Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

1 2 3 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 31, 2012 09:32 AM
Reply with quote

Czaszka!


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 31, 2012 09:46 AM
Reply with quote

Zdarzenie losowe:
Quote::
(14) BESTIGORY
Zwabiona odgłosami walki grupa K6 Bestigorów pojawia się na polu bitwy. Oddani Mrocznym Bogom Zwierzoludzie biegną najszybciej jak to możliwe w stronę najbliższego modelu, szarżując jeśli to możliwe.

Czy model gracza który znajduje się w zasięgu szarży Bestigorów ale nie jest przez nie widziany bo są one zwrócone do niego tyłem może być zaszarżowany? Czy też poruszą się one do tego modelu i zatrzymają się w odległości 1"?

Czy w przypadku gdy modle byłby np w domku trzeba by wykonywać test inicjatywy Bestigorów aby go zaszarżowały (oczywiście wszystkie warunki do takiej szarży są spełnione)?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 31, 2012 09:50 AM
Reply with quote

Modele w momencie pojawienia się na stole, powinny być ustawione tylną krawędzią podstawki do krawędzi stołu, więc nie bardzo wiem jak mogłyby być zwrócone plecami do modelu, który jest na stole?

Jeśli chodzi ci o sytuację, która rozgrywa się w kolejnych rundach od wejścia na stół. To modele ze zdarzeń losowych na początku swojej tury (w fazie rozpoczęcia) obracają się w kierunku najbliższego wrogiego modelu i dopiero szarżują.

Wszelkie szarże rozgrywane są zgodnie z zasadami.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 31, 2012 10:00 AM
Reply with quote

Tzn że one podlegają innym zasadom szarży? Myślałem, że aby zaszarżować trzeba widzieć. A tu wygląda na to, że one mogą się obrócić przed deklaracją szarż.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 31, 2012 10:03 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Tzn że one podlegają innym zasadom szarży? Myślałem, że aby zaszarżować trzeba widzieć. A tu wygląda na to, że one mogą się obrócić przed deklaracją szarż.
Każdy model może się obrócić przed deklaracją szarż, pod warunkiem, że będzie to na początku fazy rozpoczęcia tury lub fazy ruchu:

Pole widzenia, strona 18: wrote:
Pole widzenia określa to, co model widzi. Potrzeba ustalenia pola widzenia modelu zdarza się bardzo często. Model musi widzieć przeciwnika, którego zamierza zaatakować, czy to za pomocą broni dystansowej czy w walce wręcz.
Na początku każdej fazy, model może się dowolnie obrócić. Przyjmuje się, że model w WARHEIM – FANTASY SKIRMISH może wykonywać czynności i reagować na to co ma jedynie z przodu lub z boku, modele nie widzą do tyłu. Jeśli postać zostanie zaatakowana od tyłu, nie może korzystać z cechy oręża PARUJĄCY, Ochrony Pancerza jaką zapewnia TARCZA czy PAWĘŻ natomiast w ramach reakcji na szarżę nie może stać & strzelać.
Na linii wzroku modelu, pomiędzy nim samym, a potencjalnym celem, może znaleźć się coś, co ogranicza widoczność. Dlatego też modele i elementy scenerii pola bitwy, znajdujące się między modelem a jego celem, mogą przesłaniać pole widzenia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 31, 2012 10:09 AM
Reply with quote

Hmm...

Czyli jeżeli model A jest zwrócony do wrogiego modelu B tyłem i go nie widzi, to gdy jest tura modelu A może się on obrócić i następnie zadeklarować szarżę w model B?

(myślałem, że jest tak jak w WFB czyli jeżeli chcesz szarżować to musisz widzieć przed deklaracją)

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 31, 2012 10:11 AM
Reply with quote

Tura składa się z 5 faz. Na początku każdej fazy model może się obrócić.

Deklaracja szarż następuje po obrocie, a więc model najpierw widzi cel, a później deklarujesz szarżę.

Łatwiej jest obrócić się jednemu wojownikowi, niż przeprowadzić zwrot regimentu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 31, 2012 10:13 AM
Reply with quote

O w mordę. No to rozegraliśmy z kumplami tyle potyczek i ... dupa.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 31, 2012 10:17 AM
Reply with quote

Jeśli wszyscy graliście tak samo, to szanse były równe. Wink Smile
Teraz możecie grać poprawnie. Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 31, 2012 11:40 AM
Reply with quote

QC jesteś GOŚĆ Smile

Back to top
View user's profile
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 31, 2012 02:31 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
O w mordę. No to rozegraliśmy z kumplami tyle potyczek i ... dupa.

Nie przejmuj się, my też tak graliśmy Rolling Eyes

Back to top
View user's profile AIM Address
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz list 01, 2012 01:13 PM
Reply with quote

Jeśli rekrutuję nowego stronnika i chcę mu dać coś z ekwipunku rzadkiego to czy muszę rzucać na dostępność tego ekwipunku czy stronnik ten przychodzi do drużyny z tym ekwipunkiem (przy czym płacę za niego normalnie)?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz list 01, 2012 01:45 PM
Reply with quote

Odpowiedź poniżej.

Quote::
Dostępność:
Przedmioty Powszechne mogą być nabywane w dowolnej ilości zarówno przez bohaterów jak i grupy stronników. Jednak kupno przedmiotu Rzadkiego jest znacznie trudniejsze i możliwe jedynie przez bohatera. Gracz, który poszukuje jakiegoś Rzadkiego przedmiotu dla swojego bohatera musi wykonać rzut 2K6, którego wynik należy porównać z wartością umieszczoną w kolumnie DOSTĘPNOŚĆ w odpowiedniej TABELI CEN.
Jeżeli wynik rzutu jest większy lub równy podanej w tabeli wartości to przedmiot jest dostępny i może zostać nabyty jeśli drużyna dysponuje odpowiednim zapasem gotówki.
Należy zauważyć, że w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce gracz może wykonać tylko jeden rzut na DOSTĘPNOŚĆ za każdego posiadanego w drużynie bohatera, który w czasie potyczki nie został Wyłączony z akcji!. Ponadto niezależnie od liczby dostępnych premii, wynikających z posiadanych umiejętności czy zasad specjalnych, dwie 1 w rzucie na DOSTĘPNOŚĆ oznaczają zawsze porażkę.

Back to top
View user's profile
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz list 01, 2012 03:17 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
O w mordę. No to rozegraliśmy z kumplami tyle potyczek i ... dupa.

To co,nowa kampania? Very Happy

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt list 02, 2012 09:33 PM
Reply with quote

Wracając do nieszczęsnych Bestigorów. Czy w momencie kiedy jest na stole mgła to:
1. Nadal poruszają się do najbliższego modelu?
2. Mogą go zaszarżować tylko jeżeli zasięg widzenia na to pozwala?

Back to top
View user's profile

1 2 3 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 59766 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9830 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 120449 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 371812 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 359480 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy