[Warsztat] Punkty Kampanii

All Posts

1 2 3
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#1: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz lip 25, 2013 10:20 PM
    ----
Poniżej szanowne państwo-draństwo znajdzie linki do nowej wersji Punktów Kampanii do Warheim FS.

Kierując się propozycjami nadsyłanymi przez graczy dodałem trzecią opcję, a więc i nowe bonusy oraz osłabiłem nieco profit Kompania najemników.

Zachęcam do lektury tabel oraz komentowania i nadsyłania propozycji ewentualnych zmian.

OnLIne|DownLoad

#2: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pt lip 26, 2013 06:09 AM
    ----
Cieszę się, że uwzględniłeś moje Razz

#3: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pt lip 26, 2013 09:37 AM
    ----
Szkoda, że nie te które chciałem.

#4: Re: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt lip 26, 2013 09:43 AM
    ----
Pepe wrote:
Szkoda, że nie te które chciałem.
A które nie zostały. Kompania najemników została osłabiona, a Nieśmiertelni doprecyzowani.

Poza tym zasada Nieśmiertelnych nie może brzmieć tak jak proponowałeś. Gdyby przypisać ją do jednej grupy stronników, która na przykład liczy 3 modele, to po pierwszym wykorzystaniu ta grupa liczy już 2 modele (jeśli graczowi nie uda się rekrutować zaawansowanych stronników) ponieważ model rekrutowany dzięki Nieśmiertelności zaczyna z 0 doświadczenia. A to osłabiło by zasadę za bardzo.

#5: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pt lip 26, 2013 10:26 AM
    ----
Nie wczytywałem się w całą tabelę i nie porównywałem do starej. Jedyne co mi się w zasadzie nieśmiertelni rzuciło w oczy to zapis o ekwipunku.

Reasumując nadal jest to mocna zasada ale być może pozostałe które wprowadziłeś je zrównoważą. Pogramy zobaczymy.

#6: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt list 14, 2014 08:33 PM
    ----
W odpowiedzi na liczne propozycje dotyczące zmiany sposobu nabywania rozwinięć z Punktów Kampanii zmodyfikowałem tabele w ten sposób, by rozwinięcia na poszczególnych poziomach można było wybierać tak jak umiejętności.

Link do pliku w PDF macie TUTAJ.

Jak zwykle liczę na wasze uwagi, sugestie, komentarze i ewentualne propozycje zmian.

#7: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb list 15, 2014 12:26 AM
    ----
Osobiście jestem na NIE! Podobne z resztą odczucia mam co do umiejętności. Średnia przyjemność spotkać się np z Wampirem który po sześciu potyczkach ma 4 ataki z siłą 6 i 4 żywotności.

#8: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: Krnabrny Post Posted: Sb list 15, 2014 02:24 AM
    ----
Ja jestem bardzo na tak. Już miałem krasnoludy chaosu które mogły ćpać i truć wszystkich prawie za darmo i nie chce tego powtarzać.

#9: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb list 15, 2014 07:03 AM
    ----
Ta gra zaczyna się zbliżać zasadami do 8 ed WFB, za chwilę ktoś zaproponuje żeby można było mierzyć zasięgi Sad to zabija różnorodność są tylko powielane schematy - do bani.

#10: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: Krnabrny Post Posted: Sb list 15, 2014 08:23 AM
    ----
Fabularnie losowanie jest po namyśle ok. Czyli z jednej strony albo większa kontrola albo większy fabularnie fan. Większy fan chyba jest dla mnie ważniejszy.

#11: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Sb list 15, 2014 10:07 AM
    ----
Wydaje mi się, że to może być dobry pomysł. Fabularnie jest to sensowne - drużyny od początku wiedzą, do czego dążą, a nie wpadają na pomysł w ostatniej chwili, co im się najbardziej (lub najmniej) przyda. Obawiam się giętości i "jedynych słusznych wyborów", ale bardziej jestem na TAK.

#12: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb list 15, 2014 01:58 PM
    ----
Mierzenia zasięgów nie będzie. Wink

A co do jedynych słusznych wyborów to 'wystarczy' zestawić na jednym poziomie te 'najciekawsze' opcje.

Macie pomysły na nowe bonusy?

#13: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: Krnabrny Post Posted: Sb list 15, 2014 07:55 PM
    ----
- Bieganie ze znacznikami
- Przerzut pierwszego testu rozbicia
- Przerzut tabelki poważnych obrażeń 1/bohater na potyczkę
- Przerzut scenariusza/eksploracji
- 5 kart zadań odrzucamy 2 niepasujące

Tak na biegu ;D

Btw nie myślałeś żeby wprowadzić karę -1 do CP za każdy model stracony ponad 25%, przy następnym teście rozbicia ? ( U nas działa bardzo dobrze )

#14: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn list 16, 2014 03:54 AM
    ----
ODNOŚNIK do kolejnej wersji Punktów Kampanii, co sądzicie?

#15: [Warsztat] Punkty Kampanii Author: Krnabrny Post Posted: Wt list 18, 2014 09:46 PM
    ----
Rozwiazałem teoretycznie problem lepszych i gorszych efektów za punkty kampani. Trzeba by podzielić bonusy ze względu na to co dają. Następnie ustalić koszt bonusa. Np kompania najemników ( darmowy najemnik ) kosztowała by 6 ptk a dodatkowy model do limitu 9. Czyli gdy uzbieramy ptk dopiero wtedy wybieramy konkretny bonus. Nie trzeba by zamieniać punktów od razu. Co myślicie ?



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

1 2 3
>
Page 1 of 3