Scenariusze

All Posts
Forum IndexDodatki [Mordheim]

#1: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Wt lut 28, 2012 10:32 AM
    ----
Temat do linkowania wyszperanych w sieci scenariuszy, dzielenia sie własnymi itp.itd.
Dla Świeżaków w Mordheim polecam zapoznanie sie z bazą scenariuszy na Mordheimerze

Na początek chciałbym zapoznać sie z Waszymi opiniami na temat niedawno spisanego prze zemnie scenariusza pt. "Stara Karczma"
=> debowatarcza.vot.pl/pl...ra-karczma
Pomysł był prosty: dużo funu, hth oraz KAAABUUUUM! Twisted Evil
Mam nadzieję, że niebawem scenariusz przejdzie beta testy w SDQ.
Klimatyczny PDFik złożył Hak Brawo , danke Herr Captain.
Wszelkie uwagi mile widziane.

#2: Scenariusze Author: mysli , Location: Rzeszów/Warszawa Post Posted: Wt lut 28, 2012 10:46 AM
    ----
He he, zajefajny scenariusz.

Jak tylko będzie trochę czasu - chętnie popróbuję.

#3: Scenariusze Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Wt lut 28, 2012 11:13 AM
    ----
A może by tak ktoś (moderator) dodawał te linki w jednym zbiorczym poście, z krótkim opisem, bo potem przekopywanie się przez kilometry stron jest męczące.

Stachu scenariusz hardkorowy, raczej na jedną z ostatnich gier w kampanii, nie do końca jasne są dla mnie.

#4: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Wt lut 28, 2012 11:47 AM
    ----
Dobry pomysł ze zbiorczym pierwszym postem. Moge pomóc w tej kwestii modowi, który dość rzadko ostatnio zagląda na forum. Odnośniki do scenariuszy okraszałbym komentarzami testerów i ew. sugestiami na usprawnienie rozgrywki.

Scenariusz "Stara Karczma" faktycznie bardziej pisałem pod kątem drugiej części kampanii niż pierwszej, żeby ew. zdobyczne fanty zdołały się jeszcze przydać.

Telchar wrote:
nie do końca jasne są dla mnie.
Question

chętnie odpowiem na Twoje i innych pytania ew. wspólnie naradzimy się nad sensownym rozwiązaniem. Smile

#5: Scenariusze Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Wt lut 28, 2012 01:11 PM
    ----
Spoko myslę że to dobry scenariusz na przyszły tydzień.

#6: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Wt lut 28, 2012 01:20 PM
    ----
Mam dwa działa na stanie, trzecie szykuje Hak - wiec powinno styknąć Wink

#7: Scenariusze Author: wielebny_Rafael Post Posted: Wt lut 28, 2012 05:39 PM
    ----
Chętnie zaadoptuje scenariusz do się panie Stanisławie.

wielebnyrafael.blogspot.com/

Na razie 99 w tym ze starych zasobów net.pl, trochę turniejowych, właściwie u Was pępek turniejowy więc wiadomo, że Wasze warsawskie. Jest jeszcze sporo na dysku ino nie mam czasu ni weny na dokończenie projektu. Ale uzupełnię prze to pytam o Starą Karczmę.

#8: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Wt lut 28, 2012 05:51 PM
    ----
Stachu, cieszę się, że wrzuciłeś tu ten scenariusz i rad jestem, że mogłem po swojemu pomóc z szeroko rozumianą oprawą graficzną Wink .

Pamiętajcie, że jest to jeszcze wersja beta - zapewne po tym, jak przetestujemy scenariusz za tydzień, będą jeszcze jakieś poprawki i nowa, uaktualniona wersja PDFa.

#9: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Śr lut 29, 2012 09:34 AM
    ----
Wielebny jak scenariusz tylko przejdzie beta testy i naniesiemy odpowiednie poprawki, z przyjemnością zobaczyłbym go w annałach Twojej biblioteczki Wink

#10: Re: Scenariusze Author: wielebny_Rafael Post Posted: Śr lut 29, 2012 10:57 AM
    ----
Dwalthrim wrote:
Wielebny jak scenariusz tylko przejdzie beta testy i naniesiemy odpowiednie poprawki, z przyjemnością zobaczyłbym go w annałach Twojej biblioteczki Wink

Cieszę się niezmiernie, że nie ma przeciwwskazań ku tak pasożytniczej mej działalności.

