Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział OGÓLNY › Raporty bitewne › Kampania Wschodnia
Kampania Wschodnia
Relacje z potyczek, bitew i kampanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Pn marca 03, 2019 01:24 AM
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Kampania Wschodnia
Posted: Pn stycz 21, 2019 01:12 AM
Reply with quote

Hej cześć i czołem za spisanie kroniki naszej świdnickiej Kampanii się wziąłem.

Początek bojów ustaliliśmy na sobotni ranek, a więc Kampanię zaczęliśmy od studiów przyśpieszonych nowej wersji podręcznika.

Graczy na liście kampanii sześciu mamy poniżej ich wymieniamy:
Steffs i jego plugawe Skaveny klanu Pestilens,
Krzychu i jego Wysokie Elfy
Tomkozord i jego psy Wojny
Grzesiu i jego Nurglici
Kohut i jego Mroczne Elfy
Mazur i jego Gobliny

Coby łatwiej zobaczyć jak dobrze lub źle nam idzie gramy sobie na małe i duże punkty
Komunistycznie wszystkie scenariusze punktujemy następująco:
• Zadanie główne lub rozbicie wrogiej bandy -40 MP
• Za każde 25%strat przeciwnej drużyny-3 MP(maksymalnie 12MP)
• Za każdy WYŁĄCZONY Z AKCJI!wrogi model bohatera-2 MP(maks. 12 MP)
• Za zadania specjalne - 12MP - w sumie maks. 36 MP.

Duże punkty naliczane standardowo:
Różnica MP: 0-7 DP: 10:10
Różnica MP: 8-14 DP: 11:9
Różnica MP: 15-21 DP: 12:8
Różnica MP: 22-28 DP: 13:7
Różnica MP: 29-35 DP: 14:6
Różnica MP: 36-42 DP: 15:5
Różnica MP: 43-49 DP: 16:4
Różnica MP: 50-56 DP: 17:3
Różnica MP: 57-63 DP: 18:2
Różnica MP: 64-70 DP: 19:1
Różnica MP: 71+ DP: 20:0

Back to top
View user's profile
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Kampania Wschodnia
Posted: Pn stycz 21, 2019 02:00 AM
Reply with quote

I tura kampanii - 19.01

Los chciał, iż 2 graczy nie dotarło na czas więc pierwsze koty za płoty przerzucali Nurglici kontra Psy Wojny oraz Skaveny kontra Mroczne Elfy.

I tura- potyczka Nurgle kontra Psy - scenariusz Pożar
Prestiż band 105 vs 121
Składy band?
Prestiż po potyczce 139 vs 140
MP - 47 vs 0
DP -16:4

Z tego co usłyszałem pierwszą zagrywką meczu było udane plądrowanie, a potyczkę skutecznie zakończyły płonące budynki. Wygrał Nurgle, którego żar budynków przypalił nieco mniej.


I tura potyczka Mroczne Elfy kontra Skaveny -Walka uliczna

Prestiż band 119 vs 130?

Składy band
Mroczni - 4 bohaterów (3x śp, łapacz dla korsarza i tarcza dla lorda) 2 wojowników z halabardami i 2 zwiadowców
Skaveni 4 bohaterów i 10 Czciceli zarazy ( z dodatkowymi procami)

Pierwsza tura minęła na bieganiu i nieudanych plądrowaniach.
Druga tura to pierwsze strzały w stronę szczurów (wszystko trafiło, wszystko zraniło, nic nie umarło) oraz zajęcie przez szczury koksownika.
Trzecia runda to bohaterska szarża i wyłączenie z walki łowcy niewolników. Niestety inne szczury okazały się trudne do zabicia.
Kolejne tury to stopniowe umieranie Elfów otoczonych przez morze skavenów samotny spacer Wiedźmy Khaina i Harpii do strefy rozstawienia Przeciwnika.
Gdy umarły walczące elfy Model wiedźmy ostrzelali maruderzy skavenów ale żaden nie trafił.
Najzabawniejsze były chyba krytyki Czcicieli zarazy przez które broń elfów latała po całym polu bitwy. Jeden ze szczursów ukradł nawet leżący na ziemi Draichir (potem jeszcze w rzucie na efekt zranienia dostałem ograbiony więc resztę sprzętu też musiałem oddać)


Wygrały elfy ponosząc cięzkie straty (7/9 WzA)

MP- 66:30
DP- 15:5

Mimo wygranej zapomniałem że nie mam jeszcze Pazerności i za zarobione grosze udało mi się jedynie odkupić wyposażenie Egzekutora
Steffs dokupił 15 model do swojej bandy- kolejnego czciciela zarazy Smile
Prestiż po potyczce 138 vs. 159


Last edited by verdome on Śr stycz 23, 2019 08:43 AM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Kampania Wschodnia
Posted: Pn stycz 21, 2019 02:51 AM
Reply with quote

Na szczęście Wysokie Elfy skończyły wizytę w salonie piękności i zdołały dotrzeć na pole bitwy

II tura potyczek Mroczne Elfy kontra Nurgle - Niebezpieczna przystań

Prestiż band 138 vs 139

Składy band
Mroczni - 4 bohaterów, 2 wojowników z halabardami i 2 zwiadowców
Nurglici - Wtajemniczony z 2 akolitami, 3 Plagogory z wielką bronią i 4 kultystów

Potyczka w której największym herosem okazał się Zwiadowca.
Samotnie we dwóch wyskoczyli z zasadzki na bandę Nurglitów. Niestety słabo u mnie w rozpoznawaniu, który wrzód oznacza maga, więc ostrzelałem jednego z kultystów który biegnąc do osłony odnalazł Widmowy Płot ze skutkiem śmiertelnym dla siebie oraz dla jednego ze zwiadowców. Płot ten zatarasował drogę przez most więc Kultyści szybko odkrywszy na wschodzie wieżę maga i Wieżę krwi ( cy coś w ten deseń), poczeli tam koncentrować swoje siły. Jedyny ocalały zwiadowca dzielnie uprzykrzał życie kultystom, póki sprytnie ukryty pod szubienicą model nie zagroził mu szarżą. Zwiadowca niewiele myśląc uciekł w głębię wód rzeki. Okazało się ze to rzeka światła która zapewniła mu Magiczny pancerz. Od następnej tury ,wspomagany przez stojącą za rzeką Wiedźmę, bohaterski strzelec począł powoli eliminować jednostki wroga. W między czasie przez most przedarli się wojownicy korsarz oraz egzekutor, wywracając się tylko oraz o końcówkę widmowego płotu. Kontr szarża Kultystów nie zdołała odbić wieży krwi, a że do elfów dołączył jakiś zbłąkany Ogr oraz padły już 3 plagogory i 1 kultysta Nurglici poddali mecz.



Bohaterski zwiadowca w uznaniu swych zasług dostał Chłopak ma talent. Bezużyteczny Ogr ukradł 30 zk i uciekł.
Dla Grzesia niestety sekwencja lizania ran nie skończyła się za dobrze 2 Plagogory i Kultysta już nie dołączą do wesołej kompani Papy Nurgla.

MP: 55:0(?)
DP: 17:3

Prestiż po 161 vs ?
Niestety Grzesia wezwało życie i musiał uciekać więc powyższe punkty mogą się jeszcze zmienić.

II potyczka Wysokie Elfy vs. Skaveny - Pd łysym Zbójem

Prestiż band 117 vs 159 (tak mało brakowało do żółtodzioba)

Skład band:
Wysokie Elfy - komplet bohaterów i 4 Wojowników Cienii
Skaveny - komplet bohaterów i 11 Czcicieli zarazy

Potyczka pod tytułem "zdechnijcie w końcu". Skaveny zabunkrowały wejścia do karczmy masą Czcicieli podczas gdy 4 bohaterów przeszukiwało zrujnowaną karczmę.
Mimo iż Krzycho dwoił się i troił, próbując przebić się do wnętrza karczmy, Skavenom nie przeszkodziło w wygraniu scenariusza ani testowanie Rozbicia, ani Pojawianie się kolejnych znaczników w grze (za sprawą złotej góry) i po wielu rundach w końcu wynosząc 5 znaczników Skaveny wygrały.

Prestiż po: 147 vs ?
Skaveny otrzymały taką masę łupów złota i sprzętu, że gracz nie wie na co to bogactwo wydać Very Happy

MP: 3:42(?)
DP: 5:15 (?)
niestety Steffs jeszcze nie potwierdził czy wykonał jakieś zadania

II tura potyczek Wysokie Elfy kontra Psy wojny - Las skarbów
Prestiż band 147 vs 140
Składy band:
Wysokie Elfy - komplet bohaterów i 5 Wojowników Cienii
Psy Wojny - ?

Najszybsza rozgrywka ever... po 2 rundach wygrały Psy wojny. We mgle przekradli się kanałami do znacznika po stonie elfów i wygrały potyczkę.

MP: 0:40
DP: 5:15

Prestiż po: gracze jeszcze kupują sprzęt.


Wstępnie ustaliliśmy że gobliny zagrają 2 potyczki z jakimiś losowymi bandami innego dnia.


Last edited by verdome on Śr stycz 23, 2019 08:43 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Wschodnia
Posted: Pn stycz 21, 2019 02:10 PM
Reply with quote

Cieszy mnie bardzo wasza inicjatywa i fajnie, że chce Ci się to spisywać. Smile

Czekam też na jakieś zdjęcia z rozgrywek. Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Kampania Wschodnia
Posted: Wt kwiet 09, 2019 04:58 PM
Reply with quote

Dogrywki Mazura z lutego
I tura kampanii - dogrywka


I potyczka- Składnica Gobliny-Piraci vs. Losowe Mroczne elfy
Prestiż band 118 vs 120

Prestiż po potyczce 143 vs -
MP - 0 :52
DP - 3:17

Kolejny szybki mecz. Losowe rozmieszczenie znaczników sprzyjało Elfom. Gra skończona po 2 turach. Nuuuda
Gobliny dokupiły kamień uroku.

II tura


II tura- Rogatki -Gobliny vs Leśne Elfy
Prestiż band 144 vs 156
Składy band
Prestiż po potyczce 165 vs -
MP - 69:0
DP - 19:1

I tura - czyli żenada w wykonaniu leśnych elfów.
Zaskakująca gra. Troll bez zająknięcia skutecznie przyjął na siebie 3 driady Szlachcica i Wiecznego Strażnika. Elfy nic nie ustrzeliły a leśny mag nic nie wyczarował.

W turze gobliny Kaprowie zastrzelili łucznika Gobliński szaman zdjął kolejnego.
Kontr szarża dowódcy Gobasów zakończyła żywot szlachcica.

II tura - Troll dalej stoi. Kaprowie przeładowują. Driada i Wieczny strażnik umierają.

III tura - Elfy nie zdają rozbicia. Co ty się odjaniepawliło Oo

DP iMP po 2 potyczkach kampanii.
Nurgle 19|47
WE 10|3
ME 32|121
Skaveny 20|72
Psy 19|40
Gobs 22|69

Back to top
View user's profile
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Kampania Wschodnia
Posted: Cz May 23, 2019 12:17 AM
Reply with quote

II runda kampanii - LUTY - MARZEC ( plus dogrywki z MAJA !!!! Shocked )

Chaos i niefrasobliwość graczy sprawiła, żę dopiero teraz udało mi się zrekonstruować niektóre z wyników bitw. Dodatkowo Skaveny przysiadły do egzaminów medycznych więc dopiero dziś udało mi się zamknąć i podliczyć wyniki. Szczegóły potyczek zaginęły w pomroce dziejów. Poniżej Rozgrywki Mrocznych Elfów.

III potyczka kampanii Mroczne Elfy vs Psy Wojny

Scenariusz: Łowcy skarbów



I tura
Psy Tomkozorda wylosowały o jeden znacznik więcej i zaczynają rozgrywkę.
Na szczęście rozproszył siły na 3 zgrupowania. Wydzielam z bandy dwóch zwiadowców którzy zaatakują z flanki maga eskortowanego przez dwóch szermierzy. Tomkozordon zbiera 2 znaczniki, a jego kusznicy wchodzą do budynku z którego będą mogli swobodnie ostrzelać skrzyżowanie na którym leżą 2 znaczniki. Biegnę do muru z obeliskiem. Harpia leci wysoko. Zwiadowcy wchodzą do dwóch sąsiadujących budynków. Pierwszy przejmuje kontrolę nad drugim Obeliskiem. Drugiego zabija ściana...


II tura
Tomek zbiera 3 znacznik. Kusznicy z dowódcą zajmują pozycję. Flanką przemyka Ogr, który na szczęście pali szarżę na mojego dowódcę.
Wiedźma nie popisuje się magią, mimo zwiększonej moc uderza Furią Khaina z siłą 1 Sad Harpia ląduje na Adiutancie niosącym znacznik do zajętego przez kuszników budynku. Żyjący zwiadowca robi całe nic swoim strzelaniem.
Harpia rozrywa Adiutanta.


III tura
Rozpętuje się burza z piorunami. Szczęśliwie nikt nie umiera od bijących na lewo i prawo piorunów. Psy wojny szarżują na harpię pilnującą znacznika. Harpia umiera. Reszta bandy coraz bliżej 4 znacznika i zwycięstwa. Kusznicy i dowódca coś tam próbują ustrzelić ale to nie jest ich dzień.
Plądruję oba obeliski. Szczęśliwie jeden z nich daje mi znacznik.
Podnoszę 3 znaczniki z planszy.

IV tura
Tomzilla podnosi ostatni znacznik GameOver dla obu :/


IV potyczka Wysokie Elfy vs Mroczne Elfy

Scenariusz: Trujące Gazy
zapominam robić zdjęcia Sad

I Tura
Krzych biegnie w stronę wzgórza wznoszącego się przy brodzie. Przesuwam swoje Mroczniaki w stronę brodu, prócz jednego woja który idzie zbadać Tajemniczy Monument. Ten okazuje się w zmowie ze ścianą z poprzedniej gry i wyłącza mojego halabardzistę z gry... well f**k.

II tura
Krzysio Dociera na wzgórze 5tką Shadow Warriorów. Reszta bandy czeka w odwodzie za wzgórzem. Wzgórze pokrywa mgła dająca ciężką osłonę.
Mój taktyczny fireball we wzgórze nie wypala, a harpia gubi się w chmurach.
rzucam resztę drużyny przez bród.

III Tura i IV Tura
youtu.be/DSKerypwUDM?t=104

Cóż, mapa nie pykła, ale przynajmniej zdobywam 6 bohatera Smile

V potyczka Gobliny-Piraci vs Mroczne Elfy

Scenariusz Skład Celny

I Tura
Gobliny zajmują duży budynek z balustradą. Przed głównym wejściem lokuje się troll oraz kapitan. na balustradzie Kaprowie. W budynku Szaman Mat i łowca niewolników.
Szarżuję większością bandy na trolla, Egzekutorem celuję w dowódcę. Zwiadowcy zachodzą budynek z boku.
W walce wręcz po raz pierwszy odkąd zacząłem grać pada zabójczy cios(pierwszy w ciągu całego roku grania!),kapitan Goblinów umiera Very Happy

II tura
Kusznicy i gobliny z balustrady wymieniają pozdrowienia. Walka z trollem grzęźnie w martwym punkcie. Korsarz i czarodziejka omijają walkę i kierują się w stronę budynku.

III Tura
Troll zabija harpie, jeden z goblinów z balustrady umiera. Gobliny chyba nie mają pomysłu na walkę.

IV tura
Pada troll i drugi goblin z balustrady. Do budynku wdzirają się korsarz i 2 wojowników.

V tura
Gobliny uciekają

DP i MP po 5 potyczkach kampanii.
Nurgle 44|87
WE 60|162
ME 61|190
Skaveny 59|179
Psy 34|40
Gobs 34|69

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Wschodnia
Posted: Pt May 24, 2019 09:24 AM
Reply with quote

Dzięki za relację. Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Kampania Wschodnia
Posted: Śr czerw 05, 2019 09:16 PM
Reply with quote

III tura kampanii Kwiecień

VI potyczka Mroczne Elfy vs. PSY Wojny - Syn kupca

Dżentelmeńsko ustaliliśmy, że syn kupca jest nieśmiertelny, a rozbicie jedej z drużyn nie powoduje przegranej obu z nich.

I- II tura
Jeszcze dobrze nie zaczęliśmy, a w zdarzeniu losowym Psy otrzymują znacznik kosztowności.W ruinach na przeciwko placu sadowi się Zwiadowca z Pożeraczem Życia lewą i prawą stroną ruin podąża reszta bandy.
Psy dzielą się na 3 zgrupowania. Kusznicy wspinają się na piętro budynku po na północnym-zachodzie placu. Środkiem ciągnie sztandarowy kapitan i sierżant zabezpieczający maga. Lewą flankę bandy zabezpiecza Ogr z miecznikami. Na przód bandy wysuwa się sprintujący adiutant.

III tura.
Kolejność tu sprzyja mrocznym elfom, Korsarz sprintem przejmuje syna kupca, niewiele z tyłu jest halabardzista. Prawą flanką podąża Szlachcic, Egzekutor i drugi z bohaterskich zwiadowców. W tej turze swoją siłę pokazuje Furia Khaina i Pożeracz życia. Dla kontrastu harpia spadająca na maga zupełnie się nie popisuje
Psy wojny próbują kontrować szarżując na korsarza i strzelając do wszystkich dostępnych celów. Strategia wcale dobra, ale kości nie są po stronie psów. Jedynie Harpia umiera pozostawiona samotnie na pastwę maga sierżanata i dowódcy Psów.

IV tura
Ogr i jego wsparcie umierają. Pożeracz życia nadszarpuje zdrowie modeli wroga, a magia pochłania kolejne życia. Po raz pierwszy mam tak dobre rzuty przez całą potyczkę.
Guślarz psów plącze coś podczas rzucania zaklęcia i.. zamienia się miejscami z jednym z halabardzistów. Niestety dla halabardzisty w pobliżu znajduje się śmiertelny wróg moich modeli. ŚCIANA!!!! Halabardzista umiera Sad

V tura
Padają kolejne modele psów. Ze strony Tomkozorda pada deklaracja o rozbiciu. Gra zakończona.

VII Potyczka - Mroczne Elfy vs. Nurgle - Przypadkowe spotkanie





I Tura
Nurgle odkrywa widmowy płot stojący na drodze ku środkowi planszy. Pomny dawnych bitew Grzsio próbuje jak najlepiej obejść zagrożenie. Z bandy wydziela się jeden akolita.
Elfy składają znaczniki w Gildii Kupców poświęcając możliwość szybszego awansu na rzecz bardziej doraźnej mobilności.

II tura
Kultyści kontynuują powolny pochód na wschód. Pozostawiony w tyle akolita plądruje z powodzenie gospodę, niesie teraz 2 łupy.
Uwolniony od ciężaru Korsarz sprintuje w jego stronę. Egzekutor zmierza w stronę kolejnej lokacji do plądrowania. Reszta bandy przejmuje szpital polowy na wschodziej krawędzi.

III tura
Nurgle Maszeruje, chowa się przed magią i strzałami i szykuje się na natarcie
Korsarz zabija samotnego Akolitę i przejmuje jego ładunek, Egzekutor zapomina jak się chodziło po drabinie i prawie przypłaca to życiem.

IV tura
Nurgle podkrada się pod mury szpitala.
Zapominając jak twarde i żywotne modele ma Nurgle Elfy nie cofają się ze swoich pozycji. Harpia zalicza spektakularną wtopę.

V tura
Nurgle szarżuje awangardą na halabardzistów i dowódcę w szpitalu reszta bandy wyłania się zza budynku. Póki co Elfy dzielnie stawiają opór ale grube skóry (6 WT!!!) Plagogorów stanowią barierę nie do przebicia.
Tym razem magia Elfów zostaje rozproszona zanim zdąży narobić szkód a pożeracz życia nie daje rady przebić się przez Pancerz wytrzymałość i ochronę magicznego sztandaru. Walka o szpital grzęźnie w martwym punkcie. Korsarz rusza w stronę gildii kupców. Egzekutor staje w drzwiach szpitala.

VI tura
Do walki o szpital dołączają akolici i poważnie nadszarpują zdrowie dowódcy Mrocznych elfów. Wtajemniczony czarami niemal zabija Wiedźmę.
Pozbawione wsparcia magii Elfy grzęzną w walce o szpital, Wytrzymałość i duża ilość punktów żywotności nie pozwala popisać się Elfim wojownikom. Pewną nadzieje wzbudza szarża egzekutora, ale i ona kończy się tylko otarciami u akolity Nurgla.

VII
W szpitalu elfy i Nurglici odgrywają przedstawienie pt. nic się nie dzieje. jeden z kultystów zostaje zastrzelony przy próbie szarży na model.
Widowiskową porażką kończy się też atak obszarowy rzucony w kłębowisko w szpitalu... tylko jeden nurglita dostaje się pod efekt zaklęcia, za to Elfy prawie straciły trójkę wojowników.

VIII
Elfia wiedźma salwuje się ucieczką przed nacierającym Kultystą
Padają egzekutor, dowódca i obaj halabardziści.
Elfy nie zdają rozbicia gra się kończy

Jest to najgorsza rozgrywka elfów. Mimo zdobycia 10 łupów, dowódca trafia do niewoli, a harpia i jeden z halabardzistów muszą pożegnać się z tym padołem łez, na pocieszenie Egzekutor wygrywa na arenie. W wyniku kolejnej niefrasobliwości Dowódca zostaje wykupiony z niewoli za horrendalną sumę 90 zk.


DP i MP po 7 potyczkach kampanii.
Nurgle 74|174
WE 70|162
ME 83|249
Skaveny 84|263
Psy 52|80
Gobs 55|144

Back to top
View user's profile
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Kampania Wschodnia
Posted: Sb czerw 15, 2019 05:43 PM
Reply with quote

IV tura Kampanii - MAJ

VIII - potyczka Mroczne Elfy vs Nurgle - Atak z Zaskoczenia

Licząc na odrobinę pecha u przeciwnika naznaczyłem Nurgla jako obrońcę.
Los stwierdził że dowali Chosytom po całości. Z całej bandy na stół zameldował się najgorszy akolita i dwa plagogory. Pierwsza tura została uświeniona odstrzeleniem jednego z Gorów. W drugiej nie wrócił żaden z Chaosytów. Kolejnych tur nie było. Niesamowity fart.

IX - Potyczka Mroczne Elfy vs Wysokie Elfy

Mag który rzuca Klątwę, buffa i magiczny pocisk /lot co turę, a do tego jest nietykalny przez niemagiczną broń. Pierdole nie opisuje tej gry. To była żenada.

DP i MP po 9 potyczkach kampanii.
Nurgle 95|257
WE 103|275
ME 104|331
Skaveny 102|303
Psy 88|206
Gobs 76|240

Back to top
View user's profile
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Kampania Wschodnia
Posted: Pn lip 28, 2019 09:20 PM
Reply with quote

V tura kampanii - CZERWIEC

X potyczka Mroczne Elfy vs. Psy Wojny- Przedarcie

Mroczne w roli agresora, a Psy bronią.

W trakcie ustawiania mapy Psy odcięły prawą stronę mapy, a środek zagrodziły barykadą. Jedyna czysta droga to lewa stona stołu. na szczęście pogoda jest po mojej stronie i pole bitwy zasnuwa mgła. Kusznicy psów mają utrudnione zadanie.

Rozstawiam wszystkich na lewej, psy zostawiają adiutantów na barykadzie reszta bandy leci z kontrą.

I tura
Śmiałe ruch w po krańcu mapy, samotny korsarz na rumaku wzbogacony o Zgubę Caledoru rusza na adiutantów. Odkrywam akropol bohaterów i monument Ciszy, który komplikuje mi życie przez resztę gry

II tura
kilka nieśmiałych strzałów z pożeracza życia, same pudła, reszta bandy pochowana za murkami płotami i w budynku na skraju planszy. Psy mają małą widoczność i biegną do mnie. Na czoło wysuwa się Ogr Maciuś

III tura
Rączy Elfi kuń przenosi mnie nad barykadą bijając się w zadziwiająco żywotnych adiutantów (każdy po 3żw). Egzekutor i jego czeladnik szarżują na trolla. Kusznicy Psów i mój Zwiadowca urządzają sobie konkurs strzelniczy. Wszyscy pudłują. Na pomoc ogrowi zostają rzuceni pobliscy dwaj kusznicy.

IV tura
Pada ogr i jeden z adiutantów, odsiecz Psów leży na ziemi ogłuszona i za chwilę zostaje dobita. Po raz kolejny czeladnik jest bardziej śmiercionośny od swego mentora, ale nazwa Egzekutor odwraca uwagę od prawdziwego zagrożenia (mind games Very Happy ). Drugi z adiutantów zostaje wyłączony z gry.
Miecznicy i sierżant psów rzucają się na sztandar Mrocznych Elfów. Wojownik stojący na drodze do sztandaru zostaje ogłuszony.

V tura
Kapitan i chorąży psów uciekają przed duetem Egzekutora i jego ucznia.Halabardzista zostaje dobity, a sztandar Elfów zostaje związany walką.

VI tura
Korszarz na koniu dopatatajtowywuje do przeciwnego końca mapy. Wiedźma rzuca Fireball'em (czy jak tam się nazywa jej obszarówka) w grupę zgromadzoną przy własnym sztandarze i WzA dwóch agresorów. Reszta celów i sztandar leżą mocno nieprzytomni. Psy wojny rozbijają się.

Sierżant Psów oraz Halabardzista Elfów żegnają się z padołem łez
Ale nowo zrekrutowany wojownik odnajduje w sobie talent i zajmuje zwolnione przez zmarłego Szlachcica 6 miejsce dla bohatyrów.

XI potyczka- fajerwerki - Mroczne Elfy Vs. Nurgle

Z ciekawszych warunków Burza nad miastem plus każdy budynek okazuje się błogosławionym murem xD najświętsze miasto imperium...

I tura
ślamazarne ruchy w stronę rozbitych powozów. pobliski Monument okazuje się złowroki i bije zwiadowcę elfów...

II tura
kolejne dwa budynki po stronie Elfów są Błogosławione.... Korsarz dojeżdża na koniu i podnosi pierwszy znacznik. Egzekutor wychodzi z kanałów obok wozu.

III tura
Elfy są ostrzeliwane przez ściany (3 budynki które mnie biją co turę) ale jakimś cudem idą do przodu. Zwiadowca zraniony w pierwszej turze umiera.
Podnoszę 2 znaczniki.
Jeden z Plagogorów szarżuje na egzekutora. Panowie wymieniają uprzejmosci ale nic się nie dzieje.

IV tura
Popełniam drobny błąd w ruchu i podnoszę tylko 2 znaczniki zamiast 3. brakuje mi jednego znacznika, żeby skończyć grę. trudno może jakoś wytrzymam 2 szarże i zaklęcia Chaosu.
Zaczyna się tura nurglitów. Zgodnie z przewidywaniami na moją czarownicę rzucają się dwa Plagogory, a jeden z akolitów dopada do Egzekutora. Zaczyna się faza magii i...


3 jedynki na przekleństwie Tzeencha Surprised
Umiera mój sygnalista i korsarz (trzymał 3 znaczniki Sad )
większość modeli na środku stołu jest ogłuszona lub powalona. Jeden z plagogorów kręci korbaczem i wykręca z mojego sygnalisty życie.

V tura
podnoszę jeden znacznik upuszczony przez korsarza i dzieje się kolejny cud. Błogosławione mury, które do tej pory raniły moje elfy zabijają 2 plagogory i akolitę. Nurglici nie zdają testu rozbicia.

DP i MP po 9 potyczkach kampanii.
Nurgle 116|319
WE 106|282
ME 140|464
Skaveny 110|306
Psy 109|285
Gobs 92|287

Back to top
View user's profile
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Kampania Wschodnia
Posted: Śr sierp 28, 2019 06:07 PM
Reply with quote

VI tura kampanii - Lipiec

XII potyczka Mroczne Elfy vs. Wysokie elfy

Syn kupca

I tura
Nic ciekawego wszyscy biegają, Wysokie elfy odpalają Trzęsienie Ziemi z zdarzenia losowego

II tura
Tura dobroci dla Mrocznych Elfów :3
Korsarz konno wystrzelił do przodu ale nieco mu zabrakło do przejęcia Kupca.
Niecka Dhar obdarza mnie podwojonymi kośćmi <3
Zwiadowca odstrzeliwuje wrogiego dowódcę <3 <3
Niecka Dhar wyłączyła Fazę Magii Wysokich Elfów <3 <3 <3 <3 <3

III tura
Zepsuł się korsarz na koniu, ale wysokie Elfy znowu nie mają Fazy Magii <3
Mroczne Elfy przejmują syna kupca i uciekają w boczną uliczkę
Wysokie Elfy doganiają wojownika eskortującego syna kupca.

IV tura
Furia Pcha zwiadowcę z Ostrzem Hydry na pomoc Wojownikowi z kupcem.
Drugi z zwiadowców strzela w plecy wiedźmie Khaina. Ups Smile
Szarża Białym Lewem i Mistrzem Miecza kończy się śmiercią tego ostatniego

V tura
Biały Lew wyłącza z gry zwiadowcę z Hydrą, ale Wysokie elfy nie zdają rozbicia (plus jak już uprzątnęliśmy figurki przypomnieliśmy sobie o przerzucie WE - łups Very Happy )

XIII potyczka Mroczne Elfy vs. Gobliny

Niebezpieczna przystań

Szybka gra z Goblinami, jak zwykle Mrocznym Elfom co turę wypadały Zdarzenia Losowe. Jakas ukryta magia goblinów tu działała Very Happy

Ostateczne wyniki Kampanii
Mroczne Elfy: 179 DP/620 MP
Wysokie Elfy: 145 DP/359 MP
Psy Wojny: 135 DP/ 353 MP
Klan Pestilens: 119 DP/306 MP
Zielonoskórzy Kaprzy: 107 DP/327 MP

Nurglici ze względu na Epidemię w rodzinie (ironicznie losie :P) oraz wyjazdy wakacyjne zdecydowali odpuścić

Back to top
View user's profile
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: Kampania Wschodnia
Posted: Śr sierp 28, 2019 06:45 PM
Reply with quote

Poniżej zwycięskie drużyny

3 miejsce
Tomkozord i jego Psy Wojny.
To była ciężka kampania dla nastawionych na strzelców najemników. Niemal każda gra rozgrywała się we mgle Very Happy
Dość rzec, że Kompania nie dotarła do pierwszego awansu w Gniewie xD

Prestiż na koniec: 543 i 95 zk w skarbcu
Bohaterowie:
Kapitan, Czarownik, Sierżant, Adiutant, Adiutant, Kusznik z Miragling
Stronnicy:
2 kuszników, 2 mieczników, ogr Bożydar, chorąży, sygnalista, kusznik (noob)


2 miejsce
Krzyh i jego Wysokie Elfy
Elfy Krzycha rozbiły się tylko raz Very Happy Nieśmiertelny Mag ciskający klątwami i buffami sprawiał, że jedyne porażki jakie ponosili Asurowie wynikały z szybszego zbierania znaczników przez oponentów.

Prestiż na koniec: 560 i 66 zk w skarbcu (głównie w itemach)
Bohaterowie:
Szlachcic, Mag, Biały Lew, Mistrz Miecza, dwóch Wojowników Cienia
Stronnicy:
Tszeh Wojowników Cienia, Sztandarowy i Chorąży + Rydwan

free image upload

1 miejsce
Kohut i jego Mroczne Elfy
Stara zasada mówi nieważne jak grasz ważne kto liczy punkty Razz
A tak na serio to pancerz z Regeneracją na Egzekutorze wygrał większośc potyczek. Sam Egzekutor jakoś nie powalał (w ciągu całej kampanii wykonał 1 ZC xD), ale zrobił za wspaniały cel dla wszystkich wrogów. Dzięki niemupozostali bohaterowie robili co chcieli i gdzie chcieli.

Prestiż na koniec: 520 i 50 zk w skarbcu
Bohaterowie:
Wiedźma Khaina, Korsarz, Egzekutor, Dwaj Zwiadowcy (jeden pod strzelanie drugi pod bitkę) i Wojownik. Bonusowo trumna zmarłego Szlachcica.
Stronnicy:
Chorąży, Sygnalista, Jeździec Mroku

Back to top
View user's profile
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Świdnik koło Lublina, Lubelskie 4 verdome 3721 Kampania, Świdnik ko...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania na zasadach turnieju
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
103 Radzik 31758 Kampania na zasadach t...
 Cz lut 08, 2018 11:23 PM 
Grish View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
„Wielki Łooomot Nurbaga, czyli ucieczka z Gór Czarnych”
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
97 Findar 33668 Kampania Warheim - wrz...
 Śr stycz 10, 2018 11:35 AM 
Radzik View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Kampania Mordheim "W oparach Obłędu" w SDK w Warszawie
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
67 Myszor 18682 Re: Kampania Mordheim ...
 Cz wrz 07, 2017 09:18 PM 
Szary_Kocur View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Potencjalna kampania w innym wymiarze
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
43 Krnabrny 13666 Re: Kampania "Skarby A...
 Wt May 09, 2017 10:34 AM 
Radzik View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy