Azylium  
_TOGGLE _TOGGLE
Toggle Content Menu główne

Toggle Content Polecamy



































Toggle Content Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Home Rules [Mordheim] › HRy do Undeadów
HRy do Undeadów
... czyli wszystko dla ludzi z nadwyżką potencjału twórczego i skłonnością do grafomanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 436
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Pn marca 07, 2011 07:52 PM
Reply with quote

Cy ktoś u nas w Wawie grał w ostatnich kampaniach martwiakami?

Jedynym HRem jest zmniejszenie ceny DW do 35gc, co jest dobrym pomysłem. Zastanawiam się, czy nie posunąć się dalej i nie dać jakiegoś buffa zombiakom. Nie mówię tutaj o obniżeniu ceny, bo to nie koszt jest problemem, ale wysoka śmiertelność. Niby mamy T4, ale nie jest łatwo takiego zombika ustrzelić, bo szybko do strzelca nie dojdzie, a w walce są równie kiepscy i stanowią łatwe PDki. Mój pomysł to schodzenie tylko na 6. Mamy wtedy 1-5 KD i 6 OoA. Teraz faktycznie mamy powolną falę ciężkiej do ubicia masy mięsa Smile
Co o tym sądzicie?


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1112
Filia Śląska

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn marca 07, 2011 08:03 PM
Reply with quote

W WARHEIM TAK JEST Cool


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn marca 07, 2011 09:36 PM
Reply with quote

Mnie się pomysł podoba. Trupy i tak są dość słabe na tle innych band. Do przetestowania w następnej kampanii.

Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 436
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn marca 07, 2011 10:11 PM
Reply with quote

Doman wrote:
W WARHEIM TAK JEST Cool
O ile Warheim mnie zupełnie nie interesuje, to cieszy mnie fakt identycznej zasady Smile Czy testowaliście już to w praktyce?


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8371
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn marca 07, 2011 10:18 PM
Reply with quote

Tak, zombie spełniają swoją rolę. Spowalniają i związują walką przeciwnika. Może nie robią krzywdy, ale trudno jest Wyłączyć z akcji!.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt marca 08, 2011 05:20 AM
Reply with quote

Kadzik wrote:

Zastanawiam się, czy nie posunąć się dalej i nie dać jakiegoś buffa zombiakom. (...). Niby mamy T4,
Pomysł z buffem dobry, ale Zombi nie mają T4 Razz
Nawet nie chciałbym, żeby miały.
Moje propozycje:
1. Zombie i Wilki mogą biegać, jeżeli są na początku fazy ruchu w 6" od szefa bandy
2. Cena Ghouli spada do 35 GC

Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 436
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt marca 08, 2011 08:25 AM
Reply with quote

M.T. wrote:
Pomysł z buffem dobry, ale Zombi nie mają T4 Razz
Nawet nie chciałbym, żeby miały.
Nie ma to jak zorientowanie w zasadach :/ W takim razie zombiaki muszą mieć tego buffa.

Quote::
1. Zombie i Wilki mogą biegać, jeżeli są na początku fazy ruchu w 6" od szefa bandy
Niespecjalnie mi to leży. Wilki IMO nie potrzebują biegania. Co do zombie, to niech zostaną powolne Razz

Quote::
2. Cena Ghouli spada do 35 GC
W sumie to zastanawiałem się nad zwiększeniem ceny do 45, bo to bardzo dobra jednostka jest Smile


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
Adasko
Przebudzony
Przebudzony

Adasko

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 375
Location: Września / Poznań
Filia Wielkopolska

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt marca 08, 2011 11:02 AM
Reply with quote

A może coś w stylu Feel No Pain z 40k? Taki dodatkowy niemodyfikowalny sv np 5+, ktory nie dziala w przypadku ataków z S>=2*T zombiego i krytykow zabierających sava.
Że niby idzie zombiak, dostaje te bełty w głowę, nogi i brzuch, a mimo to idzie dalej - i dopiero solidne rozczłonkowujące pierdalniecie z czegos dwurecznego pozbawia go szans. ^^

Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 436
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt marca 08, 2011 11:21 AM
Reply with quote

Adasko wrote:
A może coś w stylu Feel No Pain z 40k? Taki dodatkowy niemodyfikowalny sv np 5+, ktory nie dziala w przypadku ataków z S>=2*T zombiego i krytykow zabierających sava.
Że niby idzie zombiak, dostaje te bełty w głowę, nogi i brzuch, a mimo to idzie dalej - i dopiero solidne rozczłonkowujące pierdalniecie z czegos dwurecznego pozbawia go szans. ^^

Nie lubię dodatkowych rzutów Wink Pomysł sensowny, ale wprowadza dodatkowe komplikacje, o których łatwo zapomnieć.