Dodam tylko, że jak stawialiśmy pierwsze kroki po Mordheim, w czasach w których jeszcze byłem małą dziewczynką, a scenariusze z rulebooka szybko przejadły się, trzeba było nieźle natrudzić się co by wyrwać z sieci scenariusz dla urozmaicenia rozgrywki (co prawda była wtedy jeszcze gildia z zasobami).

Zarzewiem powstania była chęć ułatwienia nowym graczom, by było jak najwięcej w jednym miejscu, by wyrwać z zamknięcia w podstępnych pdfa i odświeżyć scenariusze, które "budowały" scenę turniejową. Mało ludzi wiedziało jakimi zasobami np dysponowała Dębowa Tarcza, zasobami zawartymi w regulaminach .... widzę po liczniku wyświetleń jak popularne są one.

No i dodam, co dodaję zawsze ..... nie mam wiedzy dotyczącej wszystkich autorów, więc jeżeli droga/i koleżanko/kolego czytasz to, a w biblioteczce znajdziesz scenariusz swój - poinformuj. Nie chcę przywłaszczać sobie niczyjej własności intelektualnej ...... Choć, jeżeli ktoś zamieścił coś w sieci, to tak jakby dał zielone światełko ku dotarciu dla szerszego grona poszukiwaczy przygód w Mordheim.

#11: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Śr marca 07, 2012 10:44 AM
    ----
Scenariusz Stara Karczma należałoby stuningować w następujących miejscach:

- gracz sam może zdecydować ile z dostępnych kostek, chce użyć do oddania strzału z armaty.

- barykady i i inne osłony powyżej 1" dają całkowitą osłonę od wybuchu

- Pole rażenia wybuchu: zmniejszamy do 2,5", do 1,5'" od epicentrum hit z S 5 , dalej 4.

- krasnoludy posiadają dwie kusze - obstawa thana. Do tego nie muszą strzelać do najbliższego celu, żeby nie dochodziło do tego, ze gracz kierujący krasnoludami musi strzelać do własnych modeli

- Po śmierci Thana, krasnoludy strzelają tylko w losowym kierunku, gracze nie mogą sami obracać działa, tylko robią to przy użyciu scater dice'a

- Proponowałbym jeszcze dodać opcje z odłamkami muru gdy hit wypadnie na ścianie budynku. Rzut scaterem , w którą stronę lecą odłamki, na D6", w 3" od muru hit z S 3, dalej z S 2

Mam nadzieję, ze spamiętałem wszystko, jeśli o czymś zapomniałem lub coś jeszcze przychodzi Wam do głowy to śmiało piszcie.

#12: Scenariusze Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Śr marca 07, 2012 10:48 AM
    ----
My jeszcze graliśmy tak, że gracze na przemian sterowali krasnalami, bez losowania - tak wyszło sprawiedliwiej.

#13: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Śr marca 07, 2012 10:52 AM
    ----
Stachu, większość najistotniejszych uwag chyba wymieniłeś; przysiądę jeszcze dzisiaj nad scenariuszem i dodam jeszcze ewentualnie jakieś sugestie od siebie, a następnie - gdy zbierzemy już wszyscy nasze uwagi na forum - wprowadzę poprawki do wersji PDFowej.

#14: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Śr marca 07, 2012 11:26 AM
    ----
Skavenblight wrote:
My jeszcze graliśmy tak, że gracze na przemian sterowali krasnalami, bez losowania - tak wyszło sprawiedliwiej.

Proponuję dodać zapis, żę jest to kwestia do uzgodnienia pomiędzy graczami, czy obsługują krasnoludy na zmianę czy też losowo.

- jeszcze krytyki z działa jak z broni strzeleckiej/prochowej

#15: Re: Scenariusze Author: nahar , Location: Targówek Post Posted: Śr marca 07, 2012 07:10 PM
    ----
Z tym murem to przesada. Działo jest za słabe żeby zniszczyć tak porządną zabudowę jak jest w Mordheim (sigmarożelazocegła).

Trafienie z działa:
Template o średnicy 5"
Template o średnicy 3" S5 reszta koła S4 (może dać 2"?).

