Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Wampiry
Wampiry
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 05:36 PM
Reply with quote

dla mnie stara lahmia, ale bez zdolności strzeleckich, moje dwórki chcą podcinać gardła adoratorom Very Happy

co do siły wampirzych band zgodzę się z Malakidem: Strigoi i BD są za mocni
Hrabia to chyba wyznacznik balansu nieumarlaków, moim zdaniem nie ma się do czego przyczepić Wink

co do lizaków z prochowcami QC juz o tym pisał Razz


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 05:42 PM
Reply with quote

Może źle się wyraziłem: Chodzi dokładnie o to że gracz przez X bitew resetuje sobie tą bandę w tym czasie inna banda zdobywa PD, pieniądze i rozwija się po czym gdy banda chaosu wylosuje co chce wchodzi do gry w uszczuplonym składzie czyby wpakowuje wszystkie punkty w eq tak by jak najmniej prestiżu załapać na stracie, kupuje kilka tanich modeli, by je poświęcać, w razie problemów i zaraz po straceniu śmiecia poddaje się
otrzymuje PD + za żółtodzioba, zarobione złoto z eksploracji zachowuje, najwyżej wykupuje śmieci które stracił i ponawia akcje aż dogoni bohaterami PD (to wiele razy już sprawdzaliśmy) potem zapasy Złota wydaje na armie i gra na tych samych zasadach co by nie przelosowywał armii.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 05:51 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
Może źle się wyraziłem: Chodzi dokładnie o to że gracz przez X bitew resetuje sobie tą bandę w tym czasie inna banda zdobywa PD, pieniądze i rozwija się po czym gdy banda chaosu wylosuje co chce wchodzi do gry w uszczuplonym składzie czyby wpakowuje wszystkie punkty w eq tak by jak najmniej prestiżu załapać na stracie, kupuje kilka tanich modeli, by je poświęcać, w razie problemów i zaraz po straceniu śmiecia poddaje się
otrzymuje PD + za żółtodzioba, zarobione złoto z eksploracji zachowuje, najwyżej wykupuje śmieci które stracił i ponawia akcje aż dogoni bohaterami PD (to wiele razy już sprawdzaliśmy) potem zapasy Złota wydaje na armie i gra na tych samych zasadach co by nie przelosowywał armii.
Ja bym nie grał z takim graczem. I to nie dlatego, że wykorzystuje system. Tylko dlatego, że gra ma mi przede wszystkim sprawiać przyjemność, a taki sposób gry jaki przedstawiłeś nie dawałby mi żadnej zabawy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 06:05 PM
Reply with quote

Ostania kampania nasza się właśnie skończyła bo był ten przypadek... Dlatego planujemy najbliższą większą kampanie w LBN uściślić w tym zakresie. Choć na razie tak to wyglądało. Ale tak czy siak np: takich Odrzuconych z teleportacją da się robić i bez tego triku. trochę kosztów jest, ale wychodzi potem też na plus.

Wracając do Lahmi, stare z 3 dwórkami imo lepsze niż z nekro.

Quote::
dla mnie stara lahmia, ale bez zdolności strzeleckich, moje dwórki chcą podcinać gardła adoratorom

Idealnie by było żeby miały walkie i strzelanie:P ja i tak bym szedł w strzelanie a ty w assassinów ;p ale to marzenia.


BTW
TK są przegięte pod względem taktycznym:
My Will Be Done- powinno dawać WS nie BS bo wychodzą mutacje typu 5 łuczników trafia zawsze na 2+ z S3/4 lub 5 łuczników Sobie snajperuje Magów zawsze na 5+ labo coś typu Where I am ? czyli daje takim szkieletom Skrytobójce i strzelają sobie w przeciwnika bez obaw na riposte.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 06:17 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
TK są przegięte pod względem taktycznym:
My Will Be Done- powinno dawać WS nie BS bo wychodzą mutacje typu 5 łuczników trafia zawsze na 2+ z S3/4 lub 5 łuczników Sobie snajperuje Magów zawsze na 5+ labo coś typu Where I am ? czyli daje takim szkieletom Skrytobójce i strzelają sobie w przeciwnika bez obaw na riposte.
Teleportacja nie jest znów taka potężna (przydaje się do uciekania z walki), ale trzeba pamiętać o ograniczeniu do 24", szacowaniu dystansu i polu widzenia.

A Nekrotekt zanim rozwinie sobie US do 5, to kilka gier musi minąć. Czasem wydaje mi się, że piszesz tak, jakby to tylko przeciwnik się rozwijał, a twoja kompania stała w miejscu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 06:56 PM
Reply with quote

IMO zmiany na lepsze. Lahmia może zająć się strzelaniem, walką czy uwodzeniem przeciwników. Nekromanta czaruje (i ponosi ewentualne konsekwencje Przekleństwa Tzeentcha), zresztą Inwokacja Nehek to dobre zaklęcie. Nie można go rozproszyć, nekromanta nie naraża się na Przekleństwo Tzeentcha i zwiększa ilość Zombie, które mogą się odkopać.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 07:22 PM
Reply with quote

Quote::
A Nekrotekt zanim rozwinie sobie US do 5, to kilka gier musi minąć. Czasem wydaje mi się, że piszesz tak, jakby to tylko przeciwnik się rozwijał, a twoja kompania stała w miejscu.

Czasami się zapędzam to prawda. Tutaj mi bardziej chodziło o bardzo przegięte opcje, zwłaszcza gdy sobie pomyślę co moi znajomi z tym by wyczyniali to czasem odechciewa się grać jak widzę takie okienka z dozą możliwości.

Quote::
IMO zmiany na lepsze. Lahmia może zająć się strzelaniem, walką czy uwodzeniem przeciwników. Nekromanta czaruje (i ponosi ewentualne konsekwencje Przekleństwa Tzeentcha), zresztą Inwokacja Nehek to dobre zaklęcie. Nie można go rozproszyć, nekromanta nie naraża się na Przekleństwo Tzeentcha i zwiększa ilość Zombie, które mogą się odkopać.

Inwokacja Nehek w zastosowaniu to bardzo słabe zaklęcie, no chyba że grasz typowo ludzkimi bandami w tedy może jeszcze na tym bazować.
Dominacja LUB Strzelanie już o tym była mowa kiedyś. A wampir ze statami smoka ma siedzieć na dachu i strzelać też to słaba opcja i marnotrawstwo statystyk. nie neguje możliwości strzelania u wampirzycy, ale w takich kombinacjach imo to jest szukanie czegoś na sile a nie rozwiązanie


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 07:26 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
Czasami się zapędzam to prawda. Tutaj mi bardziej chodziło o bardzo przegięte opcje, zwłaszcza gdy sobie pomyślę co moi znajomi z tym by wyczyniali to czasem odechciewa się grać jak widzę takie okienka z dozą możliwości.
Częściej powinieneś szukać ich w bandzie, którą grasz. Bo istnieje dość sporo efektywnych kombinacji, modeli, umiejętności i przedmiotów - tylko trzeba ich poszukać.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 08:18 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Częściej powinieneś szukać ich w bandzie, którą grasz. Bo istnieje dość sporo efektywnych kombinacji, modeli, umiejętności i przedmiotów - tylko trzeba ich poszukać.

Właśnie w tym problem że dzisiaj nawet graliśmy, chłopaki siadły zemną kminić coś z tych wampów i i wychodzi coś średniego czyli nawet nie dobrego. W tym Momencie widzę do czego dążyła ta zmiana ale na te zasada nie jest w pełni grywalna (brak Ciężkich zbrój eliminuje je w roli Pancernego, zresztą nawet gwardzista bez tej zbroi siedzieć musi na ilości ataków z KB, z zadawaniem obrażeń i eliminowaniem wroga też u nich ciężko z powodu braku Siłowych). Są one w pewnym stopniu grywalne, ale jak już wspominałem nie raz w dalszym rozwoju (po kilku potyczkach) zaczyna się ich upadek w zdolnościach na placu boju. Wampir jest znośny choć Cena=/=Zdolności w porównaniu z pozostałymi wampirami (szczególnie w statystykach) ale do tego się przyzwyczaiłem.

BTW.
Przed chwilą kupel rzucił taką myśl że gwardzista powinien być zastąpiona Seneshalem Razz


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 462
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wampiry
Posted: Cz kwiet 04, 2013 07:29 PM
Reply with quote

Czy inwestowanie w broń strzelecką ma sens w drużynie wampirów? Konkretniej u Nekrarchów, gdzie nikt nie może mieć zdolności strzeleckich.


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Cz kwiet 04, 2013 10:15 PM
Reply with quote

Sarmor wrote:
Czy inwestowanie w broń strzelecką ma sens w drużynie wampirów? Konkretniej u Nekrarchów, gdzie nikt nie może mieć zdolności strzeleckich.
Ja tam uważam, że zawsze lepiej jakąś broń dystansową mieć - choćby po to by użyć jej w ramach reakcji na szarżę stać i strzelać. Choć nawet czasem strzały od tak, dla wiwatu przy odrobinie szczęścia i szóstkach na kościach kończyły się wyłączeniem wrażych bohaterów Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Aust
Nieświadomy
Nieświadomy

Aust

Offline

Joined: sierp 10, 2018
Posts: 10

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Wt sierp 14, 2018 12:13 PM
Reply with quote

Że tak odkopie umarły temat.

Otóż niedawno - początek lipca - zaczęliśmy ze znajomymi grę w warheima.
U mnie padło na wampiry. Zacząłem grać pocztem krwawych smokow. I powiem tak. Z 8 gier wygrałem tylko 1.
Generalnie obecnie gram przeciwko piwowarskiemu plutonowi Strzeleckiemu oraz drugim krasnaludom z save na 1+, piratom, chaosowi oraz lizakom.

W drużynie mam.
Krwawego smoka ciężki pancerz hełm z lahmi, krwawe ostrze noże do rzucania
Nekromanta invokacja nehek, ostrze trupa noże do rzucania
Drega dwa razy jeden dreg w średnim a drugi w ciężkim z pawezem bo ma krzepki
Gwardzista pawęż ciężki pancerz miecz krzepki noze do rzucania.
Upiór bohater ciężki
3x upiór stronnik standard edition Wink plus łuki 2ataki.
Wiedźmę
Sztandarowego szkieleta

I tak szczerze zastanawiam się co jest nie tak że nie potrafię nic wygrać. Owszem część meczu graliśmy na złych zasadach ale generalnie to jak przeciwnik ma strzelanie to jestem w czarnej. Nie jestem w stanie nic zrobić.

Jakieś pomysły?
Grałam nimi bo mam model czerwonego smoka konno i piechota Smile
Ghoule mnie nie przekonują jakos. To samo zombie. Brak pancerza sprawia że wykupywanie ich mija się dla mnie z celem jak mogę mieć upiora który może nosić pancerz lub inną bron.
Zombie z invokacji bardzo się sprawdzają jako tarcza dla bohaterów ale mimo wszystko w momencie kiedy przeciwnik strzela na chorych modyfikatorach. Zanim cokolwiek zrobię to pluton egzekucyjny robi swoje i zabija mi wszystko. Może to być kwestia też tego że chyba nie mamy wystarczającej ilości terenow.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Wampiry
Posted: Wt sierp 14, 2018 12:40 PM
Reply with quote

A na jakim stole gracie? Macie dużo makiet, czy pusty stół?

Krwawy Smok to jedna, z podobno, mocniejszych drużyn, z kolei Krasnoludowie, podobno, są słabsi. Więc to dość ciekawy bilans.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Wt sierp 14, 2018 12:58 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Krwawy Smok to jedna, z podobno, mocniejszych drużyn, z kolei Krasnoludowie, podobno, są słabsi. Więc to dość ciekawy bilans.
słabszych turniejowo, nie kampanijnie Smile
Aust, jesteś w stanie napisać, co ma w składzie piwowar na przykład? Twój skład wydaje się bardzo solidny, dużo modeli, dobry sprzęt.


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Wampiry
Posted: Wt sierp 14, 2018 03:38 PM
Reply with quote

Brak zombie to duży minus! One właśnie robią za tarczę. Poza tym tylko je da się animować co daje dużą przewagę. No i nie możesz mieć czterech upiorów tylko maksymalnie trzy Wink

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy