Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1319
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt lut 15, 2013 03:57 PM
Reply with quote

Jak się liczy Kontakty Handlowe jeżeli ma się pierwszy awans +1 i kolejny +2 z pkt determinacji? Sumują się czy liczy się ten ostatni?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7292
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt lut 15, 2013 03:58 PM
Reply with quote

Sumują się.

Ogólnie, jeżeli nie napisano inaczej bonusy z Punktów Kampanii sumują się.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sajmon
Nieświadomy
Nieświadomy

Sajmon

Offline

Joined: lut 05, 2013
Posts: 7

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn lut 18, 2013 05:14 AM
Reply with quote

Czy stygmaty chaosu moga podniesc statystyki powyzej maksymalnego poziomu postaci?

Tzn jeseli poczatkowy bohater ma np WT 5/5max i dostanie mutacje + 1 WT to czy bedzie mial WT 6/6max?

Identycznie jezeli bohater ma WT 4/5max i dostanie mutacje +1WT to czy bedzie miał WT 5/6max czy 5/5max?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7292
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn lut 18, 2013 08:25 AM
Reply with quote

Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1319
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn lut 18, 2013 09:08 AM
Reply with quote

Odpowiedź jest ogólnikowa Razz

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7292
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn lut 18, 2013 09:26 AM
Reply with quote

Tak, mutacja moze podniesc wartosc wspolczynnika ponad rasowe maksimum. Ale nie podnosi samego maksimum. Jesli mutant ma Wt 4, a max. 5, to po mutacji bedzie 5/5. Jesli mial 5/5 to po mutacji bedzie 6/5.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sajmon
Nieświadomy
Nieświadomy

Sajmon

Offline

Joined: lut 05, 2013
Posts: 7

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn lut 18, 2013 03:20 PM
Reply with quote

Zatem czy ilosc mutacji jest ograniczona przez obecna ilosc WT czy maksymalna?

Jezeli ma sie 4/4 WT i 4 mutacje i wylosuje sie 5 mutacjektora daje + 1 WT to moze tak byc czy zamieniamy sie w pomiot chaosu?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7292
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn lut 18, 2013 05:35 PM
Reply with quote

Sajmon wrote:
Zatem czy ilosc mutacji jest ograniczona przez obecna ilosc WT czy maksymalna?

Jezeli ma sie 4/4 WT i 4 mutacje i wylosuje sie 5 mutacjektora daje + 1 WT to moze tak byc czy zamieniamy sie w pomiot chaosu?

Poprawka, skasowalem poprzedniego posta.
Quote::
Kiedy dojdzie do pierwszej przemiany należy zapisać na KARCIE DRUŻYNY aktualną wartość WT modelu - wartość współczynnika oznacza liczbę mutacji, jaką może wytrzymać ciało śmiertelnika. Jeżeli na nieszczęśnika spadnie ich więcej, przemieni się w Pomiot Chaosu, na zawsze tracąc zmysły.
A wiec rozpatrujesz efekty pierwszej mutacji i zaznaczasz aktualna wartosc Wt, ktora oznacza dopuszczalna ilosc mutacji.

Co do drugiego pytania to model zmienia sie w pomiot, moze miec cztery mutacje (zakladajac ze po piewrszej mutacji mial Wt 4).


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sajmon
Nieświadomy
Nieświadomy

Sajmon

Offline

Joined: lut 05, 2013
Posts: 7

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn lut 18, 2013 11:48 PM
Reply with quote

Zatem jezeli plagigor zostanie bohaterem i dostanie mutacje pierwsza + 1 WT co za tym idzie bedzie mial 6WT to bedzie mogl miec 6 mutacji bez wzgledu na to ile razy dostanie ponowny bonus do WT?

A i jeszcze jedno pytanie z innej beczki. Zakładamy taka sytuacje:

Bohater stoi przy kolumnie przy ktorej moze sie ukrywac. Na polnoc od niego siedzi kusznik i na poludnie od niego siedzi kusznik. W ten sposob ze jezeli schowa sie przed jednym widzi go drugi. Jeżeli zadeklaruje ukrywanie przy kolumnie i polozy sie znacznik ukrycia to:

a) nie mozna sie ukryc
b) ukrywamy sie przed jednym wybranym kusznikiem
c) ukrywamy sie przed oboma kusznikami

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7292
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt lut 19, 2013 04:35 AM
Reply with quote

1. Tak.

2. Ukrywanie się działa dopóki model znajduję się za osłoną* lub wrogowie zbliżą się na odległość Inicjatywy (wrogich modeli) liczonej w calach.

Więc jeżeli model choć dla jednego z kuszników nie jest za osłoną to nie może się ukrywać.

*Model jest za osłoną, jeżeli w polu widzenia strzelającego znajduje się MNIEJ NIŻ POŁOWA celu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sajmon
Nieświadomy
Nieświadomy

Sajmon

Offline

Joined: lut 05, 2013
Posts: 7

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt lut 19, 2013 02:57 PM
Reply with quote

Ale wg podrecznika nei musze stac bezposrednio za osłoną ale mam być 1 cal od niej aby sie moc ukryc. Wiec musze byc ZA nia czy PRZY niej?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7292
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt lut 19, 2013 08:04 PM
Reply with quote

Sajmon wrote:
Ale wg podrecznika nei musze stac bezposrednio za osłoną ale mam być 1 cal od niej aby sie moc ukryc. Wiec musze byc ZA nia czy PRZY niej?

Aby się ukryć przed wrogami, twój model musi znajdować się za osłoną (Model jest za osłoną, jeżeli w polu widzenia strzelającego znajduje się MNIEJ NIŻ POŁOWA celu.). To jest pierwszy warunek.

Drugim warunkiem jest znajdowanie się w odległości do 1" od owej osłony.

Kolejny warunek, to pozostawanie w odległości większej niż liczona w calach Inicjatywa najbliższego wroga.

Ostatni to wykonanie w rundzie jedynie ruchu - nie można biegać ani latać.

Jeśli spełniasz w/w warunki, twój model może się ukryć.

A to czy model znajduje się za osłoną przedstawia diagram na 28 stronie podręcznika (w każdym razie na końcu rozdziału Strzelanie).

A jeżeli widzi cię choć jeden model z bandy przeciwnika, to nie możesz się ukrywać. Choć wciąż model może korzystać z osłony.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Izwor
Przebudzony
Przebudzony

Izwor

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz lut 21, 2013 02:27 PM
Reply with quote

Pytanie o zasady ekwipunku.

Limity oręża i zbroi:
sztylet+plus dwie bronie z listy ekwipunku
dwie bronie dystansowe z listy ekwipunku
zbroja, hełm, tarcza lub puklerz z listy ekwipunku

Oprócz tego bohaterowie mogą jeszcze posiadać 5 przedmiotów z rozdziału EKWIPUNEK.

Pytanie, czy zdobyczny topór (który nie jest na liście eq drużyny) liczy się do pierwszego, czy drugiego limitu?
Topór z Chrace zdobyłem pojmując Białego Lwa (Elfy Wysokiego Rodu).

Pytanie, czy mogę takowy używać było już gdzieś wcześniej, więc jeśli nic się nie zmieniło rozumiem, że odpowiedź jest twierdząca.

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7292
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz lut 21, 2013 03:22 PM
Reply with quote

Orez wlicza sie do limitu oreza. A jesli nie masz oreza na liscie ekwipunku to model moze uzywac broni po nabyciu umiejetnosci fechmistrz.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Izwor
Przebudzony
Przebudzony

Izwor

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz lut 21, 2013 03:26 PM
Reply with quote

Hmm OK.
Quote::
1. Do używania broni magicznych nie jest potrzebna, żadna specjalna umiejętność. Należy jednak zwrócić uwagę na to, czy bohater może używać danego rodzaju oręża, np.:
Quote::
Klinga Zniszczenia (miecz):
To zgodnie z zapisem podanym w nawiasie - miecz. I może być używana przez wszystkich bohaterów, którzy mogą posługiwać się mieczem.

2. Tak, o ile spełniony będzie powyższy warunek.
O ile kupić Klingę zniszczenia mogą tylko modele bohaterów służące w szeregach Zbrojnej chorągwi z Kisleva, Piratów z Sartosy, Psów Wojny oraz Mrocznych Elfów z Naggaroth, to używać jej mogą także bohaterowie z innych kompanii, którzy zdobędą magiczny przedmiot na przykład w wyniku grabieży.

Czyli Topór z Chrace nie jest zwykłym toporem i potrzebuje ekstra umiejętności?
Za to już magiczne coś (topór) już nie wymaga tej umiejętności?

Dobrze, że mimo iż wpisałem go do eq, to nie miałem okazji go jeszcze używać Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 865 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
26 quidamcorvus 418 Dyskusja ogólna (pyta...
 Cz sierp 10, 2017 09:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 25972 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 80638 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 2426 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: alobanova9
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 398

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 14
_BBOT: 1
Razem: 15
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Artykuły
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy