Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 16, 2012 09:50 AM
Reply with quote

No to już wszystko jasne .
Dzięki ;).

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 16, 2012 10:06 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Areo wrote:
Ale jest ripem.
Sorry, nie doczytałem o jakie zaklęcie chodzi.

Jeśli twój Mag został Powalony na ziemię! w wyniku działania zaklęcia Sidła Abulla z Tradycji Światła, to zaklęcie zostaje rozproszone - ponieważ Mag, który je rzucił został PnZ!.

Czary 'pozostające w grze': wrote:

[...]Niektóre zaklęcia opisane są jako 'pozostające w grze', a ich działanie trwa dłużej niż w powyższym przykładzie. Po rzuceniu zaklęcia takie działają, póki nie zostaną rozproszone, MAG zdecyduje się zakończyć ich działanie (co może zrobić w dowolnym momencie własnej fazy magii), zostanie Oszołomiony!, Powalony na ziemię! czy Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał!. Oczywiście, póki zaklęcie 'pozostaje w grze', ten sam MAG nie może rzucić go ponownie...

Ale przecież to nie ten mag rzuca zaklęcie na siebie tylko ja go na niego rzuciłem. Więc jest i owszem powalony ale imo rip nie przestaje działać. Bo gdybym ja miał maga/kapłana i on zostałby powalony/oszołomiony/wza/rzuciłby innego ripa to wtedy poprzedni rip przestałby działać.

Back to top
View user's profile
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 16, 2012 10:20 AM
Reply with quote

Zaklęcie rzuca mag,Ty tylko przejmujesz nad nim kontrolę.Przynajmniej ja to tak rozumiem.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 16, 2012 10:21 AM
Reply with quote

Zrodlem zaklecia i rzucajacym jest mag, ty przejmujesz kontrole nad czarem i mozesz wybrac cel. Ale nie przejmujesz zaklecia, ktore zostaje rozproszone gdy mag zostanie pnz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 16, 2012 10:21 AM
Reply with quote

ok btw dzięki za spełnienie prośby Smile

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 16, 2012 03:02 PM
Reply with quote

Stronnik zdobywa 4PD i ma ich 7 (czyli miał awans na 5), wylosował chłopak ma talent i został bohaterem. Następnie w wyniku strzelania do dziczyzny zdobywa kolejny PD.
I tu jest moje pytanie. Mając 7PD zostaje bohaterem i rzuca po raz kolejny na awans zgodnie z zasadami, czy ten dodatkowy PD z dziczyzny 8 notabene daje mu kolejny awans?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 16, 2012 03:09 PM
Reply with quote

Model zdobywa awanse za PD uzyskane jako bohater, i rzuca na rozwój przy 8 PD.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 16, 2012 03:14 PM
Reply with quote

To miło Smile dzięki za szybką odpowiedź.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 17, 2012 09:21 AM
Reply with quote

Jeżeli bohater zostanie pojmany w wyniku rzutu na TOB to czy dostaje punkt za tą rozgrywkę (za przeżycie) jeżeli zostanie odbity w misji ratunkowej?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 17, 2012 12:07 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 17, 2012 10:15 PM
Reply with quote

Skryba który awansował na kolejny poziom wylosował NOWA UMIEJĘTNOŚĆ. I tu moje pytanie czy on uczy się jednej umiejętności akademickiej i jednej swojej? Czy tylko jednej akademickiej lub własnej?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 17, 2012 10:45 PM
Reply with quote

Jedna umiejetnosc na awans.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Benek
Śniący
Śniący

Benek

Offline

Joined: czerw 05, 2012
Posts: 31
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt grud 18, 2012 09:36 PM
Reply with quote

Witam. Mam pytanie odnośnie klątwy wampirów : czy po wyłączeniu z akcji prez klątwę wampir rzuca na tabelę poważnych obrażeń ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt grud 18, 2012 09:41 PM
Reply with quote

Tak. Ogolna zasada jest taka, ze kazdy model ktory zostal WzA wykonuje rzut na powazne pbrazenia, chyba ze konkretny zapis stanowi inaczej.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Benek
Śniący
Śniący

Benek

Offline

Joined: czerw 05, 2012
Posts: 31
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt grud 18, 2012 09:56 PM
Reply with quote

I jeszcze dwa pytania:
1) Czy Mistrz Inżynier montując mechanizm na przedmiocie który już posiada płaci za mechanizm przed rzutem? Czy dopiero po udanym zamontowaniu?
2) W niektórych scenariuszach np 41 Splądrowane kurhany jest następujący zapis: Ponadto bohaterowie którzy zdobyli kosztowności i zdołali wynieść je z pola bitwy zwiększają ilość łupów... Co to znaczy wynieść znaczniki z pola bitwy? Czy model który taki znacznik podniesie musi go przenieść do strefy wystawienia/krawędzi stołu (zakładamy, że to jest bohater zwycięskiej drużyny)? Czy też wystarczy, że takowy znacznik ma w ekwipunku?
Moje pytanie wynika stąd, że w scenariuszu 43 PPole bitwy zapis brzmi tak: po zakończeniu potyczki kompanie zwiększają ilość znalezionych łupów w fazie eksploracji o ilość ewentualnych znaczników kosztowności z którymi zakończyły potyczkę. (Czyli nie musi ich wynosić z pola bitwy).

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 18972 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 4568 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 45497 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 149187 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 201376 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: dzikusbb
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 458

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 27
_BBOT: 1
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy