Wampiry

All Posts
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Forum IndexTaktyki & Strategie [Warheim FS]

#61: Re: Wampiry Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr marca 23, 2011 07:19 PM
    ----
Doman wrote:
Pytanko techniczne
Co to za spoiler shit-> trzeba to ciągle klikać żeby się wyświetliło?
Taka opcja której używa Malakid pisząc posty.

Findar wrote:
albo ghast, może zaczynać z większym WW, wtedy się wyróżnai i nie jest przegięty na początek
Wyróżnia się zasadami specjalnymi.

#62: Wampiry Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Sb marca 26, 2011 02:29 PM
    ----
Jestem po testowej bitwie VC vs HE

Bandy:
Wampiry
SPOILER! Click here to read.

Elfy Wysokiego Rodu:

SPOILER! Click here to read.

Scenariusz: "Pod Łysym Zbójem"
Znaczników było 5

Bitwa była mi nie na rękę zważywszy że posiadali tyle łuków (długich) a ich mag miał bustujący czar tych że broni.

Obrałem taktyke "ty się bij a ja polecę po kij"
prosta taktyka polegająca na wystawieniu 3 zombiaków centralnie przed resztę pandy ghule wysłałem wraz z Gwardzistą bocznymi traktami.
Zaczynałem ja (trudno się dziwić jak miałem +2 do rzutu).
Nic nie zdołałem zdziałać w swojej turze a mało brakowało by wampir oberwał miscasta.
Za to tura He była o wiele efektywniejsza nie dośc że zdjęli mi 1 zombiaka a dwa leżały to przewrócili Sare.
W kolejnej turze postanowiłem się nie cackać i szybkim krokiem zbliżyłem się do Elfów. czar wyszedł i zdjąłem Białego Lwa. (aż miło było ranić na 3+ zwykle wszystko przeciw czemu gram ma T4)
Tura elfów Zdarzenie Losowe Muchy Very Happy 2 tury.
gdyby nie zbroja Gwardzisty bym był o niego uboższy, czar elfów wszedł i znowu obstawę wampira poprzewracało. Mistrz miecza tym czasem dostawił się odpowiednio tak by przechwycić szarżę a mój wampir go nie widział, więc objąłem taktykę Bunkrowania się (zaszyłem się w domku) z Zombiakiem przed drzwiami a wampirem w oknie czar z dispellowany ;( Ale elizabeth zdjęła łucznika.

------ Nie będę zanudzał, Gdy doszło do walki Było po elfach. Mistrz miecza zdjął jednego ghula po czym gwardzista przyszedł i zamiótł.

straty:
wampiry: Gwardzista, ghul, 2x Zombie
He: 2x łucznik, biały lew, Mistrz Miecza, 2x wojownik cienia Razz i uciekły.

#63: Re: Wampiry Author: Doman Post Posted: Sb marca 26, 2011 02:37 PM
    ----
dziwna rozpa tych HE, nie wykorzystali swojego potencjału jaki mieli na VC Very Happy Niech może gracz HE poczyta podręcznik Mysli

#64: Wampiry Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Sb marca 26, 2011 02:39 PM
    ----
Mój brat nimi grał, zwykle Gra WE w batllu a tu zwierzoludżmi Razz

#65: Re: Wampiry Author: Doman Post Posted: Sb marca 26, 2011 02:43 PM
    ----
w sumie jak na kampanijny roster takie sobie to jest
a jeśli ta rozpiska HE na jedną potyczkę z VC to strasznie słaba Very Happy
Wystarczyło oprzeć się na swojej I Cool

#66: Wampiry Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Sb marca 26, 2011 02:55 PM
    ----
niby jak oprzeć się na Inicjatywie?

#67: Re: Wampiry Author: Doman Post Posted: Sb marca 26, 2011 03:23 PM
    ----
Malakid wrote:
niby jak oprzeć się na Inicjatywie?


