Azylium  
_TOGGLE   Zarejestruj się
_TOGGLE ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Uściślenie zasad [Mordheim] › Uściślenia
     
Menu główne
 

Polecamy

































 

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
 

Uściślenia
Dyskusje nad uściśleniami zasad rozgrywki w przypadku niejasności w ich interpretacji.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 29 30 31 ... 50 51 52
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 04:16 AM, nahar - Sb lut 07, 2015 05:05 PM, hexenjager - Pn lut 22, 2016 08:04 PM
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 12:09 PM
Reply with quote

Jeżeli chodzi o KD, to tak (bo w zasadach jest napisane, że "all attacks vs KD models hit automatically - jest hit, jest luckycharm). Jeżeli chodzi o stunned to nie, bo model będący stunned jest ściągany z automatu w btb.

Studiujesz zasady na kibelku jak niektórzy? Masz problemy z żołądkiem, czy po prostu dobre miejsce do czytania rulebooka? Wink


Ok moje pytanie. Szarżuję 2 modele. Jeden jest stunned drugi normalny. Robię normalnemu KD/stunned/OoA - czy potem mogę ściągnąć tego stunned?

konfuzja

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 12:24 PM
Reply with quote

catachanfrog wrote:
Studiujesz zasady na kibelku jak niektórzy? Masz problemy z żołądkiem, czy po prostu dobre miejsce do czytania rulebooka? Wink
Nasłuchałem się The bill'a za młodu Razz

Quote::

Ok moje pytanie. Szarżuję 2 modele. Jeden jest stunned drugi normalny. Robię normalnemu KD/stunned/OoA - czy potem mogę ściągnąć tego stunned?
Imo nie, bo ataki są w tym samym momencie, a nie możesz atakować modelu stunned jeśli walczysz ze stojącym.
A w ramach odmiany - czy mutacja spines może dobijać? W powyższej sytuacji - szarżujesz mutantem na te dwa modele, na początku fazy cc spines automatycznie wypłacają obu hita, omijając tą zasadę, że nie można atakować modelu stunned walcząc z modelem stojącym.

A żeby jeszcze bardziej zakręcić - czy spines modelu stunned działają? Tzn szarżując model z tą mutacją, który jest stunned dostajesz auto hita?
To rodzi potencjalnie zabawną sytuację:
Mutant z blackblood szarżuje ogłuszonego mutanta ze spines. Zabija się o jego kolce, po czym jego krew dobija ogłuszonego? Very Happy

A po przemyśleniu - tak samo, czy blackblood może dobijać?

Ponieważ i spines i blackblood to są "hits" a nie "attacks" to powiedziałbym, że jednak nie, bo:
Quote::
(stunned) model is automatically taken out of action if an enemy can attack him in hand-to-hand combat.
co psuje taką fajną sytuację Sad


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 12:47 PM
Reply with quote

Tak, ale w zasadach nie jest napisane że muszę przeznaczyć atak by zdjąć kogoś OoA
Quote::
A
stunned model is automatically taken out of action if
an enemy can attack him in hand-to-hand combat.
Quote::

If your model is engaged in close combat with an
enemy who is still standing, he cannot attack any
other models that are stunned or knocked down,
since in reality they will not pose an immediate threat
to him and their companions will try to protect them.
Czyli generalnie jak stojący wcześniej jest sprowadzony do poziomu KD/stunned/OoA to tamtego stunned mogę zdjąć bez problemu.
Ma to sens?

Z tymi spines to nie wiem - podręcznik chyba wskazuje, że tak zdrowy rozsądek mówi, że skoro przy stunned nie działają żadne skille, itemy, zasady to nie.

konfuzja

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 01:07 PM
Reply with quote

Nie możesz zaatakować póki jest stojący obok. Wszystkie ataki w tym samym momencie, więc muszą wszystkie pójść w stojącego. Nie masz już ataków = nie możesz zaatakować i dobić.
Rozwiązaniem byłby atak w innej inicjatywie wynikający z czegoś ( spines i knock down/stunned na stojącym ).


