w odległości do 8”, nawet jeśli go nie widzi. Zaklęcie można
rzucić na model wielkości człowieka lub mniejszy (czar nie będzie zatem działał na
modele na podstawkach 40x40 mm i większych), również związany walką wręcz.
Udane rzucenie czaru oznacza, że model może w natychmiast wykonać ruch,
ale nie bieg w ramach którego może wejść w cień i wyjść z innego cienia znajdującego
się w odległości do 16”, jeżeli wykonany ruch wystarcza do osiągnięcia pozycji wroga,
uznaje się, że model zadeklarował szarżę i następnie stosuje się wszystkie zwykłe
zasady dotyczące szarży. Postać może nawet, jeśli gracz sobie tego życzy, przerwać
walkę, w której brała udział, ale w takim wypadku nie będzie mogła szarżować.

Wiem, że nie jest to odpowiednie miejsce na zadawanie pytań ale co oznacza wejście w cień i wyjście z cienia? tzn że fizycznie jeżeli jest cień na stole do gry to można w niego wejść i wyjść w innym miejscu?

SZYB TARNUSA
RZUCONY NA 14+
Ziemia rozstępuje się pod stopami wroga, a przerażeni wojownicy, krzycząc w niebogłosy,
spadają w bezdenną otchłań cieni, z których dobywa się nieustające zawodzenie tych,
którzy zamieszkują pod powierzchnią.
Szyb Tarnusa może być rzucona na dowolny obszar w odległości do 24” i w polu
widzenia MAGA. Udane rzucenie sprawa, że ziemia rozstępuje się pod nogami
nieszczęsnych przeciwników.
Należy użyć 3” okrągłego wzornika i przykryć nim wyznaczony obszar.
Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone) których podstawki są całkowicie
przykryte wzornikiem, zostają objęte działaniem zaklęcia automatycznie, te modele,
których podstawki są częściowo przykryte, dostają się pod działanie zaklęcia na 4+.
Objęte działaniem zaklęcia modele muszą natychmiast wykonać test SIŁY lub
INICJATYWY w zależności od tego, który ze współczynników modelu jest większy.
Udany test oznacza, że model zdołał ustrzec się upadku z bezdenną rozpadlinę.
Niepowodzenie oznacza, że model zostaje pochłonięty przez ziemię - model zostaje
natychmiast Wyłączony z akcji!, niezależnie od ochrony, jaką dysponuje czy zasad
specjalnych, którym podlega. Następnie ziemia zasklepia się, a Szyb Tarnusa ginie bez
śladu.

#12: Re: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr stycz 11, 2012 06:13 PM
    ----
Dzięki. Poprawiłem.

Pepe wrote:
Większość Szarych Czarodziei nosi przypięte do pasa bądź sprytnie
ukryte miecze i umie się nimi posługiwać.
Poproszę jaśniej, bo nie widzę błędu Mysli

Pepe wrote:
Wiem, że nie jest to odpowiednie miejsce na zadawanie pytań ale co oznacza wejście w cień i wyjście z cienia? tzn że fizycznie jeżeli jest cień na stole do gry to można w niego wejść i wyjść w innym miejscu?
Tak. Dokładnie. Smile

#13: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr stycz 11, 2012 07:05 PM
    ----
A zapędziłem się chyba Smile

#14: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: Gabriel_Daco Post Posted: Śr stycz 11, 2012 07:22 PM
    ----
Brzmi to trochę kulawo, ale jest poprawnie.

#15: Hohlik Drócarsky ver. 0.14 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr stycz 11, 2012 07:55 PM
    ----
Może tak brzmiałoby to lepiej:
Symbolem Tradycji Cienia jest miecz, symbolizujący niewzruszoną
sprawiedliwość którym większość Szarych Czarodziei biegle umie się posługiwać. Zazwyczaj jest on przypięty do pasa ale równie często bywa sprytnie ukryty przez Czarodzieja za pomocą iluzji myląc w ten sposób wroga. Natomiast Starsi Magistrowie Cienia wspierają się
na poskręcanych drewnianych laskach będących równie niebezpieczną bronią w ich dłoniach co miecz.

Decyzja należy do Ciebie QC.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

1 2 3
>
Page 1 of 3