Wakacyjna kampania Mordheim w SDK

All Posts
<
1 2 3 ... 8 9 10 ... 13 14 15
>
Forum IndexWydarzenia [Mordheim]

#121: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Śr lip 17, 2013 07:46 AM
    ----
Ostland może mieć tylko ogra Sad Ale garłacza poszukam, ludka dokupię jakiegoś, trochę na pewno rozwinę bandę Smile

#122: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Staś Post Posted: Śr lip 17, 2013 08:29 AM
    ----
My z Tomkiem zagraliśmy 2 bitwy o pierwszej nie chcę mówić bo to było jakieś przegięcie na maxa.

Ale druga była bardzo miła i prawie mi się udało, zabrakło trochę szczęścia no i modeli ale exploracja była udana i spoko wodza za tydz dam już radę każdemu. A i z powodu underdogów dostałem po+2 expy czyli razem 3 to oznacza że każdy w mojej bandzsie ma awans Very Happy

#123: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Śr lip 17, 2013 10:42 AM
    ----
Za tydzień wpadam z Talarem, ile szanowny kolega ma doliczyć zk do początkowej rozpy Possessdów żeby chaośnicy zbytnio nie odstawali od reszty rozwiniętych w kampanii band? Mysli

#124: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Pan_Ryba Post Posted: Cz lip 18, 2013 08:52 AM
    ----
Widzę iż pomimo słonecznej pogody tempo gry nie ustaje.
Jeśli żadna wakacyjna przygoda mnie nie zaskoczy to zawitam w przyszłym tygodniu.

#125: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Staś Post Posted: Cz lip 18, 2013 12:20 PM
    ----
Ja będę na 100% nie mam urlopu ale w pracy będę pracował na dwa etaty naraz bo szefa nie ma Wink

#126: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Cz lip 18, 2013 12:27 PM
    ----
Dawajcie nową kampanie next week. Stachu ma wpaść, Pan Ryba itd - idealny moment na zaczęcie czegoś nowego.

#127: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Staś Post Posted: Cz lip 18, 2013 12:43 PM
    ----
Jest to jakiś pomysł ale jaką?

#128: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Cz lip 18, 2013 01:03 PM
    ----
No way, dopiero co rzuciłem 3x6 na explorce i przymierzam się do klimatycznej rozpiski WH + ogr... Smile Gwizdze Kaman dociągnijmy tą kampanię faktycznie do końca wakacji Wink . Gra bardziej rozwiniętymi bandami ma większy fun moim zdaniem, niż ciągłe restartowanie rozpiski po +/- 7 grach.. Mysli Cool
No i są underdogsy! Twisted Evil

#129: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Cz lip 18, 2013 01:14 PM
    ----
No ja też nie jestem za po 11 Wyrdstonach, ale to już jak większość zdecyduje. Ja kumam Telchara bo mu połowa bandy zmarła po ostatniej bitwie, też na jego miejscu wolałabym restart kampanii.

#130: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Cz lip 18, 2013 01:22 PM
    ----
Też się podporządkuje oczywiście większości. Smile
Ew. np. niech Telchar zrobi restart bandy, a nową rozpiskę z jakimś bonusem i Talar tak samo. Np. 600-650 zk + najemnik do 40 zk for free i powinno hulać.. Mysli Wink

#131: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Staś Post Posted: Cz lip 18, 2013 02:01 PM
    ----
Mi to wsio ravno, mogę kontynuować mogę zacząć od początku. Obie opcje są mi równo miłe. Underdogi dużo dają to fakt w sumie mamy tylko dwie silne bandy Natali i Tomka reszta to raczej work in progres

#132: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pt lip 19, 2013 07:03 AM
    ----
Skavenblight wrote:
No ja też nie jestem za po 11 Wyrdstonach, ale to już jak większość zdecyduje. Ja kumam Telchara bo mu połowa bandy zmarła po ostatniej bitwie, też na jego miejscu wolałabym restart kampanii.

Tu nie o to chodzi (ja po stracie i tak mam 9 i wymiataczy w ekipie), tyle że każdy już grał z każdym. Do gry mają dołączyć nowi, a to zawsze proponuje dysproporcje.

Poza tym można by spróbować pyknąć jakąś mini kampanie (chociażby Soul to Keep).

#133: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Kapitan_Hak Post Posted: Sb lip 20, 2013 12:42 PM
    ----
Pełna podpinka pod posta Dwalthrima - również jestem zdecydowanie za tym, by kontynuować obecnie trwającą kampanię i nie kończyć jej tak nagle, zwłaszcza bez żadnej epickiej, finałowej, za przeproszeniem, rozpierduchy.