Sterowanie rzut k6, ale gracz który nie kierował w poprzedniej rundzie ma +1 (kumulatywne).

#16: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Cz marca 08, 2012 10:40 AM
    ----
Przejrzałem raz jeszcze scenariusz, zastanowiwszy się dobrze, co ewentualnie można by jeszcze zaproponować i wychodzi na te, że Wasze wyżej wymienione propozycje wyczerpują praktycznie temat.

Przystąpię zatem dzisiaj do nanoszenia poprawek; jeżeli coś by mi się jeszcze w oczy rzuciło, dam znać.

P.S. Co zrobić z tymi ścianami? Pocisk się na nich zatrzymuje, czy przebija Razz , a na wszystkie strony lecą odłamki?

#17: Scenariusze Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Cz marca 08, 2012 12:03 PM
    ----
Mnie nie do końca przekonuje promień wybuchu oni strzelają kulą a nie z granatnika Wink

Inne zmiany: napisałbym że jeden krasnolud umożliwia przekręcenie armaty o 45 stopni a nie jak to jest teraz że
Quote::
Kolubrynę można obracać o 360 stopni. Za każdego krasnoluda który pomaga w obróceniu działa zwiększamy kąt obrotu o 45 stopni.
bo to jest niejasne.

W scenariuszu nie ma nic na temat przejmowania działa przez własną bandę (IMO powinno być dostępne tylko dla wybranych band lub ew tylko dla krasnoludów, nie wyobrazam sobie orka korzystającego ze skomplikowanej technologii krasnoludzkiej) oraz nic o możliwości jego przesuwania (ma kółka to powinno być to mozliwe np. jeden krasnal 2 cale i każdy następny +2, do max 6).

#18: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Cz marca 08, 2012 12:27 PM
    ----
Ściany możemy faktycznie olać.
Propozycje Telchara wydaja się być ok. A co robimy z tym promieniem wybuchu? Może 2,5" i hit tylko z S 5 ? Ma ktoś pod ręka temp laty battlowe żeby je pomierzyć i mieć jakieś odniesienie?

#19: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Cz marca 08, 2012 12:44 PM
    ----
Ze ścianami można ustalić IMO co najwyżej coś takiego, iż jeżeli na linii strzału jest przeszkoda, pocisk wybucha w zetknięciu z nią i tam się ustawia template.

Co do battlowych, kółka mają średnicę odpowiednio 3" i 5". Wydaje mi się, że 3" z S5 powinny wystarczyć Wink .

Nawiasem mówiąc, jeżeli mielibyśmy się trzymać battlowych pierwowzorów, strzał z harmaty wyglądałby zupełnie inaczej (szacowanie odległości, odbicie, ranienie modeli tylko na linii, bez template'a, S10 itp.). Zakładam jednak, że tutaj mamy do czynienia z jakąś krasnoludzką fantazją pijanego inżyniera i zostawiamy to, jak jest Wink .

No i rzeczywiście muszę zgodzić się z Telcharem, iż mimo uroków przejmowania działa, byłoby to w przypadku niektórych band mocno naciągane. Z drugiej strony, robienie wyliczanki, że ci mogą, a tamci nie, pozostawia wrażanie, że ci pierwsi są przez scenariusz konkretnie faworyzowani. Może wprowadzić zasadę, iż działko może obsługiwać jedynie model z umiejętnością "weapons expert" z listy strzeleckich? Sam nie wiem Mysli ...

#20: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Cz marca 08, 2012 01:32 PM
    ----
Przy tempalcie 3" na 3" zostawiłbym hity w 2" z S 5 a w 3" z S 4 ,a jesli zdecydujemy się na mniejszy tempalte 2" na 2" to zostałbym tylko przy hitach z S 5.
Co do nieludzi dodałbym ew. zasadę, że jeśli chcą wystrzelić msza zdać test LD, ale nie upieram sie przy tym. Elf/skaven/niziołek itp. "inteligentniejsza" jednostka może mieć na tyle pojęcia, ze wystarczy tylko przyłożyć lont, żeby było bum - przy założeniu ze działo było wcześniej przyszykowane do wystrzału przez obsługę. Zasada z testem LD przed wystrzałem obowiązywałaby zatem modele O&G, zombi, ogry, possessdów i mutantów + ew. skaveny. Zwierzęta nie mogą strzelać w ogóle. ;).
Ruszanie armaty możemy dodać po 1" za każdego pchającego, ale wtedy albo pchamy albo obracamy.

