FAQ...

All Posts
<
1 2 3 ... 9 10 11 ... 22 23 24
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#136: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 04, 2018 04:30 PM
    ----
Nie. 8+ to podstawowa wartość, którą modyfikujesz niezależnie od sytuacji.

#137: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: Doman Post Posted: Pn marca 04, 2018 04:42 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Nie. 8+ to podstawowa wartość, którą modyfikujesz niezależnie od sytuacji.

czyli słabizna.

ile można założyć pułapek w grze? jedną?

#138: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 04, 2018 04:52 PM
    ----
Doman wrote:
ile można założyć pułapek w grze? jedną?
Nie ma ograniczeń innych, niż to:
Quote::
Model nie może zastawić pułapki jeżeli w poprzedniej turze biegł, rzucał zaklęcie, modlił się, strzelał, skakał, szarżował, upadł, walczył, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonał jakiekolwiek inne działanie poza zwykłym ruchem.
Czyli zasadniczo model może w kolejnych swoich turach zastawić pułapkę, wykonać ruch, zastawić pułapkę, itd.

#139: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: Doman Post Posted: Wt marca 06, 2018 09:34 PM
    ----
ok dzięki

tak czytam sobie podręcznik od deski do do deski:
-dostępność bohaterów taka sobie, nie czuję tego
-widoczność 360 ok, ale w głównej mierze to bust pod h&sh
dodatkowo w kilku miejscach podręcznika można znaleźć odwołanie do starszych zasad np.:
Quote::
Podobnie, jeśli okaże się, że szarżujący był zbyt blisko lub szarżuje na obróconego tyłem przeciwnika uważa się, że cel szarży wykonuje reakcję trzymać pozycje zamiast zadeklarowanego stać & strzelać.

pytanie dla pewności nie można strzelać do walki ratogra, jeśli bije się z modelem przeciwnika?

#140: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: adrenalbooster Post Posted: Wt marca 06, 2018 11:21 PM
    ----
pytałem już o to - można. Trafienia będą rozdzielane losowo. Nie możesz strzelać do walki wręcz tylko jeśli w tej walce jest jakiś Twój model. Nie ma przeciwwskazań jeśli chcesz strzelać do wroga bijącego innego wroga Smile
Co do zasad starych - Adam cały czas robi erraty i fixy jak ktoś zwróci uwagę na takie rzeczy.

#141: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: Doman Post Posted: Śr marca 07, 2018 09:32 AM
    ----
przydałby się klarowny zapis w podręczniku, niestety obecny na to nie wskazuje

#142: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr marca 07, 2018 09:49 AM
    ----
Doman wrote:
przydałby się klarowny zapis w podręczniku, niestety obecny na to nie wskazuje
Strona 411, gra wieloosobowa.

Quote::
Strzelanie do walczących:
Modele uzbrojone w broń dystansową w trakcie rozgrywania bitwy w trybie WSZYSCY NA WSZYSTKICH, w przeciwieństwie do potyczek, mają prawo strzelać do wrogich modeli związanych walką wręcz pod warunkiem, że strzelający model nie należy do żadnej z kompanii, której modele pozostają związane walką wręcz. Należy zauważyć, że model uzbrojony w broń dystansową nadal musi strzelać do najbliższego wroga - chyba, że inne zasady pozwalają na wybór celu. Po ustaleniu liczby trafień należy rozdzielić je losowo pomiędzy związane walką wręcz modele.

#143: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: kozAa Post Posted: Sb marca 10, 2018 10:51 AM
    ----
Jeżeli model podlegający zasadzie specjalnej Leśny Duch walczy z dwoma lub więcej przeciwnikami to czy odbiera jeden atak każdemu czy tylko jednemu przeciwnikowi?

#144: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb marca 10, 2018 11:07 AM
    ----
Każdemu przeciwnikowi z którym jest związany walką wręcz.

#145: Re: [Warsztat] Prestiż Drużyny... Author: kozAa Post Posted: Pn marca 12, 2018 02:17 PM
    ----
Czy buffy piwne mistrza piwowara mogą działać na najemne ostrza/ postacie dramatu?

#146: [Warsztat] Prestiż Drużyny... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 12, 2018 02:21 PM
    ----
Nie. Tylko na stronników..

#147: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: Doman Post Posted: Pn marca 12, 2018 05:41 PM
    ----
Czy Wysoki Lot podlega przejeciu szarży? W podręczniku jest zapis, że to szarża i bierzemy pod uwagę inne zasady, ale jak wyznaczyć linie, jeśli jej nie ma.

#148: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 12, 2018 05:55 PM
    ----
Jeżeli taki ruch prowadzi do kontaktu z podstawką wroga, to uznaje się to za szarżę. Szarża ta podlega wszystkich zasadom szarży, czyli można deklarować reakcję na szarżę, ponadto wybrany model znajdujący się w odległości do 2" od miejsca lądowania może próbować przejąć szarżę.

#149: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: Rejmond Post Posted: Wt marca 20, 2018 10:47 AM
    ----
Jeszcze kilka pytań:

1. Niektóre jednostki, jak Mistrz Miecza, czy Biały Lew, mają specjalną zasadę, zgodnie z którą, nie muszą rzucać na Inicjatywę, gdy przejmują szarżę skierowaną na wybrany sojuszniczy model. Tylko, że opis tej umiejętności jest sformułowany, że odnoszę wrażenie, że ten model Musi przejmować szarżę na wybrany model, jeśli tylko może. A więc, jak to jest?

2. Ostatnie zaklęcie Wysokiej Magii Pozostaje w Grze, i co turę zadaję coraz większe obrażenia w wybranym obszarze, na początku każdej Fazy Magii rzucającego. Czy jeśli jakiś model w swojej Fazie Ruchu po prostu przechodzi przez ten obszar, to również otrzymuje obrażenia? Czy tylko, jeśli zatrzyma się na nim?

3. Według zasad, model kawaleryjski, podczas szarży, zadaje jedno automatyczne trafienie, podobnie jak modele z zasadą Bycza Szarża. Tylko, że Bycza Szarża działa tylko, jeśli model miał czas, żeby się rozpędzić. Innymi słowy, jeśli przebył ponad połowę swojego maksymalnego dystansu szarży. W przypadku kawalerii, nie ma żadnego nawiązania do minimalnego dystansu. Czy to intencjonalne?

#150: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt marca 20, 2018 11:03 AM
    ----
1. Zgodnie z zasadami, jeśli znajduje się w strefie przejęcia to automatycznie przejmuje szarżę na siebie.

2. Zgodnie z zasadami trzeba sprawdzić, czy przechodzący przez obszar model jest objęty działaniem zaklęcia, tzn. czy podstawka znajduje się w całości czy częściowo pod wzornikiem. Jeśli model został objęty działaniem zaklęcia, to otrzymuje trafienia. W fazie magii rzucającego zmienia się tylko siła zaklęcia.

3. Tak, dlatego te dwie zasady mają różne nazwy, bo działają trochę inaczej.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 9 10 11 ... 22 23 24
>
Page 10 of 24