HRy do Undeadów

All Posts

1 2 3 4
>
Forum IndexHome Rules [Mordheim]

#1: HRy do Undeadów Author: Kadzik , Location: Warszawa Post Posted: Pn marca 07, 2011 08:52 PM
    ----
Cy ktoś u nas w Wawie grał w ostatnich kampaniach martwiakami?

Jedynym HRem jest zmniejszenie ceny DW do 35gc, co jest dobrym pomysłem. Zastanawiam się, czy nie posunąć się dalej i nie dać jakiegoś buffa zombiakom. Nie mówię tutaj o obniżeniu ceny, bo to nie koszt jest problemem, ale wysoka śmiertelność. Niby mamy T4, ale nie jest łatwo takiego zombika ustrzelić, bo szybko do strzelca nie dojdzie, a w walce są równie kiepscy i stanowią łatwe PDki. Mój pomysł to schodzenie tylko na 6. Mamy wtedy 1-5 KD i 6 OoA. Teraz faktycznie mamy powolną falę ciężkiej do ubicia masy mięsa Smile
Co o tym sądzicie?

#2: Re: HRy do Undeadów Author: Doman Post Posted: Pn marca 07, 2011 09:03 PM
    ----
W WARHEIM TAK JEST Cool

#3: Re: HRy do Undeadów Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn marca 07, 2011 10:36 PM
    ----
Mnie się pomysł podoba. Trupy i tak są dość słabe na tle innych band. Do przetestowania w następnej kampanii.

#4: Re: HRy do Undeadów Author: Kadzik , Location: Warszawa Post Posted: Pn marca 07, 2011 11:11 PM
    ----
Doman wrote:
W WARHEIM TAK JEST Cool
O ile Warheim mnie zupełnie nie interesuje, to cieszy mnie fakt identycznej zasady Smile Czy testowaliście już to w praktyce?

#5: Re: HRy do Undeadów Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 07, 2011 11:18 PM
    ----
Tak, zombie spełniają swoją rolę. Spowalniają i związują walką przeciwnika. Może nie robią krzywdy, ale trudno jest Wyłączyć z akcji!.

#6: Re: HRy do Undeadów Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Wt marca 08, 2011 06:20 AM
    ----
Kadzik wrote:

Zastanawiam się, czy nie posunąć się dalej i nie dać jakiegoś buffa zombiakom. (...). Niby mamy T4,
Pomysł z buffem dobry, ale Zombi nie mają T4 Razz
Nawet nie chciałbym, żeby miały.
Moje propozycje:
1. Zombie i Wilki mogą biegać, jeżeli są na początku fazy ruchu w 6" od szefa bandy
2. Cena Ghouli spada do 35 GC

#7: Re: HRy do Undeadów Author: Kadzik , Location: Warszawa Post Posted: Wt marca 08, 2011 09:25 AM
    ----
M.T. wrote:
Pomysł z buffem dobry, ale Zombi nie mają T4 Razz
Nawet nie chciałbym, żeby miały.
Nie ma to jak zorientowanie w zasadach :/ W takim razie zombiaki muszą mieć tego buffa.

Quote::
1. Zombie i Wilki mogą biegać, jeżeli są na początku fazy ruchu w 6" od szefa bandy
Niespecjalnie mi to leży. Wilki IMO nie potrzebują biegania. Co do zombie, to niech zostaną powolne Razz

Quote::
2. Cena Ghouli spada do 35 GC
W sumie to zastanawiałem się nad zwiększeniem ceny do 45, bo to bardzo dobra jednostka jest Smile

#8: Re: HRy do Undeadów Author: Adasko , Location: Września / Poznań Post Posted: Wt marca 08, 2011 12:02 PM
    ----
A może coś w stylu Feel No Pain z 40k? Taki dodatkowy niemodyfikowalny sv np 5+, ktory nie dziala w przypadku ataków z S>=2*T zombiego i krytykow zabierających sava.
Że niby idzie zombiak, dostaje te bełty w głowę, nogi i brzuch, a mimo to idzie dalej - i dopiero solidne rozczłonkowujące pierdalniecie z czegos dwurecznego pozbawia go szans. ^^

#9: Re: HRy do Undeadów Author: Kadzik , Location: Warszawa Post Posted: Wt marca 08, 2011 12:21 PM
    ----
Adasko wrote:
A może coś w stylu Feel No Pain z 40k? Taki dodatkowy niemodyfikowalny sv np 5+, ktory nie dziala w przypadku ataków z S>=2*T zombiego i krytykow zabierających sava.
Że niby idzie zombiak, dostaje te bełty w głowę, nogi i brzuch, a mimo to idzie dalej - i dopiero solidne rozczłonkowujące pierdalniecie z czegos dwurecznego pozbawia go szans. ^^

Nie lubię dodatkowych rzutów Wink Pomysł sensowny, ale wprowadza dodatkowe komplikacje, o których łatwo zapomnieć.

#10: Re: HRy do Undeadów Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Wt marca 08, 2011 12:23 PM
    ----
To już lepsze to, co w pierwszym poście - łatwiej zapamiętać, skoro i tak zombiak obecnie rzuca na tabelkę 1-4 KD, 5-6 OOA.

#11: Re: HRy do Undeadów Author: Kadzik , Location: Warszawa Post Posted: Wt marca 08, 2011 12:27 PM
    ----
M.T. wrote:
To już lepsze to, co w pierwszym poście - łatwiej zapamiętać, skoro i tak zombiak obecnie rzuca na tabelkę 1-4 KD, 5-6 OOA.

Adaśkowi chodziło raczej, by zombiak mimo, że został raniony i tak miał szansę w ogóle nie rzucać na injury roll. Zważywszy na T3 (ktoś mnie nieźle na turniejach wałował Very Happy ) to w sumie niezły pomysł, bo zombiak leży od byle strzału z łuku.

#12: Re: HRy do Undeadów Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Wt marca 08, 2011 12:30 PM
    ----
Wiem, o co mu chodziło, ale obie te rzeczy to już trochę za dużo jak na 15 gc Smile

#13: Re: HRy do Undeadów Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pn lip 17, 2011 08:13 PM
    ----
Kilka innych propozycji poprawy Zombich i Wilków. Oczywiście nie muszą mieć wszystkich tych zasad Smile

2 zombie liczą się jako 1 model do routa

Zombie i wilki mogą biegać w 6" od wampira lub nekromanty

Krytyki nie działają na zombie i wilki

Zombie i wilki nie rzucają na przeżycie po bitwie, jeżeli nekromanta przeżył do końca bitwy

jeżeli nekromanta przeżył do końca bitwy, henchmeni przeciwnika, którzy zginęli po bitwie, zostają wskrzeszeni jako zombi (z profilem i zasadami zombi, a nie własnymi)

Zombi w 6" calach od nekromanty dostają jego rozwoje (tak więc gdy nekromanty ma +1A i +1S, zombiaki w 6" od niego mają A2 i S4)

Zombi mogą używać broni do walki wręcz.

#14: Re: HRy do Undeadów Author: karl_franz , Location: Warschau Post Posted: Pn lip 17, 2011 09:06 PM
    ----
M.T. wrote:
2 zombie liczą się jako 1 model do routa

To rozwiązanie wykorzystywałem już kiedyś m.in. z Garranem z Najmity - sprawdzało się, jak najbardziej.

Podobają mi się też opcje: brak krytyków dla zombiaków i automatyczne wskrzeszanie ich po bitwie jeśli żyje nekromanta.

Z tymi dodatkowymi buffami dla zombich kiedy są w pobliżu wampira czy nekro to bym się zastanowił - choćby dlatego, że łatwo o tym zapomnieć w trakcie gry.

Ożywianie padniętych henchmenów wroga niby niezłe ale nie wiem czy nie odrobinę przegięte (nagle może się okazać, że po bitwie mamy 6 darmowych zombich...).

Mam propozycję by jakoś (jeszcze nie doprecyzowałem jak) wzmocnić odporność zombich na ostrzał, nie zwiększając ich odporności w walce wręcz. jak ktoś już słusznie zauważył wcześniej zombi, nawet naszpikowany strzałami, może sobie dalej wędrować. Co innego jak oberwie z młota albo miecza (tudzież garłacza ale ten mógłby być wyjątkiem od zasady).

#15: Re: HRy do Undeadów Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Pn sierp 25, 2014 03:23 PM
    ----
Pomysł odnośnie schodzenia tylko na 6 w przypadku zombiaczków rozszerzony na wszystkie postaci nie mogące nosić broni i zbroi mógłby zbalansować House Rules z Dębowej Tarczy faworyzujące posiadaczy broni dwuręcznej i zbroi.



Forum IndexHome Rules [Mordheim]

1 2 3 4
>
Page 1 of 4