Swoją droga - co do jakiegoś wcześniejszego pytania:
Mutant z extra arm, broń 2h w normalnych rękach, broń 1h w extra armie. Ile ma ataków? ( zakładając 1A w profilu). Jeśli dodatkowy atak z extra arm traktować na zasadzie two-weapons fighting to ma tylko jeden atak, bo dodatkowy dostaje się za dwie bronie jednoręczne.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 01:31 PM
Reply with quote

Ale wcześniej napisałem, że by zdjąć kogoś stunned nie potrzebujesz ataków - sam fakt bycia w btb sprawia, że go ściągasz. A jeżeli nawet wszystkimi atakami zrobię KD/stunned/OoA stojącemu obok (czyli nie jest już stojący) i nie potrzebuję ataków by ściągnąć kogoś stunned (ie nie potrzebuję wcześniej deklarować ataków w stunned bo nie są potrzebne) to...?

Jeden atak z arma i jeden z 2h.

Konfuzja

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 01:43 PM
Reply with quote

catachanfrog wrote:
Ale wcześniej napisałem, że by zdjąć kogoś stunned nie potrzebujesz ataków - sam fakt bycia w btb sprawia, że go ściągasz.
Jak nie? Musisz "móc zaatakować" w walce wręcz, do tego potrzebujesz co najmniej jednego ataku. Jeśli wystarczy być w btb, to model knocked down może dobijać model stunned?

Quote::
Jeden atak z arma i jeden z 2h.
czyli atak z arma przysługuje tylko za to, że masz w nim broń? Czyli mutant z pałką i tarczą w normalnych ramionach i np. daggerem w extra arm ma 3 ataki:
1 z profilu
+1 bo broń w extra arm
+1 bo dwie bronie jednoręczne
Ale się czepiam Razz


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 01:59 PM
Reply with quote

duszy wrote:
catachanfrog wrote:
Ale wcześniej napisałem, że by zdjąć kogoś stunned nie potrzebujesz ataków - sam fakt bycia w btb sprawia, że go ściągasz.
Jak nie? Musisz "móc zaatakować" w walce wręcz, do tego potrzebujesz co najmniej jednego ataku. Jeśli wystarczy być w btb, to model knocked down może dobijać model stunned?
KD - "may not fight in hand to hand combat". Więc nie.
Quote::
If your model is engaged in close combat with an
enemy who is still standing, he cannot attack any
other models that are stunned or knocked down,
since in reality they will not pose an immediate threat
to him and their companions will try to protect them.
Właśnie o to chodzi - gdyby w zasadach było napisane: "If your model is engaged in close combat with an enemy who is still standinng at the start of close combat phase..." wtedy tak - wtedy nie mogę zdjąć stunned. Ale gdy tamten już leży a do zdejmowania stunned nie potrzebuję ataków... (mam nadzieję, że nie krążymy w kółko. To byłaby niezła konfuzja.)
W tym wypadku mogę go zaatakować - żaden z modeli przeciwnika "nie stoi". I jeszcze raz - nie potrzebuję ataków by to zrobić.

duszy wrote:
Quote::
Jeden atak z arma i jeden z 2h.
czyli atak z arma przysługuje tylko za to, że masz w nim broń? Czyli mutant z pałką i tarczą w normalnych ramionach i np. daggerem w extra arm ma 3 ataki:
1 z profilu
+1 bo broń w extra arm
+1 bo dwie bronie jednoręczne
Ale się czepiam Razz
Dlaczego liczysz za 2 bronie jednoręczne 2 razy Mysli ?
za dual wield masz +1A. czyli 2A. No i tarcza.
poza tym
Quote::
If he is armed with two different
weapons (sword and dagger, for example), he will
make a single attack with whichever weapon he
chooses, and all others with the remaining weapon.
Roll to hit and wound for each weapon separately.


Last edited by catachanfrog on Śr list 12, 2014 02:10 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 02:07 PM
Reply with quote

Ciężki temat z tym dobijaniem.

Pytanie naprowadzające (na które nie znam odpowiedzi - proszę o nią):

Czy za wszystkie ataki powinno się rzucać jednoczesnie kostkami z wcześniejszą deklaracją, który atak w którego przeciwnika jest wymierzony?

Czy można ataki rozdzielać w taki sposób, ze rzucam jedną kostką mówiąc, w kogo jest atak. Jak się uda tego przeciwnika zrobić KD, Stunned lub OOA, to kolejne ataki znów po jednym kierować w kolejnych stojących (lub leżących...) przeciwników?

Zasady coś o tym mówią?

Bo jeżeli nie, jestem za podejściem - jeżeli nie zabronione, to jest dozwolone.

A jeżeli byłoby dozwolone, można szarżując 2 przeciwników, w tym jednego już stunned a drugiego stojącego pierwszym atakiem wyOOAutować/stunować/zkockdownować stojącego a drugim atakiem automatycznie dobić tego co był stunned.

PS. bo raczej potrzebny jest atak" do dobicia - tu skłąniam się w stronę interpretacji Duszego

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 02:10 PM
Reply with quote

catachanfrog wrote:
(mam nadzieję, że nie krążymy w kółko. To byłaby niezła konfuzja.)
W tym wypadku mogę go zaatakować - żaden z modeli przeciwnika "nie stoi". I jeszcze raz - nie potrzebuję ataków by to zrobić.
Krążymy:
Quote::
A stunned model is automatically taken out of action if an enemy can attack him in hand-to-hand combat.
Żeby móc kogoś zaatakować musisz mieć atak. Model z 2A walczący z 3 przeciwnikami nie może zaatakować wszystkich 3. Inaczej jak model z 0A może zaatakować cokolwiek?

Quote::

Pytanie naprowadzające (na które nie znam odpowiedzi - proszę o nią):

Czy za wszystkie ataki powinno się rzucać jednoczesnie kostkami z wcześniejszą deklaracją, który atak w którego przeciwnika jest wymierzony?

Czy można ataki rozdzielać w taki sposób, ze rzucam jedną kostką mówiąc, w kogo jest atak. Jak się uda tego przeciwnika zrobić KD, Stunned lub OOA, to kolejne ataki znów po jednym kierować w kolejnych stojących (lub leżących...) przeciwnikó?

Zasady coś o tym mówią?

Quote::
If a warrior is touching more than one enemy, he can
choose which to attack. If he has more than 1 Attack, he can divide them in any way the player wishes, so long as he makes this clear before rolling to hit.
i:
Quote::
If your model is engaged in close combat with an enemy who is still standing, he cannot attack any other models that are stunned or knocked down





Quote::

duszy wrote:
Quote::
Jeden atak z arma i jeden z 2h.
czyli atak z arma przysługuje tylko za to, że masz w nim broń? Czyli mutant z pałką i tarczą w normalnych ramionach i np. daggerem w extra arm ma 3 ataki:
1 z profilu
+1 bo broń w extra arm
+1 bo dwie bronie jednoręczne
Ale się czepiam Razz
Dlaczego liczysz za 2 bronie jednoręczne 2 razy Mysli ?
za dual wield masz +1A. czyli 2A. No i tarcza.
nie liczę. Liczę 1 z profilu, 1 za dual wielda, 1 z:
Quote::
The mutant may use any single-handed weapon in the extra arm, giving him +1 attack when fighting in hand-to-hand combat.
skoro to jest równoznaczne z dual wieldem ( nigdzie tak nie jest napisane ), to nie w przypadku 2h i 1h nie przysługuje mu dodatkowy atak z extra arma, bo dual wield może być tylko dwoma brońmi jednoręcznymi Razz


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 02:14 PM
Reply with quote

NIE POTRZEBUJESZ ATAKÓW BY DOBIJAĆ STUNNED. Wink

W zasadach nie jest napisane, że na dobicie stunned muszę przeznaczać jakiekolwiek ataki. Czyli mając 1A mogę nawet zaszarżować 3 modele stunned i je wszytkie zdjąć. I przede wszytkim: to nie jest normalne atakowanie. Tylko w knock downie masz napisane, że używasz ataków.

Co do pytania - właśnie miałem przeedytować posta. Podłączam się do pytania.

konfuzja


Last edited by catachanfrog on Śr list 12, 2014 02:20 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 02:17 PM
Reply with quote

Dzięki Duszy.

A zatem jeżeli:

Quote::
If a warrior is touching more than one enemy, he can
choose which to attack. If he has more than 1 Attack, he can divide them in any way the player wishes, so long as he makes this clear before rolling to hit.

to:

Wojownik może zaszarżować dwóch przeciwników, gdzie jeden jest stojący a drugi stunned i stojącego "wyjąć' ze stołu (ooa) lub powalić (stun, nie knock down) pierwszym atakiem, a tego co był wcześniej stunned zdjąc automatycznie drugim atakiem, rozdzielając ataki jak pisałem - rzucając po kolei za każdy osobno z dekalracją, w kogo idzie, z pierwszeństwem bardziej "threatening" przeciwnika.