#21: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Cz marca 08, 2012 02:18 PM
    ----
Co do siły wybuchu wydaje mi się, że nawet przy 3" można spokojnie zostawić S5 na całym obszarze, bez rozbijania na dwa mniejsze obszary o różnej sile, by nie komplikować dalej już i tak dość złożonych zasad. Ewentualnie można zrobić jak w WFB, iż modele na krawędzi template'a obrywają na 4+.

Nie powinno być to aż takie straszne, zważywszy na to, iż: po pierwsze, działo nie zawsze będzie w stanie wystrzelić, po drugie, nawet jak wystrzeli, to niekoniecznie trafi, po trzecie wreszcie, zanim bandy dobiegną do działa, liczbę strzałów i tak będzie można policzyć na palcach jednej okaleczonej kulą armatnią ręki.

Z kolei co do strzelania przez bandy, choć ogólnie zgadzam się z Twoją koncepcją, to uważam, że te zasady raczej należałoby maksymalnie uprościć, dążyć do streszczenia ich w jednym zdaniu. Przy wyliczaniu, kto może strzelać, kto nie, od razu w scenariuszu dochodzi nam całkiem spory akapit kolejnych zasad do uwzględnienia i zapamiętania.

Dlatego proponowałbym albo całkowitą rezygnację ze strzelania przez bandy (wiem, szkoda by było Wink , ale przynajmniej wszyscy byliby potraktowani po równo), albo wprowadzić wymóg, iż by banda mogła normalnie korzystać z harmaty, musi przy niej stać chociaż jeden model z umiejętnością "weapons expert".

Modele bez "weapons expert" mogą wystrzelić tylko raz (zakładamy, że armatę naładowały chwilę wcześniej krasnoludy), ale - poza normalnymi rzutami związanymi ze strzelaniem - muszą wykonać dodatkowy rzut kostką k6 - "jedynka" oznacza konieczność natychmiastowego rzutu na tabelkę "niewypałów". W kolejnych turach rzecz jasna nie mogą już harmaty ponownie naładować.

#22: Scenariusze Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Cz marca 08, 2012 02:21 PM
    ----
Ja mam pewien pomysł, ale nie chce mi się go opisywać więc wam powiem za tydzien w SDK.

#23: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Cz marca 08, 2012 02:26 PM
    ----
Kapitan_Hak wrote:
Co do siły wybuchu wydaje mi się, że nawet przy 3" można spokojnie zostawić S5 na całym obszarze, bez rozbijania na dwa mniejsze obszary o różnej sile, by nie komplikować dalej już i tak dość złożonych zasad. Ewentualnie można zrobić jak w WFB, iż modele na krawędzi template'a obrywają na 4+.

OK sounds good



Kapitan_Hak wrote:
Dlatego proponowałbym albo całkowitą rezygnację ze strzelania przez bandy (wiem, szkoda by było Wink , ale przynajmniej wszyscy byliby potraktowani po równo), albo wprowadzić wymóg, iż by banda mogła normalnie korzystać z harmaty, musi przy niej stać chociaż jeden model z umiejętnością "weapons expert".

Modele bez "weapons expert" mogą wystrzelić tylko raz (zakładamy, że armatę naładowały chwilę wcześniej krasnoludy), ale - poza normalnymi rzutami związanymi ze strzelaniem - muszą wykonać dodatkowy rzut kostką k6 - "jedynka" oznacza konieczność natychmiastowego rzutu na tabelkę "niewypałów". W kolejnych turach rzecz jasna nie mogą już harmaty ponownie naładować.

Sensownie, ale ze strzelaniem z działa to największy ubaw jest Very Happy ,
ew. modele bez WE , przy rzutach na dystans pocisku muszą użyć scater dica jeśli im nie wypadnie 1 na niewypały. Ludek strzela - Sigmar kule nosi Wink
Last edited by Dwalthrim on Cz marca 08, 2012 02:56 PM; edited 1 times in total

#24: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Cz marca 08, 2012 02:54 PM
    ----
Wygląda zatem na to, iż chyba we wszystkich sprawach doszliśmy do porozumienia i nie pozostaje mi nic innego, jak tylko poprawić PDFa Wink .

#25: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Cz marca 08, 2012 02:56 PM
    ----
Ew. poczekaj na ta sugestie Telchara, a nóż to coś całkiem istotnego? Mysli

#26: Scenariusze Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Cz marca 08, 2012 05:15 PM
    ----
Chodzi mi o to żeby strzelanie z działa było bardziej jak w battlu, czyli najpierw określasz gdzie trafisz (na ile cali strzelasz) a potem scatterem od tego miejsca określasz ile kula się jeszcze odbije. Ranione są wszystkie modele na drodze kuli.

#27: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Cz marca 08, 2012 08:36 PM
    ----
Założenie było, aby właśnie wyłamać sie z battlowych stereotypów i zrobić coś świeżego, ale znawcy WFB zawsze mogą oczywiście używać wymienionej przez Ciebie opcji. Wink

#28: Scenariusze Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pt marca 09, 2012 11:01 AM
    ----
Po prostu strzelanie templatem z działa troszkę mi się nie widzi z powodu fluffowego - kula nie wybucha.

#29: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pt marca 09, 2012 12:22 PM
    ----
To chyba zależy od rodzaju pocisku jaki jest załadowany - fluffowo krasnoludy, które są zdrowo naprute mogły załadować harmatę czym popadło, jakimiś kartaczami itp. stuffem, oprócz kuli do lufy mogły wrzucić jakieś bonusy itd. Dla tego chciałem żeby strzelanie ciut się różniło od standardowego battlowego.

#30: Scenariusze Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pt marca 09, 2012 01:31 PM
    ----
W sumie grunt żeby się fajnie grało Smile

#31: Re: Scenariusze Author: nahar , Location: Targówek Post Posted: Pt marca 09, 2012 10:29 PM
    ----
Jestem za tym żeby było po staremu.
Template i S5.
I żeby można było przejmować działo. Bez ograniczeń co do bandy. Z ograniczeniami pt. nie zwierzęta. Czyli psy, psy trupy, pomidory, itp.
Bo fajniej.

Kula nie wybucha, ale znano od dawna granaty artyleryjskie. Nawet z nich strzelano. Vide słynna scena z Potopu.

#32: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Wt marca 13, 2012 11:20 AM
    ----
Wprowadziłem do scenariusza szereg poprawek - chyba wszystkie (mam nadzieję), które wyżej ustaliliśmy plus parę drobiazgów, głównie natury językowej, które rzuciły mi się w oczy Smile .

Plik z nową wersją wgrałem na miejsce starej - link jest w pierwszym poście.

#33: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Śr marca 14, 2012 09:55 AM
    ----
Warto by dodać wzmiankę, że zasada o uniku w 16" obowiązuje tylko i wyłącznie juz na podeście, żeby nie było akcji, że gracze robią uniki przed wystrzałem po całym stole Mysli
Zacząłem też sie zastanawiać nad tabela misfireów, pozycje 2-3 & 4-5 właściwie zbytnio sie od siebie nie różnią. Może zwiększyć pauze przy wyniku 2-3 do dwóch tur?

#34: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Śr marca 14, 2012 10:37 AM
    ----
Hmmm... skoro tylko na podeście, to proponowałbym zmniejszyć tę odległość z 16" do co najwyżej 10".

Co do niewypałów, słuszna uwaga, przy czym ja bym proponował dla uściślenia:

2-3 - nie można wystrzelić w tej turze
4-5 - -"- w tej turze oraz w następnej

Poczekajmy jeszcze trochę - może ktoś będzie miał jeszcze jakieś uwagi - a następnie wprowadzę ww. poprawki i opublikuję uaktualnioną wersję.

#35: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Śr marca 14, 2012 03:18 PM
    ----
Aye, jestem za!

#36: Re: Scenariusze Author: wielebny_Rafael Post Posted: Pn marca 19, 2012 09:40 AM
    ----
Dwalthrim wrote:
Wielebny jak scenariusz tylko przejdzie beta testy i naniesiemy odpowiednie poprawki


Czy to już?

Scenariusze "Magicznego Sztormu" pisała pani?

#37: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pn marca 19, 2012 09:51 AM
    ----
Jeśli Hak wprowadził w/w ograniczenie z podestem to tak Wink

#38: Re: Scenariusze Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Pn marca 19, 2012 10:53 AM
    ----
wielebny_Rafael wrote:

Scenariusze "Magicznego Sztormu" pisała pani?
Pani niestety napisała tylko fluff Razz Ten brodacz ponury z hakiem zamiast jednej łapy jest autorem samych scenariuszy Smile

#39: Re: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Pn marca 19, 2012 11:02 AM
    ----
Dwalthrim wrote:
Jeśli Hak wprowadził w/w ograniczenie z podestem to tak Wink
Jeszcze nie wprowadziłem, ale zaraz to uczynię, skoro innych uwag brak Smile .

#40: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Pn marca 19, 2012 11:39 AM
    ----
No dobrze, wybaczcie podwójnego posta, ale po edycji nikt by tego pewnie nie zauważył Wink : nowa, zaktualizowana wersja już do ściągnięcia - link pozostał ten sam, w pierwszym poście.

#41: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Cz May 17, 2012 08:43 AM
    ----
Ktoś odwalił kawał dobrej roboty: Mordheim_scenarios_on_Google_Docs + wszystkie inne materiały! I jeszcze tu: www.dropbox.com/sh/2fb...gF4XS8MRhO

#42: Scenariusze Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Cz May 17, 2012 09:05 AM
    ----
Wow niezłe. Trzeba będzie przekopać w poszukiwaniu czegoś użytecznego dla nas. Szczególnie cieszy olbrzymia baza scenariuszy.

#43: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Cz May 17, 2012 06:10 PM
    ----
Naprawdę dobry zbiór, wart dodania do zakładek i regularnych wizyt (bądź zassania od razu wszystkiego na dysk Wink ).

Nawiasem mówiąc, od jakiegoś czasu (odkąd Google przekształcił stare Docsy w Drive (5 GB!)) szykuję podobny zbiór na potrzeby klubowe - szczegóły wkrótce Wink .

#44: Scenariusze Author: Sarmor , Location: Warszawa Post Posted: Pt May 18, 2012 08:33 AM
    ----
Niezła kolekcja... O części rzeczy nawet nie miałem pojęcia, i nie tylko o scenariusze mi chodzi.
Może to niezbyt właściwe miejsce, ale czy ktoś mógłby mi powiedzieć, skąd pochodzą dodatki Albion i Mousillon?

#45: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pt May 18, 2012 09:05 AM
    ----
Albion byl chyba drukowany w Town Cryerach tak jak Lustria, a Musillon wisiało przez lata na stronie Strike to Stun, która była kopalnią wiedzy warhammerowej.

#46: Re: Scenariusze Author: Marks Post Posted: Śr paźdź 30, 2013 12:33 PM
    ----
Przygotowałem swego czasu kilka scenariuszy, starałem się głównie skomplikować zasady już rozgrywanych potyczek. Trzy z nich można zobaczyć poniżej:

1. Widmo
pl.scribd.com/doc/1801.../widmo-pdf

2. Okruchy wyrdstonów
pl.scribd.com/doc/1801...wyrdstonow

3. Dominacja
pl.scribd.com/doc/1801.../dominacja

#47: Re: Scenariusze Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pn list 03, 2013 06:59 PM
    ----
Na ś.p. Namicie pojawiła się kompilacja scenariuszy do Mordheim, zebranych przez Wielebnego Rafaela:
www.najmita.net/2013/1...#more-3276

#48: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Pn grud 15, 2013 01:12 PM
    ----
Bogata kolekcja łącznie 164 scenariuszy do Mordheim:

docs.google.com/folder...zlhM0tpYm8

Nie przeglądałem tego dokładnie, ale wygląda obiecująco (pomimo iż, znając życie, jest wśród tych scenariuszy trochę "badziewia" do odfiltrowania).

#49: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pt stycz 17, 2014 06:09 PM
    ----
Nice find Captain ;-)

#50: Scenariusze Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Cz stycz 23, 2014 11:16 PM
    ----
Ok, na ostatniej sesji w SDK padła idea (no dobra, nie idea ale luźna rozmowa z Natalią Smile ), że można byłoby dorzucić kilka scenariuszy do kampanii. Co wy na to?

