Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Sala zabiegowa › Konkursy › [Warheim] KONKURS - Raport 3 (Dulix)
[Warheim] KONKURS - Raport 3 (Dulix)
Czyli miejsce ogłoszeń i oddawania głosów w akcjach mobilizacyjno - rywalizacyjnych.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: [Warheim] KONKURS - Raport 3 (Dulix)
Posted: Sb lut 25, 2012 10:10 PM
Reply with quote

A oto ostatni raport. Życzę miłej lektury i dobrej zabawy.


Krasnoludy

Po ostatnim spotkaniu ze zwierzoludźmi, Baragor zwerbował do drużyny kolejnego strzelca dokupując dla niego niezbędny ekwipunek zaś resztę wydał na konstrukcje kuszy Urgrima.



BOHATEROWIE:
________________________________________
TAN: Baragor Storbjorn

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5  4  4  4  1  2* 1   9
Punkty Doświadczenia: 28
Umiejętności: Urodzony wojownik, Silny Cios.
Zasady specjalne: Odporność na magię (2), Trudny do zabicia, Dowódca, Zasadzka.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki, Pistolet Pojedynkowy); pancerz (Średni pancerz, Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 4+/3+

MISTRZ INŻYNIER: Urgrim Madsson

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  5  3  4  1  1* 1   9
Punkty Doświadczenia: 15
Umiejętności: Pewny strzał.
Zasady specjalne: Odporność na magię (2), Trudny do zabicia, Błogosławieństwo przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, kusza); pancerz (Średni pancerz, Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 4+/3+

DŁUGOBRODY: Drong Jebudsson

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5  3  3  4  1  1* 1   9
Punkty Doświadczenia: 14
Umiejętności: Silny cios, Urodzony wojownik.
Zasady specjalne: Odporność na magię (2), Trudny do zabicia, Męstwo przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot dwuręczny, Młot Bojowy); pancerz (Średni pancerz, Tarcza, Hełm)
Ochrona Pancerza: 4+/3+

ROZŁUPYWACZ ŻELAZA: Bjork Skurvensson

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  4  4  1  1* 1   9
Punkty Doświadczenia: 16
Umiejętności: Urodzony wojownik.
Zasady specjalne: Odporność na magię (2), Trudny do zabicia, Pancerz przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza, Hełm)
Ochrona Pancerza: 3+/2+


STRONNICY:

________________________________________

STRZELEC: Kragg Morndin & Garil Imraksson

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  3  4  1  2  2   9
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 2
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2), Trudny do zabicia
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot bojowy, Kusza); pancerz (Lekki pancerz, Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 5+/4+

________________________________________

Prestiż drużyny: 116
Punkty Kampanii: 9
Skarbiec: -


SLAANGORY


Schwinschtiger po ostatniej potyczce wstąpił w poczet bohaterów a za zdobyte łupy banda zwerbowała harpię i zakupiła dwie tarcze dla bestigorów.





BOHATEROWIE:

________________________________________

SZAMAN ZWIERZOLUDZI: Ugruk

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  3  3  4  1  4  1   7
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności: Piekielny Wrzask.
Zasady specjalne: Zasadzka, Mag.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur Rykowca); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

BESTIGOR: Jedno Brwi

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  3  4  4  1  2* 1   7
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności: Urodzony wojownik.
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Topór Bojowy); pancerz (Średni pancerz, Tarcza).
Ochrona Pancerza: 4+/3+

BESTIGOR: Kozojed

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  3  4  5  1  2* 1   7
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Bojowy); pancerz (Średni pancerz, Tarcza).
Ochrona Pancerza: 4+/3+

CENTIGOR: Triceragor

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
8  4  3  4  4  1  2 2(3) 7
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne: Alkoholizm, Centaur, Tratowanie.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Włócznia); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza)
Ochrona Pancerza: 4+/3+

GOR: Schwinschtiger

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  3  3  4  1  3  1   6
Punkty Doświadczenia: 2
Umiejętności: Unik
Zasady specjalne: Berserk, Zasadzka
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór bojowy); pancerz (Lekki pancerz).
Ochrona Pancerza: 6+


STRONNICY:

________________________________________

GOR: Gilganesh

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  3  4  4  1  3  1   6
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 2
Umiejętności:
Zasady specjalne: Berserk, Zasadzka
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór bojowy); pancerz ( - ).
Ochrona Pancerza: -

WILCZARZ CHAOSU:

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
7  4  0  4  3  1  3  1   5
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: -
Umiejętności:
Zasady specjalne: Zasadzka, Sfora, Zwierzę.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna); pancerz ( - ).
Ochrona Pancerza: -

HARPIA:

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  4  0  4  3  1  4  2   6
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: -
Umiejętności:
Zasady specjalne: Głód krwi, Lot, Przeznaczony na straty, Zwierzę.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna); pancerz ( - ).
Ochrona Pancerza: -
________________________________________

Prestiż drużyny: 103
Punkty Kampanii: 9
Skarbiec: -


PRZYGOTOWANIE DO ROZGRYWKI:



Losowanie scenariusza:

Dulix: Tym razem Adam wyrzucił dwie jedynki przy losowaniu więc mógł wybrać scenariusz:

Quote::
44 STARCIE

Zimny północny wiatr niósł ze sobą zapowiedź walki i cierpienia. Ponury szum pożółkłych liści i upiorne, skrzekliwe krakanie kruków i wron przepowiadało kolejną śmierć pełną bólu i samotności…
Wrogowie podążając wąskimi, wiejskimi ścieżkami coraz bardziej zbliżali się do siebie oraz do nieuchronnego krwawego przeznaczenia, jakie zgotował im Khorne!

Teren:

Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’. Każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, ktory z nich rozpocznie rozmieszczanie elementow terenu wiejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, poki elementy terenu wiejskiego się nie skończą.

Pogoda:

Aby określić panujące w czasie rozgrywania potyczki warunki atmosferyczne należy postąpić zgodnie z zasadami podanymi w umieszczonym na początku rozdziału paragrafie POGODA W STARYM ŚWIECIE.

Drużyny:

Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać krawędź stołu na której rozpocznie potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej krawędzi stołu. Wszystkie modele należy rozstawić w strefie rozstawienia w odległości do 6” od brzegu stołu.

Rozpoczęcie potyczki:

Należy wykonać rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna potyczkę.

Cel:

Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia.

Punkty Doświadczenia:

+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. Dowódca drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.

Teren:

Opuszczony fort dzień drogi od Nagenhoffu stał się miejscem kolejnego spotkania obydwu band.






Pogoda:


Quote::
Pogodny dzień. Przez cały dzień utrzymuje się piękna, słoneczna pogoda.

Drużyny:

Zwierzoludzie: Po splądrowaniu wioski Zwierzoludzie ruszyli tropem krasnoludów w kierunku rzeki. Ta strona daje lepsze możliwości ustawienia dla całej bandy, która szybko będzie mogła dopaść mostu i przedostać się do znienawidzonego przeciwnika na druga stronę rzeki.




Krasnoludy: Widząc rozstawienie Zwierzolidzi odetchnąłem z ulgą, liczyłem bowiem, że dane mi będzie wystawić się w zamku. Zdecydowana przewaga liczebna bestii zmusiła mnie do ukrycia się za murami i do walki na małej przestrzeni nie dając przeciwnikowi możliwości użycia wszystkich sił jednocześnie.




Zadania specjalne tym razem pół na pół. Zdecydowanie nastawiłem się na użycie broni dystansowej co nie pozwoli wykonać zadania pierwszego. Za to nie zamierzam uciekać co powinno pomóc w zrealizowaniu drugiego zadania. Ostatnie zadanie 50% szans powodzenia, bo albo się uda albo nie.



Zadania Zwierzoludzi:

Pierwsze dwa zadania nie do zrealizowania, bo dużych celów przeciwnik nie posiada a Ugruk nie zwykł siedzieć cicho w czasie potyczki. Ostatnie zadanie również może być trudne do zrealizowania po ucieczce krasnoludów do zamku.



Kolejne dwa zadania i tylko pierwsze możliwe do zrealizowania, chociaż przy odrobinie szczęścia i szybkim biegu może uda się zakończyć potyczkę w 6 turze.




Rozpoczęcie potyczki:


Quote::
Noc minęła spokojnie. Garil przeciągnął się mocno i przecierając oczy starł resztki snu z powiek. Rzucił okiem na kuszę, nad którą od kilku dni pracował inżynier. W końcu była skończona a młody strzelec w głębi serca zazdrościł umiejętności Urgrimowi, które pozwoliły stworzyć wspaniałą broń. Wstał i wyszedł na mur by odetchnąć czystym porannym powietrzem.
- witaj Kragg, piękny poranek co? – zwrócił się do krasnoluda wpatrującego się zabudowania wioski za rzeką.
- Cicho, słyszysz? Ktoś jest w wiosce – odpowiedział strzelec podnosząc kuszę.
Między budynkami pojawiły się znane już sylwetki Zwierzoludzi, nieomylnie idąc tropem w kierunku rzeki. Garil podbiegł do wieży by zaalarmować drużynę a już po chwili na murze pojawili się Baragor z Urgrimem.
- nareszcie wypróbuję moje nowe cacko – Urgrim z zadowoleniem zatarł ręce wpatrując się w nadciągających przeciwników.

RUNDA 1:

Tura Zwierzoludzi: Triceragor ze wzgórza pierwszy wypatrzył krępe sylwetki krasnoludów na murze zamkowym i z rykiem rzucił się w kierunku mostu wskazują włócznią kierunek ataku. Harpia odleciała w kierunku ruin świątyni z sobie tylko znanego powodu.




Tura Krasnoludów: Wszyscy strzelcy zajęli dogodne pozycje na murze tuż nad bramą. Kragg strzelił w pędzącego centigora lecz bełt chybił celu wbijając się deski mostu.



RUNDA 2:

Tura Zwierzoludzi: Triceragor pędząc po moście opanował chęć wskoczenia do rzeki (test głupoty zdany), z piana na pysku i głupkowatym chichotem pomknął kryjąc się za drzewami przed krasnoludzkimi bełtami. Tuż obok przemknął jeden z wilczarzy głośnym wyciem oznajmiając przeciwnikom swoje przybycie. Harpia po spędzeniu krótkiej chwili w nadrzecznych chaszczach, przefrunęła rzekę i skryła się w cieniu muru czekając na rozwój sytuacji.




Tura Krasnoludów: Garil nie czekając na komendę ułamek sekundy przed Urgrimem i Kraggiem wystrzelił z kuszy powalając wilczarza na ziemię. Nagły upadek czworonoga sprawił, że dwa bełty zamiast utkwić w jego grzbiecie wbiły się tuż przed jego pyskiem.
- Na komendę… – syknął z wściekłością inżynier ładując ponownie kuszę.




RUNDA 3:

Tura Zwierzoludzi: Triceragor ponownie oparł się pokusie, by zabrudzić nieco krystalicznie czystą wodę wartko przepływającą pod mostem i bez zwłoki rzucił się w kierunku zrujnowanej bramy. Ugruk w biegu chcąc rzucić zaklęcie w pośpiechu coś poplątał i zamiast spodziewanego Piekielnego Wrzasku tuż przed jego pyskiem pojawiła się potężna szponiasta łapa, która chwyciła go za gardło. Szaman padł na ziemię walcząc z potężną siłą wciągającą go do otchłani lecz czuł, że słabnie. Wówczas Gilganesh podglądający nieraz Ugrukowe rytuały ryknął – Ugraghh gurrwagg draawrr – na odpędzenie demona, co w języku cywilizowanych ludów mogło znaczyć „puść go skur…nu”. O dziwo łapa dusząca Szamana rozmyła się tak szybko jak się pojawiła lecz dla niego było już za późno.

Quote::
Przekleństwo Tzeentcha:
Jeśli podczas rzucania zaklęcia wypadną dwie lub więcej 1, to nie jest dobrze. Należy zauważyć, że Przekleństwo Tzeentcha oznacza, że czar jest nieudany, niezależnie od aktualnie uzyskanego wyniku rzutu na Poziom Mocy zaklęcia przez MAGA.
MAG, a za jego pośrednictwem także gracz, pozna teraz przerażające
konsekwencje, które grożą bezmyślnej istocie, parającej się sztukami, ktore winno zostawić się w spokoju. Gracz musi rzucić 2K6 i sprawdzić wynik w TABELI PRZEKLEŃSTWO TZEENTCHA.

Wynik rzutu 8:

MAG próbuje utrzymać magiczną energię w ryzach. Rzucający czar otrzymuje pojedyncze trafienie o SILE 2 bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza, traci pozostające w jego dyspozycji Kostki Mocy i nie może nic zrobić do końca fazy magii.

W rzucie na zranienie wypada 6! a w TABELI EFEKT ZRANIENIA ponownie 6!

Harpia bez szmeru wylądowała kilka kroków za krasnoludami strzegącymi schodów.





Tura Krasnoludów: Baragor wypalił z pistoletu w oszołomionego wilczarza na moście lecz kula drasnęła zwierzę nie czyniąc mu krzywdy. Widząc to Urgrim wystrzelił bełt ze swej nowej kuszy, który utkwił aż po same lotki w karku bestii wyłączając ją z walki. Kragg spuścił cięciwę kuszy a bełt rąbnął w czaszkę wilka (powalając go na ziemię) i odbił się (krytyk 4) uderzając prosto w plecy Triceragora.
Centigor dopadł wejścia do zamku, spostrzegł na schodach dwóch krasnoludów i kierując w nich grot włóczni ryknął wyzwanie do walki. Nagle uderzenie w plecy rzuciło go na ziemię, popatrzył w górę i ujrzał kuszę wycelowaną w niego. Garil wystrzelił a bełt przybił centigora do ziemi pozbawiając go przytomności.
Bjork Skurvensson wyczuł ruch za plecami i instynktownie obrócił się zasłaniając tarczą.




RUNDA 4:

Tura Zwierzoludzi: (test zdany) Harpia z głośnym piskiem rzuciła się na krasnoluda próbując zaskoczyć go dwoma szybkimi uderzeniami szponiastych łap. Pierwsze zupełnie niecelne przeszyło powietrze zaś drugie sparowane ostrzem krasnoludzkiego topora. Survensson wściekły, że niemal dał się zaskoczyć w odpowiedzi rąbnął z całej siły a celny cios rzucił harpię na ziemię.




Tura Krasnoludów: Drong cofnął się nieznacznie od schodów widząc wodza Zwierzoludzi wchodzącego w obręb murów. Za jego plecami Rozłupywacz Żelaza dobił wijącą się na ziemi harpię. Trzy bełty wbiły się tuż obok wstającego wilka, żaden nawet go nie drasnął.



RUNDA 5:

Tura Zwierzoludzi: (test zdany) Kozojed widząc dwóch krasnoludów rzucił się w dzikiej szarży w ich kierunku, lecz dobiegając do schodów zwolnił wiedząc, że nie wystarczy mu impetu by skutecznie zagrozić przeciwnikom. Tuż za nim schronienie przed krasnoludzkimi bełtami znajdują pozostali członkowie zbrojnego stada.

Tura Krasnoludów: Widząc niemałe zagrożenie obrońcy schodów cofnęli się z zasięgu wzroku przeciwników. Strzelcy z Tanem na czele skierowali się w kierunku dziedzińca zamkowego.



RUNDA 6:

Tura Zwierzoludzi: (test zdany) Kozojed z wilczarzem u boku osiągnął szczyt schodów i zatrzymał się zaskoczony widząc, że napastnicy nie uciekli czego się nie spodziewał. W kolejce do schodów ustawiło się dwóch gorów a Jedno Brwi postanowił zabezpieczyć tyły, lekceważąco wystawiając się na cel strzelców.




Tura Krasnoludów: Z dzikim krzykiem Skurvensson rzucił się na wilczarza celnym ciosem ogłuszając go na moment. Tuż obok Jebudsson wznosząc wysoko swój dwuręczny młot spuścił go na zaskoczonego przywódcę Zwierzoludzi celnym uderzeniem wyłączając go z walki. Widząc zażartą walkę towarzyszy, w przypływie heroicznego uniesienia Baragor Storbjorn skoczył z muru (dwa udane testy siły) w szalonym ataku na wielkiego bestigora. Celne uderzenie krasnoludzkiego topora rzuciło Jedno Brwi na płyty zamkowego dziedzińca zamieniając jego czaszkę w krwawą miazgę. Tan utrzymał się na nogach i dysząc ciężko zwrócił się w kierunku dwóch gorów stojących przy schodach.



RUNDA 7:

Tura Zwierzoludzi: (test zdany) Gilganesh i Schwinschtiger rzucili się na niespodziewanego wroga zasypując go uderzeniami toporów. Baragor wychwycił na ostrze własnego topora celny cios Gilganesha, nie zdążył uchylić się przed atakiem drugiego z oponentów lecz cios ześlizgnął się po krasnoludzkiej kolczudze. Tan wytrącony nieco z równowagi szybkimi uderzeniami przeciwników, rąbnął nie trafiając gora o włos. Na górze Survensson wyprowadził potężny cios lecz wilczarz uskoczył sam również nie trafiając krasnoluda.



Tura Krasnoludów: Długobrody rzucił się na wilczarza lecz potknął się o leżącego u jego stóp Kozojeda i nie trafił. Wilk chlasnął w twarz Rozłupywacza Żelaza tuż pod hełmem oszałamiając go. Tan uchylił się przed toporem Gilganesha, nie zdołał sparować ciosu drugiego z przeciwników. Topór ześlizgnął się po naramienniku Baragora zmuszając go jednak do postąpienia kilka kroków w tył co nie pozwoliło wyprowadzić mu celnego uderzenia.



RUNDA 7:

Tura Zwierzoludzi: Widząc nieustępliwość krasnoludzkiego Tana i kusze wymierzone w ich plecy Gilganesh i Schwinschtiger rzucili się do ucieczki pozostawiając gdzieś tam samotnie walczącego wilczarza.


SEKWENCJA PO POTYCZCE:


Zwierzoludzie
Tabela Poważnych Obrażeń:
Kozojed w wyniku licznych obrażeń:

Quote::
(16-21) WIELOKROTNIE ZRANIONY
Bohater żyje, ale odniesione przez model obrażenia są bardzo poważne. Należy wykonać rzut K6, którego wynik oznacza ilość rzutów K66 jakie należy wykonać odczytując wynik z TABELI POWAŻNYCH OBRAŻEŃ, przerzucając wynik MARTWY, POJMANY oraz WIELOKROTNIE ZRANIONY.

Dwie rany spowodowały:

(22) RANA NOGI
W czasie potyczki noga bohatera zostaje poważnie stłuczona, a kości strzaskane w wielu miejscach. Choć rany zabliźniają się to wartość współczynnika SZYBKOŚĆ modelu bohatera zostaje zmniejszona do połowy wartości (zaokrąglając w dół). Należy zauważyć, że wartość współczynnika nie może zostać obniżona poniżej 1 punktu. Bohater może zastąpić źle zrośniętą nogę protezą (zobacz PROTEZY & DODATKI w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK).

(23) RANA RĘKI
Należy wykonać rzut K6, którego wynik określi jak poważne są uszkodzenia ramienia, które zostało w czasie potyczki poważnie stłuczone. Wynik 1, oznacza że w ranę wdała się gangrena i przedramię zostało amputowane. Od tej pory model nie może używać broni wymagającej obu rąk oraz luków. Wynik 2+ oznacza, że rana ręki jest na tyle poważna, że bohater musi opuścić następną potyczkę by w pełni powrócić do zdrowia. Bohater, któremu amputowano przedramię, może zastąpić utraconą część kończyny protezą (zobacz PROTEZY & DODATKI w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK).

Szaman upadając doznał bardzo poważnej rany ręki:

Quote::
(23) RANA RĘKI
Należy wykonać rzut K6, którego wynik określi jak poważne są uszkodzenia ramienia, które zostało w czasie potyczki poważnie stłuczone. Wynik 1, oznacza że w ranę wdała się gangrena i przedramię zostało amputowane. Od tej pory model nie może używać broni wymagającej obu rąk oraz luków. Wynik 2+ oznacza, że rana ręki jest na tyle poważna, że bohater musi opuścić następną potyczkę by w pełni powrócić do zdrowia. Bohater, któremu amputowano przedramię, może zastąpić utraconą część kończyny protezą (zobacz PROTEZY & DODATKI w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK).

Reszta drużyny powróciła do zdrowia.


Punkty Kampanii:
Zwierzoludzie zyskali +1 punkt Determinacji, +0 punkty Gniewu, +1 punkty Odporności.

W wyniku rzutu na eksplorację kompania zdobyła 1 Łupy, które sprzedała za 30 zk.

Krasnoludy

W wyniku uzbieranych Punktów Doświadczenia Baragor Storbjorn otrzymał +1WW, Urgrim Madsson +1S, Bjork Skurvensson +1A.

Punkty Kampanii:
Krasnoludy zyskały +2 punkt Determinacji, +2 punkty Gniewu oraz +2 punkty Odporności oraz rozwinięcia z TABELI RZUT NA DETERMINACJĘ oraz TABELI RZUT NA GNIEW:

Quote::
1-4 Kontakty handlowe.
Drużyna otrzymuje kumulatywny premię +1 do rzutu na DOSTĘPNOŚĆ ekwipunku, w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce.

1-4 Truciciele.
Drużyna otrzymuje kumulatywny premię +1 do rzutu na DOSTĘPNOŚĆ TRUCIZN ponadto cena specyfikow zostaje obniżona o K6 ZK (do minimalnie 1 ZK).


W wyniku rzutu na eksplorację kompania zdobyła 4 Łupu , które sprzedała za 80 zk.


PODSUMOWANIE:

Dulix: Możliwość schronienia się w zamku, pech w rzutach Adama oraz krasnale strzelające jak nigdy sprawiło, że od początku potyczka była jednostronna a zwycięstwo przyszło bez większych problemów. Jeszcze przed walką wręcz padło trzech przeciwników (w tym Triceragor), następnie pokonana harpia i obydwa bestigory z wisienką na torcie w roli Tana skaczącego na Brewkę. Tym razem obyło się bez zwrotów akcji co nie zmienia faktu, że mi grało się przyjemnie.

To ostatni raport i z tego miejsca bardzo chciałbym podziękować Adamowi, który wcielił się w rolę przywódcy zbrojnego stada. Wszystkie trzy potyczki dały dużo dobrej zabawy wciągając nas w tą grę jeszcze bardziej a także pozwoliły lepiej poznać zasady WFS.

Adam: Ciężko coś napisać mądrego i wyważonego w słowach, po takiej sromotnej rzezi. Konkluzja jaka mi się nasuwa po tej potyczce jest taka, że lepiej nie wychlać rogów z lasu jeśli trzeba zaatakować twierdzę bronioną przez krasnoludy. Moim pierwszym i ostatnim błędem był fakt wybrania złej strony rozstawienia. Być może Dulix zablokował by przejście przez most, ale prawdopodobnie wyszedłbym na tym zdecydowanie lepiej. Przebieg rozgrywki jak i egzekucja była naturalną koleją rzeczy, na którą, większego wpływu nie miałem. Dulix wypunktował mnie w każdym możliwym momencie i należą mu się za to słowa uznania. Nie mam szczęścia do zwierzoludzi pora zdecydować się na inną bandę. Taką, która na pewno nie czci Slanesha, obojętnego na los swoich wyznawców. Podsumowując całość Kampanii dziękuję Krzyśkowi za mile spędzony czas oraz udostępnienie swoich modeli zwierzoludzi.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8188
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warheim] KONKURS - Raport 3 (Dulix)
Posted: Pn lut 26, 2012 02:38 AM
Reply with quote

Świetny stół Brawo
No i mam nadzieję, że to nie ostatni raport Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wielebny_Rafael
Przytomny
Przytomny

wielebny_Rafael

Offline

Joined: marca 18, 2011
Posts: 120
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: [Warheim] KONKURS - Raport 3 (Dulix)
Posted: Pn lut 26, 2012 09:57 AM
Reply with quote

Piękna wizualizacja, czuć atmosferę.
Leżąca harpia jakby mówiła "bierz mnie".