Na szybko to tak:

Szlachcic +włócznia
Mag + łuk
Lew
Swordmaster

3 x Shadow
3 x Włócznik

Kluczem są włócznie ich ich zasady Very Happy
Wysoka I i włócznia, uderzasz nawet nie szarżując jako pierwszy.
I pomaga tęż w zajęciu dogodnych pozycji dla strzelaczy, do tego biorąc pod uwagę zasady zasadzka i zwiadowca, można bezkarnie ostrzeliwać Cool
Łuk na magu= dodatkowy strzał na turę= eco wersja łucznika, nie zawsze trzeba czarować Cool
W sumie jest to rozpiska Combatowo-naporowa Very Happy
Shadow mogą mieć jakieś śmieci do walki np. po toporze

#68: Wampiry Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Sb marca 26, 2011 05:54 PM
    ----
od tego testowanego rożni się włócznią, i łukiem na Magu zamiast na szlachcicu+łucznikiem.
Łuki miały u mnie ten problem że zombiaki wstawały, a włócznia by tu nie zrobiłą róznicy bo szlachcic w tej bitwie szarżował.

#69: Re: Wampiry Author: Slayer , Location: Warszawa Post Posted: Pn marca 27, 2011 12:48 AM
    ----
Doman wrote:
Malakid wrote:
niby jak oprzeć się na Inicjatywie?


Na szybko to tak:

Szlachcic +włócznia
Mag + łuk
Lew
Swordmaster

3 x Shadow
3 x Włócznik


Łuk na magu= dodatkowy strzał na turę= eco wersja łucznika, nie zawsze trzeba czarować Cool

Wydaje mi się, że mag HE nie może mieć łuku. Problemem właśnie jest początkowe szkolenie maga. W bój posłać ryzykowne, a z dystansowych może mieć tylko noże do rzucania. Dodatkowo żadne z początkowych 5 zaklęć magii HE nie zadaje obrażeń. Pozostaje taktyka włóczni i poleganie na inicjatywie. Przynajmniej na początku.

#70: Re: Wampiry Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 27, 2011 12:52 AM
    ----
Slayer wrote:
Wydaje mi się, że mag HE nie może mieć łuku.
Masz rację, Mag Wysokich Elfów nie może używać łuków.

#71: Re: Wampiry Author: Doman Post Posted: Pn marca 27, 2011 10:43 AM
    ----
no to włócznie, a łuk na szlachcica Wink

#72: Wampiry Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Pn marca 27, 2011 11:19 AM
    ----
technika włóczni w waszym mniemaniu tez na moim wampirze się nadaje Smile bo mam 8Inicjatywy Very Happy ale ja jednak wole poczciwego starego dwuraka Very Happy po 2 bitwach zrobi się Mithrilowy i będzie git Smile

na moim Buildzie brakuje 1 lvl z czego ubolewam ostatnio na wykładzie z Geometrii graliśmy "mini" potyczkę bo nie było blatu Very Happy więc Gra była na samych bohaterów i mój build był znośny Razz

#73: Re: Wampiry Author: Doman Post Posted: Pn marca 27, 2011 11:23 AM
    ----
ale chyba nie grasz samym wampirem, a reszta nie imponuje inicjatywą Mysli

#74: Wampiry Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Pn marca 27, 2011 11:30 AM
    ----
to prawda że nie imponuje Smile

Herosi 3 Ini ghul 3 zombie 1

U mnie wampir ma za zadanie Czarować plus jeśli dojdzie do sytuacji niebezpiecznej zaszarżować +1 do hita i Druzgocący z S6 zażegna niebezpieczeństwo. Szczególnie że kolega gra niestandardowo (puszki na każdym herosie) mają T4 więc na bandy na które gram włócznia jest mało efektywna.

Zombie to moje przeszkody nie liczę że coś zdziałają.

Gwardzista ma zadanie psychologiczne z ghulami.

Dwórki strzelają i z dala od walki je trzymam

#75: Wampiry Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 27, 2011 12:27 PM
    ----
Malakid wrote:
po 2 bitwach zrobi się Mithrilowy i będzie git Smile
Tylko pamiętaj, że jeśli nie masz mithrilowego/gromrilowego oręża w liście ekwipunku drużyny to wymagana jest umiejętność Fechmistrz by korzystać z tego rodzaju oręża.



Forum IndexTaktyki & Strategie [Warheim FS]
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Page 5 of 9