FAQ...

All Posts
<
1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#61: FAQ... Author: JaJakub , Location: Zduńska Wola Post Posted: Pn stycz 01, 2017 04:41 PM
    ----
Szarża nie musi się odbywać w lini prostej, prawda? Musi być tylko przeprowadzona po najkrótszej drodze. W takim razie jeżeli ma miejsce taka sytuacja:
_M
O O O

_W
Wróg(W) szarżuje na maga(M) ustawionego za trzema obrońcami(O). Zakładamy że go widzi bo między obrońcami jest odrobina przerwy. Taka szarża jest możliwa ? (oczywiście wróg ma dużo ruchu- 9'', a któremuś z obrońców nie wchodzi na przejęcie szarży)

#62: FAQ... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn stycz 01, 2017 05:37 PM
    ----
Tak.

#63: FAQ... Author: Blumstein Post Posted: Pt stycz 12, 2018 08:42 PM
    ----
Pytanie dot. Saerarath:

Quote::
ZASADY: broń ręczna, drzewcowa, uderza jako pierwszy, wymaga obu rąk lub ogłuszający, parujący, wymaga obu rąk, otrzymuje w czasie walki wręcz premię +2 do Ochrony Pancerza lub otrzymuje Ochronę Pancerza
na 5+

Jak się w tym wypadku ma zasada broń ręczna do wymaga obu rąk? Czy one się nie wykluczają? Smile

#64: Re: FAQ... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt stycz 12, 2018 08:46 PM
    ----
Blumstein wrote:
Pytanie dot. Saerarath:

Quote::
ZASADY: broń ręczna, drzewcowa, uderza jako pierwszy, wymaga obu rąk lub ogłuszający, parujący, wymaga obu rąk, otrzymuje w czasie walki wręcz premię +2 do Ochrony Pancerza lub otrzymuje Ochronę Pancerza
na 5+

Jak się w tym wypadku ma zasada broń ręczna do wymaga obu rąk? Czy one się nie wykluczają? Smile

Nie. To zasady którym oręż podlega. A wcześniej masz ich wyjaśnienie.
Quote::
Na początku każdej fazy walki wręcz model uzbrojony w saearath ma prawo wyboru, czy będzie walczył orężem w stylu ofensywnym, używając saearath tak jak dwóch BRONI RĘCZNYCH (BROŃ RĘCZNA, DRZEWCOWA, UDERZA JAKO PIERWSZY oraz WYMAGA OBU RĄK), czy w stylu defensywnym, używając saearath do osłaniania się przed ciosami wroga: (wówczas broń posiada cechy oręża DRZEWCOWA, OGŁUSZAJĄCY, PARUJĄCY oraz WYMAGA OBU RĄK, ponadto władający orężem otrzymuje w czasie walki wręcz premię +2 do Ochrony Pancerza (do maksymalnego poziomu 0+) lub Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiada PANCERZA).
Czyli model dostaje +1 Atak.

#65: FAQ... Author: Blumstein Post Posted: Sb stycz 13, 2018 04:45 PM
    ----
O kurczę, przeoczyłem to - dzięki!

#66: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb stycz 20, 2018 06:44 PM
    ----
Na blogu DansE MacabrE dziale Download dostępny jest już zaktualizowany plik PDF z podręcznikiem do Warheim FS w wersji Przeklęty Szczurołap.

- Podręcznik do Warheim FS, Przeklęty Szczurołap
- Wprowadzone zmiany
- Pomoc dla gracza (playsheet)
- Regulamin turnieju Warheim FS - Przeklęty Szczurołap

SPOILER! Click here to read.
Last edited by quidamcorvus on Pn stycz 28, 2018 07:02 PM; edited 1 times in total

#67: FAQ... Author: Blumstein Post Posted: Sb stycz 20, 2018 10:31 PM
    ----
Czy przedmioty nabywane w sekwencji po walce podlegają zasadom dostępności, mimo że są na Liście Ekwipunku bandy?

Przykład: grając Straznikami Dróg z Averlandu mogę nabyć jedynie te przedmioty, jakie są na mojej Liście Ekwipunku i tylko pod warunkiem, że uda mi się rzut na dostępność?

#68: FAQ... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb stycz 20, 2018 11:02 PM
    ----
Podlegają zasadzie dostępności.

Jeżeli nie ma specjalnych ograniczeń to nabyć możesz różne przedmioty ale używać tylko tych, które masz na liście.

#69: FAQ... Author: Blumstein Post Posted: Sb stycz 20, 2018 11:03 PM
    ----
Dzięki za wyjaśnienie Smile

#70: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: Rejmond Post Posted: Wt stycz 23, 2018 10:00 PM
    ----
Widzę, że w nowym podręczniku, koszty bohaterów Elfów Wysokiego Rodu zostały zaktualizowane, odnośnie obniżenia kosztów bohaterów o 10. Tylko co z Mistrzem Miecza? Czy to literówka, czy on rzeczywiście ma nadal kosztować 60 ZK?

#71: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt stycz 23, 2018 10:08 PM
    ----
Tak, nadal ma kosztować 60 zk. Smile

#72: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: kozAa Post Posted: Pn stycz 28, 2018 06:58 PM
    ----
Jeżeli w sekwencji po potyczce kupię talizman szczęścia to mogę go odrazu użyć? Np . Tan kupi talizman a kowal run użyje go do przerzutu nieudanego kucia runy.

#73: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn stycz 28, 2018 07:06 PM
    ----
kozAa wrote:
Jeżeli w sekwencji po potyczce kupię talizman szczęścia to mogę go odrazu użyć? Np . Tan kupi talizman a kowal run użyje go do przerzutu nieudanego kucia runy.
Talizman szczęścia może być użyty tylko w czasie potyczki. W czasie sekwencji po potyczce możesz użyć runy szczęścia lub psiej łapki.

Quote::
Talizman Szczęścia:
Każdy talizman szczęścia wygląda inaczej. Ozdabiają je runy, symbole wiary, a także znaki pomyślności i dobrego omenu.

Talizmanu szczęścia można użyć raz na potyczkę w celu powtórzenia nieudanego rzutu na trafienie lub uniknięcia celnego trafienia. W drugim przypadku model ‘cudem’ unika celnego trafienia. Gracz musi jednak zadeklarować użycie talizmanu przed rzutem na zranienie.

UWAGI: brak.
CENA: 15+K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 8.

#74: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: kozAa Post Posted: Pn stycz 28, 2018 07:23 PM
    ----
Fakt, dzięki:)

#75: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)... Author: Blumstein Post Posted: Wt stycz 30, 2018 02:39 PM
    ----
Leśne Elfy z Athel Loren:
Quote::
LAMENT PŁACZEK (ZAKLĘTY CZAR. POZIOM MOCY 5. JEDNOKROTNE UŻYCIE): Te trzy nierozłączne widmowe siostry budzą strach w Athel Loren, gdyż samo ich pojawienie zwiastuje śmierć. Ukazują się najczęściej pod postacią uschniętych staruch o gałęziach zamiast włosów i pustych oczach, tudzież krwawookich kruków bądź trójcy składającej się ze staruchy, pięknej kobiety i dziewczynki. Ten, kto poczuje na sobie ich wzrok wie, że koniec jest bliski.
Udane rzucenie zaklętego czaru sprawia, że dowolny wrogi model wybrany przez gracza (bez żadnych ograniczeń wynikających z zasięgu czaru czy pola widzenia) musi wykonać test CP. Nieudany test oznacza, że ofiara zaklęcia traci K3 punkty ŻW bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza, Magicznej Ochrony czy też REGENERACJI.
Czy to znaczy, że rzucamy 2k6 i na 5+ czar jest udany?
Używamy go w fazie magii?
Czy możemy w tej samej turze biec czy wolno nam tylko wykonać zwykły ruch?
Czy Jednokrotne Użycie oznacza, że można go użyć raz na grę, czy po potyczce czar znika z umiejętności elfa?



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24
>
Page 5 of 24