_________________


IA! IA!
KUTULU ZI KUR
IA! IA!
___________________________________
Scenariusze do Mordheim
Luźne blogowanie
Back to top
View user's profile
Kusiowaty
Przytomny
Przytomny

Kusiowaty

Offline

Joined: stycz 31, 2012
Posts: 67
Filia Podkarpacka

Post Post subject: [Warheim] KONKURS - Raport 3 (Dulix)
Posted: Pn lut 26, 2012 01:40 PM
Reply with quote

Świetne zdjęcia, super makiety i bardzo przyjemny w czytaniu raport. Szkoda, że to twoja ostatnia praca konkursowa.

Back to top
View user's profile
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 460
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Warheim] KONKURS - Raport 3 (Dulix)
Posted: Pn lut 26, 2012 03:46 PM
Reply with quote

Aż trudno napisać coś nowego...
Ciekawa rozgrywka (choć ja cały czas kibicowałem Zwierzoludziom), bardzo fajny raport i przede wszystkim świetny stół! Zbyt często raporty przedstawiają goły stół i niepomalowane makiety, a tu i mnóstwo terenów, i wszystkie pomalowane.

Powiedz mi jedną rzecz, co to za model reprezentuje Baragora? Bo wygląda mi taka jakoś... mało łorhamerowo.


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2975
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [Warheim] KONKURS - Raport 3 (Dulix)
Posted: Pn lut 26, 2012 07:49 PM
Reply with quote

Grungni jest z was dumny chłopaki!


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bano
Śniący
Śniący

bano

Offline

Joined: stycz 24, 2012
Posts: 52
Filia Podkarpacka

Post Post subject: [Warheim] KONKURS - Raport 3 (Dulix)
Posted: Pn lut 26, 2012 09:55 PM
Reply with quote

Faktycznie trudno napisać coś innego niż zwykle. W takim razie powtórzę się. Mistrzowska fabuła, zdjęcia super jakości. świetny pomysł z rzeką. Bardzo klimatyczny stół:-))) Super makiety.

Back to top
View user's profile
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Re: [Warheim] KONKURS - Raport 3 (Dulix)
Posted: Pn lut 26, 2012 10:22 PM
Reply with quote

Sarmor wrote:
Powiedz mi jedną rzecz, co to za model reprezentuje Baragora? Bo wygląda mi taka jakoś... mało łorhamerowo.

To produkt West Wind Productions.

Back to top
View user's profile
mysli
Przebudzony
Przebudzony

mysli

Offline

Joined: lut 16, 2012
Posts: 187
Location: Rzeszów/Warszawa
Filia Mazowiecka
Filia Podkarpacka

Post Post subject: [Warheim] KONKURS - Raport 3 (Dulix)
Posted: Pn lut 27, 2012 02:08 PM
Reply with quote

Zdecydowanie najlepiej przygotowany stół. Świetne fotki (szczególnie te z uchwyconą bramą i rozmytym tłem) rekompensują mniejsze tym razem emocje.

Back to top
View user's profile
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Ostania Faktoria...
...1 z 2 oraz 2 z 2.
0 quidamcorvus 248 [Download] Podręcznik...
 Sb sierp 04, 2018 03:16 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS Sponsorzy turnieju Warheim FS 0 quidamcorvus 1656 Sponsorzy turnieju War...
 Sb marca 12, 2016 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Przeklęty Szczurołap... Turniej Warheim FS...
...w dniu 24.03.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
0 quidamcorvus 469 [Relacja] Przeklęty S...
 Pn kwiet 02, 2018 12:35 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Mitterherbst... Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.09.2017 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 696 Re: [Relacja] Mitterhe...
 Wt paźdź 03, 2017 09:07 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ucieczka z Gór Środkowych... Turniej Warheim FS...
...w dniu 21.01.2017 w klubie Inny Wymiar.
1 quidamcorvus 1203 Re: [Turniej] WarheimF...
 Cz marca 30, 2017 04:32 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy