Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Sala zabiegowa › Konkursy › [WARHEIM] KONKURS - Ost vs Reik [charakterystyki band]
[WARHEIM] KONKURS - Ost vs Reik [charakterystyki band]
Czyli miejsce ogłoszeń i oddawania głosów w akcjach mobilizacyjno - rywalizacyjnych.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
zer00
Śniący
Śniący

zer00

Offline

Joined: lut 22, 2012
Posts: 26
Filia Pomorska

Post Post subject: [WARHEIM] KONKURS - Ost vs Reik [charakterystyki band]
Posted: Sb lut 25, 2012 10:22 PM
Reply with quote

Witam uprzejmie! Temat będzie miejscem, w którym przedstawię walczące bandy oraz będę starał się na bieżąco aktualizować statystyki po potyczkach, rezygnując z wklejania tego do tematów-raportów.

Jest jednak pewien problem - mój kompan zgubił kartę drużyny, w związku z czym dokonałem orientacyjnej rekonstrukcji, która jest jednak bardzo podobna do pierwowzoru (lub nawet jest z nim zgodna - teraz trudno będzie to rozstrzygnąć). Najtrudniej będzie mi odtworzyć przebieg punktów kampanii (gniew etc...) oraz zasoby złota, ale trzymaliśmy rękę na pulsie na bieżąco i wszystko się zgadzało, więc proszę nie przywiązywać do tego zbyt dużej uwagi (tym bardziej, że owe czynniki nie wpłynęły na rozgrywkę) Wink Pomimo braku tych danych nie chciałem tak po prostu odpuścić pracy, którą włożyłem w raporty. Do drużyny Ostlandu dołączyłem krótkie, autorskie dopiski członków drużyny. Do dzieła!

OSTLAND

Otto von Beck – kapitan

"Wtem huk wystrzału przefrunął pomiędzy walczącymi stronami. Po kostki w krwi, okaleczeni jak bezpańskie psy nie mieli sił walczyć. Wdarł się między nich barczysty jegomość z twarzą wykrzywioną grymasem bólu i nienawiści, dzierżący odbezpieczony pistolet w lewicy, w prawicy zaś kunsztownie wykonane ostrze, całe pokryte osoką wrogiego ścierwa. Ryknął w stronę swoich żołnierzy z taką siłą, że przebudziłby nawet umrzyków i kazał wracać z wieczerzy z Morrem. Woleliby zginąć z rąk zwierzoludzi, niż wrócić jak ostatni tchórze z podkulonymi ogonami do tego łotra. Ostlandczycy wiedzieli, że nikt na nich nie czeka. Nikt poza dowódcą, który był dla nich ojcem i dowódcą zarazem. Surowym, acz sprawiedliwym mężem."

Charakterystyka:
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   5   5   3  4   2   5  2  8

Broń:
SZTYLET
MIECZ
PISTOLET

Pancerz (4+):
CIĘŻKI PANCERZ

Zasady specjalne:
DOWÓDCA

Umiejętności specjalne:
CHARAKTERNIK, KRZEPKI, WOJENNY RYK


Sigismund Potworny - prezbiter Sigmara

"Słuchajcie zaś, wy – ludu Imperium! Każden przyłapany na mrocznych praktykach przejdzie męki straszne i spłonie w oczyszczającym ogniu, a będzie to ledwie przedsmak kary, jaką Sigmar zsyła niepokornym, rozpustnym i krnąbrnym. Strzeżcie się zatem, baczajcie na ruchy wasze i kompanów, byście wstydu rodzinom oszczędzili i nie musieli przejść nowej ścieżki odrodzenia, która w bólu ma początek i w nim ma też koniec" – Sigismund poczas obławy w wiosce Nimneugen.

Charakterystyka:
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   4   3   3  3   1   3* 1  8

Broń:
SZTYLET
MIECZ DWURĘCZNY (BROŃ WIELKA)

Pancerz (5+):
ŚREDNI PANCERZ

Zasady specjalne:
BŁOGOSŁAWIEŃSTWO SIGMARA, DUCHOWNY, KAPŁAN-WOJOWNIK, MODLITWY DO SIGMARA, OFIARA, SŁUSZNY GNIEW

Umiejętności:
ARCYPREZBITER, ZABÓJCZY CIOS, TWARDZIEL, MODLITWY: MŁOT SIGMARA


Gregor - sierżant

Charakterystyka:
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   5   3   4  3   1   2* 1  7

Broń:
SZTYLET, MIECZ

Pancerz: (4+)
ŚREDNI PANCERZ
HEŁM
TARCZA

Umiejętności:
UNIK, ŻELAZOŁAMACZ



Ullo & Helmo
– myśliwi

"Powiadali w Gerrunt, że Ci dwaj bracia jak egzotyczne papugi nierozłączni. Skutecznie zastawiali wnyki i często znosili olbrzymiego zwierza do wioski, obdzierając go ze skóry i mięso porcjując. Zarabiali dziesięciokroć więcej niż chłopi, żyli w zgodzie z ludźmi, nawet pokarmem dzielili. Gruby Hans zachodził w swój pusty łeb, jakie szaleństwo popchnęło ich do służby w tej straceńczej kompanii."

Charakterystyki:

Ullo
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   3   4   3  3   1   3  1  7

Helmo
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   2*  3   3  3   1   3  1  8
*rana dłoni

Broń:
SZTYLET
ŁUK

Pancerz (6+):
LEKKI PANCERZ

Zasady specjalne:
ZWIADOWCA

Broń/pancerz/zasady specjalne są takie same dla obu modeli


Stefan, Albert, Tom, Rufus
– żołnierze

W życiu prawie każdego prostego żołnierza przychodzi moment, gdy chce mu się rzygać marnym żołdem i poniewierką. Gdy gra nie jest warta świeczki, trzeba podziękować opasłemu jak świnia dowódcy i dać nogę, gdy ten śpi lub patrzy w drugą stronę. Nie mieli sentymentów, gdy opuścili posterunek straży w tej wyludnionej wiosce, która od innych różniła się tylko tym, że miała dwa skrzyżowania zamiast jednego. Nie mieli ich także wtedy, gdy dotarła wieść o eksterminacji ich kompanów przez orkowe plemię. Pozostał tylko lekki kac – po wypiciu ostatniej butelki wódki.

Charakterystyki:

Stefan
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   4   3   3  3   1   3  1  7

Broń:
SZTYLET
MIECZ

Pancerz (5+):
LEKKI PANCERZ
TARCZA
HEŁM

Zasady specjalne:
DRUŻYNA OBSŁUGI


Albert
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   4   2*  3  3   1   3  1  7
*utrata oka

Broń:
SZTYLET
MIECZ

Pancerz (5+):
LEKKI PANCERZ
TARCZA
HEŁM

Zasady specjalne:
DRUŻYNA OBSŁUGI


Tom
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   4   3   3  3   1   3  1  7

Broń:
SZTYLET
MIECZ

Pancerz (5+):
LEKKI PANCERZ
TARCZA
HEŁM

Zasady specjalne:
DRUŻYNA OBSŁUGI


Rufus pauzuje do końca kampanii
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   3   3   3  3   1   3  1  7

Broń:
SZTYLET
MIECZ
MUSZKIET

Pancerz (6+):
LEKKI PANCERZ

Zasady specjalne:
DRUŻYNA OBSŁUGI


Helmut - żołnierz (muszkieter)
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   3   3   3  3   1   3  1  7

Broń:
SZTYLET
MUSZKIET

Pancerz (6+):
LEKKI PANCERZ
HEŁM

Zasady specjalne:
DRUŻYNA OBSŁUGI

---



REIKLAND

Gunter von Malberg - kapitan

Charakterystyka:
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
3*  5   4   4  4    1  3* 2  9

Broń: MIECZ, SZTYLET, PISTOLET

Pancerz: (4+)

CIĘŻKI PANCERZ, HEŁM

Zasady specjalne: DOWÓDCA, BRAWURA, DOWODZENIE, SZCZĘŚCIE, ZABÓJCZY CIOS


Herman Trier – PORUCZNIK

Charakterystyka:
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
3*  4   3   4  3    2  2* 2  8

Zasady specjalne: NIENAWIŚĆ, MOCNA GŁOWA

Broń: MIECZ DWURĘCZNY, SZTYLET

Pancerz: (4+)

CIĘŻKI PANCERZ, HEŁM


Wilhelm von Thierberg - CZARODZIEJ KOLEGIUM OGNIA 1 POZIOMU

Charakterystyka:
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   3   3   3  4   2   3  1  8

Zasady specjalne: MAG (czar - płonący czerep), CZAROSTWO, SPLATANIE MAGII, NIEPOKOJĄCY

Broń:
SZTYLET

Pancerz: ---


Dietrich – ŻOŁNIERZ

Charakterystyka:
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   3   2*  3  3   1   2* 1  7
*utrata oka

Broń: SZTYLET, WŁÓCZNIA

Pancerz: (5+/4+)

ŚREDNI PANCERZ, TARCZA, HEŁM

Zasady specjalne: CHŁOPAK MA TALENT!


Hans – MIECZNIK pauzuje do końca kampanii

Charakterystyka:
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   4   3   3  3   1   2* 1  7

Zasady specjalne: SZERMIERZ

Broń: SZTYLET, MIECZ

Pancerz: (4+)

ŚREDNI PANCERZ, TARCZA


Johan – KUSZNIK

Charakterystyka:
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   3   5   3  3   1   3  1  7

Broń: SZTYLET, KUSZA

Pancerz: (6+)

LEKKI PANCERZ


SPOILER! Click here to read.
– ŻOŁNIERZ

Charakterystyka:
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   3   3   3  3   1   3  1  8

Broń: SZTYLET, MUSZKIET

Pancerz: (6+)

LEKKI PANCERZ


Otto – KUSZNIK

Charakterystyka:
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   3   4   3  2*  1   3  1  7
*rana klatki piersiowej

Broń: SZTYLET, KUSZA

Pancerz: (6+)

LEKKI PANCERZ

Conrad – ŻOŁNIERZ

Charakterystyka:
Code::
SZ  WW  US  S  WT  ŻW  I  A  CP
4   3   3   3  3   1   3  1  7

Broń: SZTYLET, MUSZKIET

Pancerz: (6+)

LEKKI PANCERZ


Last edited by zer00 on Pn lut 27, 2012 10:53 PM; edited 3 time in total
Back to top
View user's profile
zer00
Śniący
Śniący

zer00

Offline

Joined: lut 22, 2012
Posts: 26
Filia Pomorska

Post Post subject: [WARHEIM] KONKURS - Ost vs Reik [charakterystyki band]
Posted: Pn lut 26, 2012 03:17 PM
Reply with quote

---

Mały update po pierwszym starciu:

OSTLAND

SIGISMUND POTWORNY po zgromadzeniu 14 punktów doświadczenia osiąga nowy poziom, a wraz z nim zdolność TWARDZIEL.

Rufus zostaje wyłączony z rozgrywki na skutek ciężkich ran po ostrzale z kuszy. Pauzuje trzy spotkania (choć mam na uwadze uwagi quidamcorvusa i sugestię, że stronnicy na 3+ wracają do zdrowia - w związku z tym, że gry są już za nami, nie mam możliwości zamiany tego ruchu na taki zgodny z zasadami). Na jego miejsce wskakuje za to HELMUT - osobnik z takimi samymi parametrami (również żołnierz), który przejął muszkiet po rannym stronniku.

Ponadto Helmo otrzymuje hełm i miecz - bardziej pro forma, by zachować wysiwig Wink Wink Helmut również dostaje hełm.

REIKLAND:

Hans (miecznik) zostaje wyłączony z trzech potyczek na skutek rany spowodowanej strzałem z muszkietu. W jego miejsce wchodzi kusznik OTTO - osobnik z podstawowymi parametrami. Ponadto drużynę zasila Wilhelm von Thierberg - Czarodziej Ognia 1 poziomu. Porucznik Herman Trier po zdobyciu doświadczenia na arenie AWANSUJE na kolejny poziom, co skutkuje dodatkowym punktem siły, uwzględnionym już w charakterystyce.

Back to top
View user's profile
zer00
Śniący
Śniący

zer00

Offline

Joined: lut 22, 2012
Posts: 26
Filia Pomorska

Post Post subject: [WARHEIM] KONKURS - Ost vs Reik [charakterystyki band]
Posted: Pn lut 27, 2012 10:53 PM
Reply with quote

Tak oto kolejny update drużyny przed ostatnim, decydującym starciem:

Otto von Beck otrzymuje +1 do WT
Stefan, Albert oraz Tom otrzymują znakomity bonus +1 WW (tenże awans rzuciłem trzy razy pod rząd, powaga :))

Ullo otrzymuje +1 US, natomiast Helmo +1 CP. Pozostali szeregowcy albo nie uzbierali jeszcze wymaganej liczby punktów (Helmut, Gregor), albo też są wyłączeni z potyczek (Rufus).

Po drugiej stronie barykady awansuje Gunter, otrzymując +1 CP. Dietrich ma talent - szkoda, że w samej końcówce Wink Johan +1 US, Peter +1 CP, Hans pauzuje do końca kampanii. Otto oraz Conrad zbyt krótko walczą w kompanii, by otrzymać awans na kolejny poziom Smile

Starcie numer trzy nadciąga! Smile

Back to top
View user's profile
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] Warheim FS - Dwie Wieże...
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
29 quidamcorvus 771 Re: [Turniej] Warheim ...
 Pt May 24, 2019 09:55 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Księstwa Graniczne... 0 quidamcorvus 183 [Download] Podręcznik...
 Sb stycz 19, 2019 09:48 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS Sponsorzy turnieju Warheim FS 0 quidamcorvus 2027 Sponsorzy turnieju War...
 Sb marca 12, 2016 10:19 AM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Księstwa Graniczne. Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.03.2019 w Innym Wymiarze w Katowicach.
2 quidamcorvus 135 [Relacja] Księstwa Gr...
 Cz kwiet 04, 2019 03:55 PM 
Grish View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ostatnia Faktoria. Turniej Warheim FS...
...w dniu 06.10.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 169 [Relacja] Ostatnia Fak...
 Cz stycz 10, 2019 12:30 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: bor667
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 451

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 9
_BBOT: 0
Razem: 9
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 168
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy