Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie

All Posts
<
1 2 3 ... 27 28 29 ... 40 41 42
>
Forum IndexWydarzenia [Mordheim]

#406: Re: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Pn lut 17, 2014 12:56 AM
    ----
świetny maszkaron! Very Happy

#407: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: WarbossKrzychu Post Posted: Pn lut 17, 2014 04:12 PM
    ----
To chyba był... ciężki orzech do zgryzienia...

Będę we wtorek ( jutro ). Kitajczycy idą zbierać ryż.

#408: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pn lut 17, 2014 07:50 PM
    ----
Nic nie przebije lubelskiego smoka z ziemniaka i skrzydłami z sałaty Very Happy

#409: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Pn lut 17, 2014 09:17 PM
    ----
Oj, Lublin to osobna kategoria prowizorki Wink
Kokosmok rządzi.

My się jutro wybieramy, oczywiście.

#410: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: Necroduckey Post Posted: Pn lut 17, 2014 10:35 PM
    ----
Tysz byndem.

#411: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Pn lut 17, 2014 10:46 PM
    ----
I ja.

#412: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: Pan_Ryba Post Posted: Wt lut 18, 2014 12:02 AM
    ----
Będę, a z racji iż stałem się szczęśliwym posiadaczem giganta, to może ma ktoś ochotę okraść wielkoluda i zagrać Don't Wake The Giant ?
( www.mordheimer.com/sce..._giant.htm )

#413: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: WarbossKrzychu Post Posted: Wt lut 18, 2014 09:52 AM
    ----
Ja chętnie pójdę na ustawkę z gigantem. Smile

#414: Re: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Śr lut 19, 2014 07:18 PM
    ----
My wczoraj sami skazaliśmy się na multiplayery (6 osób, jak 3 wybrały bicie giganta, to dla nas został także multiplayer). Nie wiem, jak było z gigantem, którego tłukli Kuba, Wacław i Michał, ale sam model był dość srogi. Nie lekceważcie promocji w Biedronce Wink


My - Telchar, Tomek i ja - chcieliśmy zagrać coś w miarę szybkiego, jako że było nas troje, a godzina późna. Wybraliśmy scenariusz z Nemesis Crown "Nightfall". Uciekanie do wioski i wspinanie się po murach, nim zapadnie noc. Fajny, choć trochę niedopracowany - w dużej mierze jest to rywalizacja jak w wyścigu, a nie jak w standardowej mordheimowej rzeźni. Winne był też warunki pogodowe, bo mimo scenariusza z NC wciąż graliśmy BtB. Niestety widoczność na 10" skutecznie uniemożliwiła strzelanie (jedynie magik Telchara ustrzelił chyba w 2 turze beasthuntera Tomka z zaklęcia).

Wesołość powszechną (choć nie w swoich bandach) wzbudzali biedacy, obarczeni koniecznością noszenia artefaktów Chaosu (bo tych, jak się okazuje, nie można składować w stashu) - Tomka slayer z mieczem i mój awansowany halfgrown w zbroi. Głupota i -4 do Ld bardzo, bardzo boli. Typy większość bitwy stały i się śliniły. Mój halfgrown ma Ld 3, gorzej od tygryska Wink Raz zdał Ld, ale poza tym lipa.

A propos tygryska, pierwszy raz się zbiesił i zaatakował - na szczęście gnoblara i o dziwo, ani tygrysek gnoblarka nie zjadł, ani gnoblar jego nie ubił. W kolejnej turze na szczęście łowca zapanował nad zwierzakiem. Zdecydowanie nie będę na razie kupować kolejnego szablozębnego...

Pozostałe dwie bandy "wózkowe" więcej chyba miały kłopotów z wózkami, niż bonusów do szybkości. To czekanie całą turę, aż wóz będzie uznany za stacjonarny... makabra. Jakby tego było mało, z rh wjechał nam na pole bitwy trzeci wózek, płonący i w dodatku negujący prawa fizyki Wink Ale jak to bywa, uciekł, nim ktokolwiek zdołał go zatrzymać (ogry z I2 raczej się do tego nie paliły). Obżartuchy dopadły muru szybko i o dziwo, mimo marnej inicjatywy całkiem nieźle szło im wchodzenie na mury. Większości z nich się udało. Noc trochę zwlekała z nadejściem, ale ostatecznie po 8. turze zapadł zmrok. Skończyliśmy przeto dość szybko, jak na multiplayer i chyba nikt nie miał poważniejszych strat.


Największym plusem bitwy był stół - złączyliśmy 2 i zrobiliśmy 4x6, a na mury wioski użyliśmy murów Vercy'ego zrobionych do scenariusza "Siege!". Do tego drzewka i najlepsze skałki - ładnie to wyglądało. Nie wiem, czy mury przydadzą się do oblężenia, ale chociaż tak był z nich jakiś użytek Wink

#415: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr lut 19, 2014 10:17 PM
    ----
W skrócie:
4 Cp (mam już 32) Twisted Evil
jeden skarb od giganta
dragon monk na eksploracji
fajny kill: mój sniper zastrzelił centigora dowódcę. (który dostał na injuries frenzy - Wacław ma giga farta na przeżywajkach).

Widzę, że graliście w scenariusz, w którym dwarfy przegrywają z automatu Shocked ???? zgaduję, że Tomek niezbyt zadowolony? Wink

#416: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Śr lut 19, 2014 10:25 PM
    ----
Dlaczego z automatu? Dwarfy Tomka mają wózek, nie szły z buta Wink Do muru dobiły w tym samym mniej więcej momencie, co banda Telchara (tzn. konni Telchara dojechali turę wcześniej).

A inicjatywy krasnale mają tyle samo, co ogry Wink

#417: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr lut 19, 2014 11:20 PM
    ----
Nightfall z Nemesis Crown, tak?
(tylko, żeby nie było znów o zasadowym SS Shocked )
Ściana ma 4" wysokości, dwarfy mają 3" movementu. Czyli nie mogą się na nią wspiąć. Z wozu raczej też nie można bo trzeba zejść z mountów.
nie bijcie.... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

#418: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Śr lut 19, 2014 11:56 PM
    ----
Za co mamy bić, już graliśmy i po ptokach Wink To, czy i ile krasnali wspięło się na ścianę, niewiele zmienia w tej kampanii.

#419: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Cz lut 20, 2014 12:05 AM
    ----
Oczywiście, że wpływa!!!! Balans został nieodwracalnie zachwiany! Musimy zakończyć tę kampanię, udać się na krucjatę by oczyścić się z grzechu a potem wyjechać do Nepalu na medytację. Razz

Oj tam, oj tam. Wink

#420: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie Author: Pan_Ryba Post Posted: Cz lut 20, 2014 01:07 AM
    ----
Wraz z Michałem -Orki, Kubą -Łowcy Czarownic, oraz moje -Beastmeni graliśmy "Don't Wake The Giant ?"

Gigant po złupieniu Cathay'skiej wioski postanowił odpocząć i się zdrzemnąć w opuszczonym forcie na wzgórzu. Nie spodziewał się jednak towarzystwa.
Posiadając naćpanego kapitana Centigora już w chwilę po rozpoczęciu gry podkradłem sakwę ze złotem z pasa śpiącego wielkoluda. Gigant spał jak niemowlę. Cały proceder ukrócił snajper Łowców który jednym perfekcyjnym strzałem zdjął z pola walki opancerzonego Centigora z 2W. Strzał był mistrzowski.
W międzyczasie Spawn wraz z grupą Gorów obrywali w kiełki od Orków, a pozostała grupa Zwierzaków biegła do legowiska Giganta, by jednak coś wykraść. Kolejne dwa Koziołki oraz Łowca Czarownic dobiegli do legowiska i cichaczem wykradli pozostałe dobra. Wszyscy na paluszkach wykradali się z legowiska śpiącego wielkoluda. Niestety w chwilę później w wyniku ataku Psów Łowców na Orki Gigant się obudził. W międzyczasie Orki zatłukły kilka Zwierzoludzi tym samym uciekając ze złupionymi skarbami musiałem zdawać testy rozbicia. Na samo zakończenie gry wyrzuciłem zdarzenie losowe: Mroczne podarki od Papy Nurgla. Dla Orków i Beastmenów trafiły się mutacje oraz kilka drogocennych kamieni. Następnie Beastmeni nie zdali rozbicia, a w kolejnej turze Orki położyły test.

Mimo pomyślnej kradzieży, nie udało się wynieść żadnych skarbów. Większość Beastmenów w awansach uzyskała +1 atak. Centigora za zejście od jednego strzału dostał na injuries Frenzy! Dodatkowo okazało się że jest uzależniony od Crimson Shade! W eksploracji brak dubli, więc zaledwie trochę złota.

Spotkanie było niesamowite. Nie grałem jeszcze tak dynamicznego i zaskakującego mulitplayera, za co bardzo dziękuje współgraczom.



Forum IndexWydarzenia [Mordheim]
<
1 2 3 ... 27 28 29 ... 40 41 42
>
Page 28 of 42