Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0

All Posts
<
1 2 3 ... 29 30 31 ... 44 45 46
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#436: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb wrz 28, 2013 10:40 AM
    ----
Areo wrote:
Jeżeli bohater lub stronnik z głupotą siedzi na zwierzu z głupotą,to ile zdaję testów i co się dzieje jeśli nie zdam?

Robisz tak jak opisano w paragrafie Głupota w podręczniku.

Najpierw test głupoty kawalerzysty. Jeśli kawalerzysta obroni się przed głupotą to testujesz wierzchowca.

Jeśli kawalerzysta nie zda testu to nie rzucasz już za wierzchowca, bo model i tak podlega głupocie.

#437: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: fantastory , Location: Warszawa Post Posted: Pn wrz 29, 2013 07:02 PM
    ----
quidamcorvus wrote:

2. bonus szarży to atakowanie jako pierwszy. Tylko jednym czy wszystkimi posiadanymi atakami? (zakładając że nie walczę czymś co mi to neguje typu duża broń itd..)

2. Wszystkimi posiadanymi atakami. W Warheim (podobnie jak w WFB i Mordheim) nie ma dzielenia ataków.

Nie ma dzielenia ataków między różnych przeciwników?
Chyba (w mordheim) gdy jedna z broni ma bonus do inicjatywy to są rozpatrywane osobno.
Z możliwym kontratakiem pomiędzy, nie?

#438: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn wrz 29, 2013 08:04 PM
    ----
Tak, w takim przypadku może tak być.

#439: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt paźdź 01, 2013 06:05 AM
    ----
Mam takie pytania:
1) Jeżeli drużyna wygra potyczkę i rozbije motłoch (pątników), a jest drużyną neutralną to po zdaniu przez bohaterów CP każdy może zmodyfikować rzut o +-1 w sekwencji po potyczce. A czy model który ma karty tarota i może z nich skorzystać może zmodyfikować rzut o +-2 lub dwa rzuty o +-1 lub inna możliwość?
2) Pytanie do któregoś twojego wcześniejszego postu o dzieleniu ataków. Chcesz powiedzieć, że model nie może podzielić swoich ataków pomiędzy np trzech wrogów z którymi walczy? Co do WFB to bohater mógł dzielić ataki jeżeli walczył z innym bohaterem w regimencie, bo jak walczył z samym regimentem to nie miało znaczenia.

#440: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt paźdź 01, 2013 07:02 AM
    ----
1. Tak, możesz łączyć modyfikatory lub zmodyfikować dwa rzuty.
2. W tamtym pytaniu nie chodziło o dzielenie ataków na przeciwników. Bo te można podzielić w dowolny sposób. Ale o kolejność wykonywania ataków przez walczące modele.

#441: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt paźdź 01, 2013 07:06 AM
    ----
Ok dzięki, opacznie to zrozumiałem (2 pyt.)

#442: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: fantastory , Location: Warszawa Post Posted: Wt paźdź 01, 2013 08:55 AM
    ----
Odnośnie tego nietypowego podzielenia ataków (atak tarczą i włócznia) (broń ręczna i broń z ithamiru)
To mimo dwóch faz ataku, zranienia są rozpatrywane jako atak jednej postaci.
Gdy pierwszy atak położył na plecy/brzuch, drugi nadal musi rzucać na trafienie?

#443: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt paźdź 01, 2013 08:57 AM
    ----
Tak, drugim też musisz rzucać na trafienie, ewentualne zranienie, a następnie określić ewentualny efekt zranienia.

#444: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt paźdź 01, 2013 08:49 PM
    ----
Tak sobie przeglądałem booka i nasunęły mi się takie pytania:
1) Czy magiczne przedmioty które drużyna przechowuje w skarbcu liczą się do prestiżu?
2) Czy drużyna może mieć więcej przedmiotów magicznych danego rodzaju np broń do w.w. niż wynika to z ilości bohaterów, których część nadmiarowa jest w skarbcu?
3) Czy bohater może mieć dwie bronie z gromrilu/ithilmaru?
4) Czy można założyć runę/mechanizm na w.w. broni?
5) Czy broń z mechanizmem podziału zadaje za każdy udany atak k3 trafienia? Czyli jeżeli krasnolud ma 4 ataki to teoretycznie może wykonać 12 trafień?

#445: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt paźdź 01, 2013 10:10 PM
    ----
1. Tak, liczą się.
2. Tak, może.
3. Może.
4. Może.
5. Tak.

#446: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: softiron , Location: Katowice Post Posted: Śr paźdź 02, 2013 04:38 PM
    ----
1. jeśli postaci walczącej bronią naturalną wyrośnie ręka (stygmaty) to ona też ma broń naturalną czy można w nią włożyć broń?
2. postać związana walką może czarować?
3. pytanie sytuacyjne. Drabina do której podstawy można dostawić bez zbędnego tłoku powiedzmy 3 modele piesze. tyle samo może bronić po drugiej stronie. atakujący szarżują po drabinie. Czy może to być tylko jeden model (bo tylu ludzi naraz sie obok siebie na drabinie mieści) i będzie on szarżował na wszystkich 3 obrońców czy też można zadeklarować szarżę/atak większej ilości modeli (np wszystkich 3 dotykających podstawką drabiny)?

#447: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr paźdź 02, 2013 05:47 PM
    ----
1. Jeśli ma broń naturalną to dodatkowe ramię także będzie miało tą zasadę.
2. Tak, jeżeli pozwalają mu na to zasady którym podlega i opis zaklęcie nie stanowi inaczej.
3. Jeśli szarżujesz na modele broniące przeszkody, to szarżujesz jednym modelem po drabinie i wybierasz które modele zaatakujesz.

#448: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Dulix , Location: Rzeszów Post Posted: Cz paźdź 03, 2013 03:52 PM
    ----
Dwóch modele A (inicjatywa 5) i B (I 4) walczą przeciwko trzeciemu C (I 3).
Załóżmy że model A jako że ma najwyższą inicjatywę oszołomił model C w związku z tym model B wystarczy że zrani model C by wyłączyć go z akcji? Czy tak?

Czy może rzuca się wszystkie trafienia obydwu modeli A i B i na koniec wybiera najwyższy wynik?

#449: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz paźdź 03, 2013 05:41 PM
    ----
Pierwszy uderza model A i rozpatruje się wszystkie jego ataki (ponieważ jeden model nie może w tej samej turze oszołomić/powalić wrogiego modelu i następnie go wyłączyć z akcji). Jeżeli w wyniku jego ataków model zostanie oszołomiony to model B rani swoimi atakami, później następuje obrona ze względu na pancerz który może posiadać model C. Jeżeli nie uda się ochrona pancerza to model jest w niebie Smile

#450: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz paźdź 03, 2013 09:22 PM
    ----
A ja mam takie pytanie. Wiem, że łapaczem nie można wza modelu ale jak to wygląda jeżeli model zostanie powalony przez inny model, a następnie ataki ma wykonać model z łapaczem. Zgodnie z zapisem o walce z powalonym przeciwnikiem, to model powalony jeżeli tylko zostanie zaatakowany zostaje wza - czy atak łapaczem też to spowoduje?



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 29 30 31 ... 44 45 46
>
Page 30 of 46