Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy





























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 4 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7419
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 18, 2012 11:05 AM
Reply with quote

Tak i to jest właśnie siła tego krytyka oraz efektów zaklęć, zdarzeń, itp. o podobnym działaniu.

Walka z Oszołomionym! przeciwnikiem: wrote:

Model, który zaatakuje Oszołomioną! postać może skrócić jej cierpienia. Wszystkie ATAKI wymierzone w Oszołomioną! postać trafiają automatycznie (postać traktowana jest tak, jakby wartość jej współczynnika WW wynosiła 0). Jeżeli którykolwiek z zadanych ciosów zrani Oszołomioną! postać, a tej nie powiodą się ewentualne rzuty na Ochronę Pancerza lub Ochronę Magiczną, to model taki zostaje automatycznie Wyłączony z akcji!.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 135
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 18, 2012 11:08 AM
Reply with quote

Tak właśnie myślałem,ale wolałem się upewnić.

Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr list 21, 2012 11:55 AM
Reply with quote

Są przedmioty (np. Wiedźmie mydło) pozwalające przerzucić dowolny rzut.
1. Czy dotyczy to też rzucania czarów?
2. A jesli tak, to przerzucamy jedną kostkę, czy wszystkie w puli?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7419
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr list 21, 2012 12:16 PM
Reply with quote

drachu wrote:
Są przedmioty (np. Wiedźmie mydło) pozwalające przerzucić dowolny rzut.
1. Czy dotyczy to też rzucania czarów?
2. A jesli tak, to przerzucamy jedną kostkę, czy wszystkie w puli?

Paragraf Rzucanie zaklec a przerzut kostek, strona 651. Przerzucasz wszystkie Kostki Mocy.

Nalezy pamietac, ze Przeklenstwo Tzeentcha mozna przerzucic tylko wtedy gdy przedmiot ma to zaznaczone w opisie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr list 21, 2012 01:49 PM
Reply with quote

Hmmmm... czyli nie wynalazłem taniego sposobu na obejście klątwy Centusia Razz
Trzeba będzie zainwestować w Arkana.

Dzięki za szybką odpowiedź Smile

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1359
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr list 28, 2012 07:59 PM
Reply with quote

Czy Lahmia mimo, że przestała być już magiem nadal nie może nosić pancerza?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7419
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr list 28, 2012 09:14 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Czy Lahmia mimo, że przestała być już magiem nadal nie może nosić pancerza?
Moze nosic pancerze. A znalazles jakis zapis zabraniajacy?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1359
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr list 28, 2012 09:44 PM
Reply with quote

Jest przy niej napisane:
Quote::
BROŃ/PANCERZ: Księżna posiada SZTYLET i MIECZ, gracz wedle uznania może wyposażyć Wampira w dodatkowy oręż z LISTY EKWIPUNKU NIEUMARŁEGO ORSZAKU KSIĘŻNEJ LAHMI.

A np przy Krwawym Smoku widnieje zapis:

Quote::
BROŃ/PANCERZ: Krwawy Smok posiada SZTYLET i MIECZ, gracz wedle uznania może wyposażyć Wampira w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU NIEUMARŁEGO POCZTU KRWAWYCH SMOKÓW.

I stąd moje wątpliwości.

W poprzedniej edycji była magiem i mnie to nie dziwiło. Teraz tak.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7419
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr list 28, 2012 11:01 PM
Reply with quote

Nie zauważyłem tego wpisu. Poprawione. A Lahmia może używać pancerzy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1359
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz list 29, 2012 11:05 PM
Reply with quote

Jeżeli model zostanie Pojmany ale nie w wyniku rzutu na tabelę poważnych obrażeń tylko jest to spowodowane wyłączeniem z akcji modelu na który został wystawiony list gończy przez skrybę (w opisie tegoż wyniku rzutu jest napisane, że nie wykonuje się rzutu na TPO) to czy taki model generuje kość eksploracji?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7419
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz list 29, 2012 11:49 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Jeżeli model zostanie Pojmany ale nie w wyniku rzutu na tabelę poważnych obrażeń tylko jest to spowodowane wyłączeniem z akcji modelu na który został wystawiony list gończy przez skrybę (w opisie tegoż wyniku rzutu jest napisane, że nie wykonuje się rzutu na TPO) to czy taki model generuje kość eksploracji?
Rzutu nie trzeba wykonywac bo automatycznie model zostaje pojmany - czyli wynikiem rzutu na tpo jest pojmany. Model nie generuje kostki eksploracji. Co wiecej bohatera trzeba najpierw odzyskac, czy to okupem czy poprzez scenariusz specjalny.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 135
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 02, 2012 10:55 PM
Reply with quote

Czy można wybrać za cel zaklęcia machinę wojenną?Czy rzucając zaklęcie obszarowe działa ono również na machinę?Co z zaklęciami w których się testuje I lub S?Czy wchodzą one automatycznie w maszynę?A jeśli tak to co w przypadku jeśli niezdanie testu powoduje powalenie na ziemię?

Tak dla jasności - kawalerzysta jest modelem większym od człowieka (czy podstawka 40x40 jest większa niż 25x50?Matematycznie nie :P.)?

Gramy gościniec, który został ułożony jako wąska ścieżka.Jest zdarzenie losowe np. wilki.Czy można je wystawić w miejscu terenu niedostępnego?A jeśli nie,to co się dzieje jeśli nie ma możliwości ich wystawienia(nie da rady mniej niż 6 cali od krawędzi i więcej niż 12 od postaci)?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7419
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 02, 2012 11:15 PM
Reply with quote

Areo wrote:
Czy można wybrać za cel zaklęcia machinę wojenną?Czy rzucając zaklęcie obszarowe działa ono również na machinę?Co z zaklęciami w których się testuje I lub S?Czy wchodzą one automatycznie w maszynę?A jeśli tak to co w przypadku jeśli niezdanie testu powoduje powalenie na ziemię?
Machinę wojenną można wybrać na cel zaklęcia. Zaklęcia obszarowe, typu magiczny pocisk czy inne zadające obrażenia modelom pod wzornikiem działają także na machinę, jeśli ta znajdzie się pod wzornikiem.
Jeżeli czar wymaga testu S lub I, to machina oblewa go automatycznie.
Machiny nie można powalić na ziemię, jeżeli straci ostatni punkty Żw, zostaje Wyłączona z akcji!.

Areo wrote:
Tak dla jasności - kawalerzysta jest modelem większym od człowieka (czy podstawka 40x40 jest większa niż 25x50?Matematycznie nie :P.)?
Jeśli się nie mylę, to pole tej pierwszej to 1600 mm, a drugiej 1250.
Model kawalerzysty jest Dużym celem, chyba że podlega zasadzie specjalnej lekka jazda.

Areo wrote:
Gramy gościniec, który został ułożony jako wąska ścieżka.Jest zdarzenie losowe np. wilki.Czy można je wystawić w miejscu terenu niedostępnego?A jeśli nie,to co się dzieje jeśli nie ma możliwości ich wystawienia(nie da rady mniej niż 6 cali od krawędzi i więcej niż 12 od postaci)?
Ja bym wystawił modele zdarzenia losowego w losowo określonej strefie rozstawienia ignorując drugą część zapisu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 135
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 02, 2012 11:57 PM
Reply with quote

Czyli podmuch wiatru z magii niebios nie zadziała na machinę?

Z tym kawalerzystą to chodzi mi o to że są czary które mogą być rzucone na model wielkości człowieka lub mniejszej,z zaznaczeniem że nie będzie działał na modele o podstawkach 40x40 i większych.Teoretycznie jeździec jest na mniejszej,ale jest dużym celem.Jak to więc będzie dokładnie?

My zdarzenie potraktowaliśmy jako niemożliwe do wykonania i nie wystawiliśmy wilków.Mam nadzieję że nie było to jakoś bardzo sprzeczne z duchem gry.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7419
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 03, 2012 07:20 AM
Reply with quote

Nie. Na machine nie zadziala.

Przy tych zaklęciach powinno być "na model pieszy wielkości człowieka" wieczorem to poprawię.

Jeśli to była wasza zgodna decyzja to jak najbardziej słusznie zrobiliście.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1014 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
120 quidamcorvus 1608 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn paźdź 08, 2017 02:06 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 29709 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 87194 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 2952 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Hakon
Nowych dzisiaj: 1
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 401

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 28
_BBOT: 0
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy