Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Elementy terenu na polu bitwy...
[Warsztat] Elementy terenu na polu bitwy...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic

Karty Lokacji powinny być wybierane...
...losowo
100% 100% 100%
 100%  [ 9 ]
...przez gracza
0% 0% 0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 9
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Elementy terenu na polu bitwy...
Posted: Cz May 24, 2012 01:26 PM
Reply with quote

Karty Lokacji, czyli kolejna zasada opcjonalna inspirowana NS:T.

Zasady w trakcie WiP, więc zachęcam państwa draństwa do testowania, opiniowania i zamieszczania własnych propozycji Lokacji.


Quote::
Lokacje:
Lokacje to pozostałości z czasów przed Inwazją Chaosu., miejsca które niegdyś cieszyły się sławą, a swym właścicielom zapewniały wiele korzyści. W pozostałościach Gildii Kupców, wewnątrz lazaretu czy w kanałach wciąż można znaleźć wiele kosztowności lub wykorzystać lokacje do osiągnięcia zwycięstwa. Jednak, niektóre lokacje to plugawe miejsca, zrodzony ze spaczonej woli Mrocznych Bogów w których kultyści Chaosu oddają cześć swym Patronom. Zbezczeszczone świątynie i splugawione kaplice, to częsty widok znaczący krwawy szlak, którym podążały hordy Niewolników Ciemności.
Kiedy tylko model wejdzie na teren lokacji może korzystać z jej właściwości, zgodnie z opisem umieszczonym na KARCIE LOKACJI. Kontrolę nad lokacją sprawuje ta drużyna, która na początku tury posiada więcej modeli bohaterów znajdujących się w odległości do 6” od lokacji. Jeżeli w pobliżu KARTY LOKACJI znajduje się tyle samo bohaterów z obu drużyn, żadna z kompani nie sprawuje kontroli nad lokacją.

Plądrowanie lokacji:
ZŁE i CHAOTYCZNE drużyny mogą zrezygnować z korzystania z właściwości lokacji umieszczonej na KARCIE LOKACJI i po wejściu na teren lokacji splądrować ją. Aby określić rezultat jakim zakończyło się plądrowanie należy wykonać rzut K6 dla każdego modelu bohatera, który bierze udział w plądrowaniu. Wynik 1 oznacza, że bohater musi wykonać test Niebezpiecznego terenu; 2-4 oznacza, że model nic nie znalazły; natomiast rezultat 5+ oznacza, że bohater otrzymuje +1 Punkt Doświadczenia.
Po zakończeniu plądrowania należy obrócić KARTĘ LOKACJI na drugą stronę i położyć na tym samym miejscu. Do końca potyczki, nie można korzystać już z właściwości lokacji.

Ambona myśliwska:
Gdyby do tego opuszczonego pomieszczenia wszedł inżynier lub doświadczony strzelec, szybko zorientowałby się, że wnętrze zostało dobrze przygotowane na stanowisko ogniowe. Kto wie, czy zostało wykorzystane, a może jednak… No bo skąd wzięły się te liczne karby na drewnianej ramie okna…

LOKALIZACJA: pomieszczenie z oknem wewnątrz budynku, na pierwszym lub wyższym piętrze

Dopóki drużyna kontroluje ambonę myśliwską, wybrany przez gracza model bohatera, który przebywa na terenie lokacji otrzymuje w fazie strzelania modyfikator +1 do testu trafienia, ponadto zasięg broni dystansowej zostaje zwiększony o +6”, a sam oręż zyskuje cechę STRZELEC WYBOROWY.

Gildia Kupców:
To zastanawiające jak trwałe są struktury Gildii Kupców oraz jak wielka jest chęć zysku, którą reprezentują należący do niej przedsiębiorcy. Nawet teraz, gdy nie opadł jeszcze pył wzniecony przez Hordy Chaosu niemal w każdej większej osadzie znaleźć można kupców, którzy zapłacą złotem za wszelkie kosztowności i artefakty zdobyte na polu bitwy…

LOKALIZACJA: pomieszczenie wewnątrz budynku
Dopóki kompania kontroluje budynek Gildii Kupców, dowolny należący do drużyny model, który w trakcie rozgrywania potyczki zdobył znaczniki kosztowności, może w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów złożyć precjoza wewnątrz Gildii Kupców. Za każdy znacznik kosztowności złożony w Gildii Kupców kompania otrzymuje jeden Łup!. Należy zauważyć, że kompania nie traci tak zdobytych Łupów! nawet w przypadku przegrania potyczki.

Gospoda:
W czasie głodu i rozpaczy, dobrze zaopatrzona gospoda jest więcej warta niż książęcy skarbiec. Pełny brzuch i butelka gorzałki potrafią podnieść morale znacznie lepiej niż srebrne patery i złote puchary…

LOKALIZACJA: pomieszczenie wewnątrz budynku

Modele bohaterów należące do drużyny, która kontroluje Gospodę mogą przerzucić nieudany test STRACHU i GROZY. Wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Ponadto, modele automatycznie zdają testy SAM W WALCE.

Kanały:
Labirynt kanałów to od wieków królestwo Szczurołapów i Skavenów, a kompania która choć częściowo odkryje tajemnice świata ścieków zyska dużą przewagę nad wrogiem…

LOKALIZACJA: bez ograniczeń, na poziomie stołu

Dopóki kompania kontroluje wejście do Kanałów, jeden wybrany przez gracza model bohatera w czasie wykonywania pozostałych ruchów może zniknąć w kanałach, by na początku następnej fazy ruchu gracza pojawić się na parterze wybranego przez gracza budynku, jeżeli ruch taki prowadzi do kontaktu z wrogiem, to jest to równoznaczne z szarżą (szarża ta podlegać będzie wszystkich zasadom szarży). Bohater może nawet, jeśli gracz sobie tego życzy, przerwać walkę, w której brał udział, ale w takim wypadku nie będzie mógł szarżować.
Ponadto, model bohatera ukryty poza stołem nie może wspierać bezpośrednio drużyny. Uwzględniając ten stan rzeczy w momencie określania czy drużyna musi wykonać test rozbicia, model oczekujący w kanałach nie jest liczony do całkowitej liczby postaci w kompanii.

Kapliczka:
Niewielka kapliczka zbudowana przez mieszkańców miasta w godzinie nadchodzącej śmierci poświęcona została wielu bogom, bóstwom i demonom… Nieliczni, którzy ocaleli z pogromu ozdobili ołtarz dziękczynnymi wotami i drobnymi ofiarami…

LOKALIZACJA: bez ograniczeń

Dopóki drużyna kontroluje Kapliczkę, wszystkie modele, które znajdują się w odległości do 6" od lokacji. podlegają zasadzie specjalnej ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (2).

Lazaret:
Zapach krwi, ludzkich wnętrzności, aura śmierci, cierpienia, bólu i rozpaczy zdaje się wypełniać lazaret, aż po gliniane fundamenty, na których został wzniesiony w czasie Inwazji Chaosu. I choć Siostry Shallyi opuściły lecznicę dawno temu, to wciąż można znaleźć tu wiele przydatnych medykamentów…

LOKALIZACJA: pomieszczenie wewnątrz budynku

Modele należące do kompanii, która kontroluje Lazaret podlegają zasadzie specjalnej TRUDNY DO ZABICIA. Należy zauważyć, że lokacja nie działa na modele podlegające zasadzie specjalnej NIEUMARŁY, ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH oraz DEMON.

Niecka Dhar:
Niewielka kapliczka zbudowana przez mieszkańców miasta w godzinie nadchodzącej śmierci poświęcona została wielu bogom, bóstwom i demonom… Nieliczni, którzy ocaleli z pogromu ozdobili ołtarz dziękczynnymi wotami i drobnymi ofiarami…

LOKALIZACJA: bez ograniczeń

Dopóki drużyna kontroluje Nieckę Dhar, na początku każdej fazy magii kompanii należy wykonać rzut K6 i odczytać wynik z tabeli:
K6 REZULTAT
1 Upioryt wysysa magiczną energię zgromadzoną nad polem bitwy. Wszystkie zaklęcia pozostające aktualnie w grze zostają automatycznie rozproszone. Przepadają także wszystkie Kostki Mocy i Rozproszenia przechowywane w magicznych przedmiotach. Faza magii zostaje natychmiast zakończona.
2 Wymagany Poziom Mocy wszystkich zaklęć zostaje zwiększony o +K3 punkty.
3 Zasięg wszystkich zaklęć zostaje zmniejszony o połowę.
4 Wymagany Poziom Mocy wszystkich zaklęć zostaje zmniejszony o -K3 punkty.
5 Zasięg wszystkich zaklęć zostaje podwojony.
6 Na skutek działania Kamienia Przemian pula Kości Mocy zostaje podwojona.
O ile w opisie rezultatu nie podano inaczej, efekt działa Niecki Dhar utrzymuje się do początku fazy magii kompanii, która kontroluje lokację.

Obelisk:
Wzniesiony przed wiekami obelisk wciąż skupia w sobie magiczną moc, która wspomóc może zebranych wokół głazu drużynników…

LOKALIZACJA: pomieszczenie wewnątrz budynku

Drużyna, która kontroluje Magiczny obelisk uzyskuje dodatkową Kostkę Mocy w swojej fazie magii oraz dodatkową Kostkę Rozproszenia w fazie magii przeciwnika.

Świątynia:
Choć świątynia, którą przed dziesięcioleciami mieszczanie poświęcili swoim bogom i patronom miasta mocno ucierpiała w czasie walk z Hordami Chaosu, to we wnętrzu wciąż czuć ducha obrońców miasta, którzy poświęcili swe życie w obroni swych bliskich…

LOKALIZACJA: pomieszczenie wewnątrz budynku

Modele należące do drużyny, która kontroluje Kaplicę mogą przerzucić każdy nieudany test oparty na współczynniku CP. Wynik drugiego rzutu jest ostateczny.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..

Last edited by quidamcorvus on Pt lip 25, 2014 01:10 AM; edited 3 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Cz May 24, 2012 03:28 PM
Reply with quote

hmm po kolei IMO:

plądrowanie-> wolałbym zwykła mała tabelkę ze sprzętem który tam można znaleźć, bo kolejne Pdki szału nie robią Wink ze standardowych zasad można zdobywać pdki, z kart teraz lokacje za dużo, pamiętajmy że z zdarzeń losowych tez można coś złapać


Ambona myśliwska: wydaje mi się że ta lokacja jest za mocna, jak się tam coś zaszyje to czoko... +1 BS jest wystarczającym bonusem w realiach które występują na stole


Gildia Kupców: daje rade, chociaż jak dla mnie model powinien mieć ten łup w ekwipunku, dałbym ograniczenie pomieszczenie wewnątrz budynku 8" od środka stołu

gospoda ok, wyważona nie robi kwiatków w grze Wink

kanały ok

Kapliczka ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (1) wtedy wydawałaby się ok

lazaret wydaje się bardzo mocny, ja tam zawsze lobbuje zasady które są dodatkiem a nie mega bonusem np. odporność na poisony i trucizny jest wystarczająca niż trudny do zabicia ...
jako ograniczenie też sytuowałbym to w okolicach środka stołu

obelisk bez finezji obleci .. kampa dla maga:D

świątynia ok


Gracz wystawia lokacje? czy jak? jak tak to ile sztuk? Mam nadzieje że to nie jest takie losowanie jak z jeziorkami lub górkami
wieczorem podeśle kilka moich propozycji


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Cz May 24, 2012 03:47 PM
Reply with quote

Doman wrote:
plądrowanie-> wolałbym zwykła mała tabelkę ze sprzętem który tam można znaleźć, bo kolejne Pdki szału nie robią Wink ze standardowych zasad można zdobywać pdki, z kart teraz lokacje za dużo, pamiętajmy że z zdarzeń losowych tez można coś złapać
Właśnie tabelki ekwipunku chcę uniknąć. Ewentualnie wynik 4-5 oznacza, +1 PD a wynik 6 +1 PD oraz odnajduje jeden znacznik kosztowności.


Doman wrote:
Ambona myśliwska: wydaje mi się że ta lokacja jest za mocna, jak się tam coś zaszyje to czoko... +1 BS jest wystarczającym bonusem w realiach które występują na stole
Tutaj jest inny problem, zasada strzelec wyborowy i tak jest niepotrzebna przy strzelaniu z ambony, która powinna znajdować się na podwyższeniu, co pozwala na strzelanie do dowolnego modelu ignorując zasadę najbliższy cel Wink Tak więc zostanie +1 do US oraz +6" do zasięgu.
A zaszyte modele można nękać Pieszczotą.


Doman wrote:
lazaret wydaje się bardzo mocny, ja tam zawsze lobbuje zasady które są dodatkiem a nie mega bonusem np. odporność na poisony i trucizny jest wystarczająca niż trudny do zabicia ...
jako ograniczenie też sytuowałbym to w okolicach środka stołu
Trudny do zabicia to cecha którą ma kilka kompanii, poza tym można to dostać z kilku innych źródeł. Sprawdzimy w testach.

Doman wrote:
Gracz wystawia lokacje? czy jak? jak tak to ile sztuk? Mam nadzieje że to nie jest takie losowanie jak z jeziorkami lub górkami
wieczorem podeśle kilka moich propozycji

Quote::
Lokacje:
Kiedy gracze przygotowali już pole bitwy mogą dodatkowo urozmaicić potyczkę stosując KARTY LOKACJI. Każda lokacja posiada wytyczne, które określają czy KARTA LOKACJI może być położona gdziekolwiek, czy też należy umieścić ją wewnątrz czy też na zewnątrz budynku.
Poza tym, gracze powinni pamiętać, że wciąż nie wiadomo, po której stronie stołu zostaną rozstawione drużyny i głupio byłoby umieścić lokację tak, by już na początku rozgrywki trafiła w ręce przeciwnika.
KARTY LOKACJI, podobnie jak inne elementy terenu, powinny zostać rozstawione przez graczy naprzemiennie. Zaleca się aby każdy z graczy rozstawił na całym stole nie więcej niż 2 lokacje.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Pt May 25, 2012 03:51 PM
Reply with quote

Fajne , fajne , a myślałeś o zrobieniu czegoś takiego do terenów wiejskich?

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Pt May 25, 2012 04:41 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Doman wrote:
Ambona myśliwska: wydaje mi się że ta lokacja jest za mocna, jak się tam coś zaszyje to czoko... +1 BS jest wystarczającym bonusem w realiach które występują na stole
Tutaj jest inny problem, zasada strzelec wyborowy i tak jest niepotrzebna przy strzelaniu z ambony, która powinna znajdować się na podwyższeniu, co pozwala na strzelanie do dowolnego modelu ignorując zasadę najbliższy cel Wink Tak więc zostanie +1 do US oraz +6" do zasięgu.
A zaszyte modele można nękać Pieszczotą.

No tak ale już teraz nie chciałbym spotkać w ambonie mojego łucznika z BS6, elfi łuk, Celny strzał oraz błyskawicznym przeładowaniem. Chociaż może to będzie równoważnia do baniek z pieszczot Wink



Doman wrote:
lazaret wydaje się bardzo mocny, ja tam zawsze lobbuje zasady które są dodatkiem a nie mega bonusem np. odporność na poisony i trucizny jest wystarczająca niż trudny do zabicia ...
jako ograniczenie też sytuowałbym to w okolicach środka stołu
Trudny do zabicia to cecha którą ma kilka kompanii, poza tym można to dostać z kilku innych źródeł. Sprawdzimy w testach.[/quote] No tak, ale zazwyczaj ta zasada jest uwzględniana w kosztach jednostek


Kilka propozycji, bez wstawek fluffowych, nazwy w wersjach roboczych.

Ogród
LOKALIZACJA: na poziomie stołu, w 3" od budynku
Dopóki drużyna kontroluje ogród, modele gracza, który przebywają na terenie lokacji jego broń strzelecka oraz do walki wręcz podlega zasadzie Trujący Atak

Cmentarz
LOKALIZACJA: bez ograniczeń, na poziomie stołu
Mag należącą do kompanii nieumarłych, którego drużyna kontroluje Cmentarz, uzyskuje na czas trwania potyczki:
Zaklęty Czar. Poziom Mocy 4.
Udane rzucenie czaru sprawia, że jeden Zombi, który został zdjęty z placu boju, w ostatniej fazie walki wręcz natychmiastowo powraca do bitwy. Umieść model w 6” od Nekromanty. Model nie może zostać umieszczony od razu w walce wręcz z przeciwnikiem.


Zbrojownia
LOKALIZACJA: pomieszczenie wewnątrz budynku max 6" od środka stołu
Kompani która kontroluje Zbrojownie na koniec potyczki, przysługuje zakup K3 sztuk broni niemagicznej, bez rzutu na Dostępność.

mało realistyczne, ale trzymam się analogi z Gildii kupców Smile



na razie tyle:P
Karty lokacji wybieramy losowo z puli, czy każdy dwie pod siebie?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Sb May 26, 2012 08:46 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Sb May 26, 2012 08:15 AM
Reply with quote

Pogodyn wrote:
Fajne , fajne , a myślałeś o zrobieniu czegoś takiego do terenów wiejskich?
Do terenów wiejskich są niezbadane Elementy terenu.


Doman wrote:

na razie tyle:P
Karty lokacji wybieramy losowo z puli, czy każdy dwie pod siebie?
Dzięki za pomysły, w wolnej chwili skonwertuję.
Na razie jest tak, że karty są wybierane przez graczy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Sb May 26, 2012 09:00 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Doman wrote:

na razie tyle:P
Karty lokacji wybieramy losowo z puli, czy każdy dwie pod siebie?
Dzięki za pomysły, w wolnej chwili skonwertuję.
Na razie jest tak, że karty są wybierane przez graczy.

Bo to dość istotne: jeśli wybierane, to kompania bierze je pod siebie
a gdy losowane . lokacji rozgrywka staje się ciekawsza i można spróbować bardziej skomplikowanych lokacji, które losowane były by z góry ustalonej talii kart: bardziej specyficzna i unikalna lokacja znajduje się tylko raz w talii np. wiezienie.. a bardziej pospolita prostsza np. ogród 3

dla przykładu bardziej skomplikowana lokacja

Więzienie:


Gdy drużyna kontroluje lokacje, a jej dowódca znajduje się na karcie lokacji może zdecydować się wyłamać kratę z celi w celu uwolnienia więźnia należy wykonać rzut K6 i odczytać wynik z tabeli:
K6 REZULTAT
1- na pryczy leżą zwłoki
2-3 - Złodziej
4-5 - Zwadźca
6- Skrytobójca
a reszta opisu skopiowana od wytycznych Ochroniarza z żołdem itp.


Oby dwa podejścia maja swoje plusy i minusy, ale warto na wstępie zdecydować, która droga pożądamy Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Sb May 26, 2012 09:33 AM
Reply with quote

Ciekawy pomysł z tym więzieniem.

Doman wrote:
Oby dwa podejścia maja swoje plusy i minusy, ale warto na wstępie zdecydować, która droga pożądamy Wink
Można głosować w ankiecie Wink Choć ja coraz bardziej skłaniam się do opcji z losowaniem kart.

Mogłoby to wyglądać tak:
Quote::
Karty Lokacji:
Gracze mogą dodatkowo urozmaicić rozgrywane potyczki stosując KARTY LOKACJI. Każda lokacja posiada wytyczne, które określają czy KARTA LOKACJI może być położona gdziekolwiek, czy też należy umieścić ją wewnątrz czy też na zewnątrz budynku.
Poza tym, gracze powinni pamiętać, że w trakcie rozkładania KART LOKACJI wciąż nie wiadomo, po której stronie stołu zostaną rozstawione drużyny i głupio byłoby umieścić lokację tak, by już na początku rozgrywki trafiła w ręce przeciwnika.
Po rozmieszczeniu elementów terenu, każdy z graczy wykonuje rzut K3, których suma określa ilość KART LOKACJI, które należy wylosować z talii. Każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie KART LOKACJI (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Każda lokacja musi zostać umieszczona zgodnie z lokalizacją w odległości większej niż 10” od krawędzi stołu oraz minimum 6” od innej KARTY LOKACJI.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Sb May 26, 2012 10:29 AM
Reply with quote

Doman wrote:
Oby dwa podejścia maja swoje plusy i minusy, ale warto na wstępie zdecydować, która droga pożądamy Wink
Można głosować w ankiecie Wink Choć ja coraz bardziej skłania się do opcji z losowaniem kart.
[/quote]

Ja tez jestem za losowym, bo wtedy niezaistnienie sytuacja że część lokacji nie będzie się pojawiać na stole Wink i same lokacje będą lepiej rozbudowane

hmm moim daniem zbędny jest ten rzut K3.. dajmy 2 na gracza na stole 48 x 48 czyli w sumie 4.. jak będzie mało to się przetestuje po 3 na głowę co nam da 6 na stole .. same ograniczenie wystawienia tez zbędne... ograniczenie powinno wynikać z karty, te mocniejsze będą miały pewnie zapisek że w ilość calach od środka stołu ... nie widzę problemu żeby w jakimś na parterze była gospoda a na drugim pietrze ambona strzelecka.. tak gracze rozstawili tak mają Cool

co do więzienia, to tam tabelka jest za prosta:D po drobnej korekcie widziałbym ją tak:
K6 REZULTAT
1- na pryczy leżą rozkładające się zwłoki, każdy model na Karcie lokacji zmuszony jest przejść test WT, w celu sprawdzenia czy nie padł ofiarą zarazy, gdy test okaże się niepowodzeniem, określ skutki rzut K6 1- ofiara umiera, 2-5 model opuszcza następna rozgrywkę, 6- model zdrowieje
2- po wyłamaniu krat, więzień ucieka i tyle było z niego pożytku
3-4 - Złodziej
5 - Zwadźca
6- Skrytobójca


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Sb May 26, 2012 10:34 AM
Reply with quote

Rzut K3 ma na celu losowe określenie ilości, dzięki czemu czasem będzie więcej a czasem mniej lokacji.

Co do ewentualnych ograniczeń wystawienie w określonej odległości od środka, to chciałby aby Karty Lokacji podlegały jak najbardziej uniwersalnych zasadom, czyli: wewnątrz, na zewnątrz, bez ograniczeń.

Co do minimalnej odległości poszczególnych lokacji od siebie, to chciałbym ograniczyć sytuacje w której te same modele będą kontrolować kilka lokacji położonych blisko siebie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Sb May 26, 2012 01:30 PM
Reply with quote

ok ok

hmm zastanawia mnie czy czasem kontrola lokacji w 6 " nie zbyt duża
bo to daje od karty strefe 12"

lokacja to karta? czy jeśli karta znajduje się w budynku to lokacja jest cały budynek ?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Sb May 26, 2012 06:59 PM
Reply with quote

Doman wrote:
hmm zastanawia mnie czy czasem kontrola lokacji w 6 " nie zbyt duża
bo to daje od karty strefe 12"
Może 3", bo to nie od karty, a od krawędzi pomieszczenia.


Doman wrote:
lokacja to karta? czy jeśli karta znajduje się w budynku to lokacja jest cały budynek ?
Pomieszczenie w którym znajduje się karta.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Sb May 26, 2012 09:00 PM
Reply with quote

Quote::
Kiedy tylko model wejdzie na teren lokacji może korzystać z jej właściwości, zgodnie z opisem umieszczonym na KARCIE LOKACJI. Kontrolę nad lokacją sprawuje ta drużyna, która na początku tury posiada więcej modeli bohaterów znajdujących się wewnątrz lokacji (w przypadku KART LOKACJI rozmieszczonych w pomieszczeniach wewnątrz budynków) lub posiada więcej modeli bohaterów w odległości do 3” od centrum lokacji (w przypadku KART LOKACJI rozmieszczonych bez ograniczeń lub na zewnątrz budynków). Jeżeli w pobliżu KARTY LOKACJI znajduje się tyle samo bohaterów z obu drużyn, żadna z kompani nie sprawuje kontroli nad lokacją.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Sb May 26, 2012 10:59 PM
Reply with quote

rozumiemy sie bez słów:D
właśnie miałem ci pisać o takim rozwiązaniu Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Pt czerw 22, 2012 07:22 PM
Reply with quote

A tak nudziło mi się i postanowiłem coś takiego spłodzić. Myślę, że może być przydatne bo często grając zapominamy o specjalnych zasadach terenów i trzeba wertować RB, a tak można położyć kartę na teren i voilà!



Jeżeli będzie pozytywny odbiór mojego pomysłu to mogę zrobić dla reszty terenów.

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Pt czerw 22, 2012 07:38 PM
Reply with quote

zajebiste:D


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Pt czerw 22, 2012 09:30 PM
Reply with quote

No to dla Ciebie Doman kolejna próbka Smile



Last edited by Pepe on Sb czerw 23, 2012 03:15 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Valantir
Przytomny
Przytomny

Valantir

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 91
Location: Mysłowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Pt czerw 22, 2012 09:36 PM
Reply with quote

zalatuje MtG ale spoko pomysł islandy daj na jeziora lub rzeki i mountainy na wzgórza i góry Very Happy jestem ZA

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Pt czerw 22, 2012 09:54 PM
Reply with quote

Świetne! Brawo


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Sb czerw 23, 2012 02:54 AM
Reply with quote

Valantir wrote:
zalatuje MtG ale spoko pomysł islandy daj na jeziora lub rzeki i mountainy na wzgórza i góry Very Happy jestem ZA

Bo większość to są karty z MtG Smile kilka zrobiłem sam.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Sb czerw 23, 2012 08:00 AM
Reply with quote

Zabawy ciąg dalszy Razz


Back to top
View user's profile
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Sb czerw 23, 2012 08:03 AM
Reply with quote

Zawsze myślałem ,że z MtG nic dobrego nie wyrośnie . A tutaj taka miła niespodzianka. Kawał dobrej roboty , i świetny pomysł.


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Sb czerw 23, 2012 07:43 PM
Reply with quote

Dzięki. Postanowiłem wprowadzić małą korektę w podstawowych terenach i wpisać w opisie co daje takowy teren, przykładem jest zwykła rzeka.


Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Sb czerw 23, 2012 08:37 PM
Reply with quote

super:D
arty doskonale pasują:P


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Pn czerw 24, 2012 05:11 AM
Reply with quote

W rzekach są chyba tylko dwa oryginalne resztę dobierałem specjalnie pod nazwy.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Pn czerw 24, 2012 08:02 AM
Reply with quote

Potrzebuję obrazki które będą się nadawały dla kart:
- Kaplica Sigmara
- Krasnoludzki Browar
- Złowrogi Posąg
- Totem Gorka

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Pn czerw 24, 2012 11:48 AM
Reply with quote

Na razie znalazłem to:

Kaplica Sigmara:




Totem Gorka:



_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Pn czerw 24, 2012 12:35 PM
Reply with quote



_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Pn czerw 25, 2012 07:01 PM
Reply with quote

Ok no to skończyłem. Poniżej Mistyczne Monumenty.



Opcjonalne Mistyczne Monumenty.



Tajemnicze Budowle.



Opcjonalne Tajemnicze Budowle.



I karty Pogody tak for fun.



Btw QC dostałeś mail z kartami? Sprawdziłeś może czy da się zrobić tekst który po wydrukowaniu będzie czytelny?

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Pn czerw 25, 2012 09:08 PM
Reply with quote

bela fantastiko:D


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Wt czerw 26, 2012 05:19 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Btw QC dostałeś mail z kartami? Sprawdziłeś może czy da się zrobić tekst który po wydrukowaniu będzie czytelny?
Dostałem. Prześpię się po nocnej zmianie i siądę do kart.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Wt czerw 26, 2012 05:03 PM
Reply with quote

Korzystając z grafik nadesłanych przez Pepe zrobiłem Karty Elementów terenu na polu bitwy, które po wydrukowaniu można wykorzystać w czasie rozgrywania potyczek w Warheim Fantasy Skirmish w celu usprawnienia gry.




Prezentowane poniżej grafiki mają jedynie charakter poglądowy, a do druku polecam plik PDF, który można pobrać STĄD lub obejrzeć TUTAJ.




_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Wt czerw 26, 2012 05:35 PM
Reply with quote

Brawo Bardzo mi się podobają. Fajnie, że się udało Very Happy

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Wt lip 03, 2012 08:11 PM
Reply with quote

Byłem tak "miły" i popełniłem graficzne karty lokacji które wysłałem Ci QC na mail. Z wyjątkiem lazaretu Sad ale nie mam koncepcji.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Śr lip 04, 2012 05:10 AM
Reply with quote

Dzięki. Zajmę się tym Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Śr lip 04, 2012 01:11 PM
Reply with quote

Mam pytania:
1. Co znaczy, że dowolny modle może złożyć znacznik kosztowności w GK? Myślałem, że znaczniki kosztowności mogą nosić tylko bohaterowie, czy się mylę?
2. Czy model który ma znacznik kosztowności musi fizycznie zanieść go do GK? Czy też niezależnie od odległości modelu od GK stwierdza się fakt złożenia kosztowności w GK?
3. Co się dzieje ze znacznikami kosztowności gdy GK zostanie przejęta przez przeciwną drużynę?
4. Czy aby uzyskać efekty z lokacji kontrolę musi nad daną lokacją sprawować zawsze model bohatera? Tzn żeby uzyskać efekt z danej lokacji bohater (praktycznie) przez całą potyczkę musi się znajdować w lokacji lub w 6" od niej?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Śr lip 04, 2012 02:15 PM
Reply with quote

1. W niektórych scenariuszach modele stronników także mogą odnaleźć znaczniki kosztowności, stąd "...dowolny należący do drużyny..."

2. "...może w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów złożyć precjoza wewnątrz Gildii Kupców..."

3. Nic. Za złożone znaczniki, kompania już otrzymała Łupy!.

4. Z efektów lokacji może korzystać ta kompania, która kontroluję lokację.

Quote::
Kontrolę nad lokacją sprawuje ta drużyna, która na początku tury posiada więcej modeli bohaterów znajdujących się wewnątrz lokacji (w przypadku KART LOKACJI rozmieszczonych w pomieszczeniach wewnątrz budynków) lub posiada więcej modeli bohaterów w odległości do 3” od centrum lokacji (w przypadku KART LOKACJI rozmieszczonych bez ograniczeń lub na zewnątrz budynków). Jeżeli w pobliżu KARTY LOKACJI znajduje się tyle samo bohaterów z obu drużyn, żadna z kompani nie sprawuje kontroli nad lokacją.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Śr lip 04, 2012 04:47 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

2. "...może w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów złożyć precjoza wewnątrz Gildii Kupców..."

Czyli musi być fizycznie w momencie składania P coś tam w GK czy nie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Śr lip 04, 2012 06:23 PM
Reply with quote

Skoro ma złożyć wewnątrz to musi być wewnątrz Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Cz lip 05, 2012 12:20 AM
Reply with quote

forum.wfb-pol.org/view...32#p945032

joke Twisted Evil


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Wt sierp 14, 2012 10:41 AM
Reply with quote

Wykryłem małą nieścisłość pomiędzy opisem na karcie (3") a opisem w RB (6") odnośnie dystansu działania Złowrogiego Posągu. Która jest prawidłowa?

Btw QC czy zapis odnośnie aktywacji Mistycznych Monumentów jest dobry i czy ma sens jeżeli chodzi o złowrogi posąg? Bo powiedzmy, że zbliżysz się na odległość 6" aby aktywować monument i wiesz, że takowy zadaje obrażenia to jeżeli model ma możliwość wycofania się ze strefy oddziaływania monumentu to to zrobi.
Czy nie lepiej byłoby albo skrócić dystans wykrywania właściwości monumentu do 3" i wydłużyć jego dystans oddziaływania do np 9" lub zmienić opis tego monumentu, że model w momencie znalezienia się w promieniu 6" od monumentu dostaje obrażenia, a nie jak jest obecnie na koniec fazy ruchu.

Ja wiem, że takowy monument może zmienić trochę strategię rozgrywki ale gdyby zwiększyć jego zasięg oddziaływania mogłoby być ciekawiej.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Wt sierp 14, 2012 11:08 AM
Reply with quote

Prawidłowa jest 3".

Co do zmian, to posag ma być ciekawym urozmaiceniem, a nie głównym orężem. Stąd taki, a nie inny zasięg oddziaływania.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Cz list 08, 2012 08:24 PM
Reply with quote

Czarno-białe karty można ściągnąć STĄD.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Cz list 08, 2012 08:44 PM
Reply with quote

Czarno-białe karty można ściągnąć STĄD.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Izwor
Przebudzony
Przebudzony

Izwor

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Wt list 20, 2012 06:09 PM
Reply with quote

Mam takie pytanie... te karty są przygotowane pod druk na A4?
Bo właśnie odebrałem paczkę swoich z ksero i niestety ale jakość grafik pozostawia wiele do życzenia.
I nie wiem czy to wina słabej jakości druku, czy samych kart.
Mam na myśli te kolorowe.
Poza tym format w jakim są podane (czyli strona tylna na końcu) był nie lada wyzwaniem dla zapracowanego pana z punktu ksero.
Gdyby ktoś miał zamiar takie karty sobie drukować, to polecam użycie drukarki pdf i podrukować strony osobno, czyli plik z 1 stroną kolorową i jednym tyłem i powtórzyć dla każdej kolorowej strony.
Mi wyszedł okropny misz masz i przez to miałem sporo problemów ale mam nadzieję, że do jutra ogarnę wszystkie karty i będą gotowe.

Back to top
View user's profile AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Wt list 20, 2012 07:05 PM
Reply with quote

Ja mam wydrukowane takie karty na A4 i nie miałem najmniejszych problemów z jakością. Może to wina drukarki - ja robiłem chyba wydruk na laserowej ponadto wydrukowałem sobie na grubym papierze i finalnie o laminowałem.

Co do zgrania przedniej strony z tylną to też miałem problem.

Back to top
View user's profile
Izwor
Przebudzony
Przebudzony

Izwor

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Śr list 21, 2012 10:41 AM
Reply with quote

Żeby nie było, że tylko narzekam Smile
Ogólnie pomysł z kartami i samo wykonanie bardzo mi się podoba.
Cieszę się, że ktoś miał chęć i czas, by wykonać takie kolorowe karty.
Zawsze jest to miły dodatek podczas rozgrywki.

Jednak na przyszłość można było by je lekko podrasować, by były jeszcze lepsze.
Właśnie znalazłem kolejny mały problem a mianowicie nawet nie laminowane karty są o ok 2 mm za szerokie, by zmieścić się w standardowych koszulkach.
I tutaj też pewnie rozwiązaniem byłoby ustawienie odpowiednich marginesów w drukarce.

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Pt lip 25, 2014 01:19 AM
Reply with quote

Zaktualizowałem Rozdział XXI: Elementy terenu na polu bitwy w podręczniku do gry Warheim FS.

Zmiany polegały na zwiększeniu do 11 ilości lokacji i poszczególnych elementów terenu. Przy czym te ostatnie losowane są teraz za pomocą rzutu 2K6 co oznacza różne prawdopodobieństwo wylosowania konkretnych terenów.

Jak zwykle mam do szanownego państwa-draństwa prośbę. Przeczytajcie tekst i dajcie znać o ewentualnych literówkach, błędach stylistycznych czy wszelkich innych uwagach i sugestiach jakie powstaną w waszych głowach.



_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Śr marca 04, 2015 11:13 PM
Reply with quote

Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty wzgórz, czyli pierwszy z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.



Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Wt marca 10, 2015 11:57 PM
Reply with quote

Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty lasów, czyli drugi z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.



Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Wt marca 17, 2015 11:45 PM
Reply with quote

Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty rzek, czyli trzeci z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.



Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Warsztat] Elementy terenu na polu bitwy...
Posted: Sb marca 21, 2015 08:39 AM
Reply with quote

Hmm... ciekawy pomysł...

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Wt marca 24, 2015 10:38 PM
Reply with quote

Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty bagien, czyli czwartego z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.



Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Cz kwiet 02, 2015 09:15 PM
Reply with quote

Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty mistycznych monumentów, czyli piątego z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.



Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Śr kwiet 08, 2015 10:17 PM
Reply with quote

Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty tajemniczych budowli, czyli szóstego z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.



Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8539
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Pn kwiet 27, 2015 10:35 PM
Reply with quote

Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty lokacji, czyli siódmego z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.



Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
89 quidamcorvus 2320 [Warsztat] Magiczne pr...
 Śr czerw 26, 2019 05:26 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 32122 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
21 quidamcorvus 2088 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr May 15, 2019 11:53 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 159416 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 164 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 07:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Gwardzista
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 452

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 0
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy