Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0

All Posts

1 2 3 ... 44 45 46
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#1: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr paźdź 31, 2012 10:32 AM
    ----
Czaszka!

#2: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr paźdź 31, 2012 10:46 AM
    ----
Zdarzenie losowe:
Quote::
(14) BESTIGORY
Zwabiona odgłosami walki grupa K6 Bestigorów pojawia się na polu bitwy. Oddani Mrocznym Bogom Zwierzoludzie biegną najszybciej jak to możliwe w stronę najbliższego modelu, szarżując jeśli to możliwe.

Czy model gracza który znajduje się w zasięgu szarży Bestigorów ale nie jest przez nie widziany bo są one zwrócone do niego tyłem może być zaszarżowany? Czy też poruszą się one do tego modelu i zatrzymają się w odległości 1"?

Czy w przypadku gdy modle byłby np w domku trzeba by wykonywać test inicjatywy Bestigorów aby go zaszarżowały (oczywiście wszystkie warunki do takiej szarży są spełnione)?

#3: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr paźdź 31, 2012 10:50 AM
    ----
Modele w momencie pojawienia się na stole, powinny być ustawione tylną krawędzią podstawki do krawędzi stołu, więc nie bardzo wiem jak mogłyby być zwrócone plecami do modelu, który jest na stole?

Jeśli chodzi ci o sytuację, która rozgrywa się w kolejnych rundach od wejścia na stół. To modele ze zdarzeń losowych na początku swojej tury (w fazie rozpoczęcia) obracają się w kierunku najbliższego wrogiego modelu i dopiero szarżują.

Wszelkie szarże rozgrywane są zgodnie z zasadami.

#4: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr paźdź 31, 2012 11:00 AM
    ----
Tzn że one podlegają innym zasadom szarży? Myślałem, że aby zaszarżować trzeba widzieć. A tu wygląda na to, że one mogą się obrócić przed deklaracją szarż.

#5: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr paźdź 31, 2012 11:03 AM
    ----
Pepe wrote:
Tzn że one podlegają innym zasadom szarży? Myślałem, że aby zaszarżować trzeba widzieć. A tu wygląda na to, że one mogą się obrócić przed deklaracją szarż.
Każdy model może się obrócić przed deklaracją szarż, pod warunkiem, że będzie to na początku fazy rozpoczęcia tury lub fazy ruchu:

Pole widzenia, strona 18: wrote:
Pole widzenia określa to, co model widzi. Potrzeba ustalenia pola widzenia modelu zdarza się bardzo często. Model musi widzieć przeciwnika, którego zamierza zaatakować, czy to za pomocą broni dystansowej czy w walce wręcz.
Na początku każdej fazy, model może się dowolnie obrócić. Przyjmuje się, że model w WARHEIM – FANTASY SKIRMISH może wykonywać czynności i reagować na to co ma jedynie z przodu lub z boku, modele nie widzą do tyłu. Jeśli postać zostanie zaatakowana od tyłu, nie może korzystać z cechy oręża PARUJĄCY, Ochrony Pancerza jaką zapewnia TARCZA czy PAWĘŻ natomiast w ramach reakcji na szarżę nie może stać & strzelać.
Na linii wzroku modelu, pomiędzy nim samym, a potencjalnym celem, może znaleźć się coś, co ogranicza widoczność. Dlatego też modele i elementy scenerii pola bitwy, znajdujące się między modelem a jego celem, mogą przesłaniać pole widzenia.

#6: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr paźdź 31, 2012 11:09 AM
    ----
Hmm...

Czyli jeżeli model A jest zwrócony do wrogiego modelu B tyłem i go nie widzi, to gdy jest tura modelu A może się on obrócić i następnie zadeklarować szarżę w model B?

(myślałem, że jest tak jak w WFB czyli jeżeli chcesz szarżować to musisz widzieć przed deklaracją)

#7: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr paźdź 31, 2012 11:11 AM
    ----
Tura składa się z 5 faz. Na początku każdej fazy model może się obrócić.

Deklaracja szarż następuje po obrocie, a więc model najpierw widzi cel, a później deklarujesz szarżę.

Łatwiej jest obrócić się jednemu wojownikowi, niż przeprowadzić zwrot regimentu.

#8: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr paźdź 31, 2012 11:13 AM
    ----
O w mordę. No to rozegraliśmy z kumplami tyle potyczek i ... dupa.

#9: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr paźdź 31, 2012 11:17 AM
    ----
Jeśli wszyscy graliście tak samo, to szanse były równe. Wink Smile
Teraz możecie grać poprawnie. Smile

#10: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Dulix , Location: Rzeszów Post Posted: Śr paźdź 31, 2012 12:40 PM
    ----
QC jesteś GOŚĆ Smile

#11: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Rollnik , Location: Bydgoszcz Post Posted: Śr paźdź 31, 2012 03:31 PM
    ----
Pepe wrote:
O w mordę. No to rozegraliśmy z kumplami tyle potyczek i ... dupa.

Nie przejmuj się, my też tak graliśmy Rolling Eyes

#12: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Dulix , Location: Rzeszów Post Posted: Cz list 01, 2012 02:13 PM
    ----
Jeśli rekrutuję nowego stronnika i chcę mu dać coś z ekwipunku rzadkiego to czy muszę rzucać na dostępność tego ekwipunku czy stronnik ten przychodzi do drużyny z tym ekwipunkiem (przy czym płacę za niego normalnie)?

#13: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz list 01, 2012 02:45 PM
    ----
Odpowiedź poniżej.

Quote::
Dostępność:
Przedmioty Powszechne mogą być nabywane w dowolnej ilości zarówno przez bohaterów jak i grupy stronników. Jednak kupno przedmiotu Rzadkiego jest znacznie trudniejsze i możliwe jedynie przez bohatera. Gracz, który poszukuje jakiegoś Rzadkiego przedmiotu dla swojego bohatera musi wykonać rzut 2K6, którego wynik należy porównać z wartością umieszczoną w kolumnie DOSTĘPNOŚĆ w odpowiedniej TABELI CEN.
Jeżeli wynik rzutu jest większy lub równy podanej w tabeli wartości to przedmiot jest dostępny i może zostać nabyty jeśli drużyna dysponuje odpowiednim zapasem gotówki.
Należy zauważyć, że w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce gracz może wykonać tylko jeden rzut na DOSTĘPNOŚĆ za każdego posiadanego w drużynie bohatera, który w czasie potyczki nie został Wyłączony z akcji!. Ponadto niezależnie od liczby dostępnych premii, wynikających z posiadanych umiejętności czy zasad specjalnych, dwie 1 w rzucie na DOSTĘPNOŚĆ oznaczają zawsze porażkę.

#14: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Areo Post Posted: Cz list 01, 2012 04:17 PM
    ----
Pepe wrote:
O w mordę. No to rozegraliśmy z kumplami tyle potyczek i ... dupa.

To co,nowa kampania? Very Happy

#15: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pt list 02, 2012 10:33 PM
    ----
Wracając do nieszczęsnych Bestigorów. Czy w momencie kiedy jest na stole mgła to:
1. Nadal poruszają się do najbliższego modelu?
2. Mogą go zaszarżować tylko jeżeli zasięg widzenia na to pozwala?



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

1 2 3 ... 44 45 46
>
Page 1 of 46