Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0

All Posts
<
1 2 3 4 ... 44 45 46
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#31: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn list 18, 2012 11:05 AM
    ----
Tak i to jest właśnie siła tego krytyka oraz efektów zaklęć, zdarzeń, itp. o podobnym działaniu.

Walka z Oszołomionym! przeciwnikiem: wrote:

Model, który zaatakuje Oszołomioną! postać może skrócić jej cierpienia. Wszystkie ATAKI wymierzone w Oszołomioną! postać trafiają automatycznie (postać traktowana jest tak, jakby wartość jej współczynnika WW wynosiła 0). Jeżeli którykolwiek z zadanych ciosów zrani Oszołomioną! postać, a tej nie powiodą się ewentualne rzuty na Ochronę Pancerza lub Ochronę Magiczną, to model taki zostaje automatycznie Wyłączony z akcji!.

#32: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Areo Post Posted: Pn list 18, 2012 11:08 AM
    ----
Tak właśnie myślałem,ale wolałem się upewnić.

#33: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: drachu , Location: Gdańsk Post Posted: Śr list 21, 2012 11:55 AM
    ----
Są przedmioty (np. Wiedźmie mydło) pozwalające przerzucić dowolny rzut.
1. Czy dotyczy to też rzucania czarów?
2. A jesli tak, to przerzucamy jedną kostkę, czy wszystkie w puli?

#34: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr list 21, 2012 12:16 PM
    ----
drachu wrote:
Są przedmioty (np. Wiedźmie mydło) pozwalające przerzucić dowolny rzut.
1. Czy dotyczy to też rzucania czarów?
2. A jesli tak, to przerzucamy jedną kostkę, czy wszystkie w puli?

Paragraf Rzucanie zaklec a przerzut kostek, strona 651. Przerzucasz wszystkie Kostki Mocy.

Nalezy pamietac, ze Przeklenstwo Tzeentcha mozna przerzucic tylko wtedy gdy przedmiot ma to zaznaczone w opisie.

#35: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: drachu , Location: Gdańsk Post Posted: Śr list 21, 2012 01:49 PM
    ----
Hmmmm... czyli nie wynalazłem taniego sposobu na obejście klątwy Centusia Razz
Trzeba będzie zainwestować w Arkana.

Dzięki za szybką odpowiedź Smile

#36: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr list 28, 2012 07:59 PM
    ----
Czy Lahmia mimo, że przestała być już magiem nadal nie może nosić pancerza?

#37: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr list 28, 2012 09:14 PM
    ----
Pepe wrote:
Czy Lahmia mimo, że przestała być już magiem nadal nie może nosić pancerza?
Moze nosic pancerze. A znalazles jakis zapis zabraniajacy?

#38: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr list 28, 2012 09:44 PM
    ----
Jest przy niej napisane:
Quote::
BROŃ/PANCERZ: Księżna posiada SZTYLET i MIECZ, gracz wedle uznania może wyposażyć Wampira w dodatkowy oręż z LISTY EKWIPUNKU NIEUMARŁEGO ORSZAKU KSIĘŻNEJ LAHMI.

A np przy Krwawym Smoku widnieje zapis:

Quote::
BROŃ/PANCERZ: Krwawy Smok posiada SZTYLET i MIECZ, gracz wedle uznania może wyposażyć Wampira w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU NIEUMARŁEGO POCZTU KRWAWYCH SMOKÓW.

I stąd moje wątpliwości.

W poprzedniej edycji była magiem i mnie to nie dziwiło. Teraz tak.

#39: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr list 28, 2012 11:01 PM
    ----
Nie zauważyłem tego wpisu. Poprawione. A Lahmia może używać pancerzy.

#40: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz list 29, 2012 11:05 PM
    ----
Jeżeli model zostanie Pojmany ale nie w wyniku rzutu na tabelę poważnych obrażeń tylko jest to spowodowane wyłączeniem z akcji modelu na który został wystawiony list gończy przez skrybę (w opisie tegoż wyniku rzutu jest napisane, że nie wykonuje się rzutu na TPO) to czy taki model generuje kość eksploracji?

#41: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz list 29, 2012 11:49 PM
    ----
Pepe wrote:
Jeżeli model zostanie Pojmany ale nie w wyniku rzutu na tabelę poważnych obrażeń tylko jest to spowodowane wyłączeniem z akcji modelu na który został wystawiony list gończy przez skrybę (w opisie tegoż wyniku rzutu jest napisane, że nie wykonuje się rzutu na TPO) to czy taki model generuje kość eksploracji?
Rzutu nie trzeba wykonywac bo automatycznie model zostaje pojmany - czyli wynikiem rzutu na tpo jest pojmany. Model nie generuje kostki eksploracji. Co wiecej bohatera trzeba najpierw odzyskac, czy to okupem czy poprzez scenariusz specjalny.

#42: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Areo Post Posted: Pn grud 02, 2012 10:55 PM
    ----
Czy można wybrać za cel zaklęcia machinę wojenną?Czy rzucając zaklęcie obszarowe działa ono również na machinę?Co z zaklęciami w których się testuje I lub S?Czy wchodzą one automatycznie w maszynę?A jeśli tak to co w przypadku jeśli niezdanie testu powoduje powalenie na ziemię?

Tak dla jasności - kawalerzysta jest modelem większym od człowieka (czy podstawka 40x40 jest większa niż 25x50?Matematycznie nie :P.)?

Gramy gościniec, który został ułożony jako wąska ścieżka.Jest zdarzenie losowe np. wilki.Czy można je wystawić w miejscu terenu niedostępnego?A jeśli nie,to co się dzieje jeśli nie ma możliwości ich wystawienia(nie da rady mniej niż 6 cali od krawędzi i więcej niż 12 od postaci)?

#43: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn grud 02, 2012 11:15 PM
    ----
Areo wrote:
Czy można wybrać za cel zaklęcia machinę wojenną?Czy rzucając zaklęcie obszarowe działa ono również na machinę?Co z zaklęciami w których się testuje I lub S?Czy wchodzą one automatycznie w maszynę?A jeśli tak to co w przypadku jeśli niezdanie testu powoduje powalenie na ziemię?
Machinę wojenną można wybrać na cel zaklęcia. Zaklęcia obszarowe, typu magiczny pocisk czy inne zadające obrażenia modelom pod wzornikiem działają także na machinę, jeśli ta znajdzie się pod wzornikiem.
Jeżeli czar wymaga testu S lub I, to machina oblewa go automatycznie.
Machiny nie można powalić na ziemię, jeżeli straci ostatni punkty Żw, zostaje Wyłączona z akcji!.

Areo wrote:
Tak dla jasności - kawalerzysta jest modelem większym od człowieka (czy podstawka 40x40 jest większa niż 25x50?Matematycznie nie :P.)?
Jeśli się nie mylę, to pole tej pierwszej to 1600 mm, a drugiej 1250.
Model kawalerzysty jest Dużym celem, chyba że podlega zasadzie specjalnej lekka jazda.

Areo wrote:
Gramy gościniec, który został ułożony jako wąska ścieżka.Jest zdarzenie losowe np. wilki.Czy można je wystawić w miejscu terenu niedostępnego?A jeśli nie,to co się dzieje jeśli nie ma możliwości ich wystawienia(nie da rady mniej niż 6 cali od krawędzi i więcej niż 12 od postaci)?
Ja bym wystawił modele zdarzenia losowego w losowo określonej strefie rozstawienia ignorując drugą część zapisu.

#44: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Areo Post Posted: Pn grud 02, 2012 11:57 PM
    ----
Czyli podmuch wiatru z magii niebios nie zadziała na machinę?

Z tym kawalerzystą to chodzi mi o to że są czary które mogą być rzucone na model wielkości człowieka lub mniejszej,z zaznaczeniem że nie będzie działał na modele o podstawkach 40x40 i większych.Teoretycznie jeździec jest na mniejszej,ale jest dużym celem.Jak to więc będzie dokładnie?

My zdarzenie potraktowaliśmy jako niemożliwe do wykonania i nie wystawiliśmy wilków.Mam nadzieję że nie było to jakoś bardzo sprzeczne z duchem gry.

#45: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn grud 03, 2012 07:20 AM
    ----
Nie. Na machine nie zadziala.

Przy tych zaklęciach powinno być "na model pieszy wielkości człowieka" wieczorem to poprawię.

Jeśli to była wasza zgodna decyzja to jak najbardziej słusznie zrobiliście.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 4 ... 44 45 46
>
Page 3 of 46