Bo gdyby tego stojącego udało się tylko znock-downować, to chyba zgodnie z zasadami nadal stanowi on "more immediate threat" czy jakoś tak i trzeba się na nim skupić całkowicie.

catachanfrog wrote:
W zasadach nie jest napisane, że na dobicie stunned muszę przeznaczać jakiekolwiek ataki. [...]
konfuzja

wydaje mi się, że tu Duszy ma racje - jest napisane:

"A stunned model is automatically taken out of action if an enemy can attack him in hand-to-hand combat."

Nie sądzisz, że warunkiem koniecznym dla "can attack" jest posiadanie przynajmniej jednego ataku który możesz wymierzyć ogłuszonemu?

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 02:22 PM
Reply with quote

Zobacz drugi cytat. Nie możesz przeznaczyć ataku na stunned, póki walczysz ze stojącym, a przeznaczasz je przed rzucaniem, więc zanim zdołasz zknockdownować.

Kuba - sorry, ale na serio już nie wiem jak to napisać, skoro wg Ciebie nie potrzeba ataków żeby móc kogoś zaatakować Razz Vide - model który oblał stupidity może dobijać? Przecież też nie może atakować.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 02:39 PM
Reply with quote

Ok. Na razie nie gram jeszcze wiec przystopuję z argumentacją. ALE TEN TEMAT POWRÓCI (bo mnie nie przekonuje)!!! Twisted Evil
Quote::

Zobacz drugi cytat. Nie możesz przeznaczyć ataku na stunned, póki walczysz ze stojącym, a przeznaczasz je przed rzucaniem, więc zanim zdołasz zknockdownować.
Niektóre rzeczy omijają to coś. Przykładowo:
crossbow pistol
Quote::
this shot is always resolved first, before any blows are struck
steel whip
(który ma specjalny +1 atak 'strike first' vs szarżujący)

wszystko co wali w różnych initative stepach (np mutant z 'lightning reflexes' extra armem z mieczem i 2h weaponem. (hehe Wink )
Dlaczego - bo najpierw zaszarżowany ma strike first (o ile ma wyższą I) i atakuje mieczem - potem jest atakujący a potem dwuręczniak mutanta. Nie możesz zadeklarować że atakujesz dwuręczniakiem na początku bo:
a) nie jest twoja kolejka
b) nie wiesz czy po atakach przeciwnika mutant nie będzie rzucał na injuries

konfuzja


Last edited by catachanfrog on Śr list 12, 2014 02:45 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 02:44 PM
Reply with quote

Wyobraziłem sobie kwadrat o wielkości 3x3 małe podstawki.
Stoi tam 8 figurek, w środku nie ma żadnej.
Nagle jakiś czar czy inne zdarzenie robi wszystkie 8 figurek stunned.
I jeszcze bardziej nagle Razz jakiś zawodnik zeskakuje z pięterka w sam środek między te 8 figurek. Mimo tylko 2 ataków w rozpisce dobija wszystkie 8 modeli stunned?

I pytanie dodatkowe - czy modele stykające się rogiem podstawki są traktowane jako base-to-base contact?

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr list 12, 2014 02:47 PM
Reply with quote

TAK, DOBIJA!!! AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Wink
Gdyby do dobijania stunned były potrzebne ataki byłoby to napisane tak samo jak w dobijaniu KD!!!

A tam zeskakuje - warrior priest z soulfire vs 8 przeciwników, wszystkich rani i wszyscy wyrzucają stunned Razz

A: jeszcze odpowiedź na pytanie Myszora: nie, sądzę że potrzebne jest posiadanie ataku W OGÓLE. Do tego nie bycie stunned.
KONFUZJA!!!

Tak stykają się.


Last edited by catachanfrog on Śr list 12, 2014 02:55 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 29 30 31 ... 50 51 52
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 121
_BBOT: 1
Razem: 122
Kto gdzie jest:
 Goście:
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Artykuły
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Artykuły
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Majestic-12 > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!
 

Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 165
Komentarzy: 0
 

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy

FiSubBrownsh phpbb2 style by Lorkan Themes • Original FiSubBrownsh Shadow by Daz • DragonflyCMS version by Phoenix Resourcez