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt marca 08, 2011 11:23 AM
Reply with quote

To już lepsze to, co w pierwszym poście - łatwiej zapamiętać, skoro i tak zombiak obecnie rzuca na tabelkę 1-4 KD, 5-6 OOA.

Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 436
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt marca 08, 2011 11:27 AM
Reply with quote

M.T. wrote:
To już lepsze to, co w pierwszym poście - łatwiej zapamiętać, skoro i tak zombiak obecnie rzuca na tabelkę 1-4 KD, 5-6 OOA.

Adaśkowi chodziło raczej, by zombiak mimo, że został raniony i tak miał szansę w ogóle nie rzucać na injury roll. Zważywszy na T3 (ktoś mnie nieźle na turniejach wałował Very Happy ) to w sumie niezły pomysł, bo zombiak leży od byle strzału z łuku.


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt marca 08, 2011 11:30 AM
Reply with quote

Wiem, o co mu chodziło, ale obie te rzeczy to już trochę za dużo jak na 15 gc Smile

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn lip 17, 2011 08:13 PM
Reply with quote

Kilka innych propozycji poprawy Zombich i Wilków. Oczywiście nie muszą mieć wszystkich tych zasad Smile

2 zombie liczą się jako 1 model do routa

Zombie i wilki mogą biegać w 6" od wampira lub nekromanty

Krytyki nie działają na zombie i wilki

Zombie i wilki nie rzucają na przeżycie po bitwie, jeżeli nekromanta przeżył do końca bitwy

jeżeli nekromanta przeżył do końca bitwy, henchmeni przeciwnika, którzy zginęli po bitwie, zostają wskrzeszeni jako zombi (z profilem i zasadami zombi, a nie własnymi)

Zombi w 6" calach od nekromanty dostają jego rozwoje (tak więc gdy nekromanty ma +1A i +1S, zombiaki w 6" od niego mają A2 i S4)

Zombi mogą używać broni do walki wręcz.

Back to top
View user's profile
karl_franz
Nieświadomy
Nieświadomy

karl_franz

Offline

Joined: lip 09, 2011
Posts: 7
Location: Warschau
Filia Mazowiecka
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn lip 17, 2011 09:06 PM
Reply with quote

M.T. wrote:
2 zombie liczą się jako 1 model do routa

To rozwiązanie wykorzystywałem już kiedyś m.in. z Garranem z Najmity - sprawdzało się, jak najbardziej.

Podobają mi się też opcje: brak krytyków dla zombiaków i automatyczne wskrzeszanie ich po bitwie jeśli żyje nekromanta.

Z tymi dodatkowymi buffami dla zombich kiedy są w pobliżu wampira czy nekro to bym się zastanowił - choćby dlatego, że łatwo o tym zapomnieć w trakcie gry.

Ożywianie padniętych henchmenów wroga niby niezłe ale nie wiem czy nie odrobinę przegięte (nagle może się okazać, że po bitwie mamy 6 darmowych zombich...).

Mam propozycję by jakoś (jeszcze nie doprecyzowałem jak) wzmocnić odporność zombich na ostrzał, nie zwiększając ich odporności w walce wręcz. jak ktoś już słusznie zauważył wcześniej zombi, nawet naszpikowany strzałami, może sobie dalej wędrować. Co innego jak oberwie z młota albo miecza (tudzież garłacza ale ten mógłby być wyjątkiem od zasady).

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn sierp 25, 2014 03:23 PM
Reply with quote

Pomysł odnośnie schodzenia tylko na 6 w przypadku zombiaczków rozszerzony na wszystkie postaci nie mogące nosić broni i zbroi mógłby zbalansować House Rules z Dębowej Tarczy faworyzujące posiadaczy broni dwuręcznej i zbroi.

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn sierp 25, 2014 03:55 PM
Reply with quote

aniollech wrote:
Pomysł odnośnie schodzenia tylko na 6 w przypadku zombiaczków rozszerzony na wszystkie postaci nie mogące nosić broni i zbroi mógłby zbalansować House Rules z Dębowej Tarczy faworyzujące posiadaczy broni dwuręcznej i zbroi.

Shocked w ktorym miejscu HRy faworyzuja cokolwiek?

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Pn sierp 25, 2014 09:00 PM
Reply with quote

1.) Zbroje są połowę tańsze, wytrzymalsze, tarcze atrakcyjniejsze, cena broni dwuręcznej spadła o 1/3. Przez to gadżety te są atrakcyjniejsze co chyba było zamiarem tej zmiany, jednak zaburza proporcję sił, posiadających kamratów z wspomnianą zasadą, band. Najbardziej cierpią na tym chyba opętani... Z dwóch bohaterów się konserwy nie zrobi... albo zanim solidnie przyexpią inni będą już totalnymi konserwami.
2.) Broń dwuręczna nie ma zasady uderza ostatni. Choćby taka sytuacja obrazuje tę faworyzację: Gdy ktoś szarżuje z oburęcznym powiedzmy toporem na np. opętanego uderzy jako pierwszy. W normalnych warunkach mógłby nie przeżyć zanim się był zamachnął... Zmniejszona inicjatywa nie zmienia przecież faktu, że szarżujący ma pierwszeństwo. W następnych turach szanse są już wyrównane ale w tej zmieniona zasada wyraźnie działa na korzyść gościa z dwurakiem...

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2985
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt sierp 26, 2014 08:32 AM
Reply with quote

Tylko w teorii, zawsze możesz rzucić same 1, przeciwnik może mieć skilla że młóci pierwszy itd. Razz Wink


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt sierp 26, 2014 09:45 AM
Reply with quote

aniollech wrote:
1.) Zbroje są połowę tańsze, wytrzymalsze, tarcze atrakcyjniejsze, cena broni dwuręcznej spadła o 1/3. Przez to gadżety te są atrakcyjniejsze co chyba było zamiarem tej zmiany, jednak zaburza proporcję sił, posiadających kamratów z wspomnianą zasadą, band. Najbardziej cierpią na tym chyba opętani... Z dwóch bohaterów się konserwy nie zrobi... albo zanim solidnie przyexpią inni będą już totalnymi konserwami.
2.) Broń dwuręczna nie ma zasady uderza ostatni. Choćby taka sytuacja obrazuje tę faworyzację: Gdy ktoś szarżuje z oburęcznym powiedzmy toporem na np. opętanego uderzy jako pierwszy. W normalnych warunkach mógłby nie przeżyć zanim się był zamachnął... Zmniejszona inicjatywa nie zmienia przecież faktu, że szarżujący ma pierwszeństwo. W następnych turach szanse są już wyrównane ale w tej zmieniona zasada wyraźnie działa na korzyść gościa z dwurakiem...

To tylko powoduje że zbroje i dwuraki w jakikolwiek sposób opłaca się brać, wcześniej praktycznie nie pojawiały się na stołach. Teraz i tak większość wybiera "gołe" modele z bronią jednoręczną... więc to nie faworyzacja tylko sprawienie, że są cokolwiek warte.

Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt sierp 26, 2014 11:39 AM
Reply with quote

Gram głównie na oryginalnych zasadach i używałem z powodzeniem broni dwuręcznej w połączeniu ze zdolnością strong men. Dobre dla bestigorów (najlepiej oczywiście mają brutale) - 4 siły na wstępie a gdy dostanie atak można mu brać już śmiało strong mena i topór dwuręczny zamiast np mighty blow. Dodatkowy punkt siły przydaje się na twardych kozaków. Dla mnie jest to niezłe zestawienie - w innym wypadku nie opłaca sie brać miecza dwuręcznego ale zawsze warto kupić flaila, który świetnie się sprawdzają na mrocznych duszach czy flagelantach. W większej ilości są postrachem wszystkich rat ogrów i minotaurów - szczególnie jak dostaną drugi atak. Poza tym idealnie się nadają na dobijanie leżących przeciwników. 6 siły czyli lepy wchodzą zwykle na 2+.
Co do zbroi to uważam ze Klubowe ceny są zdecydowanie zbyt niskie. Wyobraźcie sobie kombo tarcza plus ciężki pancerz na bestigorze - cena 30 golda i ma się już na dzień dobry sejwa na 3+ a przecież łatwo można jeszcze wzmocnić się odpowiednim skillem. W takim wypadku zwykłe lepy z siłą 3 można by było ignorować na 2+ a kusze na 3+.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt sierp 26, 2014 12:53 PM
Reply with quote

Rozumiem sens zmian- poprawa grywalności poprzez zwiększenie w praktyce różnorodności kupowanego uzbrojenia jest super. Chciałem tylko wskazać, że nie wszyscy na tym zyskują, a niektórzy wręcz tracą. Moje pytanie brzmi jak im to zrekompensować i co sądzicie o tym sposobie- jakie plusy jakie minusy? (merytorycznie).

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt sierp 26, 2014 02:44 PM
Reply with quote

Ja zachęcam do zrobienia warbandy na samych heavy armorach i tarczach (i great weaponach) i sprawdzenia jej skuteczności w praktyce na stole Smile . Praktyczne użycie =/= teoretyczny "potencjał".

Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt sierp 26, 2014 03:15 PM
Reply with quote

catachanfrog wrote:
Ja zachęcam do zrobienia warbandy na samych heavy armorach i tarczach (i great weaponach) i sprawdzenia jej skuteczności w praktyce na stole Smile . Praktyczne użycie =/= teoretyczny "potencjał".

Mam teraz w Beastmenach szeryfa z heavy armourem (w normalnej cenie 50 g.), tarcza (na oryginalnych zasadach) plus 4 ataki, 5T, Resilient i Migty Blow i kilka innych rzeczy
Powiem Ci że niezły wymiatacz trudny do sprzątnięcia (szczególnie z broni strzeleckich) a na Klubowych zasadach to z kuszy by miał sejwa na 4+ więc nie opłacało by się już brać dodga tylko od razu dobrać skill kudłate futro zwiększający dodatkowo zdolność pancerza o 1. Chce jeszcze podobnie zrobić bestigorów ale słabo z atakami stoją i się wstrzymuje. Pamiętajmy ze Beastmeni walczą wyłącznie w HTH a część na starcie ma już 4S więc całkiem prawdopodobne że zwiększą swoją bazowa liczbę ataków a wtedy już można śmiało kupować zestawienie tarcza plus ciężki pancerz i hełm. Od razu mówię że nie jestem zwolennikiem zrobienia sobie tak pół bandy - sprawdza się to tylko na dalszym etapie kampanii w przypadku doświadczonych bohaterów. Z autopsji mogę śmiało napisać ze opłaca się mieć w beastmenach ze trzech maksymalnie opancerzonych bohaterów trudnych do rozwalenia z broni strzeleckich... O to tu właśnie tu chodzi aby przetrwać kluczowymi zawodnikami morderczy ostrzał i dojść do HTH - nic więcej...
pozdro

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt sierp 26, 2014 03:26 PM
Reply with quote

Na klubowych hr tarcza przeciw strzelaniu daje tyle samo, co na org. zasadach, więc miałby przeciw kuszy 5+ ( 5+ HA, +1 tarcza -1 S4). Za 55gc 1/3 szans zdjęcia wounda, którą dodatkowo mogą zdjąć 2 z 3 krytyków przy strzelaniu. Poza tym koleś z takimi rozwojami to już jest raczej po kilku-kilkunastu(?) grach, gdzie pewnie masz max modeli w warbandzie i możesz marnować kasę na pancerze.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt sierp 26, 2014 04:13 PM
Reply with quote

Mam krótka rozpiskę w pdfie z tymi zasadami klubowymi i nie przypominam sobie aby tarcza była traktowana rożnie w walce wręcz i podczas strzelania - może czegoś nie wiem?
Co do beastmenów zgadza się - są dopiero po kilkunastu walkach a wspominany szeryf ma 60 punktów doświadczenia. Napisałem wyraźnie ze opłaca się w pakować w pancerze i tarcze w przypadku doświadczonych zawodników bandy Beastmanów. w innym wypadku jest to mało opłacalne i zbędne.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt sierp 26, 2014 04:20 PM
Reply with quote

Richi wrote:
Mam krótka rozpiskę w pdfie z tymi zasadami klubowymi i nie przypominam sobie aby tarcza była traktowana rożnie w walce wręcz i podczas strzelania
Ja tam widzę, "W walce wręcz daje[...]na 5+."

Chyba zeszliśmy z tematu. Trzeba by się przenieść do odpowiedniego dla tych dywagacji wątku.

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Śr sierp 27, 2014 10:27 AM
Reply with quote

aniollech wrote:
Richi wrote:
Mam krótka rozpiskę w pdfie z tymi zasadami klubowymi i nie przypominam sobie aby tarcza była traktowana rożnie w walce wręcz i podczas strzelania
Ja tam widzę, "W walce wręcz daje[...]na 5+."

Chyba zeszliśmy z tematu. Trzeba by się przenieść do odpowiedniego dla tych dywagacji wątku.

Faktycznie coś źle spojrzałem z tymi tarczami i dziamgam - jednak muszę przybastować z browarami (ostatnio wyłącznie mocne AIPY) bo już mi się to wszystko miesza Wink
Zresztą za dużo tych wszystkich zasad jak się gra w kilka systemów i to na różnych zasadach - wczoraj jak zwykle przez całą walkę zapomniałem o parowaniu ale to już standard.

Co do HR w przypadku Undedów to dobrze że cena wilków została obniżona bo w innym wypadku nikt by ich nie brał a tak za 35 golda są całkiem użyteczni w początkowej fazie kampanii...

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Śr sierp 27, 2014 08:04 PM
Reply with quote

Po prostu nie pij nic, no może poza Piwem Bugmana, gdy prowadzisz... oczywiście bandę do boju.
Co do undeadowych HR mowa była o moich ulubionych zombiaczkach i
moim pomyśle szerszego zastosowania pewnego rozwiązania w celu zbalansowania pewnej nierówności...
Nowej ceny wilków nikt chyba nie kwestionował.

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Pt paźdź 03, 2014 08:36 PM
Reply with quote

Zombiaków schodzących na 6 za nic bym na brzydkie Ghoule nie zamienił!

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Pn paźdź 06, 2014 05:26 PM
Reply with quote

aniollech wrote:
Zombiaków schodzących na 6 za nic bym na brzydkie Ghoule nie zamienił!

Zombie schodzą jak Ghoule na 5-6. O walorach estetycznych nie dyskutuję - niezłe są oryginały zombiaków z Mordheima. Ja używam niektórych z Necromundy - czasami grając Undedami jakiś przypełźnie za darmo Smile
Ghoule dla mnie rządzą

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 14, 2014 08:21 AM
Reply with quote

Wiem, wiem ale to dział o Hr to puściłem wodze fantazji.
Z Tomkiem zamawialiśmy ostatnio na spółę regiment- są super.
Ja trzymam jednego ghoula bo może bohaterem zostać gdyby nie to miałbym 10 estetycznie gnijących żołnierzy. Liczę, że i mi jakiś bohatersko przypełznie w obecnej kampanii.

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 14, 2014 11:27 AM
Reply with quote

Trzymam kciuki aby jakiś dobry koleżka przypełznął - esencja tej bandy.
Pamiętam raz miałem dwóch zombie black scavenów z plączącymi ostrzami. Byli piekielnie doświadczeni - po 4 ataki i kilka woundów. Potem wpadł jakiś dobry strzelec od scavenów bo undedzi to specjaliści od deratyzacji. Był moment że nie opłacało mi się brać ubitych troll slejerów bo już miałem komplet zawodników na wysokim poziomie.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 14, 2014 02:21 PM
Reply with quote

Dzięki!
To bohaterskie zombiaczki mogą używać borni?

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 14, 2014 03:08 PM
Reply with quote

Zgadza się - zachowują broń i pancerz ale przepadają wszystkie skille no i nie mogą używać przedmiotów. Czy to nie jest piękne...

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 14, 2014 03:50 PM
Reply with quote

Tak czy inaczej jest to IMHO jeden z najbardziej smakowitych czarów w grze, zwłaszcza w dłuższej kampanii. Cały poczet zombiaków z różnych wrogich band (krasnoludy, orkowie, skaveni, ludzie) - poezja Czaszka! !

Tak mi właśnie do głowy pytanie przyszło, czy te zombiaki liczą się do limitu bandy... jak sądzicie?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 14, 2014 04:02 PM
Reply with quote

Tak. To dalej jest zombi, tyle że z innymi statystykami.

Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 15, 2014 07:02 AM
Reply with quote

Richi wrote:
Zgadza się - zachowują broń i pancerz ale przepadają wszystkie skille no i nie mogą używać przedmiotów. Czy to nie jest piękne...
Zaraz... strzelać też mogą? Shocked


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 15, 2014 12:43 PM
Reply with quote

Mogą używać każdej broni jakiej posiadają, czyli strzeleckiej też

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 13, 2015 06:02 PM
Reply with quote

Propozycje zmian czarów w nekromancji:

Quote::
Re-Animation: Difficulty 8
One Zombie that went out of action during the last hand-to-hand combat or Shooting phase immediately returns to the battle. Place the model within 6" of the Necromancer. The model can be placed straight into hand-to-hand combat with an enemy model and counts as charging in the hand-to-hand combat phase.

Quote::
Call of Vanhel: Difficulty 8
Any allied Zombies and Dire Wolves may run, if within 8" of the Necromancer at the start of the Movement phase. Normal rules for running still apply. The effects of this spell last until the caster is knocked down, stunned or put out of action.
Zamiast Death Vision:
Quote::
Gaze of Nagash: Difficulty 8
Range 12". Causes D3 S4 hits, can only be cast at the closest enemy target in its path.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 13, 2015 09:30 PM
Reply with quote

Reanimację wolę stanowczo po staremu.
Biegające zombie usuwają moją ulubioną cudowną zasadę (szarżuje w każdej turze) więc też jestem na nie, natomiast by death vision dawał większą korzyść twierdzę, że wystarczyłoby móc rzucać ten czar na dowolny model.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 14, 2015 04:21 AM
Reply with quote

aniollech wrote:

Biegające zombie usuwają moją ulubioną cudowną zasadę (szarżuje w każdej turze)
Możesz wyjaśnić, w jak sposób możliwość biegania usuwa zasadę, o której nawet nie miałem pojęcia?

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 14, 2015 06:54 PM
Reply with quote

"Zasada" o której mowa jest konsekwencją niemożności biegania jednak szarżowania w normalny sposób. Aby ją pojąć należy sobie odpowiedzieć na pytanie co dzieje się z zombiakiem kiedy spali szarżę. Deklarując szarżę w każdej turze zbliżania się do przeciwnika uzyskujemy efekt szału. Jeśli wróg jest w zasięgu zombie automatycznie zaatakują. Bieg wyklucza tę strategię.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 14, 2015 07:19 PM
Reply with quote

aniollech wrote:
Bieg wyklucza tę strategię.
Pomijając sens takiej strategii, muszę zapytać - dlaczego? Jeżeli nie chcesz, nie musisz biegać.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 14, 2015 08:08 PM
Reply with quote

Pomijając sens strategii bieganie u zombich psuje mi klimat.

W każdej magii są czary lepsze i gorsze, moim zdaniem wystarczającym tuningiem byłaby możliwość rzucenia czaru na grupę zombich czy zdechlaków.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 14, 2015 09:13 PM
Reply with quote

Hm. Ciekawa dyskusja.

Jak dla mnie propozycje Michała są fajne ale 8 na reanimacji to za dużo, jako że to zombiak. Call of vanhel też nawet. I nie wiem co jest w tym "nieklimatycznego" (w tym:biegające zombie).

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 14, 2015 09:24 PM
Reply with quote

Zgodziłbym się na 8 gdyby nie ograniczenie, że można odzyskać jedynie zombiaka padłego w ostatniej turze.

Mam inne wyobrażenie zombich i tyle.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

Toggle Content O użytkowniku

Toggle Content Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0


The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
.:Fantasy Heaven Invision style by - ~rekiem:: Ported to DragonflyCMS by: - Nemnoch:.
.:Maintained by: WebSiteGuru Designs - Version 9.2.1.1 - February 26, 2008:.