#51: Scenariusze Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pt stycz 24, 2014 12:07 PM
    ----
Wiadomo że chyba wszyscy są za. Masz jakieś konkretne propozycje?

#52: Scenariusze Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pt stycz 24, 2014 12:56 PM
    ----
Nie mam, wszyscy (jak wiadomo Wink ) musimy to ustalić. Zastanwiam się tylko czy po prostu włączamy scenariusze (i jak - czy dodajemy coś do tabelki czy tylko jeżeli ktoś może wybierać) czy włączamy scenariusze i "BTBujemy" dodając jakieś dodatkowe CP za ewentualne zrealizowanie scenariuszowych zadań (tak jak mamy w cześci obecnych).

#53: Scenariusze Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pt stycz 24, 2014 01:09 PM
    ----
Ja bym dodał do tabelki, o ew CPkach można zadecydować jak już będziemy mieli jakieś propozycje.

#54: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Pt stycz 24, 2014 11:03 PM
    ----
Zdecydowanie czas rozszerzyć (i to na stałe) bazę scenariuszy!

Moje propozycje dodatkowych scenariuszy do BTB wraz ze źródłami:

Empire in Flames:

Na dzisiaj tyle; jutro uzupełnię listę o parę innych źródeł.

#55: Scenariusze Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Sb stycz 25, 2014 10:02 AM
    ----
Moje:
Town Cryer 6: Kidnapped!
Bardzo fajny scenariusz, w którym jedna warbanda (akurat Possessed - ale kogo to obchodzi) próbuje złożyć krwawą ofiarę a druga przeszkodzić. Wariacja na temat Lost Prince ale o wiele konkretniej napisana i ciekawa.
https://docs.google.com/file/d/0B18J5DU-6cP_X2JtMDNTcHExNWs/edit?pli=1

#56: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Sb stycz 25, 2014 01:05 PM
    ----
Telchar wrote:
Ja bym dodał do tabelki, o ew CPkach można zadecydować jak już będziemy mieli jakieś propozycje.

Może jakieś cp za ubicie demona z rozszezonego scenariiusz Horrors of the Underground, ktors to rozszezenie juz linkowalem?

#57: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Sb stycz 25, 2014 01:06 PM
    ----
Telchar wrote:
Ja bym dodał do tabelki, o ew CPkach można zadecydować jak już będziemy mieli jakieś propozycje.

Może jakieś cp za ubicie demona z rozszezonego scenariiusz Horrors of the Underground, ktors to rozszezenie juz linkowalem?

#58: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Śr lut 05, 2014 10:22 PM
    ----
Zachęcam do przejrzenia i skorzystania ze sporządzonej przeze mnie listy dodatkowych, alternatywnych scenariuszy do wykorzystania w Border Town Burning:

hakostwo.blogspot.com/...iuszy.html

#59: Scenariusze Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr lut 05, 2014 10:49 PM
    ----
Hm. Scenariusze z EiF może zostawić na następną kampanię? (o ile będzie to EiF).

#60: Scenariusze Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Śr lut 05, 2014 11:01 PM
    ----
EiF zawsze bylko dodatkiem do standardowego Mordheima (jak stołów miejskich brakło), więc można kilka wykorzystać.

#61: Scenariusze Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Sb lut 08, 2014 10:09 PM
    ----
No skoro tak to ok. Zresztą i tak jest dużo alternatyw. Można używać tych scenariuszy od następnego spotkania? Jeżeli tak to chciałbym zagrać w ten co zalinkowałem. Razz

#62: Re: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Sb lut 08, 2014 10:17 PM
    ----
Jeżeli dogadasz się z przeciwnikiem, to przeszkód nie widać Smile .

W sumie o to chodzi w tej mojej liście, by wiedzieć, gdzie czego szukać i zacząć wybierać coś innego niż podręcznikowe standardy, które do końca kampanii mogą się już nieco znudzić.

#63: Scenariusze Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Sb lut 08, 2014 10:29 PM
    ----
Acha, no dobra. Smile

#64: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Wt marca 18, 2014 10:01 AM
    ----
Wyszperane na forum T.Boringa: ARCHIWUM_FANATIC_MAGAZINE!



Forum IndexDodatki [Mordheim]
Page 1 of 1