Scenariusze

All Posts

1 2 3 4 5
>
Forum IndexDodatki [Mordheim]

#1: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Wt lut 28, 2012 09:32 AM
    ----
Temat do linkowania wyszperanych w sieci scenariuszy, dzielenia sie własnymi itp.itd.
Dla Świeżaków w Mordheim polecam zapoznanie sie z bazą scenariuszy na Mordheimerze

Na początek chciałbym zapoznać sie z Waszymi opiniami na temat niedawno spisanego prze zemnie scenariusza pt. "Stara Karczma"
=> debowatarcza.vot.pl/pl...ra-karczma
Pomysł był prosty: dużo funu, hth oraz KAAABUUUUM! Twisted Evil
Mam nadzieję, że niebawem scenariusz przejdzie beta testy w SDQ.
Klimatyczny PDFik złożył Hak Brawo , danke Herr Captain.
Wszelkie uwagi mile widziane.

#2: Scenariusze Author: mysli , Location: Rzeszów/Warszawa Post Posted: Wt lut 28, 2012 09:46 AM
    ----
He he, zajefajny scenariusz.

Jak tylko będzie trochę czasu - chętnie popróbuję.

#3: Scenariusze Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Wt lut 28, 2012 10:13 AM
    ----
A może by tak ktoś (moderator) dodawał te linki w jednym zbiorczym poście, z krótkim opisem, bo potem przekopywanie się przez kilometry stron jest męczące.

Stachu scenariusz hardkorowy, raczej na jedną z ostatnich gier w kampanii, nie do końca jasne są dla mnie.

#4: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Wt lut 28, 2012 10:47 AM
    ----
Dobry pomysł ze zbiorczym pierwszym postem. Moge pomóc w tej kwestii modowi, który dość rzadko ostatnio zagląda na forum. Odnośniki do scenariuszy okraszałbym komentarzami testerów i ew. sugestiami na usprawnienie rozgrywki.

Scenariusz "Stara Karczma" faktycznie bardziej pisałem pod kątem drugiej części kampanii niż pierwszej, żeby ew. zdobyczne fanty zdołały się jeszcze przydać.

Telchar wrote:
nie do końca jasne są dla mnie.
Question

chętnie odpowiem na Twoje i innych pytania ew. wspólnie naradzimy się nad sensownym rozwiązaniem. Smile

#5: Scenariusze Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Wt lut 28, 2012 12:11 PM
    ----
Spoko myslę że to dobry scenariusz na przyszły tydzień.

#6: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Wt lut 28, 2012 12:20 PM
    ----
Mam dwa działa na stanie, trzecie szykuje Hak - wiec powinno styknąć Wink

#7: Scenariusze Author: wielebny_Rafael Post Posted: Wt lut 28, 2012 04:39 PM
    ----
Chętnie zaadoptuje scenariusz do się panie Stanisławie.

wielebnyrafael.blogspot.com/

Na razie 99 w tym ze starych zasobów net.pl, trochę turniejowych, właściwie u Was pępek turniejowy więc wiadomo, że Wasze warsawskie. Jest jeszcze sporo na dysku ino nie mam czasu ni weny na dokończenie projektu. Ale uzupełnię prze to pytam o Starą Karczmę.

#8: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Wt lut 28, 2012 04:51 PM
    ----
Stachu, cieszę się, że wrzuciłeś tu ten scenariusz i rad jestem, że mogłem po swojemu pomóc z szeroko rozumianą oprawą graficzną Wink .

Pamiętajcie, że jest to jeszcze wersja beta - zapewne po tym, jak przetestujemy scenariusz za tydzień, będą jeszcze jakieś poprawki i nowa, uaktualniona wersja PDFa.

#9: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Śr lut 29, 2012 08:34 AM
    ----
Wielebny jak scenariusz tylko przejdzie beta testy i naniesiemy odpowiednie poprawki, z przyjemnością zobaczyłbym go w annałach Twojej biblioteczki Wink

#10: Re: Scenariusze Author: wielebny_Rafael Post Posted: Śr lut 29, 2012 09:57 AM
    ----
Dwalthrim wrote:
Wielebny jak scenariusz tylko przejdzie beta testy i naniesiemy odpowiednie poprawki, z przyjemnością zobaczyłbym go w annałach Twojej biblioteczki Wink

Cieszę się niezmiernie, że nie ma przeciwwskazań ku tak pasożytniczej mej działalności.

Dodam tylko, że jak stawialiśmy pierwsze kroki po Mordheim, w czasach w których jeszcze byłem małą dziewczynką, a scenariusze z rulebooka szybko przejadły się, trzeba było nieźle natrudzić się co by wyrwać z sieci scenariusz dla urozmaicenia rozgrywki (co prawda była wtedy jeszcze gildia z zasobami).

Zarzewiem powstania była chęć ułatwienia nowym graczom, by było jak najwięcej w jednym miejscu, by wyrwać z zamknięcia w podstępnych pdfa i odświeżyć scenariusze, które "budowały" scenę turniejową. Mało ludzi wiedziało jakimi zasobami np dysponowała Dębowa Tarcza, zasobami zawartymi w regulaminach .... widzę po liczniku wyświetleń jak popularne są one.

No i dodam, co dodaję zawsze ..... nie mam wiedzy dotyczącej wszystkich autorów, więc jeżeli droga/i koleżanko/kolego czytasz to, a w biblioteczce znajdziesz scenariusz swój - poinformuj. Nie chcę przywłaszczać sobie niczyjej własności intelektualnej ...... Choć, jeżeli ktoś zamieścił coś w sieci, to tak jakby dał zielone światełko ku dotarciu dla szerszego grona poszukiwaczy przygód w Mordheim.

#11: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Śr marca 07, 2012 09:44 AM
    ----
Scenariusz Stara Karczma należałoby stuningować w następujących miejscach:

- gracz sam może zdecydować ile z dostępnych kostek, chce użyć do oddania strzału z armaty.

- barykady i i inne osłony powyżej 1" dają całkowitą osłonę od wybuchu

- Pole rażenia wybuchu: zmniejszamy do 2,5", do 1,5'" od epicentrum hit z S 5 , dalej 4.

- krasnoludy posiadają dwie kusze - obstawa thana. Do tego nie muszą strzelać do najbliższego celu, żeby nie dochodziło do tego, ze gracz kierujący krasnoludami musi strzelać do własnych modeli

- Po śmierci Thana, krasnoludy strzelają tylko w losowym kierunku, gracze nie mogą sami obracać działa, tylko robią to przy użyciu scater dice'a

- Proponowałbym jeszcze dodać opcje z odłamkami muru gdy hit wypadnie na ścianie budynku. Rzut scaterem , w którą stronę lecą odłamki, na D6", w 3" od muru hit z S 3, dalej z S 2

Mam nadzieję, ze spamiętałem wszystko, jeśli o czymś zapomniałem lub coś jeszcze przychodzi Wam do głowy to śmiało piszcie.

#12: Scenariusze Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Śr marca 07, 2012 09:48 AM
    ----
My jeszcze graliśmy tak, że gracze na przemian sterowali krasnalami, bez losowania - tak wyszło sprawiedliwiej.

#13: Scenariusze Author: Kapitan_Hak Post Posted: Śr marca 07, 2012 09:52 AM
    ----
Stachu, większość najistotniejszych uwag chyba wymieniłeś; przysiądę jeszcze dzisiaj nad scenariuszem i dodam jeszcze ewentualnie jakieś sugestie od siebie, a następnie - gdy zbierzemy już wszyscy nasze uwagi na forum - wprowadzę poprawki do wersji PDFowej.

#14: Re: Scenariusze Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Śr marca 07, 2012 10:26 AM
    ----
Skavenblight wrote:
My jeszcze graliśmy tak, że gracze na przemian sterowali krasnalami, bez losowania - tak wyszło sprawiedliwiej.

Proponuję dodać zapis, żę jest to kwestia do uzgodnienia pomiędzy graczami, czy obsługują krasnoludy na zmianę czy też losowo.

- jeszcze krytyki z działa jak z broni strzeleckiej/prochowej

#15: Re: Scenariusze Author: nahar , Location: Targówek Post Posted: Śr marca 07, 2012 06:10 PM
    ----
Z tym murem to przesada. Działo jest za słabe żeby zniszczyć tak porządną zabudowę jak jest w Mordheim (sigmarożelazocegła).

Trafienie z działa:
Template o średnicy 5"
Template o średnicy 3" S5 reszta koła S4 (może dać 2"?).

Sterowanie rzut k6, ale gracz który nie kierował w poprzedniej rundzie ma +1 (kumulatywne).



Forum IndexDodatki [Mordheim]

1 2 3 4 5
>
Page 1 of 5