Uściślenia

All Posts
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 50 51 52
>
Forum IndexUściślenie zasad [Mordheim]

#151: Uściślenia Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Pn May 26, 2014 07:52 PM
    ----
Wilkołak to pół człowiek pół wilk - jeżeli toto chodzi na dwóch nogach i ma ręce, to powinno się wspinać jak człowiek. Ale to moje zdanie "na wyczucie" - niech wypowiedzą się Uczeni w Zasadach Wink

#152: Uściślenia Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Wt May 27, 2014 12:21 AM
    ----
Banewolf to raczej nie wilkołak, wg. rysunków i z opisu to po prostu chaos hound.

I kolejne pytanko:
Pit fighter ( hired sword ) jest uzbrojony w morning star + spiked gauntlet ( count as buckler + simple weapon ). Ale morning stara nie można łączyć z niczym oprócz tarczy. Czyli na początku walki ma wybierać z czego korzystać, czy dla niego jest wyjątek? Razz

#153: Uściślenia Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Wt May 27, 2014 06:55 AM
    ----
Jest wyjątek.

#154: Uściślenia Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Wt May 27, 2014 08:38 AM
    ----
Banewolf miał swoją figurkę, to dosyć duży bydlak:
www.warseer.com/forums...1255574308
poza tym ma zasadę large beast (large target?), 3W i T5.
Testujesz na Ld figurki, która została ugryziona.
Last edited by catachanfrog on Wt May 27, 2014 08:48 AM; edited 1 times in total

#155: Uściślenia Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Wt May 27, 2014 08:47 AM
    ----
To co wrzuciłeś to Thing in the Woods, nie wiem czy to to samo... Ale od niego można się zarazić.

#156: Uściślenia Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Wt May 27, 2014 08:50 AM
    ----
To to samo. W EiF w hired swordach jest duży tytuł "thing in the woods" a w tabelce profilowej balewolf.

#157: Re: Uściślenia Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Wt May 27, 2014 09:09 AM
    ----
Telchar wrote:
To co wrzuciłeś to Thing in the Woods, nie wiem czy to to samo... Ale od niego można się zarazić.
Zasady które wrzucałem są z EiF do scenariusza The Thing in the woods, który korzysta z tych banewolfów.
A jak ze wspinaniem się czegoś takiego? Czy może nawet mniej samego potworka, co bohatera który się w coś takiego zmienia.

#158: Uściślenia Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Wt May 27, 2014 09:41 AM
    ----
A po co miałby się wspinać? Zresztą go nie kontrolujesz, to jest NPC.

#159: Re: Uściślenia Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Wt May 27, 2014 09:48 AM
    ----
catachanfrog wrote:
A po co miałby się wspinać? Zresztą go nie kontrolujesz, to jest NPC.
bo:
Quote::
Balewolf will always charge the nearest model, friend or foe, if it can, otherwise it will move at maximum speed towards them.
To co? Liczą się tylko najbliższe modele na tym samym poziomie co on?

#160: Uściślenia Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Wt May 27, 2014 12:06 PM
    ----
Dokładnie leci w kierunku najbliższego którego jest w stanie zaszarżować.

#161: Re: Uściślenia Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Śr May 28, 2014 03:30 AM
    ----
duszy wrote:


I kolejne pytanko:
Pit fighter ( hired sword ) jest uzbrojony w morning star + spiked gauntlet ( count as buckler + simple weapon ). Ale morning stara nie można łączyć z niczym oprócz tarczy. Czyli na początku walki ma wybierać z czego korzystać, czy dla niego jest wyjątek? Razz

Pit Fighfer walczy jednocześnie obiema brońmi

#162: Uściślenia Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn czerw 02, 2014 08:57 AM
    ----
Kiedy przesuwamy modele szarżujace? Po deklaracji modelu, czy po wszystkich deklaracjach? I kiedy rozpatrywane są przechwytywania? Ostatnio mieliśmy taką sytuację: Orris szarżuje dwoma modelami jeden mój, ale przechwytuje szarże pierwszego, blokując w ten sposób drogę drugiego. Czy może teraz zmienić deklarację dla drugiego modelu czy liczy się jako spalona szarża?

#163: Uściślenia Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn czerw 02, 2014 09:50 AM
    ----
duszy wrote:
Kiedy przesuwamy modele szarżujace? Po deklaracji modelu, czy po wszystkich deklaracjach? I kiedy rozpatrywane są przechwytywania? Ostatnio mieliśmy taką sytuację: Orris szarżuje dwoma modelami jeden mój, ale przechwytuje szarże pierwszego, blokując w ten sposób drogę drugiego. Czy może teraz zmienić deklarację dla drugiego modelu czy liczy się jako spalona szarża?

Najpierw deklarujesz wszystkie szarże, potem przesuwasz. Szarża spalona.

#164: Uściślenia Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn czerw 02, 2014 10:44 AM
    ----
Ok, a deklaracja przechwytywania? W momencie deklaracji szarży czy już przy ruchu? Bo w sumie o to chodzi - jeśli przechwycenie następuje już przy deklaracji szarż, to drugi model i tak nie miał drogi do pierwotnego celu i musiałby deklarować ewentualną szarżę na coś innego ( tak też zrobiliśmy o ile pamiętam ).

#165: Uściślenia Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn czerw 02, 2014 10:59 AM
    ----
Jeżeli go widzi i ma zasięg )i miejsce by się wcisnąć) to szarża nie jest spalona. Nie ma drugich szarż.



Forum IndexUściślenie zasad [Mordheim]
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 50 51 52
>
Page 11 of 52