Uściślenia

All Posts
<
1 2 3 ... 30 31 32 ... 50 51 52
>
Forum IndexUściślenie zasad [Mordheim]

#451: Uściślenia Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Śr list 12, 2014 03:51 PM
    ----
Quote::
Note that a model with multiple attacks may not stun/knock down and then automatically take a warrior out of action during the same hand-to-hand combat phase. The only way you can achieve this is to have more than one of your models attacking the
same enemy. So, if the enemy is stunned/knocked down by the first warrior, he can be hit and put out of action by the next warrior to attack.
proszę bardzo. Jest napisane.

#452: Uściślenia Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr list 12, 2014 03:52 PM
    ----
A to a propos...?
Bo to jest odnośnie atakowania tej samej figurki wieloma atakami a nie kilku. Smile

konfuzja
Last edited by catachanfrog on Śr list 12, 2014 03:57 PM; edited 1 times in total

#453: Uściślenia Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Śr list 12, 2014 03:56 PM
    ----
Tego, że nie potrzeba atakować żeby móc dobijać. Bo już na serio, nie wiem czy trollujesz czy co.
Żeby dobić trzeba móc zaatakować, co jak byk stoi w zasadach. Można zaatakować nie mając ataków? Pokaż mi proszę w podręczniku jak Razz

#454: Uściślenia Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Śr list 12, 2014 04:00 PM
    ----
catachanfrog wrote:
TAK, DOBIJA!!! AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Wink
[...]

Odpowiem cytatem.
"Masakra. Bez kitu. Nie wierzę." Razz

Ale jaja swoją drogą. Dyskutujemy o podstawowych zasadach Smile

#455: Uściślenia Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr list 12, 2014 04:07 PM
    ----
Mówiłem, że kończę już z tym tematem - po co znowu zaczynasz?
Ale jeżeli już: pokaż mi gdzie w zasadach stunned jest napisane, że muszę przeznaczyć atak? nigdzie. Tak jest tylko przy knock downie.
Tym bardziej, że opierasz się na interpretacji: "can attack". Dla Ciebie to jest przeznaczyć atak. Dla mnie to jest bycie w btb,możliwość walki w walce wręcz (nie 0 ataków lub WS 0) i nie bycie KD/stunned. Już pomijając, że "intencja" czyli "może atakować" nie oznacza, że "przeznacza atak"
I to co pogrubiłeś: w takim razie możemy darować sobie knock down skoro he can be hit and put out of action by the next warrior to attack - czyli w wypadku KD nie musze rzucać na zranienie? Wink

Myszor wrote:

Ale jaja swoją drogą. Dyskutujemy o podstawowych zasadach Smile
hehee
konfuzja

#456: Uściślenia Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Śr list 12, 2014 04:15 PM
    ----
Mogę grać z każdym z was wg interpretacji przez każdego z was uznawanej, pod warunkiem, że interpretacja będzie ta sama dla obu stron Razz Niniejszym milknę w tej iście talmudycznej kwestii.

#457: Re: Uściślenia Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Śr list 12, 2014 04:18 PM
    ----
catachanfrog wrote:
Dla Ciebie to jest przeznaczyć atak. Dla mnie to jest bycie w btb,możliwość walki w walce wręcz (nie 0 ataków lub WS 0) i nie bycie KD/stunned
zużyłeś wszystkie ataki, masz ich 0 Razz

Swoją drogą M.T. się obraził i już nie odpowiada? Very Happy

Quote::
Mogę grać z każdym z was wg interpretacji przez każdego z was uznawanej, pod warunkiem, że interpretacja będzie ta sama dla obu stron
niech każdy sobie przygotuje zbiór własnych interpretacji spornych kwestii i przed bitwą będziemy się wymieniać dla porównania Razz

#458: Re: Uściślenia Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Śr list 12, 2014 04:21 PM
    ----
duszy wrote:
[...]
niech każdy sobie przygotuje zbiór własnych interpretacji spornych kwestii i przed bitwą będziemy się wymieniać dla porównania Razz

Znacznie lepszym sposobem jest dialog w trakcie bitwy:
"- Dobijam ich wszystkich.
- Jak to, nie masz juz ataków.
- Acha, ok. No to nie dobijam."

Lub taki:
"- Dobijam ich wszystkich.
- Cholera, ok."

Wink

#459: Uściślenia Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr list 12, 2014 04:25 PM
    ----
HAHAH. Brawo
ok. Wink
Myszor wrote:
Niniejszym milknę w tej iście talmudycznej kwestii.
Aj waj!
Zamiast tego proponuję przenieść się do wątku HRowego i zacząć to F&Q, erratę i to co zmienić.

konfuzja
Last edited by catachanfrog on Śr list 12, 2014 04:27 PM; edited 1 times in total

#460: Re: Uściślenia Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Śr list 12, 2014 04:27 PM
    ----
Myszor wrote:
duszy wrote:
[...]
niech każdy sobie przygotuje zbiór własnych interpretacji spornych kwestii i przed bitwą będziemy się wymieniać dla porównania Razz

Znacznie lepszym sposobem jest dialog w trakcie bitwy:
"- Dobijam ich wszystkich.
- Jak to, nie masz juz ataków.
- Acha, ok. No to nie dobijam."

Lub taki:
"- Dobijam ich wszystkich.
- Cholera, ok."

Wink

Ee nie lepiej:
" - Ok zaakceptuję Twoje zasady dobijania, jeśli Ty przyjmiesz moje liczenia ataków?
- No nie, to za mało, dorzuć jeszcze moją interpretację immune to psychology
- Ale za to, to ja chciałem..."
Razz

#461: Re: Uściślenia Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Śr list 12, 2014 05:03 PM
    ----
duszy wrote:

Swoją drogą M.T. się obraził i już nie odpowiada? Very Happy

M.T. nie nadąża z czytaniem tego co piszecie. Razz
Najpierw lucky charm, potem atakowanie knocked/stunned, potem znowu possessed z clawem... chyba muszę tu jakiś porządek zrobić.

#462: Uściślenia Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Śr list 12, 2014 07:01 PM
    ----
Jeśli dwa modele są walce z jednym to puki jeden stoi drugiego zdjąć nie można - tak?
Dobić można jednym modelem (tylko?) zdejmując na 5-6 - tak?
a jeśli zgodzimy się, że w jednej turze model nie może automatycznie powalić i zdjąć przeciwnika moje pytanie brzmi ,że czy może to zrobić nie automatycznie- normalnie rzucając na trafienie i zranienie? Według mnie nie może bo jedynym sposobem jest zaatakowanie innym modelem.

#463: Uściślenia Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Śr list 12, 2014 07:22 PM
    ----
Nie bardzo rozumiem pytanie, ale postaram się odpowiedzieć Smile

1) Zły wampir nie może "zdjąć automatycznie" dobrego skavena który jest ogłuszony, jeżeli jednocześnie musi walczyć z drugim dobrym skavenem Razz

2) Dobijanie polega na:

a) automatycznym zdjęciu modelu który jest stunned (z wyłączeniem sytuacji opisanej wyżej, kiedy ogłuszonego "broni" jego stojący(!) towarzysz)

LUB

b) skutecznym zranieniu modelu, który jest knocked down - trafienie jest automatyczne, ale trzeba zranić - nie na 5,6 ale zgodnie z tabelą ranienia -> S(Siła) vs T(Odporność) i rzut D6

zaznaczam tu, że nie stosuje się to do strzelania!
"nie ma dobijania ze strzelania" to takie hasło do zapamiętania Smile
strzelając do leżącego trzeba tak samo trafić i zranić jakby się strzelało do stojącego
i nie ma żadnych bonusów za to, że leży i się nie rusza lub rusza się mało Wink

3) Od "dobijania" opisanego wyżej trzeba odróżnic sytuację normalnej walki. Nie można "automatycznie", w tej samej fazie walki, drugim atakiem tego samego fightera, "zdjąć" modelu, który po pierwszym jego (tego fightera) ciosie jest stunned (sorry za interpunkcję, jest celowa choć pewnie niepoprawna). Może to zrobić w tej samej fazie walki tylko inny fighter walczący z tym samym modelem i atakujący później.

#464: Uściślenia Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Śr list 12, 2014 07:42 PM
    ----
Tak, zły skaven nie może atakować (rozdzielić ataków) wampira który jest knocked down dokąd walczący z tym samym skavenem zombiak trzyma się na nogach.
Czyli wszystko dobrze rozumiałem, ale się pogubiłem w tej polemice.

#465: Uściślenia Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Wt list 18, 2014 02:44 AM
    ----
catachanfrog wrote:
W annualu/erracie jest tylko napisane, że do listy orków dochodzi pała za 3gc.
[...]
konfuzja

Gdzie to znajdę na piśmie? Smile

I, na Gorkę i Morkę, czy orki naprawdę nie mogą używać heavy armour?
Widział ktoś warbossa bez przyzwoitego pancerza z kolcami? Razz
Proszę, powiedzcie że to pomyłka(!) i że w jakiejś erracie obok dali im jednak h.a. ...

I dlaczego nie przewidziano skilla "armour expert"...? Sad



Forum IndexUściślenie zasad [Mordheim]
<
1 2 3 ... 30 31 32 ... 50 51 52
>
Page 31 of 52