Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Home Rules [Mordheim] › Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
... czyli wszystko dla ludzi z nadwyżką potencjału twórczego i skłonnością do grafomanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
Posted: Sb May 12, 2012 10:10 PM
Reply with quote

Jedną z moich pierwszych myśli po tym, gdy wiele lat temu zobaczyłem dość szczegółowy i wielce klimatyczny szkic mapy Mordheim, była chęć rozegrania kampanii, w której pełniłaby ona funkcję mapy taktycznej, a bandy graczy przemieszczałyby się po poszczególnych terytoriach Miasta Potępionych, w każdej jego części napotykając inne niebezpieczeństwa. Sporo jednak wody w rzece Stir musiało upłynąć, zanim ta wizja zaczęła nabierać realnych kształtów...

Po latach grania w mniej lub bardziej zwykłe typowe kampanie liniowe przyszedł moment, gdy - podczas narad i przygotowań do nowej kampanii Mordheim w Staromiejskim Domu Kultury - zaproponowałem rozgrywkę z użyciem mapy taktycznej, zobowiązując się przy tym do zebrania i przedstawienia przyszłym uczestnikom kampanii kompletu zasad potrzebnych do użycia w praktyce podzielonej na terytoria mapy.

Początkowo sądziłem, że zadanie będzie banalnie proste, polegające głównie na tym, by przejrzeć i wybrać najciekawszy zestaw zasad z krążących w Internecie opracowań. Szybko doszedłem jednak do wniosku, że żaden z "gotowców" w pełni mi się nie podoba, i że do każdego mam jakieś zastrzeżenia.

Zacząłem przygotowywać kompilację najciekawszych fragmentów zasad na potrzeby klubowe, ale szybko przekształciło się to w pisanie właściwie od podstaw, w luźnym jedynie oparciu o znalezione w sieci zestawy zasad, oczywiście z obowiązkowym dodaniem typowo mordheimowej oprawy graficznej ;).

Jak to w praktyce wyszło? Zapraszam do ściągnięcia gotowych zasad poniżej, na razie w pierwszej wersji, raczej próbnej, choć zapewne już w najbliższy wtorek zasady te pójdą w ruch w nadchodzącej nowej kampanii:

Kapitan Hak, Zaawansowane zasady kampanii.

Taktyczna mapa Mordheim - znaleziona w Internecie, na niej się opierałem.

P.S. Wprawdzie pisałem te zasady z myślą o Mordheim, ale podejrzewam, że po niewielkich modyfikacjach, również i gracze Warheim mogą mieć z nich jakiś użytek.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1267
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
Posted: Sb May 12, 2012 10:24 PM
Reply with quote

Przeczytałem - wygląda ok - nie przeładowane nowymi zasadami. Zastanawiałem się głównie jak rozwiążesz problem "niebijących się" graczy, ale wyszło to całkiem sensownie.

W trakcie wynikną pewno jakieś problemy, ale to w końcu pierwszy raz. Fajnie że się tym zająłeś Smile

Co do scenariuszy to może w pierwszej kampanii po prostu będziemy losowali standardowe z podręczników EiF i Głównego?

Może nieuważnie czytałem, ale - kiedy się wygrywa? Gramy do jakiejś ilości pkt czy np 10 potyczek a potem ten kto ma najwiecej pkt jest zwycięzcą?

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
Posted: Sb May 12, 2012 10:39 PM
Reply with quote

Telchar wrote:
Zastanawiałem się głównie jak rozwiążesz problem "niebijących się" graczy, ale wyszło to całkiem sensownie.
Faktycznie, to jest tak naprawdę największy problem kampanii z mapą (rozgrywanej podczas regularnych spotkań, kiedy wiadomo, że każdy chciałby zagrać) i nad tym się najdłużej głowiłem - mam nadzieję, że to wypali w praktyce Wink .

Quote::
Co do scenariuszy to może w pierwszej kampanii po prostu będziemy losowali standardowe z podręczników EiF i Głównego?
Rzeczywiście nie ma co przekombinowywać ze scenariuszami w i tak dość "pionierskiej" kampanii z mapą, choć można by rozważyć uzupełnienie tego zestawu o niektóre scenariusze ze Specialist Games (np. "dzielnicowe" scenariusze w rodzaju "Middle Bridge", "Great Library", ew. Cemetery of St. Volker i Temple of Morr z kampanii "Thy Soul to Keep"). Z kolei w dodatku "Nemesis Crown" oraz w serii z opisami prowincji jest sporo interesujących scenariuszy w klimatach EiF.

Quote::
Może nieuważnie czytałem, ale - kiedy się wygrywa? Gramy do jakiejś ilości pkt czy np 10 potyczek a potem ten kto ma najwiecej pkt jest zwycięzcą?
Dziękuję, że zwróciłeś na to uwagę - masz rację, nie napisałem nic na ten temat, a wypadałoby. Dopiszę w kolejnej wersji zasad. Zaproponowane przez Ciebie warunki zwycięstwa są IMO jak najbardziej OK Smile .

Quote::
Fajnie że się tym zająłeś Smile
Całkiem przyjemnie się nad tym pracowało Smile .


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7559
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
Posted: Pn May 13, 2012 05:20 AM
Reply with quote

Kapitan_Hak wrote:
P.S. Wprawdzie pisałem te zasady z myślą o Mordheim, ale podejrzewam, że po niewielkich modyfikacjach, również i gracze Warheim mogą mieć z nich jakiś użytek.

Dzięki. W niedalekiej przyszłości z pewnością zasymiluję twoją pracę na rzecz kolektywu Warheim Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
nahar
Przebudzony
Przebudzony

nahar

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 226
Location: Targówek
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
Posted: Pn May 13, 2012 05:26 PM
Reply with quote

Szacunek Tomek za robotę.

Moje uwagi:
Może przygotować zasady bardziej elastyczne zasady poruszania się po mieście. Zwiększyłbym liczbę pól do przejścia w każdej rundzie.
Teraz jest:
- ruch o jeden i zajęcie nowej lokacji,
- zostanie w miejscu,
- potyczka (chyba lepsza nazwa to: wypad).

Po obejrzeniu mapy (jest duża) i zliczeniu ewentualnych grających (powiedzmy, że 8 osób z tego średnio 6 będzie co tydzień w SDK-u) mam wrażenie, że będziemy głównie chodzili po mapie. Jest ona za duża do tej liczby band. Ma ponad 60 pól.

Może takie akcje w rundzie:

Pozostanie na polu i dokładne plądrowanie (zasady - ufortyfikowana oraz plądrowanie)
Zajęcie terenu - ruch o jedno pole i pobieżne plądrowanie hexu na który wchodzi banda (zasady plądrowanie, bez zmian w przypadku ataku/obrony pola)
Marsz - ruch o dwa pola (bez plądrowania, zajęcie obu hexów)
Wypad - ruch o trzy pola w celu ataku na inną bandę.

No i to co pisał Tomek - że lokacje w mieście trzeba by dokładnie opisać. Najlepiej jak każda z nich dawałaby duże korzyści to wtedy byłoby się o co bić. Czyli osobne tabele do plądrowania.

Reszta wydaje mi się ok.

Zachęcam każdego do przygotowania znaczników.

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1267
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
Posted: Pn May 13, 2012 06:55 PM
Reply with quote

nahar wrote:

No i to co pisał Tomek - że lokacje w mieście trzeba by dokładnie opisać. Najlepiej jak każda z nich dawałaby duże korzyści to wtedy byłoby się o co bić. Czyli osobne tabele do plądrowania.

To myślę w kolejnej edycji kampanii - za dużo nowych zasad na raz to wszyscy się pogubią. Co do korzyści to nie moga być one zbyt potężne bo powoduje to ze gracz prowadzący staje się coraz potężniejszy i w pewnym momencie dochodzi do tego że każdy mu może naskoczyć.

Ale mówię to wszystko na sucho, zapewne większość wyjdzie w praniu.

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1097
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
Posted: Pn May 13, 2012 07:39 PM
Reply with quote

Haku Brawo Wspaniała robota Very Happy

quidamcorvus wrote:
Kapitan_Hak wrote:
P.S. Wprawdzie pisałem te zasady z myślą o Mordheim, ale podejrzewam, że po niewielkich modyfikacjach, również i gracze Warheim mogą mieć z nich jakiś użytek.

Dzięki. W niedalekiej przyszłości z pewnością zasymiluję twoją pracę na rzecz kolektywu Warheim Wink

QC, bierzemy to Gwizdze


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
mecenasik
Śniący
Śniący

mecenasik

Offline

Joined: May 04, 2012
Posts: 30
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
Posted: Pn May 14, 2012 08:37 AM
Reply with quote

Tomek>podziwiam..to jest to co od zawsze chciałem w Mordheim zobaczyć (i zawsze zabrakło mi wytrwałości ;( )

moje drobne propozycje:
- co w sytuacji, w której (szczególnie na początku) gracze będą się przemieszczać w taki sposób, że nie będzie dochodziło do walki (lub walczyć będzie tylko 2 z 8)? - tu rozwiązaniem wydaje się propozycja nahara (o której niżej)

- możliwość "odskoczenia" gdy ktoś zaatakował nasze terytoria od walki/chyba,że jest to dorozumiane - sytuacja, w której w fazie ruchu idę na pole sąsiadujące, okazuje się,że dochodzi tam do walki ale za plecami ktoś mi zajmuje moje terytorium - IMO powinna być możliwość rezygnacji z walki o "nowe" z obowiązkiem obrony "starego",oczywiście ten kto miał być naszym przeciwnikiem zyskuje teren tak jak przy normalnym ruchu

- po przegranej bitwie i obowiązkowym przemieszczeniu się dodanie obowiązku ruchu z terenu kontrolowanego przez innego gracza w następnej rundzie (lub doprecyzowanie, że nie działa fortyfikowanie się/eksploracja)

nahar> jak rozumiem proponujesz eksploracje pól bez walki (po zajęciu neutralnego pola) - IMO mogłoby to zdać egzamin ale z zastrzeżeniem, że na każdym polu coś się dzieje i trzeba troszkę się "napocić" żeby można było sobie swobodnie przeszukać okolicę. Może tabelka ze zdarzeniami w stylu "wpadłeś na grupę k20 zombiaków szukających pożywienia"? Przynajmniej na razie, bo idea opisania wszystkich pól, i jak rozumiem przypisania do nich pewnych "neutralnych" zdarzeń jest świetna.

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
Posted: Pn May 14, 2012 04:08 PM
Reply with quote

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze - bardzo się cieszę, że te zasady przypadły Wam do gustu Smile .

@QC, Doman -
Jak najbardziej zachęcam do skorzystania z tych zasad, włącznie - w razie zainteresowania i chęci ze strony QC - z dorzuceniem ich do podręcznika do WFS Smile . Jedyne co proponuję, to chwilę się wstrzymać, zanim wstępnie zasady przetestujemy w SDKu, doszlifujemy je nieco i dorzucimy niezbędne poprawki.

@Nahar
Podobają mi się Twoje propozycje i zgadzam się, że warto trochę zwiększyć zasięg ruchu band w Rundzie. Pokombinuję zaraz z zasadami, wprowadzę trochę poprawek i postaram się jeszcze dzisiaj wrzucić nową wersję pliku. Z "Wypadem" (masz rację, lepsza nazwa niż "potyczka" - lepiej oddaje charakter tej akcji) nadal się zastanawiam, jak to rozwiązać, by był to nie tyle dodatkowy ruch, co "wentyl bezpieczeństwa" zapobiegający sytuacjom, w których gracz przychodzi na rozgrywki do klubu i musi pauzować, bo w normalnych okolicznościach nie doszłoby do bitwy z jego udziałem.

@Telchar
Dokładnie tak jak piszesz, z zasadami do poszczególnych terytoriów powinniśmy się wstrzymać do kolejnej kampanii ( czyli zapewne dobrych parę miesięcy) - zarówno z tej przyczyny, że - jak już pisałeś - nowych zasad będzie i tak sporo, jak i z tej, że opracowanie tych zasad trochę czasu zajmie.

@Mecenasik
Sytuacja, o której piszesz na wstępie, to jeden z większych "orzechów do zgryzienia" w kampanii z mapą; taka zasada w pierwszej wersji zasad już jest (w opcjonalnych, pt. "Potyczka"), ale zapewne będzie jeszcze modyfikowana wraz z napływem nowych pomysłów i wniosków w trakcie trwania kampanii. Choćby teraz naniosę poprawki zaproponowane przez Nahara.

Druga z sytuacji, o ile dobrze zrozumiałem Twój przykład, jest już w zasadzie uwzględniona w obecnych zasadach, czyli w skrócie: można w Fazie Walki wrócić (w celu obrony) na poprzednio zajmowane terytorium (o ile jest to sąsiadujące pole, Twoje Kontrolowane Terytorium), o ile na polu, na które się przemieściłeś, nie napotkałeś wroga (w tej sytuacji obaj musicie rozegrać potyczkę, gdyż bitwa wynikająca ze spotkania się dwóch band na jednym polu "ma pierwszeństwo"). W tym jednak przypadku nie zajmujesz tego pola, z którego się cofasz - w przeciwnym wypadku mogłoby niekiedy dojść do sytuacji, w której musiałyby zostać rozegrane dwie bitwy w Rundzie (Ty bronisz swojego terytorium przed graczem A, a gracz B broni swojego przed Tobą). Mam nadzieję, że wyjaśniłem mniej więcej tę sprawę; reszta, jak sądzę, wyjdzie "w praniu" Wink .

Co do trzeciej z sytuacji, postaram się to doprecyzować w drugiej wersji zasad.

EDIT: Z powodu natłoku rozmaitych pozabitewniakowych spraw niestety nie dam rady wrzucić nowej wersji ani dzisiaj, ani jutro przed spotkaniem w SDKu. Będę miał jednak wydrukowaną kopię zasad z naniesionymi roboczymi poprawkami, które wprowadzę do PDFa i opublikuję na forum w najbliższych dniach.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 617
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampanie w SDQ
Posted: Pt May 25, 2012 03:07 PM
Reply with quote

Czyli jak robimy z bandami stojącymi w miejscu? Proponuję utrzymanie zasad spisanych przez Haka, czyli 3D6 gc z akualnie zajmowanej parceli, i 2D6 gc z posiadanych sąsiednich.

Zatem w sytuacji, gdy ktoś zbuduje sobie farmę gdzie jest otoczony sześcioma swoimi polami może zgarnąć 3 + (6 x 2) D6 = 15D6 gc Czyli minimalnie 15gc, maksymalnie 90gc

Są to sumy które w jakiś sposób zrekompensują graczowi brak normalnej explorki, i wspaniały sposób na odbicie się dla tych co nie moga wpaść do SDQ. Z kolei Jeśli w danej turze farmimy i zostaniemy napadnięci na sąsiednie pole, to możemy zgarnąć podwójny zysk Smile Kto wie, może da sie uzbierać na Tome of magic dla kapitana?
W ten sposób w ogóle opłaca się robić farmy, ale od razu widać na mapie jak ktoś to robi, czym wystawia się na połączona ofensywę innych Very Happy


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampanie w SDQ
Posted: Pn May 27, 2012 07:29 AM
Reply with quote

Dobrze, że poruszyłeś tę sprawę - warto by to jakoś uporządkować i będę tu wdzięczny za opinie graczy, jak by najchętniej widzieli tę zasadę.

Przez chwilę zastanawiałem się, czy maks. 90 zk bez rozegrania bitwy to nieco nie za dużo...

Z drugiej jednak strony: przynajmniej póki co jest raczej tendencja do poruszania się po mapie, szukania przeciwnika, a nie stania w miejscu; do tego raczej rzadko będą sytuację w stylu "wszystkie pola wokół moje"; mamy ponadto ograniczenie, że takiej "eksploracji zarobkowej" nie można robić dwie rundy z rzędu; no i wreszcie, nawet przy 15k6 raczej nigdy nie wypadnie maksymalny wynik Wink .

Proponuję poczekać jeszcze parę rund i zobaczyć, czy i co się z tej zasady wykluje; o ile nie będzie jakiś patologii, to chyba można by to tak zostawić.


Warto by się zastanowić nad jeszcze jedną kwestią, która też wypłynęła podczas ostatniego spotkania...

Ustaliliśmy, że można się poruszyć o 1 bądź 2 pola (z zajmowaniem terenów) i teraz pytanie, czy wprowadzamy jakąś formę bonusu dla tych, którzy poruszyli się tylko o jedno pole (jakaś mikro-eksploracja, czy coś w tym stylu)? Moim zdaniem nie ma co czegoś takiego wprowadzać, bo nagle wszyscy zaczną się poruszać tylko o 1, ale pytam, bo może większość graczy ma inne zdanie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 617
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
Posted: Pn May 27, 2012 10:49 AM
Reply with quote

Jestem za pozostawieniem zasad takich jakie sa na razie, a w razie kontrowersji próbował zmian.

Jesli chodzi o kase z farmienia zajętych terenów, to prawda jest, że podałem wartości przy skrajnie sprzyjających warunkach. Wątpię aby komuś sie udało uzyskać wspomniane 15D6 kasy Very Happy


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
nahar
Przebudzony
Przebudzony

nahar

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 226
Location: Targówek
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
Posted: Cz czerw 14, 2012 08:33 PM
Reply with quote

Powiedzcie mi czy jeśli przegrałem z Natalią to teraz jestem na polu na którym zaczynałem ruch? Czy też na polu z którego wchodziłem?
Bo chyba nam się wdarła nieścisłość w przepisy - trzeba napisać, że po przegranej bitwie banda wraca na pole z którego weszła na to o które się biła.

Back to top
View user's profile
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 617
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
Posted: Cz czerw 14, 2012 08:39 PM
Reply with quote

Tak, nie miałem czasu zrobić mapki z rezultatem walki. Jesteś na polu z którego wchodziłeś na market sqare


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim - zaawansowane zasady kampanii
Posted: Pn list 04, 2012 03:30 PM
Reply with quote

Jakiś czas temu zakończyliśmy już kampanię z mapą - pora na podsumowanie i wyciągnięcie wniosków - zapraszam do lektury.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website

1 2
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 417 Mordheim Cover full-si...
 Sb list 05, 2016 11:04 PM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Kampania Mordheim "W oparach Obłędu" w SDK w Warszawie
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
67 Myszor 2451 Re: Kampania Mordheim ...
 Cz wrz 07, 2017 09:18 PM 
Szary_Kocur View latest post
No new posts Czytelnia [WFRP] Relacja z kampanii 'Cienie pod Oldenlitz'. 5 quidamcorvus 396 [WFRP] Relacja z kampa...
 Pn lip 24, 2017 06:13 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Mordheim 3miasto 0 Picek 186 Mordheim 3miasto
 Pn kwiet 03, 2017 10:28 AM 
Picek View latest post
No new posts Kostnica [10.12.2016] MORDHEIM: AGE OF SIGMAR
-suplement for the Age of Sigmar
8 Pan_Ryba 938 Re: [10.12.2016] MORDH...
 Śr grud 14, 2016 11:49 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 161
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy