Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Home Rules [Mordheim] › HRy do Undeadów
HRy do Undeadów
... czyli wszystko dla ludzi z nadwyżką potencjału twórczego i skłonnością do grafomanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2 3 4
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 434
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Pn marca 07, 2011 08:52 PM
Reply with quote

Cy ktoś u nas w Wawie grał w ostatnich kampaniach martwiakami?

Jedynym HRem jest zmniejszenie ceny DW do 35gc, co jest dobrym pomysłem. Zastanawiam się, czy nie posunąć się dalej i nie dać jakiegoś buffa zombiakom. Nie mówię tutaj o obniżeniu ceny, bo to nie koszt jest problemem, ale wysoka śmiertelność. Niby mamy T4, ale nie jest łatwo takiego zombika ustrzelić, bo szybko do strzelca nie dojdzie, a w walce są równie kiepscy i stanowią łatwe PDki. Mój pomysł to schodzenie tylko na 6. Mamy wtedy 1-5 KD i 6 OoA. Teraz faktycznie mamy powolną falę ciężkiej do ubicia masy mięsa Smile
Co o tym sądzicie?


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1097
Filia Śląska

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn marca 07, 2011 09:03 PM
Reply with quote

W WARHEIM TAK JEST Cool


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1267
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn marca 07, 2011 10:36 PM
Reply with quote

Mnie się pomysł podoba. Trupy i tak są dość słabe na tle innych band. Do przetestowania w następnej kampanii.

Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 434
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn marca 07, 2011 11:11 PM
Reply with quote

Doman wrote:
W WARHEIM TAK JEST Cool
O ile Warheim mnie zupełnie nie interesuje, to cieszy mnie fakt identycznej zasady Smile Czy testowaliście już to w praktyce?


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7340
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn marca 07, 2011 11:18 PM
Reply with quote

Tak, zombie spełniają swoją rolę. Spowalniają i związują walką przeciwnika. Może nie robią krzywdy, ale trudno jest Wyłączyć z akcji!.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1633
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt marca 08, 2011 06:20 AM
Reply with quote

Kadzik wrote:

Zastanawiam się, czy nie posunąć się dalej i nie dać jakiegoś buffa zombiakom. (...). Niby mamy T4,
Pomysł z buffem dobry, ale Zombi nie mają T4 Razz
Nawet nie chciałbym, żeby miały.
Moje propozycje:
1. Zombie i Wilki mogą biegać, jeżeli są na początku fazy ruchu w 6" od szefa bandy
2. Cena Ghouli spada do 35 GC

Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 434
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt marca 08, 2011 09:25 AM
Reply with quote

M.T. wrote:
Pomysł z buffem dobry, ale Zombi nie mają T4 Razz
Nawet nie chciałbym, żeby miały.
Nie ma to jak zorientowanie w zasadach :/ W takim razie zombiaki muszą mieć tego buffa.

Quote::
1. Zombie i Wilki mogą biegać, jeżeli są na początku fazy ruchu w 6" od szefa bandy
Niespecjalnie mi to leży. Wilki IMO nie potrzebują biegania. Co do zombie, to niech zostaną powolne Razz

Quote::
2. Cena Ghouli spada do 35 GC
W sumie to zastanawiałem się nad zwiększeniem ceny do 45, bo to bardzo dobra jednostka jest Smile


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
Adasko
Przebudzony
Przebudzony

Adasko

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 372
Location: Września / Poznań
Filia Wielkopolska

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt marca 08, 2011 12:02 PM
Reply with quote

A może coś w stylu Feel No Pain z 40k? Taki dodatkowy niemodyfikowalny sv np 5+, ktory nie dziala w przypadku ataków z S>=2*T zombiego i krytykow zabierających sava.
Że niby idzie zombiak, dostaje te bełty w głowę, nogi i brzuch, a mimo to idzie dalej - i dopiero solidne rozczłonkowujące pierdalniecie z czegos dwurecznego pozbawia go szans. ^^

Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 434
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt marca 08, 2011 12:21 PM
Reply with quote

Adasko wrote:
A może coś w stylu Feel No Pain z 40k? Taki dodatkowy niemodyfikowalny sv np 5+, ktory nie dziala w przypadku ataków z S>=2*T zombiego i krytykow zabierających sava.
Że niby idzie zombiak, dostaje te bełty w głowę, nogi i brzuch, a mimo to idzie dalej - i dopiero solidne rozczłonkowujące pierdalniecie z czegos dwurecznego pozbawia go szans. ^^

Nie lubię dodatkowych rzutów Wink Pomysł sensowny, ale wprowadza dodatkowe komplikacje, o których łatwo zapomnieć.


