Hohlik Drócarsky ver. 0.15

All Posts

1 2 3
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#1: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr paźdź 31, 2012 10:16 AM
    ----
Kurtyna

#2: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: drachu , Location: Gdańsk Post Posted: Pn list 04, 2012 10:03 PM
    ----
Okej, ja mam kilka pytań - bo być może są to literówki/errory, a może nie.

Chodzi głównie o podstawki.
1. Ogary Chaosu (nie mylić z Ogrami) - piszesz, że mają podstawkę 40x40. Czyli te duże. Ale czy one przypadkiem nie powinny stać na 25x50? Jak zwykłe warhoundsy?

2. Bandy kultystów. Że Opętani stoją na 25x25 to rozumiem, bo to przerośnięte świnie. Ale pozostali bohaterowie kultystów oraz zwykli kultyści stoją na 25x25 to nie rozumiem, bo to zwykli ludzie - i fluffowo i po statsach.

3. Nie o podstawce tym razem - Szef bandy kultystów Khorna - ma 3 siły. Nie powinien mieć 4? W sumie dziwne jak szef Khornitów jako jedyny w bandzie ma mniej niż 4 Razz No i z tego co rozumiem 4 Siły u każdego miało być tym powerem Khornitów.

#3: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn list 04, 2012 10:09 PM
    ----
1. Masz rację, powinno być 25 X 50 mm.
2. Wszyscy Kultyści Chaosu stoją na podstawkach 25x25. Zarówno w celu ujednolicenia podstawek, jak i oddania faktu, że mimo wszystko to nie są już zwykli ludzie.
3. Masz rację powinno być 4. Jak się chłopina z S3 uchował, to nie wiem. Wink

#4: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: Bysior , Location: Katowice-Ligota/Bytom Post Posted: Sb grud 22, 2012 10:52 AM
    ----
str 553 Tarcza daje warda na 6, ale podnosi OP o 2?

Tarcza ze Smoczej Łuski (tarcza):
Poobijana i poszczerbiona, tarcza jest dziedzictwem z czasów, kiedy panowały Smoki.
Bohater dzierżący Tarczę ze Smoczej Łuski otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.
UWAGI: Model dzierżący tarczę otrzymuje premię +2 do Ochrony Pancerza
lub otrzymuje Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiada zbroi.

Ilu jest Zbrojnych Graala - 5 czy str 125 - 7?

#5: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb grud 22, 2012 12:52 PM
    ----
Masz rację, poprawiłem zapis powinno być +1 od ochrony lub 6+.

A zbrojnych może być 7.

#6: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: Sarmor , Location: Warszawa Post Posted: Pn marca 17, 2013 08:43 PM
    ----
Zacząłem czytać od początku podręcznik i na stronie 15 w akapicie Najważniejsza zasada trafiłem na taki relikt:
Quote::
Po zakończeniu gry gracze mogą spokojnie wrócić do prowadzonej dyskusji lub zweryfikować swoją interpretację na forum internetowym NAJMITA.NET, by jeszcze lepiej stosować zasady.
Smile

#7: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 17, 2013 10:10 PM
    ----
Dzieki za info. Poprawie.

#8: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: Sarmor , Location: Warszawa Post Posted: Śr marca 27, 2013 01:53 PM
    ----
Quote::
Wykonując rzut na Poziom Mocy zaklęcia, może rzucić dodatkową kostką K6 i zignorować najmniejszych z uzyskanych wyników, który jednak liczy się przy sprawdzaniu Przekleństwa Tzeentcha.
Raczej najmniejszy.

Quote::
Modele nie mogą biegać jeżeli poruszają się po terenie trudnym lub terenie bardzo trudnym oraz w gdy pokonują przeszkody.
Zbędne "w".

#9: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr marca 27, 2013 06:14 PM
    ----
Dzięki, poprawiłem.

#10: Re: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: Sarmor , Location: Warszawa Post Posted: Sb marca 30, 2013 07:41 PM
    ----
Strona 35
Quote::
Należy zauważyć, że goniący nie kontynuują pościgu w kolejnych turach; pościg jest jednorazowym dodatkowych ruchem w pogoni za pokonanym i Uciekającym! wrogiem.
Dodatkowym.

Quote::
Należy zauważyć, że model podlegający zasadzie specjalnej BERSERK porusza się kierunku wroga nawet jeśli nie znajduje się on w polu widzenia, gdyż instynkt zabójcy prowadzi model bezbłędnie w kierunku przeciwnika.
Brakuje "w" przed "kierunku".

Strona 36
Quote::
Jakikolwiek model wroga napotkany na drodze jest automatycznie szarżowana.
Automatycznie szarżowany.

#11: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 31, 2013 03:14 AM
    ----
Dzięki. Poprawiłem.

#12: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: Sarmor , Location: Warszawa Post Posted: Pn marca 31, 2013 02:54 PM
    ----
Strona 512
Quote::
Bohater może mieć nie więcej niż po jednym magicznym lub runicznym lub mechanicznym przedmiocie z czterech kategorii (jedną magiczną lub runiczną lub mechaniczną broń, jedną magiczną lub runiczną lub
mechaniczną zbroję, jeden magiczny lub mechaniczny lub runiczny lub mechaniczny talizman oraz jeden zaklęty przedmiot),
A gdzie "lub czasopisma"? Wink

Strona 534
Quote::
UWAGI: ramię weterana mogą używać wszystkie modele, które w wyniku POWAŻNYCH OBRAŻEŃ straciły dłoń. Model wyposażony w ramię weterana może używać broni wymagające obu rąk i łuków.
"Ramienia" i "wymagającej".
Ponadto na tej stronie raz zdanie po "Uwagi:" zaczyna się z małej, a raz z wielkiej litery.

Strona 540
Quote::
Bohater, który używa broni magicznej do walki wręcz, nie może używać innej broni przeznaczonej do walki wręcz, choć może używać tarczy, puklerza lub pawęża w zwykły sposób.
"Pawęży", chyba że "pawęż" może być zarówno męskiego, jak i żeńskiego rodzaju (ale nigdy się z tym pierwszym przypadkiem nie spotkałem).

#13: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 31, 2013 04:34 PM
    ----
Dzięki poprawiłem. Smile

Co do pawęża, to wydaje mi się, że taka forma jest poprawna, a przynajmniej często używana Wink Choć może ktoś jeszcze ma zdanie na ten temat?

#14: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn kwiet 07, 2013 07:13 AM
    ----
str. 372

Quote::
Udoskonalenie:
Po zakończeniu rozgrywki, w czasie sekwencji po potyczce w czasie REKRUTACJI STRONNIKÓW I ZAKUPU EKWIPUNKU mistrz ciałokształtowania może próbować ‘udoskonalić’ dowolny model stronnika. Jeśli stronnicy tworzą grupę stronników ilość wymaganego Upiorytu należy pomnożyć przez liczbę modeli. Aby rozpocząć proces ciałokształtowania Mutator musi zużyć tyle kawałków Spaczenia ile wynosi wartość współczynnika WT ‘udoskonalonego’ modelu.
Następnie należy wykonać rzut 2K6 a wynik odczytać z TABELI UDOSKONALENIE. Mistrz ciałokształtowania mogą osiągnąć pożądany efekt zwiększając zużycie Kamienia Przemian. Za każdy dodatkowy kawałek Spaczenia zużyty w procesie ‘udoskonalenia’ gracz otrzymuje premię +1 do rzutu w TABELI UDOSKONALENIE. Należy zauważyć, że dzięki ‘udoskonaleniu’ współczynniki modeli mogą zostać podniesione ponad ich rasowe maksimum.

str 373
Quote::
Początkowa liczba Punktów Doświadczenia:
MISTRZ MUTATOR rozpoczyna grę z 20 Punktami Doświadczenia.
MISTRZ CIAŁOKSZTAŁTOWANIA rozpoczyna grę z 8 Punktami Doświadczenia.
POGANIACZ rozpoczyna grę z 8 Punktami Doświadczenia.
STRONNICY rozpoczynają grę nie posiadając Punktów Doświadczenia.

Brak Łowcy niewolników.

str 374

Quote::
BROŃ/PANCERZ: Mistrz Ciałokształtowania posiada SZTYLET i BICZ, gracz wedle uznania może wyposażyć dowódcę w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU POGANIACZY KLANU MOULDER.

#15: Hohlik Drócarsky ver. 0.15 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn kwiet 07, 2013 09:33 AM
    ----
Dzięki. Poprawiłem.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

1 2 3
>
Page 1 of 3