Wampiry

All Posts
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Forum IndexTaktyki & Strategie [Warheim FS]

#16: Re: Wampiry Author: Doman Post Posted: Pn marca 14, 2011 03:06 PM
    ----
Ciekawy defens Wink
Warto pozbierać na kolejnego Ghula

#17: Re: Wampiry Author: Bysior , Location: Katowice-Ligota/Bytom Post Posted: Śr marca 16, 2011 05:13 PM
    ----
W sumie chciałbym się przyczepić do dwóch rzeczy:

-Czy do miecza dwuręcznego można stosować zasadę miecznik, skoro to jest broń z kategorii 'broń dwuręczna', a nie 'miecz'

- Czy kitajskie jedwabie działają w połączeniu z wampirem? Wydawało mi się, ze są tylko dla band najemników.

Poza tym, bardzo fajnie się to czyta!
Napisz coś więcej o taktykach stosowanych wobec poszczególnych band.

#18: Re: Wampiry Author: Doman Post Posted: Śr marca 16, 2011 05:23 PM
    ----
Jedwabie mógł zdobyć w scenariuszu na przykład Wink
Miecznik -> daje przeżuty tylko gdy posługujemy się mieczem Cool
W terminologii podręcznika nie ma takiego czegoś jak miecz dwuręczny,
jest broń wielka, ale ona nie ma zastosowania w tej zasadzie Very Happy

#19: Re: Wampiry Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr marca 16, 2011 05:28 PM
    ----
Bysior wrote:
-Czy do miecza dwuręcznego można stosować zasadę miecznik, skoro to jest broń z kategorii 'broń dwuręczna', a nie 'miecz'
Nie można. Zasada miecznik dotyczy tylko i wyłącznie 'miecza'.



Bysior wrote:
- Czy kitajskie jedwabie działają w połączeniu z wampirem?
Każda drużyna, której dowódca nosi jedwabne ubranie może przerzucić pierwszy nieudany test rozbicia.

Bysior wrote:
Wydawało mi się, ze są tylko dla band najemników.
Tylko kompanie Muszkieterów z Nuln, Piechoty morskiej z Marienburga, Strażników dróg z Averlandu, Zbrojnej kompanii z Ostlandu, Zbrojnych z Middenheim, Żołnierzy z Reiklandu oraz Piratów z Sartosy i Psów Wojny mogą kupić Kitajskie Jedwabie. Co nie wyklucza, że inne drużyny nie mogą zdobyć przedmiotu w inny sposób.
Należy zauważyć, że czym innym jest możliwość zakupu a czym innym możliwość używania.

#20: Re: Wampiry Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Cz marca 17, 2011 12:51 PM
    ----
Bysior wrote:

Poza tym, bardzo fajnie się to czyta!
Napisz coś więcej o taktykach stosowanych wobec poszczególnych band.

Mogę napisać:

Grasanci Chaosu
Ogólnie mój przeciwnik zaczął z grubej beki herosami czyli wypakował ich na umór.

Grając przeciw Grasantom najważniejszy jest dystans. Ostrzeliwanie ciężko zbrojnych puszek Łukami wypada słabo, ale zawsze dobre na początek, ja miałem na tyle dobrze że Wampir wylosował eteryczny Pocisk i Puszki już nie były na tyle przerażające.
Kluczowy jest wampir i jego Dominacja z -1LD potrafiłem wygrać bitwę z przegranej pozycji dzięki tej umiejętności.

moje standardowe ustawienie wampira który szykował się do Dominacji:
wyglądało tak iż wystawiałem Gnilca obok wampira tak by Gnilec był najbliższy obok wampira po drugiej stronie czekał gwardzista.

Wielkim minusem Grasantów w mojej ocenie jest ich LD dzięki czemu dominacja działała cuda. Teraz niestety Kolega wymaksował liderkę ;/ pech chciał iż zawsze trafiało mu się to co trzeba Cp/Ataki/Zw.
Zas mi najpierw byl zasyp umiejek na wampirze jedynie dworki niejako dobre staty rozlosowały.

Sytuacja teraźniejsza
Na ten moment moją główną taktyką jest dobre rozlokowanie Alicji mój As w rękawie Często rozsypywała formacje wroga. Wampir Zwykle rusza na uboczu z Pistoletami i Czarami :). Każdemu bohaterowi daje przynajmniej jednego Zombie Jako Tarcze w obwodzie 1" tak by w ważnej sytuacji dało się zasłonić.


Ogry
Ogry to moja Udręka za szybko zdejmują Zombiaki, i moi Bohaterowie są bezbronni. Moim głównym założeniem w walce z Ogrami jest Zdjęcie Rzeźnika Lub Łowce.
Jeśli Rzeźnik zejdzie Moja magia szybko nadrobi braki a Ogry nie będą miały regeneracji. Gdy Łowca Padnie z tym jego CP to Dużo łatwiej jest wykorzystać dominacje, a co za tym idzie pokrzyżować plany przeciwnika.

Muszkiety z Nuln
tu moja taktyka wygląda dość chamsko, a mianowicie zależnie od scenariusza wybieram 1 z 2 opcji.
1- Barykada w Domku i Alicja w oknie na pięterku. Zombiaki tak by przeciwnik musiał isc pojedynczo i walczyć z kilkoma o ile to możliwe.
2- Przemykanie się z drzwi do drzwi lub z terenu na teren tak by mieć przynajmniej Harda covera, jeśli to nie możliwe wampir idzie za kilkoma zombiakami tak by go zasłaniała.

Zwierzo ludzie
Tu ta sama taktyka jak z Grasantami tylko na początku u mnie priorytetem jest Centigor Out!.

Jutro gram z Lizakami więc zobaczymy.

#21: Re: Wampiry Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Pn marca 20, 2011 09:02 PM
    ----
Jestem po Kolejnej potyczce Smile
Scenariusz: Zaginione Kosztowności
Scenariusz był skromny gdyż na 3 graczy wypadło 5 znaczników.
Armie: Grasanci, Ogry, Wampiry
Byłem w najgorszej sytuacji pod względem jakościowym jak i ilościowym, ponad to moi przeciwnicy mieli zdolność Taktyka dzięki czemu wybrali sobie krawędzie i niestety wypadło tak iż stałem między nimi.

Relacje: Najgorsza Plewa- Gwardzista zabił się sam od czaru zdrada Tzeencha. Po czym po bitwie rzuciłem 15 więc przerzuciłem z Felczera na 12 ;/
Najlepsi: Wampir i Alicja(Dwórka)- Ta para strzelców odparła napór Grasantów i trzymała ich na dystans aż do momentu gry Kolega poradził sobie z Pomiotami chaosu (zdarzenie losowe po czym mutacja podwojenie :D).

PO scenariuszu:
Wampir: Zdobył lvl i wylosowałem In lub CP lecz oba miałem max więc zgodnie z zasadą wybrałem sobie inną statystykę Wyt. Smile

Kupiłem nowego gwardzistę.

Alicja US 6 ^^ + kupiłem proch krasnoludzki.

Sara US 5

Dwórka z Umiejętnością Woźnica bez zmian.

Dokupiłem Zombiaka i Jeden z 2 Guli mi padł Sad


Moja jedyna nadzieja na następne scenariusze jest taka iż dam radę Ustrzelić Magów przeciwnika i Moja Magia + Ostrzał zrobią swoje. W walce wręcz jedynie wampir może ustać ze 2 kolejki i Zombiaki ale one nie zabija puszek Razz Gwardzista jak nie zabije (a małe szanse gdyż 50% Grasantów ma już Zw 2+ o ograch nie wspominając)

Teraz się udało i wygrałem bitwę.

#22: Re: Wampiry Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Wt marca 22, 2011 08:30 PM
    ----
Zaczęliśmy nową Kampanie z powodu nie dociągnięć z poprzedniej głównie przez to że gdzieś zapodziała nam się wzmianka o dwóch rzutach na rozwinięcia. Osobiście jestem z tego nie zadowolony gdyż mój wampir był świetny moim zdaniem i nie wiem czy dam rade drugi raz go tak wyposażyć.

Prosił bym o rady bo odnowa gramy co oznacza że mam nikłe szanse na jedyny opłacalny Czar nekro na początek (eteryczny pocisk).

Wampir: 160zk
sztylet, Noże/Łuk tu się zastanawiam luk zasięg/noże siła

Gwardzista: 60zk
2xMiecz, sztylet
Tutaj postawiłem na 2 ataki z S4 z przerzutami z szarzy. Wóz albo przewóz.

Dwórka: 45zk
LA, tarcza, Łuk, sztylet

Dwórka: 45zk
LA, tarcza, Łuk, sztylet

Dwórka: 45zk
LA, tarcza, Łuk, sztylet

1x Ghul-> niech ten badziewny twór expi

5x Zombie

Założenie jest takie iż bez normalnego czaru ofensywnego nie mam szans na jakiekolwiek zwycięstwo przeciw bandom z którymi gram wiec podstawiam 2-3 zombiaki i uciekam aż coś sensownego się trafi.

#23: Re: Wampiry Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Wt marca 22, 2011 08:50 PM
    ----
Bierzesz pierwszy czar z listy, który zawsze możesz wybrać k3zombie rzucane przed bitwą, umieszczasz pod ziemią conajmniej 2. Robią prawie za pocisk, którego nie można zdispelować. Świetne przeszkadzajki, a zgodnie z zasadą, że w grach ala Warheim/Mordheim najgroźniejszym przeciwnikiem jest goblin wyposażony w szytlet, potrafią pozytywnie zaskoczyć :).
Skoro dwórki mają łuki, to nie dawałbym im lekkiej zbroi i tarczy, niech strzelają z daleka, ewentualnie uciekają, lepiej gwardzistę wyposażyć w coś konkretniejszego.

#24: Wampiry Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Wt marca 22, 2011 08:59 PM
    ----
z dworkami się zastanowię a czar nr1 jest do niczego jeśli nie masz co chronić bo Co daje mi S3 przeciw Puszcze z Sv 2-3+ Wyt4 albo Przeciw Ogrowi?

#25: Re: Wampiry Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Wt marca 22, 2011 09:06 PM
    ----
To samo tyczy się łuków Smile Generalnie więc będziesz miał pod górkę, zombie zza pleców dają przynajmniej to, że nie ty będziesz szarżowany, tylko zaszarżujesz związanego walką. Chociaż generalnie banda którą przedstawiłeś będzie miała ciężko przeciw większości band złożonych do walki wręcz, np. ogry (W4Żw3) zjedzą cię na śniadanie. Spróbuj może bardziej zbalansować rozpiskę, żebyś miał czym uderzyć jak już w Ciebie wbiegną.

#26: Wampiry Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Wt marca 22, 2011 09:08 PM
    ----
tylko czym z balansować ;/ jedyna jednostka do walki to Gwardzista, a Gnilec cholernie drogi i brak zombiakow przy nim.

#27: Re: Wampiry Author: Doman Post Posted: Wt marca 22, 2011 10:20 PM
    ----
jeszcze jednego ghula wciśnij

#28: Wampiry Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Wt marca 22, 2011 10:43 PM
    ----
tylko co mi ten ghul? Z doświadczenia z poprzedniej rozgrywki oceniam ghula jako słabszego od Zombie i to o wiele. Za tego ghula mam 2 zombie wiec szala przeważona.

#29: Re: Wampiry Author: Doman Post Posted: Wt marca 22, 2011 10:49 PM
    ----
a limit zombich obowiązuje Cie? Wink
drugi ghul szybciej rozwój wpadnie

#30: Wampiry Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Wt marca 22, 2011 11:21 PM
    ----
obowiązuje 0-7 więc mam na razie 5
Drugi ghul = Bohater szybciej padnie Very Happy nieraz brakowało mi jednego zombiaka do załatwienia potyczki tak by wygrać, a ghul cienki i drogi.



Forum IndexTaktyki & Strategie [Warheim FS]
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Page 2 of 9