Owszem, dołączają do kampanii kolejni gracze ze świeżymi rozpiskami (Dwalthrim, Pan Ryba, a prawdopodobnie również dwóch nowych kolegów, którzy pojawili się tydzień i dwa tygodnie temu), ale raz, że można dać im "boosta" w postaci dodatkowej kasy i ew. expa, a dwa, że słabsze bandy dużo mogą skorzystać na "underdogach". Ponadto wraz z napływem "świeżych" rozpisek rośnie też liczba potencjalnych przeciwników (do wyboru, do koloru - albo mocny przeciwnik i "underdogi", albo przeciwnik słabszy, ale szanse bardziej wyrównane). Poza tym wygląda na to, że nowodołączający gracze nie upierają się, by restartować kampanię tylko ze względu na ich przyjście.

I jeszcze jedna sprawa. Mamy już połowę lipca, a bezpośrednio po wakacjach przypuszczalnie wystartujemy z nową kampanią BTB. Zatem ewentualny start nowej kampanii Mordheim w chwili obecnej oznaczałby w praktyce - po pobieżnym rzucie okiem na kalendarz - maks. 6 bitew, a zważywszy na to, że nie każdy będzie co tydzień (przykładowo, nas nie będzie co najmniej na dwóch spotkaniach w drugiej połowie sierpnia), oznaczałoby to w praktyce rozpoczynanie kampanii na dosłownie parę bitew na osobę. Osobiście wolałbym w tej sytuacji dociągnąć jeszcze tych kilka bitew bieżącej kampanii, niż startować znowu od zera z czymś, czego i tak przyzwoicie nie skończymy.

Warto by się natomiast, moim zdaniem, skoncentrować się na wybraniu jakiś ciekawych scenariuszy, czy ewentualnych opcjonalnych zasad w stylu "Random Happenings", których ostatnio nieco brakuje. Tego rodzaju urozmaicenia potrafią - jak pokazał przykład BTB, nie tylko urozmaicić rozgrywkę , ale i nierzadko dać potencjalnie słabszej stronie nieco większe szanse na zwycięstwo (choćby poprzez zmianę warunków zwycięstwa ze standardowych "kto kogo pierwszy przegoni z pola bitwy" na coś bardziej finezyjnego).

#134: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Necroduckey Post Posted: Pn lip 21, 2013 01:11 PM
    ----
Hej!

Już raz czy dwa byliśmy z kolegą na jednym ze spotkań w SDK-u i było całkiem fajnie. Chcielibyśmy we wtorek znów wpaść z wizytą, lecz tym razem nie po to by tylko pooglądać, lecz by zagrać. Byłaby jedna osoba do grania i jedna do kibicowania Very Happy

Podejmie ktoś rękawicę? Wink


Pozwoliłem sobie przenieść posta; nie ma potrzeby tworzyć nowego tematu ;). - Kapitan Hak

#135: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK Author: Kapitan_Hak Post Posted: Pn lip 21, 2013 03:19 PM
    ----
Witamy na forum i zapraszamy do udziału w grze. Bądźcie po prostu o 18:15 w najbliższy wtorek w SDKu - pary do gry dobierzemy już na miejscu. Aha, i podeślijcie PMką jakieś namiary telefoniczne na siebie - prędzej czy później się przydadzą w sytuacji "awaryjnej" typu odwołanie spotkania, spóźnienie itp.

Zakładając, że kontynuujemy kampanię, ;poniżej przedstawiam propozycję dla osób, które dopiero co dołączyły, względnie wracają po długiej nieobecności (Pan Ryba), i mają świeże rozpiski (bądź po maks. 1 bitwie):

A) Dodatkowe 200 zk na zakupy.
B) Dla każdego bohatera, grupy stronników i HSa dopisanie doświadczenia w wysokości wystarczającej do wykonania trzech rzutów na awans. Rzuty proponowałbym wykonać we wtorek przed bitwą.

Powyższe powinno w miarę wyrównać siłę rozpisek, a jeżeli nawet nie, to underdogi zrobią swoje. Dlatego też koniecznie obliczcie ratingi.

Propozycja scenariuszowa: Gunpowder Plot . Jeżeli nikt nie ma kontrpropozycji, zapoznajcie się proszę zawczasu z treścią scenariusza.


Zatem tradycyjne pytanie: kto będzie w najbliższy wtorek?



Forum IndexWydarzenia [Mordheim]
<
1 2 3 ... 8 9 10 ... 13 14 15
>
Page 9 of 15