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1633
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt marca 08, 2011 12:23 PM
Reply with quote

To już lepsze to, co w pierwszym poście - łatwiej zapamiętać, skoro i tak zombiak obecnie rzuca na tabelkę 1-4 KD, 5-6 OOA.

Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 434
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt marca 08, 2011 12:27 PM
Reply with quote

M.T. wrote:
To już lepsze to, co w pierwszym poście - łatwiej zapamiętać, skoro i tak zombiak obecnie rzuca na tabelkę 1-4 KD, 5-6 OOA.

Adaśkowi chodziło raczej, by zombiak mimo, że został raniony i tak miał szansę w ogóle nie rzucać na injury roll. Zważywszy na T3 (ktoś mnie nieźle na turniejach wałował Very Happy ) to w sumie niezły pomysł, bo zombiak leży od byle strzału z łuku.


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1633
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt marca 08, 2011 12:30 PM
Reply with quote

Wiem, o co mu chodziło, ale obie te rzeczy to już trochę za dużo jak na 15 gc Smile

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1633
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn lip 17, 2011 08:13 PM
Reply with quote

Kilka innych propozycji poprawy Zombich i Wilków. Oczywiście nie muszą mieć wszystkich tych zasad Smile

2 zombie liczą się jako 1 model do routa

Zombie i wilki mogą biegać w 6" od wampira lub nekromanty

Krytyki nie działają na zombie i wilki

Zombie i wilki nie rzucają na przeżycie po bitwie, jeżeli nekromanta przeżył do końca bitwy

jeżeli nekromanta przeżył do końca bitwy, henchmeni przeciwnika, którzy zginęli po bitwie, zostają wskrzeszeni jako zombi (z profilem i zasadami zombi, a nie własnymi)

Zombi w 6" calach od nekromanty dostają jego rozwoje (tak więc gdy nekromanty ma +1A i +1S, zombiaki w 6" od niego mają A2 i S4)

Zombi mogą używać broni do walki wręcz.

Back to top
View user's profile
karl_franz
Nieświadomy
Nieświadomy

karl_franz

Offline

Joined: lip 09, 2011
Posts: 7
Location: Warschau
Filia Mazowiecka
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn lip 17, 2011 09:06 PM
Reply with quote

M.T. wrote:
2 zombie liczą się jako 1 model do routa

To rozwiązanie wykorzystywałem już kiedyś m.in. z Garranem z Najmity - sprawdzało się, jak najbardziej.

Podobają mi się też opcje: brak krytyków dla zombiaków i automatyczne wskrzeszanie ich po bitwie jeśli żyje nekromanta.

Z tymi dodatkowymi buffami dla zombich kiedy są w pobliżu wampira czy nekro to bym się zastanowił - choćby dlatego, że łatwo o tym zapomnieć w trakcie gry.

Ożywianie padniętych henchmenów wroga niby niezłe ale nie wiem czy nie odrobinę przegięte (nagle może się okazać, że po bitwie mamy 6 darmowych zombich...).

Mam propozycję by jakoś (jeszcze nie doprecyzowałem jak) wzmocnić odporność zombich na ostrzał, nie zwiększając ich odporności w walce wręcz. jak ktoś już słusznie zauważył wcześniej zombi, nawet naszpikowany strzałami, może sobie dalej wędrować. Co innego jak oberwie z młota albo miecza (tudzież garłacza ale ten mógłby być wyjątkiem od zasady).

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 384
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn sierp 25, 2014 03:23 PM
Reply with quote

Pomysł odnośnie schodzenia tylko na 6 w przypadku zombiaczków rozszerzony na wszystkie postaci nie mogące nosić broni i zbroi mógłby zbalansować House Rules z Dębowej Tarczy faworyzujące posiadaczy broni dwuręcznej i zbroi.

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype

1 2 3 4
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: krzewyozdobne
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 399

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 25
_BBOT: 0
Razem: 25
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy