Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0

All Posts
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 44 45 46
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#76: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Areo Post Posted: Pn grud 16, 2012 09:50 AM
    ----
No to już wszystko jasne .
Dzięki ;).

#77: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn grud 16, 2012 10:06 AM
    ----
quidamcorvus wrote:
Areo wrote:
Ale jest ripem.
Sorry, nie doczytałem o jakie zaklęcie chodzi.

Jeśli twój Mag został Powalony na ziemię! w wyniku działania zaklęcia Sidła Abulla z Tradycji Światła, to zaklęcie zostaje rozproszone - ponieważ Mag, który je rzucił został PnZ!.

Czary 'pozostające w grze': wrote:

[...]Niektóre zaklęcia opisane są jako 'pozostające w grze', a ich działanie trwa dłużej niż w powyższym przykładzie. Po rzuceniu zaklęcia takie działają, póki nie zostaną rozproszone, MAG zdecyduje się zakończyć ich działanie (co może zrobić w dowolnym momencie własnej fazy magii), zostanie Oszołomiony!, Powalony na ziemię! czy Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał!. Oczywiście, póki zaklęcie 'pozostaje w grze', ten sam MAG nie może rzucić go ponownie...

Ale przecież to nie ten mag rzuca zaklęcie na siebie tylko ja go na niego rzuciłem. Więc jest i owszem powalony ale imo rip nie przestaje działać. Bo gdybym ja miał maga/kapłana i on zostałby powalony/oszołomiony/wza/rzuciłby innego ripa to wtedy poprzedni rip przestałby działać.

#78: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Areo Post Posted: Pn grud 16, 2012 10:20 AM
    ----
Zaklęcie rzuca mag,Ty tylko przejmujesz nad nim kontrolę.Przynajmniej ja to tak rozumiem.

#79: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn grud 16, 2012 10:21 AM
    ----
Zrodlem zaklecia i rzucajacym jest mag, ty przejmujesz kontrole nad czarem i mozesz wybrac cel. Ale nie przejmujesz zaklecia, ktore zostaje rozproszone gdy mag zostanie pnz.

#80: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn grud 16, 2012 10:21 AM
    ----
ok btw dzięki za spełnienie prośby Smile

#81: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn grud 16, 2012 03:02 PM
    ----
Stronnik zdobywa 4PD i ma ich 7 (czyli miał awans na 5), wylosował chłopak ma talent i został bohaterem. Następnie w wyniku strzelania do dziczyzny zdobywa kolejny PD.
I tu jest moje pytanie. Mając 7PD zostaje bohaterem i rzuca po raz kolejny na awans zgodnie z zasadami, czy ten dodatkowy PD z dziczyzny 8 notabene daje mu kolejny awans?

#82: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn grud 16, 2012 03:09 PM
    ----
Model zdobywa awanse za PD uzyskane jako bohater, i rzuca na rozwój przy 8 PD.

#83: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn grud 16, 2012 03:14 PM
    ----
To miło Smile dzięki za szybką odpowiedź.

#84: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn grud 17, 2012 09:21 AM
    ----
Jeżeli bohater zostanie pojmany w wyniku rzutu na TOB to czy dostaje punkt za tą rozgrywkę (za przeżycie) jeżeli zostanie odbity w misji ratunkowej?

#85: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn grud 17, 2012 12:07 PM
    ----
Tak.

#86: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn grud 17, 2012 10:15 PM
    ----
Skryba który awansował na kolejny poziom wylosował NOWA UMIEJĘTNOŚĆ. I tu moje pytanie czy on uczy się jednej umiejętności akademickiej i jednej swojej? Czy tylko jednej akademickiej lub własnej?

#87: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn grud 17, 2012 10:45 PM
    ----
Jedna umiejetnosc na awans.

#88: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Benek Post Posted: Wt grud 18, 2012 09:36 PM
    ----
Witam. Mam pytanie odnośnie klątwy wampirów : czy po wyłączeniu z akcji prez klątwę wampir rzuca na tabelę poważnych obrażeń ?

#89: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt grud 18, 2012 09:41 PM
    ----
Tak. Ogolna zasada jest taka, ze kazdy model ktory zostal WzA wykonuje rzut na powazne pbrazenia, chyba ze konkretny zapis stanowi inaczej.

#90: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0 Author: Benek Post Posted: Wt grud 18, 2012 09:56 PM
    ----
I jeszcze dwa pytania:
1) Czy Mistrz Inżynier montując mechanizm na przedmiocie który już posiada płaci za mechanizm przed rzutem? Czy dopiero po udanym zamontowaniu?
2) W niektórych scenariuszach np 41 Splądrowane kurhany jest następujący zapis: Ponadto bohaterowie którzy zdobyli kosztowności i zdołali wynieść je z pola bitwy zwiększają ilość łupów... Co to znaczy wynieść znaczniki z pola bitwy? Czy model który taki znacznik podniesie musi go przenieść do strefy wystawienia/krawędzi stołu (zakładamy, że to jest bohater zwycięskiej drużyny)? Czy też wystarczy, że takowy znacznik ma w ekwipunku?
Moje pytanie wynika stąd, że w scenariuszu 43 PPole bitwy zapis brzmi tak: po zakończeniu potyczki kompanie zwiększają ilość znalezionych łupów w fazie eksploracji o ilość ewentualnych znaczników kosztowności z którymi zakończyły potyczkę. (Czyli nie musi ich wynosić z pola bitwy).



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 44 45 46
>
Page 6 of 46