Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0

All Posts
<
1 2 3 ... 15 16 17 ... 44 45 46
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#226: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Sarmor , Location: Warszawa Post Posted: Sb marca 30, 2013 07:00 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Sarmor wrote:
Czy w fazie ruchu mobilizacja i ruchy przymusowe są wykonywane tylko przez postaci gracza, którego tura właśnie trwa, czy przez postaci obu stron?
Tylko przez gracza, który rozgrywa swoją turę.
Czyli jeśli w mojej turze w walce wręcz mój model zostanie Oszołomiony, to leży przez następną turę przeciwnika i wstaje dopiero w kolejnej mojej (o ile dożyje)?
Domyślam się, że tak, ale wolę się upewnić. Bo chyba zdarzało mi się grać źle.

#227: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Areo Post Posted: Sb marca 30, 2013 07:19 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Areo wrote:
I jak w tym drugim przypadku wygląda trafianie i ranienie?
Normalnie. Test trafienia i zranienia i ewentualny rzut na efekt zranienia.

-1 do hita za biegnący model?

Sarmor wrote:
quidamcorvus wrote:
Sarmor wrote:
Czy w fazie ruchu mobilizacja i ruchy przymusowe są wykonywane tylko przez postaci gracza, którego tura właśnie trwa, czy przez postaci obu stron?
Tylko przez gracza, który rozgrywa swoją turę.
Czyli jeśli w mojej turze w walce wręcz mój model zostanie Oszołomiony, to leży przez następną turę przeciwnika i wstaje dopiero w kolejnej mojej (o ile dożyje)?
Domyślam się, że tak, ale wolę się upewnić. Bo chyba zdarzało mi się grać źle.

Tak.

#228: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb marca 30, 2013 08:49 PM
    ----
@Areo
Nie. Modyfikator jest za bieg, nie za ucieczke.

#229: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Areo Post Posted: Sb kwiet 06, 2013 06:10 PM
    ----
Jak to jest z testem jeździectwa?Zdaje się go po zranieniu,przed ochroną pancerza,czy po jeśli ta zawiedzie?

#230: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb kwiet 06, 2013 06:15 PM
    ----
Areo wrote:
Jak to jest z testem jeździectwa?Zdaje się go po zranieniu,przed ochroną pancerza,czy po jeśli ta zawiedzie?
Test jeździectwa wykonuje się między innymi po trafieniu i zranieniu kawalerzysty ale przed ewentualnym rzutem na Ochronę Pancerza.
Zranienie następuje przed rzutem na Ochronę Pancerza, który może ochronić przed obrażeniami.

#231: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Sarmor , Location: Warszawa Post Posted: Pn kwiet 07, 2013 04:14 PM
    ----
Piszę tutaj, choć może lepszy byłby Hohlik...
Czemu Gorgery to Gorgery? Może by tak dać im polską nazwę, np. Pożeracze (bo takie jest znaczenie nazwy angielskiej)?

#232: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn kwiet 07, 2013 05:21 PM
    ----
Bo bardziej podoba mi się angielska nazwa.

#233: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Benek Post Posted: Pn kwiet 08, 2013 04:24 PM
    ----
Czy podczas tworzenia drużyny można wyekwipować bohatera w magiczny ekwipunek?

Jeżeli tak to czy jest dorzut z zasad o podniesionym koszcie zakupionych przedmiotów?

Czy Zaklinacz ma dostęp do pancerzy czy jest to błąd opisu?

#234: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn kwiet 08, 2013 04:53 PM
    ----
1. Nie można.

2. Nie ma, bo nie można.

3. Tak, Zaklinacze i Czarnownicy mają dostęp pancerza.

#235: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pt kwiet 12, 2013 10:20 AM
    ----
Czy Czarownik z Piratów S. może korzystać ze umiejętności specjalnych odpowiedniej dla tej domeny podobnie jak magowie np. czarostwo? Bo może dzięki guślarstwu poznać czary z różnych domen.

#236: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt kwiet 12, 2013 01:53 PM
    ----
Nie. Z umiejętności specjalnych kogą korzystać tylko magowie konkretnych tradycji. Czarownic może korzystać z umiejętności specjalnych swojej kompanii.

#237: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb kwiet 13, 2013 08:27 PM
    ----
Szlachcic Leśnych Elfów który wg statystyk ma 1 atak jest uzbrojony w Saearath więc wyprowadza dwa ataki tak jakby walczył dwoma broniami.

Czy atakując Krwawego Smoka traci jeden atak ze względu na umiejętność Krwawego Smoka (mistrz mieczy albo kult miecza - nie pamiętam która)?

Jeżeli modele są uzbrojone w Saearath i wypłacają te dwa ataki to czy zadanie specjalne Szermierze jakie miał gracz WE jest wypełnione czy nie?

Jeszcze jedno mi się przypomniało: czy stronnik może mieć broń z gromrilu lub ithilmaru?

#238: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb kwiet 13, 2013 08:50 PM
    ----
Tak, w opisanym przez ciebie przypadku, Krwawy Smok może odebrać Szlachcicowi (dzięki umiejętności Mistrz Miecza) jeden wybrany Atak - ponieważ do bazowego 1 A dodawany jest +1 Atak za walkę Saearath, który traktowany jest jako dwie bronie ręczne.

Saearath traktowany jest jak dwie bronie ręczne, stąd walka nim uniemożliwia wykonanie zadania Szermierze.

Stronnicy mogą posiadać tylko taką broń jaka wypisana została na odpowiedniej liście ekwipunku. Z tego co pamiętam, żaden stronnik nie ma dostępu do broni z Ithilmaru bądź Gromrilu.

#239: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Benek Post Posted: Sb kwiet 13, 2013 08:59 PM
    ----
Dlaczego czarownik Piratów nie może korzystać z umiejętności domeny którą wybrał jako własną skoro zdolność MAG nakazuje mu korzystanie z jednej domen tak jak pozostałym Magom ? Dodatkowo pytam o wcześniejszy zapis o możliwość posiadania pancerza przez czarowników? Napisałeś, że Zaklinacze i Czarownicy mają dostęp pancerza a u Piratów nie ma takiego zapisu. Czy to błąd zapisu czy może uzyskać taką możliwość tylko przez umiejętność CZAROSTWO?

#240: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb kwiet 13, 2013 08:59 PM
    ----
Dzięki,
jeszcze dwa pytania mi się nasunęły.

Czy można sprzedać więcej niż 8 łupów po potyczce?

Czy duży model który został trafiony i zraniony bronią drzewcową z krytykiem 4, że jest oszołomiony (w swojej turze), w turze przeciwnika może zostać wza jeżeli przeciwnik zada mu jeszcze jedną ranę mimo, że modelowi zostały jeszcze 2 ŻW?



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 15 16 17 ... 44 45 46
>
Page 16 of 46