Uściślenia

All Posts
<
1 2 3 ... 50 51 52
>
Forum IndexUściślenie zasad [Mordheim]

#751: Uściślenia Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pt sierp 21, 2015 09:36 AM
    ----
Moim zdaniem nie może.jeżeli jest za duży by się zmieścić przez drzwi.inaczej ten cały teren nie ma sensu Smile

#752: Uściślenia Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pt sierp 21, 2015 12:29 PM
    ----
Zgadzam się Smile

#753: Uściślenia Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Pt wrz 11, 2015 09:52 PM
    ----
Wiem, że było, ale nie mogę znaleźć.

Mutacja Great Claw u Possessedów.

?

a) daje dodatkowy atak Possessedowi, czyli świeży opętany z ta mutacją ma łącznie 3 ataki, w tym 1 z +1 do S?

tę opcję zdaje się popierać sformułowanie będące wyraźnie częścią zasad sensu stricte:

"gains an extra attack with a +1 Strength bonus".

CZY RACZEJ

b) nie daje dodatkowego ataku, a jedynie bonus +1 do S w jednym z dwóch startowych ataków?

tę opcję mozna "logicznie" wysnuć z fluffowego zdania wstępnego: "one of the mutant's arms ends in a great, crab-like claw"...

?

jeżeli b, to za 50 gc kompletnie się nie opłaca, jeżeli a, to opłaca się jak najbardziej




ja byłbym za interpretacją również (a) dlatego, że:

- zwykły, standardowy ludek z jedną bronią ma 1 atak

zwykły ludek kiedy używa dodatkowej broni w drugiej ręce zyskuje ekstra atak

- possessed to niezwykły ludek i dlatego ma startowo 2 ataki mimo, ze nie używa broni

- great claw jest jakby wyjątkiem od reguły, że possessed nie może używać broni - jest to jednak jakby broń, która mu wyrosła na końcu ręki, zatem powinna dawać ekstra atak podobnie jak dodatkowa broń u zwykłego ludka

za która interpretacją jesteście?

#754: Uściślenia Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Cz wrz 17, 2015 05:11 AM
    ----
Opcja A

#755: Re: Uściślenia Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Cz wrz 17, 2015 08:59 AM
    ----
M.T. wrote:
Opcja A

Ok, dzięki Michał.

#756: Uściślenia Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Cz paźdź 01, 2015 05:29 PM
    ----
Pytanie: wiadomo, że "you may never reroll a reroll" ale czy skill Treasure Hunter na 2 bohaterach pozwala zmodyfikować kostkę eksploracji o +2/-2 ???

#757: Uściślenia Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Cz paźdź 01, 2015 07:20 PM
    ----
Według mnie tak.

#758: Re: Uściślenia Author: hexenjager , Location: Warszawa Post Posted: Pn lut 22, 2016 06:06 PM
    ----
Taka sytuacja:

Mutant z black blood wlaczy z przeciwnikiem. Atakuje jako pierwszy, nie zadaje zadnych obrazeń. Przeciwnik ma 3 ataki, deklaruje wszystkie 3 w mutanta. Trafia kazdym z nich. I teraz pytanie - czy po zadaniu 1-szej rany sprawdzamy efekt black blood? Jesli tak i przeciwnik zostaje wyeliminowany w wyniku dzialnai tej mutacji to nie rozpatrujemy juz efektu pozostałych 2 ran?
Czy za tak wyeliminowanego przeciwnika mutanad dostaje PD?

I jeszcze jedno pytanie odnosnie bohatera sprzedanego na arene w wyniku rzutu na tabele po walce. Zdaje mi sie, ze gdzies to czytalem ale nie mam pewnosci. Czy jesli taki bohater przegrywa walke z gadiatorem to sprawdza sie w jakis sposob czy przezyl?

#759: Uściślenia Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pn lut 22, 2016 08:00 PM
    ----
1. Tak, sprawdzamy efekt Black Blood - w tym wypadku 3 razy. Ale przeciwnik już trafił i zranił 3 razy, więc nawet jeśli zginie, to mutant i tak dostaje 3 rany. Mutant dostaje PD, jeżeli przeciwnik zostanie wyeliminowany dzięki Black Blood.
2. Rzuca się ponownie na tabelę Serious Injuries. Niezależnie od wyniku bohater traci broń i zbroję, którą posiada.

#760: Re: Uściślenia Author: hexenjager , Location: Warszawa Post Posted: Pn lut 22, 2016 09:06 PM
    ----
Dzieki Michal. Czyli po takim ponownym rzucie heros znów może być sprzedany na arene bez broni?

#761: Uściślenia Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Wt lut 23, 2016 11:30 AM
    ----
Tak Twisted Evil

#762: Uściślenia Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Wt lut 23, 2016 02:16 PM
    ----
Heros po przegranej na arenie traci cały ekwipunek.W Mordheim ekwipunek to nie to samo co broń, w innych miejscach jest to wyraźnie rozgraniczone - np stronnicy mogą używać broni, nie mogą używać ekwipunku.
A zatem heros po przegranej na arenie zgodnie z wordingiem zasad powinien zachować broń i zbroję, a stracić jedynie ekwipunek (rabbit foot, lina, lucky charm itp.).

Znaczy dokładnie odwrotnie :-) Traci broń i zbroję, nie traci ekwipunku :-)

M.T. wrote:
Tak Twisted Evil

Nie.

Kruczek z areną jest taki, że po przegranej na arenie wszystkie rzuty na poważne rany inne niż śmierć lub rana powinny być przerzucane. Kto się uważnie wczyta w oryginalne brzmienie zasad ten się doczyta ;-) Podpowiedź - "ie" ;-)

A to sprawdziłem i nie skreślam, bo się zgadza :-)

#763: Re: Uściślenia Author: hexenjager , Location: Warszawa Post Posted: Śr lut 24, 2016 04:53 PM
    ----
Myszor, napisz jak jest bez pokretnych wywodow bo nic z tego nie rozumiem.

Co tarci a co mu zostaje? Moim zdaniem powinien wyjsc goly po przegranej walce.
Jak jest z tym przerzucaniem? Jak wylosuje calkowicie wyleczony to chyba nie przerzucam?

Im wiecej gram w Mordheima tym bardziej zakrecony sie wydaje. Nie moge uwierzy, ze wypuszczono takiego bubla na rynek Razz

#764: Uściślenia Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Śr lut 24, 2016 04:57 PM
    ----
Po przegranej na arenie bohater traci broń i zbroję. O ekwipunku nie ma ani słowa.

Poza tym rzut na serious injury po takiej przegranej musi zawierać się między 11 a 35. Inne wyniki trzeba przerzucać. Takie jest tłumaczenie sformułowania "whether he is dead or wounded (ie roll 11-35)"

#765: Re: Uściślenia Author: hexenjager , Location: Warszawa Post Posted: Śr lut 24, 2016 07:12 PM
    ----
Krotko mowiac - po przegranej na arenie nie ma bata, zeby wrocic w pełni zdrowym.



Forum IndexUściślenie zasad [Mordheim]
<
1 2 3 ... 50 51 52
>
Page 51 of 52