Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0

All Posts
<
1 2 3 ... 30 31 32 ... 44 45 46
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#451: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz paźdź 03, 2013 09:23 PM
    ----
Nie. Łapacz nie zadaje obrażeń.

#452: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pt paźdź 04, 2013 07:10 AM
    ----
Są przedmioty które modyfikują wynik rzutu o +-1. Jak należy rozpatrzyć użycie takiego przedmiotu w przypadku rzutu na wynik którego składają się dwa odrębne rzuty np na tabelę poważnych obrażeń, stygmaty chaosu itp?
Czy modyfikujemy pierwszy lub drugi rzut K6, czy też wynik obu rzutów?

#453: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt paźdź 04, 2013 07:42 AM
    ----
Modyfikujesz jeden konkretny rzut. Albo pierwszy albo drugi.

#454: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pt paźdź 04, 2013 10:38 AM
    ----
Jeżeli stronnik awansuje na bohatera to może korzystać z ekwipunku bohaterów zakładając, że nie jest np fanatykiem. A jak to się ma np z Minotaurem? Bo w swoim ekwipunku ma przedmioty których nie ma w ekwipunku bohaterów, zazwyczaj ekwipunek bohaterów jest rozwinięciem ekwipunku stronników ale nie w tym przypadku. Korzysta ze swojego, bohaterskiego czy też obu?

#455: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt paźdź 04, 2013 10:41 AM
    ----
Ze swojej. W kolejnej edycji poprawię te listy, i w przypadku ogrów, minotaurów i smoczych ogrów nie będzie już dodatku stronnicy przed nazwą jednostki.

#456: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pt paźdź 04, 2013 12:14 PM
    ----
Mam jeszcze jedno pytanie (na tą chwilę Smile ) Czy bohater w związku z tym, że jest dużym celem kupując pancerz magiczny również podwaja jego wartość?

Jak zawsze dzięki za odpowiedzi !!!

#457: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt paźdź 04, 2013 02:39 PM
    ----
Na to pytanie już chyba odpowiadałem. I z tego co pamiętam, to cena magicznego pancerza nie zmienia się.

#458: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: fantastory , Location: Warszawa Post Posted: Pt paźdź 04, 2013 02:50 PM
    ----
Bardziej mi do Mordheima ale skoro jest tu specjalista....

Strzelając do modelu związanego walką, strzelamy do całej walki, a określając kto został trafiony losujemy z równą szansą dla każdego z walczących modeli.
Rozumiem że analogicznie po rzucie obszarowego zaklęcia / bomby. Przykładamy wzornik i jeżeli obejmuje jakąś walkę to sprawdzamy ile modeli obrywa i znów losujemy z równą szansą dla każdego z walczących?

#459: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt paźdź 04, 2013 02:56 PM
    ----
Jeśli chodzi o wzorniki to w Warheim FS obrywają te modele, które są pod wzornikiem. Nie losuje się pomiędzy walczących.

#460: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: wujass Post Posted: Śr paźdź 09, 2013 01:29 PM
    ----
Witam.

Czy to przypadek czy zamierzenie ,że kawaleria z Chorągwi Kislewa nie może używać kopii ?

#461: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr paźdź 09, 2013 01:38 PM
    ----
wujass wrote:
Witam.

Czy to przypadek czy zamierzenie ,że kawaleria z Chorągwi Kislewa nie może używać kopii ?
Błąd. Stronnicy powinni mieć dostęp do kopii. Poprawiłem zapis.

#462: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: softiron , Location: Katowice Post Posted: Śr paźdź 09, 2013 02:02 PM
    ----
seria pytań/zagadnień:
1. szarża na model walczący np włócznią (uderza jako pierwszy). kto zaatakuje najpierw? szarżujący, zaszarżowany, wg inicjatywy czy równocześnie?
2. jest napisane że można ograbić w rundzie po walce.. a później też? np gdy zrobię WZA jednemu modelowi ale cały czas jestem w zwarciu z innym. muszę najpierw klepnąć wszystko co przeszkadza w grabieniu a potem spokojnie obejrzeć co wypadło? czy mogę to zrobić kilka rund później?
3. można szarżować niosąc znacznik kosztowności? jeśli nie to przy deklaracji się je upuszcza?
4.czy model oszołomiony będący w zwarciu może walczyć w rundzie w której przestaje być oszołomiony czy też wyjście ze stanu oszołomienia zajmuje mu całą rundę?
5. jak rozpatrywać kolejność ataków u przeciwników z tą samą inicjatywą? równocześnie czy ustalić losowo który pierwszy a ten drugi może już nie mieć szansy odpowiedzieć?
6. +1 PD za przeżycie. dostaje się to przed rzutem na TPO czy po?
7. model wzbudzający strach jest odporny na strach generowany przez inne takież modele. Ale czy jest również odporny na testy strachu generowane np przez modlitwę Groza Sigmara?
8. Strigoi i umiejętność Transformacja. Czy Strigoi może wykonać normalny ruch/bieg w fazie ruchu a następnie w fazie magii skorzystać ze zdolności dopiero wtedy deklarując szarżę?

#463: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr paźdź 09, 2013 02:38 PM
    ----
1. Wg Inicjatywy.

2. Ograbiasz "w najbliższej własnej turze w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów zwycięzca OGRABIA wrogi Wyłączony z akcji! model z jednego wybranego przedmiotu. ". Jeśli w najbliższej własnej turze w fazie ruchu wciąż pozostajesz związany walką wręcz to nie możesz ograbić WzA przeciwnika.

3. Możesz szarżować. Model nie może biegać, a szarża to nie bieg.

4.
Quote::
Efekt zranienia:
Oszołomiony!:
[...]Model, który został Oszołomiony! może powstać w fazie ruchu podczas wykonywania pozostałych ruchów. Postać może wykonać ruch (ale nie bieg lub LOT), rzucać zaklęcia oraz strzelać. Jeśli model pozostaje związany walką to końca trwania tury w której powstał, będzie atakował jako ostatni, bez względu na wartość INICJATYWY, broń którą walczy lub inne zasady specjalne.

5.
Quote::
Kto działa jako pierwszy?
W desperackiej jatce walki wręcz przewagę uzyskują najlepsi i najszybsi z wojowników, tudzież ci, którzy uzyskali dodatkowy impet uderzenia, wynikający z przeprowadzenia w tej turze szarży do walki. By uwzględnić to w grze, walczący działają w ściśle ustalonym porządku:
[...]
- Jeśli przeciwnicy mają prawo działać w tym samym czasie (mają taki sam współczynnik I), należy rzucić K6, by rozstrzygnąć, kto rozpocznie walkę.

6.
Quote::
Sekwencja po potyczce:
Po zakończeniu każdej potyczki, gracze muszą przejść następującą procedurę. Gracze nie muszą przechodzić przez wszystkie etapy od razu, jednak zaleca się, aby pierwsze trzy kroki wykonano w obecności przeciwnika. Podobnie, zaleca się, aby przeciwnik lub strona neutralna była świadkiem wszystkich rzutów.
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Korzystając z TABELI POWAŻNY OBRAŻEŃ należy wykonać rzut dla każdego modelu Wyłączonego z akcji!.
2. DOŚWIADCZENIE
Bohaterowie i grupy stronników, które przeżyły bitwę otrzymują Punkty Doświadczenia zgodnie z zasadami podanymi w scenariuszu, według którego rozgrywano potyczkę.

7. Tak, model który wzbudza strach, jest odporny na każdy strach.

8. Tak, Strigoi może najpierw wykonać ruch/bieg a później transformować.

#464: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: wujass Post Posted: Cz paźdź 10, 2013 11:11 AM
    ----
1.Czy w najbliższej przyszłości planujesz powiększyć listę ekwipunku stronników ? Interesuje mnie zmiana którą dopiero teraz zawuażyłem, mianowicie stronnicy band ludzkich/krasnoludzkich nie mają już dostępu do pistoletow ,jak bywało to w mordheim. To celowe ,gdyz ... czy przeoczenie ?

2. Myślałeś może nad możliwością uelpszenia startowego ekwipunku stronników jak bywa w battlu. Chodzi mi o sytuację kiedy np. łucznik za np, dodatkowe ZK może ulepsyć łuk krótki do zwykłego bądź długiego. Buławę do miecza itd ?

3. Czy broń pt. pika jest dostępna dla zwyklych stronników band ludzkich czy też mogą używać jej tylko bohaterowie po wykupieniu umiejętności ?

#465: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz paźdź 10, 2013 11:22 AM
    ----
Na trzecie pytanie umiem odpowiedzieć. Jeżeli dana banda ludzka nie posiada takowej broni w liście ekwipunku dla bohaterów/stronników to nie może jej używać chyba, że bohater zdobędzie nową umiejętność fechmistrz.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 30 31 32 ... 44 45 46
>
Page 31 of 46